Rzeczywistość wirtualna (VR) dla każdego - Aframe i HTML 5. VR w HTML 5 na każdym urządzeniu z Internetem! Wydanie II - Helion
ISBN: 978-83-8119-784-7
stron: 221, Format: ebook
Data wydania: 2021-02-05
Księgarnia: Helion
Cena książki: 12,45 zł (poprzednio: 24,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-12,45 zł)
Do rzeczywistoÅ›ci wirtualnej jedni majÄ… bliżej, inni dalej, tak jak do Twin Peaks. Ale nie o to chodzi, czy agent Dale Cooper miaÅ‚ bliżej niż agenci Dana Scully i Fox Mulder. Wszyscy oni byli bowiem i pozostali elementami tej rzeczywistoÅ›ci – bohaterami filmów i seriali telewizyjnych (różnych).
Rzeczywistość wirtualna, która byÅ‚a czymÅ› „zewnÄ™trznym”, do oglÄ…dania, zmienia siÄ™ może jeszcze nie caÅ‚kiem w coÅ› „wewnÄ™trznego”, ale na tyle interesujÄ…cego, że można wypróbować jÄ… już samemu. DosÅ‚ownie. ZresztÄ… nie tylko wypróbować – dziÄ™ki urzÄ…dzeniom i aplikacjom VR – ale również samemu tworzyć.
Rzeczywistość wirtualna dla każdego Krzysztofa i Agnieszki WoÅ‚k jest podrÄ™cznikiem dajÄ…cym podstawy samodzielnego kreowania elementów VR z wykorzystaniem platformy A-Frame. Stanowi niejako dopeÅ‚nienie innego podrÄ™cznika tego autora, pt. Nowoczesne strony WWW, który można potraktować jako wprowadzenie do Å›wiata wirtualnej rzeczywistoÅ›ci, tym bardziej że elementem wspólnym obu pozycji jest część poÅ›wiÄ™cona projektowaniu stron internetowych.
Czytelnik dowie siÄ™ w sposób bardzo przystÄ™pny, oparty na ciekawych przykÅ‚adach prosto z życia, jak zaprogramować swojÄ… stronÄ™ internetowÄ…, korzystajÄ…c z najnowszych technologii – HTML 5, CSS 3 – oraz aplikacji Adobe Dreamwever, a nawet dowolnego edytora tekstu, np. Notepad++.
DziÄ™ki informacjom zawartym w książce każda osoba bÄ™dzie mogÅ‚a stworzyć responsywne strony internetowe z efektem paralaksy. Nauczy siÄ™ także modyfikować strony tworzone w generatorach. Co wiÄ™cej, dowie siÄ™ również, jak z przy użyciu wspomnianego HTML 5 oraz zestawu bibliotek A-Frame w bardzo Å‚atwy sposób stworzyć aplikacje dziaÅ‚ajÄ…ce w wirtualnej rzeczywistoÅ›ci. BÄ™dÄ… one bez problemu wspóÅ‚pracowaÅ‚y z profesjonalnymi zestawami VR, takimi jak Oculus i HTC Vive, a także aplikacjami na telefony komórkowe, takimi jak Google Cardboard.
Jak w każdej sytuacji czytelnicy majÄ… do wyboru przynajmniej dwa wyjÅ›cia: albo czekać na to, co siÄ™ stanie, i ewentualnie to obserwować, albo brać w tym udziaÅ‚, tworzyć. Nie przesÄ…dzajÄ…c o tym, które rozwiÄ…zanie jest lepsze, Rzeczywistość wirtualna… Krzysztofa i Agnieszki WoÅ‚k może zainteresować zwolenników jednego i drugiego.
Osoby które kupowały "Rzeczywistość wirtualna (VR) dla każdego - Aframe i HTML 5. VR w HTML 5 na każdym urządzeniu z Internetem! Wydanie II", wybierały także:
- Psychology of UX Design 88,41 zł, (38,90 zł -56%)
- Adobe Dreamweaver CC/CC PL. Oficjalny podręcznik 87,41 zł, (48,95 zł -44%)
- Mastering MEAN Stack 88,94 zł, (76,49 zł -14%)
- Dreamweaver CC: The Missing Manual. Covers 2014 release. 2nd Edition 176,92 zł, (152,15 zł -14%)
- Dreamweaver CS6: The Missing Manual 216,45 zł, (186,15 zł -14%)