reklama - zainteresowany?

Programowanie dla poczÄ…tkujÄ…cych - Helion

Programowanie dla poczÄ…tkujÄ…cych
ebook
Autor: Mark A. Lassoff
Tytuł oryginału: Programming for Absolute Beginners
TÅ‚umaczenie: Beata Pawlak, Piotr Rajca
ISBN: 978-83-283-1911-0
stron: 72, Format: ebook
Data wydania: 2016-02-18
Księgarnia: Helion

Cena książki: 9,95 zł (poprzednio: 19,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-9,95 zł)

Dodaj do koszyka Programowanie dla poczÄ…tkujÄ…cych

Tagi: Python - Programowanie | Techniki programowania

Poznaj świat programowania!

Dzięki tej książce:
  • Poznasz podstawy programowania
  • Nauczysz siÄ™ korzystać z podstawowych konstrukcji — pÄ™tli, instrukcji warunkowych
  • Wykorzystasz zmienne
  • Pobierzesz dane od użytkownika oraz zapiszesz wyniki do pliku
  • ZgÅ‚Ä™bisz podstawy jÄ™zyka Python
Jeżeli chcesz siÄ™ nauczyć programować, musisz poznać podstawowe zasady i typowe konstrukcje — pÄ™tle, instrukcje warunkowe i zmienne, które sÄ… wspólne dla wszystkich powszechnie używanych jÄ™zyków programowania. Jeżeli zamierzasz ugruntować fundamenty, by uczyć siÄ™ konkretnych jÄ™zyków, siÄ™gnij po tÄ™ książkÄ™.

DziÄ™ki niej napiszesz i uruchomisz swój pierwszy program. NastÄ™pnie nauczysz siÄ™ pobierać dane od użytkownika, zapisywać wyniki w plikach oraz zrozumiesz, jak dziaÅ‚ajÄ… zmienne. Kolejny krok to nauka korzystania z pÄ™tli i instrukcji warunkowych — w ten sposób bÄ™dziesz w stanie zaimplementować wiele nawet bardzo zaawansowanych programów. Mark Lassoff wszystkie koncepcje prezentuje na przykÅ‚adzie jÄ™zyka Python, którego skÅ‚adnia jest zbliżona do innych jÄ™zyków, takich jak: JavaScript, Java czy C. SiÄ™gnij po tÄ™ książkÄ™ i wkrocz w Å›wiat programowania!

CzytajÄ…c niniejszÄ… książkÄ™ i samodzielnie piszÄ…c przedstawione w niej przykÅ‚ady, opanujesz podstawy programowania. Swój pierwszy program napiszesz już w pierwszym rozdziale książki. W drugim rozdziale, poznasz podstawowe zagadnienia wejÅ›cia-wyjÅ›cia. W rozdziale trzecim zaczniesz korzystać ze zmiennych — pojÄ™cia majÄ…cego kluczowe znaczenie w każdym jÄ™zyku programowania. RozdziaÅ‚ czwarty zostaÅ‚ poÅ›wiÄ™cony instrukcjom warunkowym i pÄ™tlom; natomiast w piÄ…tym poznasz struktury, przeznaczone do przechowywania różnych rodzajów danych. W ostatnim, szóstym rozdziale książki zaczniesz tworzyć klasy i obiekty, poznajÄ…c tym samym podstawy programowania obiektowego.

Wkrocz w świat programowania!

Dodaj do koszyka Programowanie dla poczÄ…tkujÄ…cych

 

Osoby które kupowały "Programowanie dla początkujących", wybierały także:

  • GraphQL. Kurs video. Buduj nowoczesne API w Pythonie
  • Receptura na Python. Kurs Video. 54 praktyczne porady dla programist
  • Podstawy Pythona z Minecraftem. Kurs video. Piszemy pierwsze skrypty
  • Twórz gry w Pythonie. Kurs video. Poznaj bibliotekÄ™ PyGame
  • Data Science w Pythonie. Kurs video. Algorytmy uczenia maszynowego

Dodaj do koszyka Programowanie dla poczÄ…tkujÄ…cych

Spis treści

Programowanie dla początkujących eBook -- spis treści

O autorze (7)

O autorze kursu (7)

Rozdział 1. Pisanie pierwszego programu (9)

  • Czego nauczymy siÄ™ z tej książki? (10)
  • Przygotowywanie Å›rodowiska do programowania (11)
  • Pisanie i uruchamianie pierwszego programu (15)
  • WyjaÅ›nienie polecenia print (20)

Rozdział 2. Wejście i wyjście (23)

  • Instrukcje input (23)
  • Sparametryzowane dane wejÅ›ciowe (26)
  • Zapisywanie danych w plikach (28)

Rozdział 3. Zmienne (31)

  • Deklarowanie i inicjalizacja zmiennych (31)
  • Operacje arytmetyczne na zmiennych (34)
  • Stosowanie Å‚aÅ„cuchów znaków (36)

Rozdział 4. Instrukcje warunkowe i pętle (39)

  • Proste instrukcje warunkowe (39)
  • Co jeszcze? (41)
  • ZÅ‚ożone wyrażenia warunkowe (42)
  • ZÅ‚ożone instrukcje warunkowe - instrukcja elif (44)
  • PÄ™tle while (45)
  • Nie próbujcie tego w domu! (47)

Rozdział 5. Operacje na danych (49)

  • Listy (49)
  • Edycja elementów list (52)
  • Stosowanie funkcji list (53)
  • Krotki (54)
  • SÅ‚owniki (55)

Rozdział 6. Podsumowanie wiedzy (59)

  • Klasy a obiekty (59)
  • Tworzenie klas w jÄ™zyku Python (61)
  • Dodawanie metod do klasy (63)
  • Tworzenie wielu instancji (64)

Dodaj do koszyka Programowanie dla poczÄ…tkujÄ…cych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.