reklama - zainteresowany?

Programowanie dla najmłodszych. W ruchu, z tabletem, przez zabawę - Helion

Programowanie dla najmłodszych. W ruchu, z tabletem, przez zabawę
Autor: Urszula Wiejak
ISBN: 978-83-283-5662-7
okładka: miękka
Data wydania: 2019-02-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 26,17 zł (poprzednio: 34,89 zł)
Oszczędzasz: 25% (-8,72 zł)

Dodaj do koszyka Programowanie dla najmłodszych. W ruchu, z tabletem, przez zabawę

Dodaj do koszyka Programowanie dla najmłodszych. W ruchu, z tabletem, przez zabawę

 

Osoby które kupowały "Programowanie dla najmłodszych. W ruchu, z tabletem, przez zabawę", wybierały także:

  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Ruby on Rails. Ćwiczenia
  • DevOps w praktyce. Kurs video. Jenkins, Ansible, Terraform i Docker
  • Przywództwo w Å›wiecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym Å›rodowisku
  • Scrum. O zwinnym zarzÄ…dzaniu projektami. Wydanie II rozszerzone

Dodaj do koszyka Programowanie dla najmłodszych. W ruchu, z tabletem, przez zabawę

Spis treści

Programowanie dla najmłodszych. W ruchu, z tabletem, przez zabawę -- spis treści

 

Wstęp 7

 

  • Ważne informacje 8
  • Instrukcja dla rodzica 8
  • Co nam bÄ™dzie potrzebne 9
  • Co to jest programowanie i kto może programować 9

Rozdział 1. Scratch Junior 11

  • Na co zwrócić uwagÄ™ 12
  • Przydatne elementy 13
  • Uruchamianie aplikacji 14
  • Projekt 1. W prawo, w lewo, hop do góry! 16
  • Projekt 2. RakietÄ… w Kosmos! 28
  • Projekt 3. Nasza pierwsza gra 37
  • Projekt 4. Wielki wystÄ™p 43
  • Projekt 5. Kolorowy tor przeszkód, czyli edytor graficzny 51
  • Projekt 6. Fotomontaż, czyli edytora graficznego ciÄ…g dalszy 56
  • Projekt 7. Wielkie bum! 59

Rozdział 2. Box Island 63

  • Na co zwrócić uwagÄ™ 64
  • Przydatne elementy 65
  • Uruchamianie aplikacji 65
  • Projekt 8. PudeÅ‚kowe zabawy 67
  • Projekt 9. Laserowe wyzwanie 79
  • Projekt 10. Box leniwiec, czyli zrób to za mnie 87
  • Projekt 11. Z drogi Å›ledzie, bo box jedzie! (projekt opcjonalny, trudny) 93

Rozdział 3. Programujemy roboty (materiał do opcjonalnego wykonania) 99

  • Dlaczego warto? 100
  • Projekt 12. Robot na start 101
  • Projekt 13. Uciekaj myszko do dziury, czyli robot w akcji 104

Rozdział 4. Lightbot Jr 107

  • Na co zwrócić uwagÄ™ 108
  • Przydatne elementy 109
  • Uruchamianie aplikacji 109
  • Projekt 14. Misja zapal Å›wiatÅ‚o 111
  • Projekt 15. Wyzwanie skoki, czyli schody i sprężyny 123
  • Projekt 16. BÄ™dzie wesoÅ‚o, czyli winda i teleportacja 134

Rozdział 5. Bit by Bit 145

  • Na co zwrócić uwagÄ™ 146
  • Przydatne elementy 147
  • Uruchamianie aplikacji 147
  • Projekt 17. Do domku marsz! 149
  • Projekt 18. Utrudnienia na drodze 157
  • Projekt 19. Dużo bitów (projekt opcjonalny, trudny) 162
  • Projekt 20. Kolorowo (projekt opcjonalny, trudny) 166

Czy to już koniec? Nie, to dopiero początek! 175

Dodaj do koszyka Programowanie dla najmłodszych. W ruchu, z tabletem, przez zabawę

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.