Programowanie z Ozobotem - Helion
ISBN: 978-83-283-7500-0
stron: 272, Format: ebook
Data wydania: 2020-09-01
Księgarnia: Helion
Cena książki: 33,67 zł (poprzednio: 44,89 zł)
Oszczędzasz: 25% (-11,22 zł)
Przez zabawÄ™ do nauki programowania
Ozobot to niewielki, ale bardzo sprytny robot, którego pokochaÅ‚y dzieci oraz docenili rodzice i nauczyciele informatyki. Ten edukacyjny automat, dwukrotny zdobywca polskiego tytuÅ‚u Zabawki Roku oraz laureat robotycznych konkursów w USA, ma misjÄ™. Każdego chÄ™tnego, który ukoÅ„czyÅ‚ piÄ…ty rok życia, gotów jest zabrać w podróż peÅ‚nÄ… radosnego rysowania, ciekawych problemów do rozwiÄ…zania i pracy zespoÅ‚owej. Ozobot, bawiÄ…c, uczy programowania. Dzieci bowiem komunikujÄ… siÄ™ z nim za pomocÄ… kolorowych kodów ― robot odczytuje je i wykonuje dawane mu polecenia.
Nim jednak zajmiemy mÅ‚odych adeptów informatyki pracÄ… z Ozobotem, musimy go najpierw odpowiednio przygotować. Jak to zrobić? Najlepiej z tÄ… książkÄ…! Jej autorka w przystÄ™pny sposób tÅ‚umaczy zasady komunikacji z robotem, w tym analizowanie i testowanie konkretnych przypadków, które mogÄ… użytkownikowi sprawiać problemy w codziennym użytkowaniu Ozobota. Nie zagÅ‚Ä™biajÄ…c siÄ™ w zbÄ™dne detale, wyjaÅ›nia najważniejsze dla nauczycieli i rodziców kwestie dotyczÄ…ce budowy tego niedużego robota o wielkich możliwoÅ›ciach. Proponuje także przystosowanie jej do realizacji wÅ‚asnych pomysÅ‚ów i podpowiada, jak siÄ™ do tego zabrać.
Osoby które kupowały "Programowanie z Ozobotem", wybierały także:
- Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro 66,67 zł, (14,00 zł -79%)
- Poradnik design thinking - czyli jak wykorzysta 48,28 zł, (14,00 zł -71%)
- Kosymulacja. Elastyczne projektowanie i symulacja wielodomenowa 38,39 zł, (11,90 zł -69%)
- F# 4.0 dla zaawansowanych. Wydanie IV 96,45 zł, (29,90 zł -69%)
- Systemy reaktywne. Wzorce projektowe i ich stosowanie 65,31 zł, (20,90 zł -68%)
Spis treści
Programowanie z Ozobotem eBook -- spis treści
Wstęp 5
Rozdział 1. Tworzenie trasy 15
Rozdział 2. Kodowanie trasy 31
Rozdział 3. Kody i polecenia 43
Rozdział 4. Od pomysłu do programu - cz. I 91
Rozdział 5. Ozobot i akcesoria 115
Rozdział 6. "Witaj, świecie!", czyli wprowadzenie do środowiska OzoBlockly 131
Rozdział 7. Od pomysłu do programu - cz. II 185
Rozdział 8. Czym jest programowanie... 231
I co dalej z Ozobotem? 275