reklama - zainteresowany?

Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy - Helion

Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy
ebook
Autor: Urszula Wiejak, Karolina Niemira, Adrian Wojciechowski
ISBN: 978-83-283-6141-6
stron: 240, Format: ebook
Data wydania: 2019-08-06
Księgarnia: Helion

Cena książki: 31,92 zł (poprzednio: 39,41 zł)
Oszczędzasz: 19% (-7,49 zł)

Dodaj do koszyka Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy

Tagi: Inne - Programowanie | Minecraft | Programowanie

Przyszli inżynierowie i programiści na start!

Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Przedstawione w niej treści zostały opracowane na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych podczas warsztatów programowania dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej.

Książka jest przeznaczona dla dzieci w wieku 8 lat, ale znakomicie nadaje się również dla dzieci starszych i dorosłych rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na przedstawienie trudnych zagadnień w sposób przystępny dla każdego dziecka.

  • Prosty i przyjemny w nauce język programowania Lua
  • Efektywna nauka przez zabawę w świecie Minecrafta
  • Zagadnienia przydatne do zrozumienia różnych języków programowania
  • Rozwój myślenia analitycznego oraz kompetencji cyfrowych
  • Elementy matematyki
  • Rozwiązanie każdego zadania

Z nami i Minecraftem nauka programowania to przyjemność!

Dodaj do koszyka Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy

 

Osoby które kupowały "Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy", wybierały także:

  • Sterowniki Siemens. Kurs video. Programowanie PLC w praktyce
  • JavaScript. Kurs video. Programowanie funkcyjne i reaktywne
  • Praca z zastanym kodem. Najlepsze techniki

Dodaj do koszyka Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy

Spis treści

Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy eBook -- spis treści

 

Wstęp 9

 

Ważne informacje 11

Rozdział 1. Co to jest programowanie i kto może programować? 13

  • Podstawowe pojęcia w programowaniu 14

Rozdział 2. Co będzie nam potrzebne? 15

  • Zakup i instalacja gry Minecraft 15
  • Pobieranie narzędzia Forge 22
  • Instalacja ComputerCraftEdu 24

Rozdział 3. Żółw w akcji 27

  • Pierwsze uruchomienie gry Minecraft 27
  • Tworzenie świata w trybie kreatywnym 29
  • Poruszanie się 31
  • Poznaj żółwie 31
  • Sterowanie żółwiem 36
  • Błędy żółwia i kopanie 38
  • Ekwipunek żółwia 40
  • Funkcja Place 42

Rozdział 4. Zaczynamy programowanie 45

  • Twoje pierwsze programy 45
  • Cofanie programów 49
  • Grupowanie funkcji 50

Rozdział 5. Żółw budowniczy 51

  • Różne kierunki stawiania bloków 54
  • Różne kierunki kopania 58

Rozdział 6. Instrukcja Repeat 65

Rozdział 7. Funkcja Select Slot 71

  • Wyszukiwanie w ekwipunku rzadko używanych bloków 73

Rozdział 8. Zmienne liczbowe 79

Rozdział 9. Funkcja Say i zmienne tekstowe 85

  • Zmienne mogą przechowywać napisy 89

Rozdział 10. Liczby losowe 93

Rozdział 11. Prawda czy fałsz 99

  • Wartości true i false 100

Rozdział 12. Instrukcja warunkowa if 103

Rozdział 13. Instrukcja warunkowa else 111

Rozdział 14. Funkcja Detect 117

Rozdział 15. Instrukcja else if 123

Rozdział 16. Pętla while 129

Rozdział 17. Operatory logiczne 135

Rozdział 18. Funkcja Inspect Block 139

Rozdział 19. Funkcja Detect Redstone 145

Rozdział 20. Funkcja Set Redstone 153

Rozdział 21. Podział kodu na kilka programów 163

Rozdział 22. Funkcja Item Count 169

Rozdział 23. Funkcja Inspect Item 173

Rozdział 24. Funkcje Drop Items i Take Items 181

Rozdział 25. Funkcja Compare 187

Rozdział 26. Funkcja Random Boolean 193

Rozdział 27. Pętla for 197

Rozdział 28. Podsumowanie 201

Rozdział 29. Rozwiązania zadań 203

Twoja lista wykonanych zadań 235

Dodaj do koszyka Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2019 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.