reklama - zainteresowany?

Rzeczywistość wirtualna (VR) dla każdego - Aframe i HTML 5. VR w HTML 5 na każdym urządzeniu z Internetem! Wydanie II - Helion

Rzeczywistość wirtualna (VR) dla każdego - Aframe i HTML 5. VR w HTML 5 na każdym urządzeniu z Internetem! Wydanie II
ebook
Autor: Krzysztof Wołk, Agnieszka Wołk
ISBN: 978-83-8119-784-7
stron: 221, Format: ebook
Data wydania: 2021-02-05
Księgarnia: Helion

Cena książki: 12,45 zł (poprzednio: 24,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-12,45 zł)

Dodaj do koszyka Rzeczywistość wirtualna (VR) dla każdego - Aframe i HTML 5. VR w HTML 5 na każdym urządzeniu z Internetem! Wydanie II

Tagi: Dreamweaver | HTML i XHTML - Programowanie | PHP - Programowanie

Do rzeczywistości wirtualnej jedni mają bliżej, inni dalej, tak jak do Twin Peaks. Ale nie o to chodzi, czy agent Dale Cooper miał bliżej niż agenci Dana Scully i Fox Mulder. Wszyscy oni byli bowiem i pozostali elementami tej rzeczywistości – bohaterami filmów i seriali telewizyjnych (różnych).

Rzeczywistość wirtualna, która była czymś „zewnętrznym”, do oglądania, zmienia się może jeszcze nie całkiem w coś „wewnętrznego”, ale na tyle interesującego, że można wypróbować ją już samemu. Dosłownie. Zresztą nie tylko wypróbować – dzięki urządzeniom i aplikacjom VR – ale również samemu tworzyć.

Rzeczywistość wirtualna dla każdego Krzysztofa i Agnieszki Wołk jest podręcznikiem dającym podstawy samodzielnego kreowania elementów VR z wykorzystaniem platformy A-Frame. Stanowi niejako dopełnienie innego podręcznika tego autora, pt. Nowoczesne strony WWW, który można potraktować jako wprowadzenie do świata wirtualnej rzeczywistości, tym bardziej że elementem wspólnym obu pozycji jest część poświęcona projektowaniu stron internetowych.

Czytelnik dowie się w sposób bardzo przystępny, oparty na ciekawych przykładach prosto z życia, jak zaprogramować swoją stronę internetową, korzystając z najnowszych technologii – HTML 5, CSS 3 – oraz aplikacji Adobe Dreamwever, a nawet dowolnego edytora tekstu, np. Notepad++.

Dzięki informacjom zawartym w książce każda osoba będzie mogła stworzyć responsywne strony internetowe z efektem paralaksy. Nauczy się także modyfikować strony tworzone w generatorach. Co więcej, dowie się również, jak z przy użyciu wspomnianego HTML 5 oraz zestawu bibliotek A-Frame w bardzo łatwy sposób stworzyć aplikacje działające w wirtualnej rzeczywistości. Będą one bez problemu współpracowały z profesjonalnymi zestawami VR, takimi jak Oculus i HTC Vive, a także aplikacjami na telefony komórkowe, takimi jak Google Cardboard.

Jak w każdej sytuacji czytelnicy mają do wyboru przynajmniej dwa wyjścia: albo czekać na to, co się stanie, i ewentualnie to obserwować, albo brać w tym udział, tworzyć. Nie przesądzając o tym, które rozwiązanie jest lepsze, Rzeczywistość wirtualna… Krzysztofa i Agnieszki Wołk może zainteresować zwolenników jednego i drugiego.

Dodaj do koszyka Rzeczywistość wirtualna (VR) dla każdego - Aframe i HTML 5. VR w HTML 5 na każdym urządzeniu z Internetem! Wydanie II

 

Osoby które kupowały "Rzeczywistość wirtualna (VR) dla każdego - Aframe i HTML 5. VR w HTML 5 na każdym urządzeniu z Internetem! Wydanie II", wybierały także:

  • Adobe Dreamweaver CC/CC PL. Oficjalny podręcznik
  • WordPress for Kids
  • HTML5 and CSS3 Masterclass
  • React.js Design Patterns
  • Dreamweaver CC: The Missing Manual. Covers 2014 release. 2nd Edition

Dodaj do koszyka Rzeczywistość wirtualna (VR) dla każdego - Aframe i HTML 5. VR w HTML 5 na każdym urządzeniu z Internetem! Wydanie II

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Rzeczywistość wirtualna (VR) dla każdego - Aframe i HTML 5. VR w HTML 5 na każdym urządzeniu z Internetem! Wydanie II

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.