Reklama cyfrowa Podręcznik. Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych - Helion
TÅ‚umaczenie: Jankowiak Karolina
ISBN: 9788381426176
okładka: miękka
Data wydania: 2020-06-01
Księgarnia: Helion
Cena książki: 47,06 zł (poprzednio: 54,72 zł)
Oszczędzasz: 14% (-7,66 zł)
W czasach, kiedy przeciÄ™tny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejÄ™tność sprawnego poruszania siÄ™ w Å›wiecie mediów cyfrowych jest kluczowa. CiÄ…gÅ‚a ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swojÄ… wiedzÄ™. W tym celu warto siÄ™gnąć po prezentowanÄ… książkÄ™, w której Andrew McStay z pasjÄ… analizuje dziaÅ‚ania reklamowe najwiÄ™kszych Å›wiatowych firm medialnych i przedstawia szeroki zakres bieżących zmian.
Autor podkreÅ›la rolÄ™ kreatywnoÅ›ci, ale docenia też wkÅ‚ad sztucznej inteligencji w reklamÄ™; komentuje pozorny podziaÅ‚ miÄ™dzy technikami i artystami w reklamie; omawia zjawiska gromadzenia przez analityków informacji na temat naszego życia; porusza kwestiÄ™ etyki i praktyk reklamowych adresowanych do dzieci w Å›rodowisku cyfrowym. UwzglÄ™dniajÄ…c dynamikÄ™ zmian, ukazuje praktyczne dziaÅ‚ania, w których Å‚Ä…czy perspektywy branżowe i naukowe z inspirujÄ…cymi przykÅ‚adami.
Dużą zaletÄ… książki jest jej przejrzysty ukÅ‚ad – czytelnik może szybko przejść do interesujÄ…cych go zagadnieÅ„ i pominąć znane mu treÅ›ci. Nie jest też ona zamkniÄ™tÄ… wykÅ‚adniÄ… wiedzy, ale zachÄ™ca do rozważaÅ„ i realizacji wÅ‚asnych pomysÅ‚ów. To niezbÄ™dne źródÅ‚o informacji dla praktyków, a także idealny pad rÄ™cznik dla studentów kierunków z takich dziedzin, jak: reklama, media, komunikacja, marketing czy biznes.
Osoby które kupowały "Reklama cyfrowa Podręcznik. Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych", wybierały także:
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Wybrane problemy zarządzania procesami kształcenia w społeczeństwie informacyjnym 24,64 zł, (6,90 zł -72%)
- Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami. Wydanie II 44,48 zł, (12,90 zł -71%)
- Internet mo 48,06 zł, (14,90 zł -69%)
- Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone 39,09 zł, (12,90 zł -67%)