Python dla nastolatk - Helion
ebook
Autor: Krzysztof ISBN: 978-83-283-9438-4
stron: 168, Format: ebook
Księgarnia: Helion
Cena książki: 39,90 zł
Książka będzie dostępna od kwietnia 2022
Tagi: Python - Programowanie
Ka
Zobacz także:
- GraphQL. Kurs video. Buduj nowoczesne API w Pythonie 169,00 zł, (50,70 zł -70%)
- Receptura na Python. Kurs Video. 54 praktyczne porady dla programist 199,00 zł, (59,70 zł -70%)
- Podstawy Pythona z Minecraftem. Kurs video. Piszemy pierwsze skrypty 149,00 zł, (44,70 zł -70%)
- Twórz gry w Pythonie. Kurs video. Poznaj bibliotekę PyGame 249,00 zł, (74,70 zł -70%)
- Data Science w Pythonie. Kurs video. Algorytmy uczenia maszynowego 199,00 zł, (59,70 zł -70%)
Spis treści
Python dla nastolatków. Projekty graficzne z Python Turtle eBook -- spis treści
Wstęp (9)
- Podziękowania (9)
- O autorze (9)
- Kim jest programista? Czy każdy może nim zostać? (10)
- Dla kogo jest ta książka (10)
- Struktura książki (11)
- Åšrodowisko pracy (11)
- Czym jest turtle? (12)
- Konwencje zastosowane w książce (12)
1. Konfiguracja środowiska w systemie Windows (13)
- Instalacja interpretera języka Python (13)
- Instalacja PyCharm Community Edition (15)
- Pierwsze uruchomienie PyCharm Community Edition (18)
- Pierwszy program (19)
- Konfiguracja środowiska w systemie MacOS (24)
- Instalacja interpretera języka Python (25)
- Instalacja PyCharm Community Edition (27)
- Pierwsze uruchomienie PyCharm Community Edition (29)
- Pierwszy program (31)
- Programowanie z wykorzystaniem narzędzi dostępnych online (36)
2. Podstawy języka Python (39)
- Czym właściwie jest komputer? (39)
- Czym jest program komputerowy? (40)
- Dlaczego Python? (41)
- Twój pierwszy program w Pythonie (42)
- Zmienne (43)
- Typy zmiennych (44)
- Konwersje typów (46)
- Komentarze (48)
- Operatory arytmetyczne (50)
- Operatory porównania (51)
- Operatory przypisania (52)
- Operatory logiczne (54)
- Instrukcje warunkowe (56)
- Napisy (59)
- Pętle while (64)
- Listy (65)
- Krotki (69)
- Pętle for (70)
- Funkcje (74)
- Moduły (78)
- Klasy (80)
- Podsumowanie (83)
3. Podstawy biblioteki turtle (85)
- Pierwszy program w grafice żóÅ‚wia (85)
- Podstawowe koncepcje (87)
- Rysujemy kwadrat (92)
- Rysujemy kolorowy kwadrat (93)
- Rysujemy trójkÄ…t (96)
- Rysujemy wypeÅ‚niony kolorem trójkÄ…t (99)
- Rysujemy sześciokąt (100)
- Rysujemy wielokÄ…t foremny (102)
- Rysujemy okrÄ…g (104)
- Podsumowanie (105)
4. Praktyczne projekty (107)
- Spirala nr 1 (108)
- Spirala nr 2 (110)
- Spirala nr 3 (112)
- Spirala nr 4 (114)
- Spirala nr 5 (116)
- Róża (118)
- Stokrotka (120)
- Pajęczyna (122)
- TrójkÄ…t równoboczny wpisany w okrÄ…g (124)
- Flaga Polski (126)
- Szachownica sił zbrojnych RP (128)
- Tęcza (130)
- Serce (132)
- Płatek śniegu (134)
- Choinka (136)
- Emblemat hakerów (139)
- Szachownica 12×12 (142)
- Kłos zboża (144)
- Gradient (147)
- Rozeta (149)
- Osiedle domków (151)
- Zegar analogowy (155)
Dodatek A. Spis najważniejszych poleceń modułu turtle (161)
Dodatek B. Co dalej? (165)