Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Wydanie II - Helion
ISBN: 978-83-283-7488-1
stron: 232, Format: 158x235, okładka: miękka
Data wydania: 2020-12-02
Księgarnia: Helion
Cena książki: 31,43 zł (poprzednio: 44,90 zł)
Oszczędzasz: 30% (-13,47 zł)
Zacznij programować już dziś!
To kolejne wydanie książki, która zachwyciła tysiące dzieci i rodziców!
Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Przekonajcie się o tym wraz z dziećmi - dzięki tej wyjątkowej książce! Zaprezentowane w niej treści i zadania powstały na bazie kilkuletnich doświadczeń zebranych podczas zajęć dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej.
Choć to przewodnik przeznaczony dla dzieci, może być również świetną pomocą dydaktyczną dla dorosłych towarzyszących swoim pociechom w nauce oraz osób, które po prostu chcą poznać podstawy programowania komputerowego. Łatwo, szybko i praktycznie - właśnie tak nauczycie się programować z tą książką!
- Prosty i przyjemny w nauce edytor graficzny
- Efektywna nauka przez zabawę w świecie Minecrafta
- Wsparcie w zrozumieniu różnych języków programowania
- Rozwój myślenia analitycznego oraz kompetencji cyfrowych
- Przydatna wiedza matematyczna
- Zadania z rozwiązaniami
Zostań programistą i specjalistą od Minecrafta!
Osoby które kupowały "Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Wydanie II", wybierały także:
- Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro 66,67 zł, (14,00 zł -79%)
- Poradnik design thinking - czyli jak wykorzysta 48,28 zł, (14,00 zł -71%)
- Kosymulacja. Elastyczne projektowanie i symulacja wielodomenowa 38,39 zł, (11,90 zł -69%)
- F# 4.0 dla zaawansowanych. Wydanie IV 96,45 zł, (29,90 zł -69%)
- Systemy reaktywne. Wzorce projektowe i ich stosowanie 65,31 zł, (20,90 zł -68%)
Spis treści
Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Wydanie II -- spis treści
Wstęp 7
Ważne informacje 8
Rozdział 1. Co to jest programowanie i kto może programować? 9
Rozdział 2. Co będzie nam potrzebne? 11
Rozdział 3. Żółw w akcji 39
Rozdział 4. Zaczynamy programowanie 58
Rozdział 5. Żółw budowniczy 64
Rozdział 6. Instrukcja Repeat 78
Rozdział 7. Funkcja Select Slot 84
Rozdział 8. Zmienne liczbowe 91
Rozdział 9. Funkcja Say i zmienne tekstowe 96
Rozdział 10. Liczby losowe 104
Rozdział 11. Prawda czy fałsz 109
Rozdział 12. Instrukcja warunkowa if 113
Rozdział 13. Instrukcja warunkowa else 120
Rozdział 14. Funkcja Detect 125
Rozdział 15. Instrukcja else if 131
Rozdział 16. Pętla while 137
Rozdział 17. Operatory logiczne 142
Rozdział 18. Funkcja Inspect Block 147
Rozdział 19. Funkcja Detect Redstone 152
Rozdział 20. Funkcja Set Redstone 160
Rozdział 21. Podział kodu na kilka programów 169
Rozdział 22. Funkcja Item Count 175
Rozdział 23. Funkcja Inspect Item 179
Rozdział 24. Funkcje Drop Items i Take Items 186
Rozdział 25. Funkcja Compare 192
Rozdział 26. Funkcja Random Boolean 198
Rozdział 27. Pętla for 201
Rozdział 28. Podsumowanie 205
Rozdział 29. Rozwiązania zadań 206
Twoja lista wykonanych zadań 229