reklama - zainteresowany?

Projektowanie hurtowni danych. Wspomaganie zarzÄ…dzania relacjami z klientami - Helion

Projektowanie hurtowni danych. Wspomaganie zarzÄ…dzania relacjami z klientami
Autor: Chris Todman
Tytuł oryginału: Designing A Data Warehouse: Supporting Customer Relationship Management
Tłumaczenie: Paweł Gonera
ISBN: 978-83-246-3225-1
stron: 296, Format: 172x245 , okładka: twarda
Data wydania: 2011-08-22
Księgarnia: Helion

Cena książki: 59,00 zł

Dodaj do koszyka Projektowanie hurtowni danych. Wspomaganie zarzÄ…dzania relacjami z klientami

Tagi: Inne

Umiejętnie zarządzaj informacjami!

  • Czym sÄ… hurtownie danych?
  • Jak je zaprojektować, aby wykorzystać maksimum ich możliwoÅ›ci?
  • Jak wydajnie zarzÄ…dzać relacjami z klientem?

Zastanawiasz się, jak zmaksymalizować zyski czerpane z właściwego zarządzania relacjami z klientem? Jest to pytanie, które spędza sen z oczu każdemu przedsiębiorcy. Jedną z możliwości jest wykorzystanie odpowiednio zaprojektowanej hurtowni danych. Projekt takiej bazy danych, uwzględniającej potrzeby klienta, wymaga nowych technik i metodologii. Jakich?

Na to pytanie odpowiada Chris Todman w książce, którą trzymasz w rękach. Wiodący konsultant w dziedzinie hurtowni danych przedstawi Ci kompletną metodologię, pozwalającą na zaprojektowanie, wytworzenie i wdrożenie hurtowni danych pod kątem zarządzania relacjami z klientem. Najpierw przeczytasz o kilku zagadnieniach teoretycznych, związanych z relacjami z klientem oraz hurtowniami danych. Potem zapoznasz się z typowymi problemami, aby w rozdziale piątym przejść do omówienia modelu koncepcyjnego. Dowiesz się, jak obsługiwać okoliczności, identyfikować zmiany w danych oraz modelować metodą kropki. Kolejne omawiane zagadnienia to model logiczny i sposoby rozwiązywania problemów wydajnościowych. W rozdziale poświęconym implementacji fizycznej zobaczysz, jak kontrolować poprawność danych, zarządzać kopiami zapasowymi oraz aplikacjami CRM. Ponadto nauczysz się zarządzać projektem, przejrzysz możliwości dostępnego oprogramowania oraz zdobędziesz wiedzę o perspektywach rozwoju. To wszystko znajdziesz w tej długo oczekiwanej książce, poświęconej hurtowniom danych.

  • ZarzÄ…dzanie relacjami z klientem
  • Wartość marki
  • ZarzÄ…dzanie kampaniami
  • Marketing personalizowany
  • Budowanie hurtowni danych — komponent ekstrakcji oraz integracji danych
  • Baza danych hurtowni — opis encji
  • Problemy przy wykorzystywaniu relacyjnych baz danych
  • Problemy z obróbkÄ… czasu w hurtowniach danych
  • Wybór modelu koncepcyjnego
  • Modelowanie metodÄ… kropki
  • Modelowanie logiczne — schemat, wybór rozwiÄ…zania, ograniczenia
  • Implementacja fizyczna
  • ZarzÄ…dzanie kopiami zapasowymi
  • Aplikacje CRM
  • ZarzÄ…dzanie projektem
  • Oprogramowanie
  • PrzyszÅ‚ość hurtowni danych
  • Sprawdź, jak zmaksymalizować zyski poprzez wÅ‚aÅ›ciwe zarzÄ…dzanie relacjami z klientem!

    Dodaj do koszyka Projektowanie hurtowni danych. Wspomaganie zarzÄ…dzania relacjami z klientami

 

Osoby które kupowały "Projektowanie hurtowni danych. Wspomaganie zarządzania relacjami z klientami", wybierały także:

  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Przywództwo w Å›wiecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym Å›rodowisku
  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Sztuka podst
  • Lean dla bystrzaków. Wydanie II

Dodaj do koszyka Projektowanie hurtowni danych. Wspomaganie zarzÄ…dzania relacjami z klientami

Spis treści

Projektowanie hurtowni danych. Wspomaganie zarządzania relacjami z klientami -- spis treści

Wprowadzenie (7)

Podziękowania (11)

1. ZarzÄ…dzanie relacjami z klientem (13)

  • Wymiar biznesowy (13)
  • Cele biznesowe (15)
  • Strategia biznesowa (16)
  • Wartość marki (17)
  • ZarzÄ…dzanie relacjami z klientem (18)
  • Podsumowanie (30)

2. Wprowadzenie do hurtowni danych (31)

  • Wprowadzenie (31)
  • Czym jest hurtownia danych? (37)
  • Analiza wymiarów (38)
  • Budowanie hurtowni danych (41)
  • Problemy zwiÄ…zane z zastosowaniem relacyjnych baz danych (58)
  • Podsumowanie (59)

3. Problemy projektowe do rozwiÄ…zania (61)

  • Wielowymiarowe modele danych (61)
  • Jak wspierać CRM? (69)
  • Podsumowanie (79)

4. Problemy z obróbką czasu w hurtowniach danych (81)

  • Rola czasu (81)
  • Problemy zwiÄ…zane z czasem (84)
  • Rejestrowanie zmian (90)
  • RozwiÄ…zania problemów z czasem w hurtowniach danych pierwszej generacji (94)
  • Odmienne podejÅ›cia (107)
  • Konkluzje z przeglÄ…du metod pierwszej generacji (109)

5. Model koncepcyjny (111)

  • Wymagania modelu koncepcyjnego (111)
  • Identyfikowanie zmian w danych (118)
  • Modelowanie metodÄ… kropki (119)
  • Warsztaty modelowania metodÄ… kropki (124)
  • Podsumowanie (147)

6. Model logiczny (149)

  • Modelowanie logiczne (150)
  • Implementacja retrospekcji (150)
  • Zastosowanie wymiaru czasu (157)
  • Schemat logiczny (161)
  • Problemy wydajnoÅ›ciowe (163)
  • Wybór rozwiÄ…zania (165)
  • CzÄ™stotliwość przechwytywania zmian danych (166)
  • Ograniczenia (167)
  • Weryfikacja i podsumowanie modelu logicznego (171)

7. Implementacja fizyczna (173)

  • Architektura hurtowni danych (173)
  • Aplikacje CRM (193)
  • Kopia zapasowa danych (193)
  • Archiwizacja (194)
  • Ekstrakcja i Å‚adowanie (194)
  • Podsumowanie (197)

8. Uzasadnienie biznesowe (199)

  • PodejÅ›cie przyrostowe (199)
  • Wdrożenie (205)
  • Podsumowanie (207)

9. ZarzÄ…dzanie projektem (209)

  • Wprowadzenie (209)
  • Co jest dostarczane? (212)
  • Jakie należy zdefiniować zaÅ‚ożenia i ryzyka? (213)
  • Jakiego zespoÅ‚u potrzebujemy? (215)
  • Podsumowanie (226)

10. Oprogramowanie (227)

  • Ekstrakcja, przeksztaÅ‚canie i Å‚adowanie (228)
  • OLAP (230)
  • NarzÄ™dzia zapytaÅ„ (232)
  • Wydobywanie danych (234)
  • ZarzÄ…dzanie kampaniami (238)
  • Personalizacja (240)
  • NarzÄ™dzia metadanych (241)
  • Sortowanie (242)

11. Przyszłość (245)

  • Temporalne bazy danych (rozszerzenia temporalne) (246)
  • Rozszerzenia OLAP dla SQL (246)
  • Aktywne wsparcie decyzji (247)
  • Dane zewnÄ™trzne (247)
  • Dane niestrukturalizowane (248)
  • Agenci wyszukiwania (248)
  • Aplikacje obsÅ‚ugujÄ…ce DSS (249)

A. Temporalna klasyfikacja danych Klubu Winiarza (251)

B. Model kropki dla Klubu Winiarza (255)

C. Model logiczny dla Klubu Winiarza (269)

D. Atrybuty klienta (275)

  • Atrybuty finansowe (281)
  • Atrybuty zatrudnienia (282)
  • Atrybuty zainteresowaÅ„ i hobby (283)

E. Odnośniki (287)

Skorowidz (289)

Dodaj do koszyka Projektowanie hurtowni danych. Wspomaganie zarzÄ…dzania relacjami z klientami

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.