React. Receptury. Poradnik dla zaawansowanych - Helion
ebook
Autor: David Griffiths, Dawn GriffithsTytuł oryginału: React Cookbook: Recipes for Mastering the React Framework
Tłumaczenie: Piotr Rajca
ISBN: 978-83-283-8764-5
stron: 464, Format: ebook
Księgarnia: Helion
Cena książki: 99,00 zł
Książka będzie dostępna od maja 2022
JavaScript cieszy si
Zobacz także:
- D3.js w akcji 67,42 zł, (20,90 zł -69%)
- Tablice informatyczne. Node.js 16,86 zł, (5,90 zł -65%)
- React i GatsbyJS. Kurs video. Nowoczesne strony internetowe w oparciu o headless CMS i GraphQL 148,98 zł, (59,59 zł -60%)
- TypeScript i React. Kurs video. Tworzenie nowoczesnych komponent 129,00 zł, (51,60 zł -60%)
- Vue.js w praktyce. Kurs video. Poznaj narz 148,98 zł, (59,59 zł -60%)
Spis treści
React. Receptury. Poradnik dla zaawansowanych eBook -- spis treści
Wstęp
Rozdział 1. Tworzenie aplikacji
- 1.1. Generowanie prostej aplikacji
- 1.2. Tworzenie aplikacji o bogatych treściach z zastosowaniem narzędzia Gatsby
- 1.3. Tworzenie uniwersalnych aplikacji przy użyciu Razzle
- 1.4. Zarządzanie kodem klienta i serwera z wykorzystaniem Next.js
- 1.5. Tworzenie małych aplikacji przy użyciu Preacta
- 1.6. Tworzenie bibliotek z wykorzystaniem nwb
- 1.7. Dodawanie Reacta do aplikacji Rails za pomocą Webpackera
- 1.8. Tworzenie niestandardowych elementów przy użyciu Preacta
- 1.9. Tworzenie komponentów z zastosowaniem Storybooka
- 1.10. Testowanie kodu w przeglądarce z zastosowaniem Cypressa
Rozdział 2. Routing
- 2.1. Tworzenie interfejsu z responsywnymi trasami
- 2.2. Przenoszenie stanu do tras
- 2.3. Użycie MemoryRouter do wykonywania testów jednostkowych
- 2.4. Stosowanie potwierdzeń opuszczenia strony
- 2.5. Tworzenie przejść przy użyciu biblioteki React Transition Group
- 2.6. Tworzenie zabezpieczonych tras
Rozdział 3. Zarządzanie stanem
- 3.1. Stosowanie reduktorów do zarządzania złożonym stanem
- 3.2. Implementacja mechanizmu cofania
- 3.3. Tworzenie i walidacja formularzy
- 3.4. Pomiar upływu czasu przy użyciu zegara
- 3.5. Monitor stanu połączenia z internetem
- 3.6. Zarządzanie globalnym stanem przy użyciu Reduxa
- 3.7. Zachowywanie danych podczas przeładowywania stron przy użyciu Redux Persist
- 3.8. Obliczanie stanu pochodnego przy użyciu Reselect
Rozdział 4. Projektowanie interakcji
- 4.1. Tworzenie scentralizowanej obsługi błędów
- 4.2. Tworzenie interaktywnego przewodnika
- 4.3. Zastosowanie reduktorów do tworzenia złożonych interakcji
- 4.4. Dodawanie interakcji korzystających z klawiatury
- 4.5. Stosowanie formatu Markdown do tworzenia bogatych treści
- 4.6. Animacje tworzone z użyciem klas CSS
- 4.7. Tworzenie animacji z użyciem React Animation
- 4.8. Tworzenie infografik przy użyciu biblioteki TweenOne
Rozdział 5. Połączenia z usługami
- 5.1. Przekształcenie wywołania sieciowego w hook
- 5.2. Automatyczne odświeżanie przy użyciu liczników stanu
- 5.3. Anulowanie żądań sieciowych z wykorzystaniem tokenów
- 5.4. Generowanie żądań sieciowych z użyciem oprogramowania pośredniego Reduxa
- 5.5. Nawiązywanie połączenia z GraphQL
- 5.6. Ograniczanie obciążenia sieci poprzez opóźnianie generowania żądań
Rozdział 6. Biblioteki komponentów
- 6.1. Stosowanie Material Design przy użyciu biblioteki Material-UI
- 6.2. Tworzenie prostego interfejsu użytkownika za pomocą React Bootstrap
- 6.3. Przeglądanie zbiorów danych przy użyciu React Window
- 6.4. Tworzenie responsywnych okien dialogowych z wykorzystaniem Material-UI
- 6.5. Tworzenie konsoli administracyjnej przy użyciu React Admin
- 6.6. Nie masz projektanta? Użyj Semantic UI
Rozdział 7. Bezpieczeństwo
- 7.1. Zabezpieczaj żądania, nie trasy
- 7.2. Uwierzytelnianie z użyciem fizycznych tokenów
- 7.3. Włączanie protokołu HTTPS
- 7.4. Uwierzytelnianie za pomocą odcisków palców
- 7.5. Stosowanie logowania potwierdzającego
- 7.6. Stosowanie uwierzytelniania jednoskładnikowego
- 7.7. Testowanie na urządzeniu z Androidem
- 7.8. Sprawdzanie bezpieczeństwa/zabezpieczeń przy wykorzystaniu ESlint
- 7.9. Dostosowywanie formularzy logowania pod kątem przeglądarek
Rozdział 8. Testowanie
- 8.1. Stosowanie React Testing Library
- 8.2. Stosowanie Storybooka do testów renderowania
- 8.3. Testowanie bez serwera z użyciem Cypressa
- 8.4. Stosowanie Cypressa do testowania aplikacji bez połączenia z internetem
- 8.5. Testowanie w przeglądarce przy użyciu Selenium
- 8.6. Testowanie prezentacji w różnych przeglądarkach z użyciem ImageMagick
- 8.7. Dodawanie konsoli do przeglądarek mobilnych
- 8.8. Usuwanie losowości z testów
- 8.9. Podróż w czasie
Rozdział 9. Dostępność
- 9.1. Stosowanie punktów orientacyjnych
- 9.2. Stosowanie ról oraz atrybutów alt i title
- 9.3. Sprawdzanie dostępności za pomocą narzędzia ESlint
- 9.4. Stosowanie axe DevTools podczas działania aplikacji
- 9.5. Automatyzowanie testów w przeglądarce za pomocą narzędzia Cypress Axe
- 9.6. Dodawanie przycisków pomijania
- 9.7. Dodawanie pomijania obszarów strony
- 9.8. Przechwytywanie zasięgu w modalnym oknie dialogowym
- 9.9. Tworzenie czytnika ekranu za pomocą Speech API
Rozdział 10. Wydajność
- 10.1. Stosowanie narzędzi mierzenia wydajności działających w przeglądarce
- 10.2. Śledzenie renderowania za pomocą Profilera
- 10.3. Tworzenie testów jednostkowych z użyciem komponentu Profiler
- 10.4. Precyzyjny pomiar czasu
- 10.5. Zmniejszanie aplikacji z wykorzystaniem dzielenia kodu
- 10.6. Łączenie obietnic żądań sieciowych
- 10.7. Stosowanie renderowania po stronie serwera
- 10.8. Stosowanie metryk web vitals
Rozdział 11. Progresywne aplikacje internetowe
- 11.1. Stosowanie mechanizmu service workers przy użyciu narzędzia Workbox
- 11.2. Tworzenie PWS za pomocą narzędzia create-react-app
- 11.3. Przechowywanie zasobów zewnętrznych w pamięci podręcznej
- 11.4. Automatyzacja odświeżania skryptów service worker
- 11.5. Dodawanie powiadomień
- 11.6. Wprowadzanie zmian offline z zastosowaniem synchronizacji w tle
- 11.7. Dodawanie niestandardowego instalacyjnego interfejsu użytkownika
- 11.8. Dostarczanie odpowiedzi w trybie offline