Programowanie z Ozobotem - Helion

ISBN: 978-83-283-7500-0
stron: 272, Format: ebook
Data wydania: 2020-09-01
Księgarnia: Helion
Cena książki: 33,67 zł (poprzednio: 44,89 zł)
Oszczędzasz: 25% (-11,22 zł)
Przez zabawę do nauki programowania
Ozobot to niewielki, ale bardzo sprytny robot, którego pokochały dzieci oraz docenili rodzice i nauczyciele informatyki. Ten edukacyjny automat, dwukrotny zdobywca polskiego tytułu Zabawki Roku oraz laureat robotycznych konkursów w USA, ma misję. Każdego chętnego, który ukończył piąty rok życia, gotów jest zabrać w podróż pełną radosnego rysowania, ciekawych problemów do rozwiązania i pracy zespołowej. Ozobot, bawiąc, uczy programowania. Dzieci bowiem komunikują się z nim za pomocą kolorowych kodów ― robot odczytuje je i wykonuje dawane mu polecenia.
Nim jednak zajmiemy młodych adeptów informatyki pracą z Ozobotem, musimy go najpierw odpowiednio przygotować. Jak to zrobić? Najlepiej z tą książką! Jej autorka w przystępny sposób tłumaczy zasady komunikacji z robotem, w tym analizowanie i testowanie konkretnych przypadków, które mogą użytkownikowi sprawiać problemy w codziennym użytkowaniu Ozobota. Nie zagłębiając się w zbędne detale, wyjaśnia najważniejsze dla nauczycieli i rodziców kwestie dotyczące budowy tego niedużego robota o wielkich możliwościach. Proponuje także przystosowanie jej do realizacji własnych pomysłów i podpowiada, jak się do tego zabrać.
Osoby które kupowały "Programowanie z Ozobotem", wybierały także:
- Flutter i Dart. Kurs video. Nowoczesne aplikacje mobilne i webowe 166,25 zł, (39,90 zł -76%)
- F# 4.0 dla zaawansowanych. Wydanie IV 96,45 zł, (29,90 zł -69%)
- Systemy reaktywne. Wzorce projektowe i ich stosowanie 65,31 zł, (20,90 zł -68%)
- Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro 69,00 zł, (24,15 zł -65%)
- Getting Things Programmed. Droga do efektywności 34,89 zł, (12,21 zł -65%)
Spis treści
Programowanie z Ozobotem eBook -- spis treści
Wstęp 5
Rozdział 1. Tworzenie trasy 15
Rozdział 2. Kodowanie trasy 31
Rozdział 3. Kody i polecenia 43
Rozdział 4. Od pomysłu do programu - cz. I 91
Rozdział 5. Ozobot i akcesoria 115
Rozdział 6. "Witaj, świecie!", czyli wprowadzenie do środowiska OzoBlockly 131
Rozdział 7. Od pomysłu do programu - cz. II 185
Rozdział 8. Czym jest programowanie... 231
I co dalej z Ozobotem? 275