reklama - zainteresowany?

Reklama cyfrowa Podręcznik. Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych - Helion


Autor: Andrew McStay
Tłumaczenie: Jankowiak Karolina
ISBN: 9788381426176
okładka: miękka
Data wydania: 2020-06-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 47,06 zł (poprzednio: 54,72 zł)
Oszczędzasz: 14% (-7,66 zł)

Dodaj do koszyka

Tagi: Social Media

W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu warto sięgnąć po prezentowaną książkę, w której Andrew McStay z pasją analizuje działania reklamowe największych światowych firm medialnych i przedstawia szeroki zakres bieżących zmian.

Autor podkreśla rolę kreatywności, ale docenia też wkład sztucznej inteligencji w reklamę; komentuje pozorny podział między technikami i artystami w reklamie; omawia zjawiska gromadzenia przez analityków informacji na temat naszego życia; porusza kwestię etyki i praktyk reklamowych adresowanych do dzieci w środowisku cyfrowym. Uwzględniając dynamikę zmian, ukazuje praktyczne działania, w których łączy perspektywy branżowe i naukowe z inspirującymi przykładami.

Dużą zaletą książki jest jej przejrzysty układ – czytelnik może szybko przejść do interesujących go zagadnień i pominąć znane mu treści. Nie jest też ona zamkniętą wykładnią wiedzy, ale zachęca do rozważań i realizacji własnych pomysłów. To niezbędne źródło informacji dla praktyków, a także idealny pad ręcznik dla studentów kierunków z takich dziedzin, jak: reklama, media, komunikacja, marketing czy biznes.

Dodaj do koszyka

 

Osoby które kupowały "Reklama cyfrowa Podręcznik. Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych", wybierały także:

  • Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone

Dodaj do koszyka

Spis treści

Reklama cyfrowa Podręcznik. Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych -- spis treści

Dodaj do koszyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2020 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.