Oswoi - Helion
Autor: Marta Kozik
ISBN: 978-83-289-1444-5
stron: 120, Format: 158x235, okładka: mi
Data wydania: 2024-10-01
Księgarnia: Helion
Cena książki: 29,94 zł (poprzednio: 49,90 zł)
Oszczędzasz: 40% (-19,96 zł)
ISBN: 978-83-289-1444-5
stron: 120, Format: 158x235, okładka: mi
Data wydania: 2024-10-01
Księgarnia: Helion
Cena książki: 29,94 zł (poprzednio: 49,90 zł)
Oszczędzasz: 40% (-19,96 zł)
Tagi: Inne - Programowanie
Programuj i steruj - odkryj tajniki FPGA!
FPGA pochodzi od angielskiego field-programmable gate array. Polski odpowiednik to: bezpo
Osoby które kupowały "Oswoi", wybierały także:
- Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro 66,67 zł, (14,00 zł -79%)
- Poradnik design thinking - czyli jak wykorzysta 48,28 zł, (14,00 zł -71%)
- Kosymulacja. Elastyczne projektowanie i symulacja wielodomenowa 38,39 zł, (11,90 zł -69%)
- F# 4.0 dla zaawansowanych. Wydanie IV 96,45 zł, (29,90 zł -69%)
- Systemy reaktywne. Wzorce projektowe i ich stosowanie 65,31 zł, (20,90 zł -68%)
Spis treści
Oswoić FPGA z SystemVerilog. Jak używać programowalnych układów logicznych we własnych projektach -- spis treści
Spis treści
1. Lista elementów
2. A komu to potrzebne?
- 2.1. Co FPGA ma w środku?
- 2.2. Jak powstają projekty?
- 2.3. Gdzie są używane układy FPGA?
- 2.4. Kto produkuje sprzęt i narzędzia?
- 2.5. Co dalej?
3. Przygotowujemy środowisko
- 3.1. ModelSim Questa
- 3.2. GOWIN EDA
- 3.3. Przykłady
- 3.4. Pierwszy projekt
- 3.5. Symulacja
- 3.6. Synteza i implementacja
- 3.7. Modelowanie logiki
- 3.8. Testbench
- 3.9. Symulacja
4. Liczniki
- 4.1. Licznik modulo N
- 4.2. Poruszanie się po przebiegach
- 4.3. Łączenie modułów
- 4.4. Jak to wygląda w FPGA?
- 4.5. System dwójkowy
- 4.6. Liczby w SystemVerilog
- 4.7. Licznik
- 4.8. Logika kombinacyjna i synchroniczna
- 4.9. Latch
- 4.10. Licznik w SystemVerilog
5. Przyciski
- 5.1. Zliczanie naciśnięć
- 5.2. Debounce
- 5.3. Wykrywanie zbocza
- 5.4. Wyświetlacz 7-segmentowy
- 5.5. Uruchamiamy licznik
- 5.6. Implementacja dekodera
- 5.7. Jak działa budowa projektu?
6. Zegar
- 6.1. Dużo liczników
- 6.2. Cyfry godzin
- 6.3. Multipleksing
- 6.4. Symulacja zegara
- 6.5. Łączymy elementy
- 6.6. Kod BCD
- 6.7. Z godziny na BCD
- 6.8. Implementacja multipleksingu
7. Silnik krokowy
- 7.1. Działanie silnika
- 7.2. Sterownik silnika
- 7.3. Łączymy klocki
- 7.4. Maszyna stanów
- 7.5. Typ wyliczeniowy enum
- 7.6. Implementacja automatu
8. Port szeregowy
- 8.1. Testujemy port
- 8.2. Nadajemy
- 8.3. Zaokrąglanie liczb
- 8.4. Wysyłamy liczby
- 8.5. Odbieramy
- 8.6. Tor przetwarzania danych
- 8.7. Liczymy średnią