Programowanie dla najmłodszych. W ruchu, z tabletem, przez zabawę - Helion
Autor: Urszula Wiejak
ISBN: 978-83-283-5662-7
okładka: miękka
Data wydania: 2019-02-01
Księgarnia: Helion
Cena książki: 26,17 zł (poprzednio: 34,89 zł)
Oszczędzasz: 25% (-8,72 zł)
ISBN: 978-83-283-5662-7
okładka: miękka
Data wydania: 2019-02-01
Księgarnia: Helion
Cena książki: 26,17 zł (poprzednio: 34,89 zł)
Oszczędzasz: 25% (-8,72 zł)
Osoby które kupowały "Programowanie dla najmłodszych. W ruchu, z tabletem, przez zabawę", wybierały także:
- Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki 66,67 zł, (8,00 zł -88%)
- Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku 92,67 zł, (13,90 zł -85%)
- Ruby on Rails. Ćwiczenia 18,75 zł, (3,00 zł -84%)
- Scrum. O zwinnym zarz 77,22 zł, (13,90 zł -82%)
- Prawa ludzkiej natury 73,16 zł, (13,90 zł -81%)
Spis treści
Programowanie dla najmłodszych. W ruchu, z tabletem, przez zabawę -- spis treści
Wstęp 7
- Ważne informacje 8
- Instrukcja dla rodzica 8
- Co nam będzie potrzebne 9
- Co to jest programowanie i kto może programować 9
Rozdział 1. Scratch Junior 11
- Na co zwrócić uwagÄ™ 12
- Przydatne elementy 13
- Uruchamianie aplikacji 14
- Projekt 1. W prawo, w lewo, hop do góry! 16
- Projekt 2. RakietÄ… w Kosmos! 28
- Projekt 3. Nasza pierwsza gra 37
- Projekt 4. Wielki występ 43
- Projekt 5. Kolorowy tor przeszkód, czyli edytor graficzny 51
- Projekt 6. Fotomontaż, czyli edytora graficznego ciąg dalszy 56
- Projekt 7. Wielkie bum! 59
Rozdział 2. Box Island 63
- Na co zwrócić uwagÄ™ 64
- Przydatne elementy 65
- Uruchamianie aplikacji 65
- Projekt 8. Pudełkowe zabawy 67
- Projekt 9. Laserowe wyzwanie 79
- Projekt 10. Box leniwiec, czyli zrób to za mnie 87
- Projekt 11. Z drogi śledzie, bo box jedzie! (projekt opcjonalny, trudny) 93
Rozdział 3. Programujemy roboty (materiał do opcjonalnego wykonania) 99
- Dlaczego warto? 100
- Projekt 12. Robot na start 101
- Projekt 13. Uciekaj myszko do dziury, czyli robot w akcji 104
Rozdział 4. Lightbot Jr 107
- Na co zwrócić uwagÄ™ 108
- Przydatne elementy 109
- Uruchamianie aplikacji 109
- Projekt 14. Misja zapal światło 111
- Projekt 15. Wyzwanie skoki, czyli schody i sprężyny 123
- Projekt 16. Będzie wesoło, czyli winda i teleportacja 134
Rozdział 5. Bit by Bit 145
- Na co zwrócić uwagÄ™ 146
- Przydatne elementy 147
- Uruchamianie aplikacji 147
- Projekt 17. Do domku marsz! 149
- Projekt 18. Utrudnienia na drodze 157
- Projekt 19. Dużo bitów (projekt opcjonalny, trudny) 162
- Projekt 20. Kolorowo (projekt opcjonalny, trudny) 166
Czy to już koniec? Nie, to dopiero początek! 175