reklama - zainteresowany?

Programowanie z Ozobotem - Helion

Programowanie z Ozobotem
Autor: Dorota Kowalczyk
ISBN: 978-83-283-6653-4
okładka: miękka
Data wydania: 2019-12-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 31,43 zł (poprzednio: 44,90 zł)
Oszczędzasz: 30% (-13,47 zł)

Dodaj do koszyka Programowanie z Ozobotem

Dodaj do koszyka Programowanie z Ozobotem

Spis treści

Programowanie z Ozobotem -- spis treści

  • Wstęp
    • Wprowadzenie
    • Dlaczego Ozobot?
    • O książce
  • Rozdział 1. Tworzenie trasy
    • Przykład
    • Ćwiczenie 1.
    • Ćwiczenie 2.
    • Przykład
    • Ćwiczenie 3.
    • Ćwiczenie 4.
    • Trasa przygotowana w generatorze tras z wykorzystaniem puzzli
    • Trasa ułożona z puzzli
    • Ćwiczenie 5.
    • Przykłady
    • Ćwiczenie 6.
    • Podsumowanie
  • Rozdział 2. Kodowanie trasy
    • Wprowadzenie
    • Kodowanie z użyciem naklejek
      • Naklejki OzoEasy
      • Naklejki producenta Ozobota
      • Naklejki-kropki
    • Kodowanie z użyciem mazaków
    • Kodowanie z użyciem kodujących puzzli
    • Podsumowanie
  • Rozdział 3. Kody i polecenia
    • Zestaw konstrukcyjny dla Ozobota
    • Zestaw kodów nr 1
      • Wnioski
    • Zestaw kodów nr 2
      • Wnioski
    • Zestaw kodów nr 3
      • Wnioski
    • Zestaw kodów nr 4
    • Zestaw kodów nr 5
    • Zestaw kodów nr 6
    • Zestaw kodów nr 7
      • Włącz licznik skrzyżowań
      • Włącz licznik skrętów
      • Włącz licznik kolorów
      • Włącz licznik
      • Test nr 1
      • Test nr 2
      • Test nr 3
      • Test nr 4
      • Test nr 5
      • Test nr 6
      • Test nr 7
      • Test nr 8
      • Test nr 9
      • Test nr 10
      • Test nr 11
      • Zagadka
    • Podsumowanie
  • Rozdział 4. Od pomysłu do programu cz. I
    • Przykład nr 1
      • Pomysł
      • Projekt trasy
      • Przekształcenie trasy
      • Kodowanie trasy
      • Alternatywne rozwiązanie?
      • Program
    • Przykład nr 2
      • Pomysł
      • Zadanie
      • Program
    • Przykład nr 3
      • Pomysł
      • Program
    • Podsumowanie
  • Rozdział 5.
  • Ozobot i akcesoria
    • Akcesoria własne
    • Akcesoria producenta
      • Zestawy startowe
      • Zestaw konstrukcyjny
        • Widełki test nr 1
        • Przebieg testu
        • Wnioski
        • Widełki test nr 2 (A4)
        • Wnioski
        • Widełki test nr 3 (A3)
        • Wnioski
        • Spychacz test podstawowy
        • Realizacja testu
        • Spychacz test z jedną kostką domina
        • Realizacja testu
        • Spychacz test z kilkoma kostkami domina próba nr 1
        • Realizacja testu
        • Spychacz test z kilkoma kostkami domina próba nr 2
        • Realizacja testu
        • Wnioski
        • Spychacz podniesiony test z jedną kostką domina
        • Realizacja testu
        • Spychacz podniesiony test z kilkoma kostkami domina, próba nr 1
        • Wnioski
        • Spychacz podniesiony test z kilkoma kostkami domina, próba nr 2
        • Realizacja testu
        • Wnioski
        • Ćwiczenie
    • Podsumowanie
  • Rozdział 6. Witaj, świecie!, czyli wprowadzenie do środowiska OzoBlockly
    • Cofnij
      • Program
      • Realizacja w OzoBlockly
      • Testowanie programu
      • Test nr 1
      • Test nr 2
      • Test nr 3
      • Cofnij
      • Zaczynamy
      • Test etap 1.
      • Test etap 2.
    • Podsumowanie
  • Rozdział 7. Od pomysłu do programu cz. II
    • Projektowanie prostych gier
    • Przykład nr 4
      • Kółko i krzyżyk
      • Analiza planszy
      • Ustalmy zasady gry
      • 3 2 1 START
    • Przykład nr 5
      • Zaczynamy
      • Opis przykładowej realizacji gry
        • Ruch nr 1
        • Ruch nr 2
        • Ruch nr 3
        • Ruch nr 4
        • Ruch nr 5
        • Ruch nr 6
        • I koniec tej części gry
    • Przykład nr 6
      • Przykładowa realizacja zadania
      • Testujemy
      • Testujemy
      • Testujemy
      • Realizacja
      • Wnioski
    • Przykład nr 7
      • Początek gry, runda 1.
      • Runda 2.
      • Runda 3.
    • Przykład nr 8
      • Pomysł
      • Plansza
      • Program
    • Przykład nr 9
      • Pomysł
      • Plansza
      • Program
    • Podsumowanie
  • Rozdział 8. Czym jest programowanie
    • Realizacja nr 1
    • Realizacja nr 2
    • Zadanie
    • Plansza
    • Rozwiązanie
    • Krok nr 1
    • Krok nr 2
    • Krok nr 3
    • Krok nr 4
    • Krok nr 5
    • Krok nr 6
    • Krok nr 7
    • Krok nr 8
    • Krok nr 9
    • Przypadek nr 1
    • Test nr 1
    • Test nr 2
    • Test nr 3
    • Test nr 4
    • Przypadek nr 2
    • Test nr 5
    • Robot czarny
    • Elementy strategii
    • Zagrajmy
    • Ruch nr 1
    • Ruch nr 2
    • Ruch nr 3
    • Ruch nr 4
    • Ruch nr 5
    • Ruch nr 6
    • Ruch nr 7 (gracz czerwony)
    • Ruch nr 8 (gracz czerwony)
    • Ruch nr 9 (gracz czerwony)
    • Realizacja nr 1
    • Realizacja nr 2
  • I co dalej z Ozobotem?

Dodaj do koszyka Programowanie z Ozobotem

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2020 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.