reklama - zainteresowany?

Programowanie zorientowane obiektowo w Pythonie. Tworzenie solidnych i - Helion

Programowanie zorientowane obiektowo w Pythonie. Tworzenie solidnych i
Autor: Steven F. Lott, Dusty Phillips
Tytuł oryginału: Python Object-Oriented Programming: Build robust and maintainable object-oriented Python applications and libraries, 4th Edition
Tłumaczenie: Piotr Rajca
ISBN: 978-83-283-8949-6
stron: 694, Format: 168x237, okładka: mi
Data wydania: 2022-11-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 96,85 zł (poprzednio: 149,00 zł)
Oszczędzasz: 35% (-52,15 zł)

Dodaj do koszyka Programowanie zorientowane obiektowo w Pythonie. Tworzenie solidnych i

Tagi: Python - Programowanie

Python zas

Dodaj do koszyka Programowanie zorientowane obiektowo w Pythonie. Tworzenie solidnych i

 

Osoby które kupowały "Programowanie zorientowane obiektowo w Pythonie. Tworzenie solidnych i ", wybierały także:

  • Receptura na Python. Kurs Video. 54 praktyczne porady dla programist
  • Złam ten kod z Pythonem. Jak tworzyć, testować i łamać szyfry
  • NLP. Kurs video. Analiza danych tekstowych w j
  • Web scraping w Data Science. Kurs video. Uczenie maszynowe i architektura splotowych sieci neuronowych
  • Python dla administrator

Dodaj do koszyka Programowanie zorientowane obiektowo w Pythonie. Tworzenie solidnych i

Spis treści

Programowanie zorientowane obiektowo w Pythonie. Tworzenie solidnych i łatwych w utrzymaniu aplikacji i bibliotek. Wydanie IV -- spis treści

O autorach

O recenzencie

Wstęp

Rozdział 1. Projektowanie obiektowe

  • Wprowadzenie do obiektowości
  • Obiekty i klasy
  • Określanie atrybutów i zachowań
    • Dane opisują stan obiektu
    • Zachowania są akcjami
  • Ukrywanie szczegółów i tworzenie interfejsów publicznych
  • Kompozycja
  • Dziedziczenie
    • Dziedziczenie zapewnia abstrakcję
    • Wielokrotne dziedziczenie
  • Studium przypadku
    • Wprowadzenie i omówienie problemu
    • Widok kontekstu
    • Widok logiczny
    • Widok procesu
    • Widok programistyczny
    • Widok fizyczny
    • Wnioski
  • Przypomnij sobie
  • Ćwiczenia
  • Podsumowanie

Rozdział 2. Obiekty w Pythonie

  • Prezentacja podpowiedzi typów
    • Sprawdzanie typów
  • Tworzenie klas w Pythonie
    • Dodawanie atrybutów
    • Zapewnianie możliwości działania
    • Inicjalizacja obiektów
    • Podpowiedzi typów i wartości domyślne
    • Podawanie wyjaśnień w napisach dokumentujących
  • Moduły i pakiety
    • Organizowanie modułów
    • Organizowanie kodu w moduły
  • Kto ma dostęp do moich danych?
  • Biblioteki innych twórców
  • Studium przypadku
    • Widok logiczny
    • Próbki i ich stan
    • Zmiany stanu próbek
    • Odpowiedzialności klasy
    • Klasa TrainingData
  • Przypomnij sobie
  • Ćwiczenia
  • Podsumowanie

Rozdział 3. Kiedy obiekty są do siebie podobne

  • Proste dziedziczenie
    • Rozszerzanie typów wbudowanych
    • Przesłanianie i super
  • Wielokrotne dziedziczenie
    • Problematyczny diament
    • Różne zestawy argumentów
  • Polimorfizm
  • Studium przypadku
    • Widok logiczny
    • Jeszcze jedna odległość
  • Przypomnij sobie
  • Ćwiczenia
  • Podsumowanie

Rozdział 4. Oczekując nieoczekiwanego

  • Zgłaszanie wyjątków
    • Zgłaszanie wyjątku
    • Efekty wyjątków
    • Obsługa wyjątków
    • Hierarchia wyjątków
    • Definiowanie własnych wyjątków
    • Wyjątki nie są wyjątkowe
  • Studium przypadku
    • Widok kontekstu
    • Widok przetwarzania
    • Co może pójść źle?
    • Nieprawidłowe zachowanie
    • Tworzenie próbek na podstawie danych z plików CSV
    • Walidacja wartości wyliczeniowych
    • Odczyt plików CSV
    • Nie powtarzaj się
  • Przypomnij sobie
  • Ćwiczenia
  • Podsumowanie

Rozdział 5. Kiedy korzystać z programowania obiektowego

  • Traktujmy obiekty jako obiekty
  • Dodawanie zachowań do klas danych przy wykorzystaniu właściwości
    • Wszystko o właściwościach
    • Dekoratory - inny sposób tworzenia właściwości
    • Określanie, kiedy należy używać właściwości
  • Obiekty menedżerów
    • Usuwanie powtórzeń
    • W praktyce
  • Studium przypadku
    • Walidacja danych wejściowych
    • Dzielenie próbek wejściowych
    • Hierarchia klas próbek
    • Wyliczenie purpose
    • Właściwości ustawiające
    • Powtarzające się instrukcje if
  • Przypomnij sobie
  • Ćwiczenia
  • Podsumowanie

Rozdział 6. Abstrakcyjne klasy bazowe i przeciążanie operatorów

  • Tworzenie abstrakcyjnej klasy bazowej
    • Abstrakcyjne klasy bazowe kolekcji
    • Abstrakcyjne klasy bazowe i podpowiedzi typów
    • Moduł collections.abc
    • Tworzenie własnych abstrakcyjnych klas bazowych
    • Wyjaśniamy magię
  • Przeciążanie operatorów
  • Rozszerzanie klas wbudowanych
  • Metaklasy
  • Studium przypadku
    • Rozszerzanie klasy listy w celu utworzenia dwóch podlist
    • Podział poprzez tasowanie
    • Dzielenie próbek metodą inkrementalną
  • Przypomnij sobie
  • Ćwiczenia
  • Podsumowanie

Rozdział 7. Struktury danych w Pythonie

  • Puste obiekty
  • Kroki i krotki nazwane
    • Krotki nazwane i typing.NamedTuple
  • Klasy danych
  • Słowniki
    • Przypadki stosowania słowników
    • Stosowanie defaultdict
  • Listy
    • Sortowanie list
  • Zbiory
  • Trzy typy kolejek
  • Studium przypadku
    • Model logiczny
    • Niezmienne klasy danych
    • Klasy NamedTuple
    • Wniosek
  • Przypomnij sobie
  • Ćwiczenia
  • Podsumowanie

Rozdział 8. Łączenie programowania obiektowego i funkcyjnego

  • Wbudowane funkcje Pythona
    • Funkcja len()
    • Funkcja reversed()
    • Funkcja enumerate()
  • Alternatywa dla przeciążania metod
    • Domyślne wartości parametrów
    • Zmienne listy argumentów
    • Rozpakowywanie argumentów
  • Funkcje są także obiektami
    • Obiekty funkcji i funkcje zwrotne
    • Stosowanie funkcji do modyfikowania klas
    • Obiekty wywoływalne
  • Plikowe operacje wejścia-wyjścia
    • Działanie w kontekście
  • Studium przypadku
    • Ogólna postać sposobu przetwarzania
    • Rozdzielanie danych
    • Ponowne przemyślenie problemu klasyfikacji
    • Funkcja partition()
    • Podział danych w jednym przejściu
  • Przypomnij sobie
  • Ćwiczenia
  • Podsumowanie

Rozdział 9. Łańcuchy, serializacja i ścieżki do plików

  • Łańcuchy znaków
    • Operacje na łańcuchach znaków
    • Formatowanie łańcuchów znaków
    • Łańcuchy znaków są zapisywane w Unicode
  • Wyrażenia regularne
    • Dopasowywanie wzorców
    • Parsowanie informacji przy użyciu wyrażeń regularnych
  • Ścieżki dostępu do plików
  • Serializacja obiektów
    • Dostosowywanie działania modułu pickle
    • Serializacja danych w formacie JSON
  • Studium przypadku
    • Konstrukcja formatu CSV
    • Wczytywanie danych CSV w formie słowników
    • Wczytywanie danych CSV w formie listy
    • Serializacja danych JSON
    • Format JSON z danymi rozdzielanymi znakami nowego wiersza
    • Walidacja danych JSON
  • Przypomnij sobie
  • Ćwiczenia
  • Podsumowanie

Rozdział 10. Wzorzec Iterator

  • Krótko o wzorcach projektowych
  • Iteratory
    • Protokół iteratorów
  • Listy składane
    • Wyrażenia list składanych
    • Wyrażenia zbiorów i słowników składanych
    • Wyrażenia generatorów
  • Funkcje generatorów
    • Zwracanie elementów z innego iteratora
    • Stosy generatorów
  • Studium przypadku
    • Zarys konstruowania zbiorów
    • Wiele podziałów
    • Testowanie
    • Niezbędny algorytm k-NN
    • Algorytm k-NN korzystający z modułu bisect
    • Algorytm k-NN korzystający z modułu heapq
    • Wniosek
  • Przypomnij sobie
  • Ćwiczenia
  • Podsumowanie

Rozdział 11. Często stosowane wzorce projektowe

  • Wzorzec Dekorator
    • Przykład wzorca Dekorator
    • Dekoratory w Pythonie
  • Wzorzec Obserwator
    • Przykład wzorca Obserwator
  • Wzorzec Strategia
    • Przykład wzorca Strategia
    • Wzorzec Strategia w Pythonie
  • Wzorzec Polecenie
    • Przykład wzorca Polecenie
  • Wzorzec Stan
    • Przykład wzorca Stan
    • Stan a Strategia
  • Wzorzec Singleton
    • Implementacja wzorca Singleton
  • Studium przypadku
  • Przypomnij sobie
  • Ćwiczenia
  • Podsumowanie

Rozdział 12. Zaawansowane wzorce projektowe

  • Wzorzec Adapter
    • Przykład wzorca Adapter
  • Wzorzec Fasada
    • Przykład wzorca Fasada
  • Wzorzec Piórko
    • Przykład implementacji wzorca Piórko w Pythonie
    • Przechowywanie w buforze wielu komunikatów
    • Optymalizacja pamięci przy użyciu atrybutu __slots__
  • Wzorzec Fabryka abstrakcyjna
    • Przykład wzorca Fabryka abstrakcyjna
    • Fabryki abstrakcyjne w Pythonie
  • Wzorzec Kompozyt
    • Przykład wzorca Kompozyt
  • Wzorzec Metoda szablonowa
    • Przykład wzorca Metoda szablonowa
  • Studium przypadku
  • Przypomnij sobie
  • Ćwiczenia
  • Podsumowanie

Rozdział 13. Testowanie oprogramowania obiektowego

  • Po co testować?
    • Programowanie na podstawie testów
    • Cele testowania
    • Wzorce testowania
  • Testowanie przy użyciu frameworka unittest
  • Wykonywanie testów jednostkowych przy użyciu pakietu pytest
    • Funkcje setup i teardown pakietu pytest
    • Przygotowania i porządki przy użyciu konfiguracji początkowych
    • Bardziej wyszukane konfiguracje początkowe
    • Pomijanie testów narzędzia pytest
  • Imitowanie obiektów przy użyciu atrap
    • Dodatkowe techniki korygowania
    • Obiekt sentinel
  • Ile testów wystarczy?
  • Testowanie a programowanie
  • Studium przypadku
    • Testy jednostkowe klas obliczających odległości
    • Testy jednostkowe klasy Hyperparameter
  • Przypomnij sobie
  • Ćwiczenia
  • Podsumowanie

Rozdział 14. Współbieżność

  • Podstawowe informacje o przetwarzaniu współbieżnym
  • Wątki
    • Wiele problemów związanych z wątkami
  • Wieloprocesowość
    • Pule procesów
    • Kolejki
    • Problemy związane z wieloprocesowością
  • Moduł concurrent.futures
  • Moduł AsyncIO
    • AsyncIO w działaniu
    • Czytanie kodu AsyncIO
    • AsyncIO w rozwiązaniach sieciowych
    • Prezentacja aplikacji zapisującej wpisy w dzienniku
    • Klienty AsyncIO
  • Rozwiązanie problemu ucztujących filozofów
  • Studium przypadku
  • Przypomnij sobie
  • Ćwiczenia
  • Podsumowanie

Skorowidz

Dodaj do koszyka Programowanie zorientowane obiektowo w Pythonie. Tworzenie solidnych i

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.