reklama - zainteresowany?

Programowanie w języku Java. Zbiór zadań z (p)odpowiedziami - Helion

Programowanie w języku Java. Zbiór zadań z (p)odpowiedziami
ebook
Autor: Wiesław Rychlicki
ISBN: 978-83-246-6366-8
stron: 440, Format: ebook
Data wydania: 2012-08-03
Księgarnia: Helion

Cena książki: 32,45 zł (poprzednio: 57,95 zł)
Oszczędzasz: 44% (-25,50 zł)

Dodaj do koszyka Programowanie w języku Java. Zbiór zadań z (p)odpowiedziami

Tagi: Java - Programowanie | programowanie-kupon

Poznaj niezawodnÄ… JavÄ™!

Gdy przegląda się oferty pracy dla programistów, trudno nie natknąć się na słowo "Java". Ten obiektowy, niezależny od platformy język programowania przez niemal dwie dekady swojego istnienia zdążył zapracować na reputację łatwego w użyciu i wydajnego narzędzia do różnych zastosowań, a także zjednać sobie przychylność rzesz profesjonalnych programistów i miłośników technologii informatycznych, traktujących programowanie jako hobby. Za teoretyczną znajomością Javy nie zawsze idzie jednak praktyczna umiejętność korzystania z technik programistycznych stosowanych w tym języku.

Właśnie dlatego powstała książka "Programowanie w języku Java. Zbiór zadań z (p)odpowiedziami" . Poprzedzające każdy dział publikacji krótkie, rzeczowe wprowadzenia teoretyczne umożliwi rozpoczęcie przygody z Javą nawet osobom, które nie miały z nią wcześniej żadnego kontaktu, a stanowiące rdzeń książki zadania pozwolą utrwalić wiadomości zarówno początkującym, jak i nieco bardziej zorientowanym użytkownikom tego języka. Całość uzupełniono o odpowiedzi, dzięki którym każdy czytelnik może zweryfikować poprawność rozwiązań, oraz wskazówki dotyczące tego, gdzie należy szukać dodatkowych informacji.

  • NarzÄ™dzia przydatne przy programowaniu w jÄ™zyku Java
  • Podstawowe typy logiczne, liczbowe i znakowe oraz sposoby ich używania
  • Zastosowanie odpowiednich klas do przeprowadzania operacji na tekstach
  • Wczytywanie danych od użytkownika i wyÅ›wietlanie wyników na ekranie
  • Korzystanie z instrukcji warunkowych i instrukcji pÄ™tli
  • Tworzenie i używanie zÅ‚ożonych typów danych
  • Praktyczne wykorzystywanie klas bibliotecznych
  • ObsÅ‚uga wyjÄ…tków, przetwarzanie plików tekstowych i obliczenia statystyczne

Skończ z teorią, zacznij tworzyć prawdziwe programy!

Dodaj do koszyka Programowanie w języku Java. Zbiór zadań z (p)odpowiedziami

 

Osoby które kupowały "Programowanie w języku Java. Zbiór zadań z (p)odpowiedziami", wybierały także:

  • Zrozum struktury danych. Algorytmy i praca na danych w Javie
  • Wprowadzenie do Javy. Programowanie i struktury danych. Wydanie XII
  • Java. Najlepsze rozwiÄ…zania zadaÅ„ programistycznych. Receptury. Wydanie IV
  • Programowanie w Javie. Solidna wiedza w praktyce. Wydanie XI
  • JavaFX. Kurs video. Wzorce oraz typy generyczne

Dodaj do koszyka Programowanie w języku Java. Zbiór zadań z (p)odpowiedziami

Spis treści

Programowanie w języku Java. Zbiór zadań z (p)odpowiedziami eBook -- spis treści

Od autora (5)

Rozdział 1. Pierwszy krok - rozpoczynamy naukę programowania w języku Java (7)

  • 1. Historia Javy i pierwsze zadania (7)
  • 2. JDK, Notatnik i klasyczny przykÅ‚ad "Hello World" (9)
  • 3. Znaki, tablice znaków i klasa String (11)
  • 4. Klasa String - operacje na tekstach (15)
  • 5. Tablica argumentów aplikacji (18)
  • 6. Prawda czy faÅ‚sz - logiczny typ danych (19)
  • 7. Liczby caÅ‚kowite typu int i klasa Integer (22)
  • 8. Inne typy liczb caÅ‚kowitych w Javie (25)
  • 9. Typy liczb zmiennoprzecinkowych (27)

Rozdział 2. Drugi krok - operacje wejścia-wyjścia i instrukcje sterujące w Javie (31)

  • 10. WyÅ›wietlanie sformatowanych wyników w konsoli. StaÅ‚e i metody z klasy Math (31)
  • 11. Wczytywanie danych - klasa Scanner (34)
  • 12. Operacje na tekstach - klasy StringBuffer i StringBuilder (36)
  • 13. Instrukcje warunkowe i instrukcja selekcji (38)
  • 14. Instrukcja pÄ™tli typu do-while (41)
  • 15. Instrukcja pÄ™tli typu while (42)
  • 16. Instrukcja pÄ™tli typu for (44)

Rozdział 3. Trzeci krok - budujemy własne metody i klasy (47)

  • 17. ObsÅ‚uga wyjÄ…tków (47)
  • 18. Liczby pseudolosowe i tablice jednowymiarowe - budujemy metody statyczne (48)
  • 19. Dokumentacja klasy (53)
  • 20. DziaÅ‚ania na uÅ‚amkach - budujemy klasÄ™ Fraction (55)
  • 21. Klasa opakowujÄ…ca Angle - miara kÄ…ta i funkcje trygonometryczne (61)
  • 22. Liczby rzymskie i klasa Roman (64)
  • 23. Trójmian kwadratowy i klasa QuadratPoly (66)
  • 24. Liczby zespolone - budujemy klasÄ™ Complex (69)

Rozdział 4. Czwarty krok - pliki, tablice i macierze (77)

  • 25. Operacje na plikach tekstowych (77)
  • 26. Tablice jednowymiarowe i wielomiany (80)
  • 27. Obliczenia statystyczne (82)
  • 28. Tablice wielowymiarowe i macierze (87)
  • 29. Obliczanie wartoÅ›ci funkcji, rekurencja i inne zadania (92)

Rozdział 5. Rozwiązania zadań z rozdziału 1 (97)

  • 1. Historia Javy i pierwsze zadania (97)
  • 2. JDK, Notatnik i klasyczny przykÅ‚ad "Hello World" (101)
  • 3. Znaki, tablice znaków i klasa String (104)
  • 4. Klasa String - operacje na tekstach (111)
  • 5. Tablica argumentów aplikacji (117)
  • 6. Prawda czy faÅ‚sz - logiczny typ danych (120)
  • 7. Liczby caÅ‚kowite typu int i klasa Integer (129)
  • 8. Inne typy liczb caÅ‚kowitych w Javie (135)
  • 9. Typy liczb zmiennoprzecinkowych (140)

Rozdział 6. Rozwiązania zadań z rozdziału 2 (147)

  • 10. WyÅ›wietlanie sformatowanych wyników w konsoli. StaÅ‚e i metody z klasy Math (147)
  • 11. Wczytywanie danych - klasa Scanner (152)
  • 12. Operacje na tekstach - klasy StringBuffer i StringBuilder (157)
  • 13. Instrukcje warunkowe i instrukcja selekcji (162)
  • 14. Instrukcja pÄ™tli typu do-while (179)
  • 15. Instrukcja pÄ™tli typu while (187)
  • 16. Instrukcja pÄ™tli typu for (193)

Rozdział 7. Rozwiązania zadań z rozdziału 3 (201)

  • 17. ObsÅ‚uga wyjÄ…tków (201)
  • 18. Liczby pseudolosowe i tablice jednowymiarowe - budujemy metody statyczne (206)
  • 19. Dokumentacja klasy (221)
  • 20. DziaÅ‚ania na uÅ‚amkach - budujemy klasÄ™ Fraction (237)
  • 21. Klasa opakowujÄ…ca Angle - miara kÄ…ta i funkcje trygonometryczne (269)
  • 22. Liczby rzymskie i klasa Roman (290)
  • 23. Trójmian kwadratowy i klasa QuadratPoly (301)
  • 24. RozwiÄ…zania zadaÅ„ - liczby zespolone (318)

Rozdział 8. Rozwiązania zadań z rozdziału 4 (347)

  • 25. Operacje na plikach tekstowych (347)
  • 26. Tablice jednowymiarowe i wielomiany (358)
  • 27. Obliczenia statystyczne (370)
  • 28. Tablice wielowymiarowe i macierze (385)
  • 29. Obliczanie wartoÅ›ci funkcji, rekurencja i inne zadania (420)

    Dodaj do koszyka Programowanie w języku Java. Zbiór zadań z (p)odpowiedziami

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.