reklama - zainteresowany?

Projektowanie metod dydaktycznych. Efektywne strategie edukacyjne. Wydanie II - Helion

Projektowanie metod dydaktycznych. Efektywne strategie edukacyjne. Wydanie II
ebook
Autor: Julie Dirksen
Tytuł oryginału: Design for How People Learn (2nd Edition) (Voices That Matter)
Tłumaczenie: Bogusław Solecki
ISBN: 978-83-283-3093-1
stron: 296, Format: ebook
Data wydania: 2017-04-28
Księgarnia: Helion

Cena książki: 24,50 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-24,50 zł)

Dodaj do koszyka Projektowanie metod dydaktycznych. Efektywne strategie edukacyjne. Wydanie II

Tagi: Kompetencje osobiste

Efektywne i atrakcyjne przekazywanie wiedzy innym jest trudnym zadaniem.
Nawet ekspert w swojej dziedzinie może mieć problem z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć edukacyjnych, dziÄ™ki którym nauczane osoby przyswojÄ… podane informacje i bÄ™dÄ… umiaÅ‚y siÄ™ nimi posÅ‚użyć. WiÄ™kszość osób w jakimÅ› stopniu zajmuje siÄ™ edukacjÄ…: wygÅ‚asza prezentacje, wdraża nowych pracowników, omawia nowe produkty czy choćby pomaga wÅ‚asnym dzieciom w nauce!

Niniejsza książka dotyczy planowania doÅ›wiadczeÅ„ edukacyjnych — jednej z najskuteczniejszych metod nauczania. ZnalazÅ‚y siÄ™ tu również wyczerpujÄ…ce informacje na temat koncentracji, pamiÄ™ci i samego procesu uczenia siÄ™. Zaprezentowano wyniki najnowszych badaÅ„ nad procesem uczenia siÄ™ i zapamiÄ™tywania oraz informacje o nowych technikach uczenia siÄ™ spoÅ‚ecznego i nieoficjalnego. Podano też wskazówki umożliwiajÄ…ce planowanie doÅ›wiadczeÅ„ edukacyjnych, które pozwolÄ… na przekazanie wiedzy i wyrabianie pożądanych nawyków.

W tej książce między innymi:

  • informacje o sposobie dziaÅ‚ania ludzkiej pamiÄ™ci i przebiegu procesów uczenia siÄ™
  • wskazówki dotyczÄ…ce planowania projektu edukacyjnego
  • wskazówki dotyczÄ…ce dobierania odpowiednich strategii metodycznych
  • opis skutecznych strategii motywowania ludzi do nauki
  • instrukcje dotyczÄ…ce przekazywania wiedzy i umiejÄ™tnoÅ›ci
  • opis różnych metod oceny efektów nauczania

Julie Dirksen cieszy siÄ™ wieloletnim doÅ›wiadczeniem w dziedzinie e-learningu. Zajmuje siÄ™ metodologiÄ… uczenia siÄ™ zarówno w przypadku dużych korporacji czy organizacji typu non profit, jak i szkóÅ‚ wyższych. Regularnie prowadzi warsztaty metodyczne na caÅ‚ym Å›wiecie, a także zajÄ™cia z metodyki planowania doÅ›wiadczeÅ„ edukacyjnych i psychologii kognitywnej. Pasjonuje siÄ™ stosowaniem ekonomii behawioralnej w nauczaniu.

Jak fajnie jest wiedzieć więcej i umieć to przekazać!

Dodaj do koszyka Projektowanie metod dydaktycznych. Efektywne strategie edukacyjne. Wydanie II

 

Osoby które kupowały "Projektowanie metod dydaktycznych. Efektywne strategie edukacyjne. Wydanie II", wybierały także:

  • Oprogramowanie szyte na miarÄ™. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • Ty też to masz! Odkryj swoje talenty i zacznij robić w życiu to, co lubisz i potrafisz najlepiej
  • Socjotechnika. Sztuka zdobywania wÅ‚adzy nad umysÅ‚ami. Wydanie II
  • Angielski dla specjalist
  • LinkedIn na start. Kurs video. Zbuduj mark

Dodaj do koszyka Projektowanie metod dydaktycznych. Efektywne strategie edukacyjne. Wydanie II

Spis treści

Projektowanie metod dydaktycznych. Efektywne strategie edukacyjne. Wydanie II eBook -- spis treści

Wstęp (vi)

1. Od czego zacząć? (1)

  • Droga ucznia (1)
  • Czego brakuje? (2)
  • Rozpoznawanie i uzupeÅ‚nianie luk (20)
  • PrzykÅ‚ady (21)
  • Dlaczego to ma znaczenie (24)
  • Podsumowanie (26)

2. Kim sÄ… Twoi uczniowie? (27)

  • Czego oczekujÄ… Twoi uczniowie? (28)
  • Jakie umiejÄ™tnoÅ›ci majÄ… już teraz Twoi uczniowie? (37)
  • Czym Twoi uczniowie różniÄ… siÄ™ od Ciebie? (43)
  • Style uczenia siÄ™ (53)
  • Jak poznać naszych uczniów? (54)
  • Podsumowanie (58)

3. Jakie sÄ… cele projektu? (59)

  • OkreÅ›l cele (59)
  • Zdefiniuj problem (60)
  • OkreÅ›l cel (63)
  • Jak dÅ‚uga jest ta podróż? (73)
  • Podsumowanie (80)

4. W jaki sposób zapamiÄ™tujemy informacje? (81)

  • Zapis i odczyt z pamiÄ™ci (82)
  • Rodzaje pamiÄ™ci (107)
  • Powtarzanie i zapamiÄ™tywanie (117)
  • Podsumowanie (120)

5. Jak przyciÄ…gnąć i skupić uwagÄ™ uczniów? (123)

  • JeÅ›li uczniowie nie uważajÄ… na zajÄ™ciach... (123)
  • Mów do sÅ‚onia (124)
  • Sposoby angażowania sÅ‚onia (132)
  • Podsumowanie (159)

6. Planuj tak, aby przekazać wiedzę (161)

  • Czy zapamiÄ™tajÄ…? (161)
  • Zadbaj o to, by Twoi uczniowie zrozumieli materiaÅ‚ (171)
  • Ilu porad udzielać? (176)
  • Proponowana procedura (186)
  • Podsumowanie (193)

7. Projektowanie pod kątem umiejętności (195)

  • Rozwijanie umiejÄ™tnoÅ›ci (195)
  • Praktyka (196)
  • Åšwiadomość dokonywanych postÄ™pów (207)
  • Planuj zajÄ™cia z myÅ›lÄ… o osiÄ…gniÄ™ciach uczniów (209)
  • Podsumowanie (214)

8. Zadbaj o to, by Twoi uczniowie byli zmotywowani (215)

  • Motywacja do dziaÅ‚ania (215)
  • Projektowanie pod kÄ…tem zachowaÅ„ (218)
  • SpoÅ‚eczny dowód sÅ‚usznoÅ›ci (224)
  • Podsumowanie (228)

9. Planuj tak, aby Twoi uczniowie nabierali dobrych nawyków (231)

  • Czym jest nawyk? (231)
  • Rozpoznawanie braków w nawykach (236)
  • Planuj tak, aby Twoi uczniowie wyrabiali w sobie dobre nawyki (239)
  • Podsumowanie (244)

10. Społeczne i pozainstytucjonalne uczenie (247)

  • Jak wyglÄ…da nauka w Twojej firmie? (247)
  • Równowaga pomiÄ™dzy naukÄ… oficjalnÄ… i nieoficjalnÄ… (250)
  • Podróż Hiro (251)
  • Podsumowanie (259)

11. Rola środowiska w edukacji (261)

  • Braki w Å›rodowisku zawodowym (261)
  • Wiedza na Å›wiecie (262)
  • Stosowanie zasobów (265)
  • Umieszczamy wskazówki i podpowiedzi w otaczajÄ…cym Å›wiecie (269)
  • Wdrażanie okreÅ›lonych zachowaÅ„ w rzeczywistym Å›wiecie (270)
  • Oczyszczanie Å›cieżki (272)
  • Podsumowanie (274)

12. Ocenianie (275)

  • Trafna ocena to prawdziwe wyzwanie (275)
  • Czy to dziaÅ‚a? (276)
  • Czy siÄ™ uczÄ…? (280)
  • Czy uczniowie potrafiÄ… poprawnie wykonywać okreÅ›lone czynnoÅ›ci? (283)
  • Czy uczniowie wykonujÄ… czynnoÅ›ci prawidÅ‚owo? (287)

Podsumowanie (291)

Skorowidz (292)

Dodaj do koszyka Projektowanie metod dydaktycznych. Efektywne strategie edukacyjne. Wydanie II

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.