reklama - zainteresowany?

Reklama cyfrowa Podręcznik. Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych - Helion

Reklama cyfrowa Podręcznik. Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych
Autor: Andrew McStay
Tłumaczenie: Jankowiak Karolina
ISBN: 9788381426176
okładka: miękka
Data wydania: 2020-06-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 47,06 zł (poprzednio: 54,72 zł)
Oszczędzasz: 14% (-7,66 zł)

Dodaj do koszyka Reklama cyfrowa Podręcznik. Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych

Tagi: Social Media

W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu warto sięgnąć po prezentowaną książkę, w której Andrew McStay z pasją analizuje działania reklamowe największych światowych firm medialnych i przedstawia szeroki zakres bieżących zmian.

Autor podkreśla rolę kreatywności, ale docenia też wkład sztucznej inteligencji w reklamę; komentuje pozorny podział między technikami i artystami w reklamie; omawia zjawiska gromadzenia przez analityków informacji na temat naszego życia; porusza kwestię etyki i praktyk reklamowych adresowanych do dzieci w środowisku cyfrowym. Uwzględniając dynamikę zmian, ukazuje praktyczne działania, w których łączy perspektywy branżowe i naukowe z inspirującymi przykładami.

Dużą zaletą książki jest jej przejrzysty układ – czytelnik może szybko przejść do interesujących go zagadnień i pominąć znane mu treści. Nie jest też ona zamkniętą wykładnią wiedzy, ale zachęca do rozważań i realizacji własnych pomysłów. To niezbędne źródło informacji dla praktyków, a także idealny pad ręcznik dla studentów kierunków z takich dziedzin, jak: reklama, media, komunikacja, marketing czy biznes.

Dodaj do koszyka Reklama cyfrowa Podręcznik. Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych

 

Osoby które kupowały "Reklama cyfrowa Podręcznik. Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych", wybierały także:

  • Twoja firma w social mediach. Podr
  • Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby
  • Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekst
  • Socjotechnika. Sztuka zdobywania w
  • Skuteczna reklama na LinkedInie

Dodaj do koszyka Reklama cyfrowa Podręcznik. Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Reklama cyfrowa Podręcznik. Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.