reklama - zainteresowany?

Programowanie gier. Wzorce - Helion

Programowanie gier. Wzorce
Autor: Nystrom Robert
Tłumaczenie: Feinrich Wojciech, Dąbkowsaka-Kowalik Małgorzata, Sikorski Witold
ISBN: 9788301210373
stron: 346, okładka: miękka
Data wydania: 2020-06-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 74,59 zł (poprzednio: 88,80 zł)
Oszczędzasz: 16% (-14,21 zł)

Dodaj do koszyka Programowanie gier. Wzorce

Tagi: Matematyka | Matematyka Europejczyka

Największym wyzwaniem dla wielu programistów jest ukończenie pracy nad grą. Większość projektów nie dobiega końca, gdyż ich autorzy są przytłoczeni złożonością i poziomem skomplikowania kodu. Książka Programowanie gier. Wzorce rozwiązuje ten problem. Opierając się na swoim wieloletnim doświadczeniu, autor zebrał sprawdzone wzorce projektowania gier, aby zoptymalizować proces ich tworzenia. Zostały one zorganizowane jako niezależne przepisy, dzięki czemu możesz wybrać tylko te wzorce, których potrzebujesz w swojej pracy. Omówione wzorce mają sprawić, że kod będzie czystszy, łatwiejszy do zrozumienia i szybszy. Powstało już wiele książek o programowaniu gier. Dlaczego miałabyś przeczytać właśnie tę? Nie jest to kolejna książka, która skupia się wyłącznie na wąskich, technicznych zagadnieniach. Nie jest to też publikacja, która próbuje objąć swoim zakresem wszystkie najróżniejsze elementy konkretnego silnika gry, prowadząc do tego, że będziesz w stanie tworzyć gry tylko w tym konkretnym środowisku. Zamiast tego, dostaniesz zestaw szczegółowo dopracowanych, najlepszych wzorców, wyselekcjonowanych przez doświadczonego programistę gier, który pracował m.in. nad takimi hitami jak seria gier Madden. Wszystko to, abyś mógł poświęcić swój czas na tworzenie nowych rzeczy, a nie na wymyślanie na nowo tego, co już istnieje. Książka jest podzielona na trzy duże części. Pierwsza stanowi wprowadzenie i nadaje ogólne ramy całej pracy. Część druga omawia kilka klasycznych i uniwersalnych wzorców programowania. W każdym rozdziale autor wypróbowuje jeden z nich i omawia jego zastosowanie w programowaniu gier. Trzecia, ostatnia część to gwóźdź programu. Przedstawia ona trzynaście wzorców projektowych niezbędnych w procesie programowania gier.

Dodaj do koszyka Programowanie gier. Wzorce

 

Osoby które kupowały "Programowanie gier. Wzorce", wybierały także:

  • Ryszard Kilvington. NieskoÅ„czoność i geometria
  • Matematyka w deep learningu. Co musisz wiedzie
  • Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych
  • Podstawy matematyki w data science. Algebra liniowa, rachunek prawdopodobie
  • Domowe lekcje matematyki. Klasy 4-6

Dodaj do koszyka Programowanie gier. Wzorce

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Programowanie gier. Wzorce

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.