reklama - zainteresowany?

Profesjonalna fotografia ślubna. Zaawansowane techniki dla fotografów cyfrowych - Helion

Profesjonalna fotografia ślubna. Zaawansowane techniki dla fotografów cyfrowych
Autor: Tracy Dorr
Tytuł oryginału: Advanced Wedding Photojournalism: Professional Techniques for Digital Photographers
TÅ‚umaczenie: Marcin Machnik
ISBN: 978-83-246-3968-7
stron: 128, Format: 215x280, okładka: miękka
Data wydania: 2012-08-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 39,90 zł

Dodaj do koszyka Profesjonalna fotografia ślubna. Zaawansowane techniki dla fotografów cyfrowych

Tagi: Techniki fotografowania

Czas wyjść poza podstawowe standardy Twojego fachu. Czas podważyć Twój sposób postrzegania!

Zawód fotografa ślubnego wymaga coraz większych umiejętności - artystycznych, technicznych i organizacyjnych. Jeśli masz już doświadczenie w tej dziedzinie, zapewne wiesz, jak przygotować się do tego dnia, by Twoja praca była sprawna i efektowna. Jednak świetne zdjęcia weselne to nie okazjonalne fotki, a wypadkowa jakości technicznej, uchwyconych w kadrze emocji oraz stylu. Jako fotograf musisz testować i doskonalić swoje umiejętności artystyczne oraz uwolnić kreatywność. Tylko wtedy będziesz w stanie zaoferować prawdziwie nowoczesny i wyróżniający się produkt!

Tracy Dorr rzuca wyzwanie i zachęca Cię, abyś swój kunszt wzniósł na kolejny poziom. Ta książka dedykowana jest właśnie tym fotografom, którzy chcą zmienić swój sposób postrzegania i zdobyć tak zwany "wyuczony instynkt". Skoncentruj się więc na uchwyceniu ulotnych interakcji między ludźmi. Zobacz, w jaki sposób możesz lepiej "dostroić" się emocjonalnie do swoich modeli. Nie będziesz już polować na tradycyjne zdjęcia reportażowe. Od tej chwili będziesz szukać momentów o najwyższym natężeniu emocji - opowiadających historię w poruszający i innowacyjny sposób. Będziesz tworzyć dzieła sztuki, które pozostaną z klientem na całe życie!

Z tej książki dowiesz się, jak:

  • wczuwać siÄ™ w emocje fotografowanych osób
  • szlifować umiejÄ™tnoÅ›ci obserwacyjne i redukować czas reakcji
  • pracować efektywnie w tÅ‚umie i innych rozpraszajÄ…cych Å›rodowiskach
  • odczytywać mowÄ™ ciaÅ‚a, aby wyÅ‚apać pojawienie siÄ™ Å›wietnej okazji do zdjÄ™cia
  • identyfikować osoby najważniejsze dla paÅ„stwa mÅ‚odych
  • korzystać z technik postprodukcyjnych w celu zaprojektowania artystycznych zdjęć
  • stworzyć wyjÄ…tkowe produkty i prezentacje, które napÄ™dzÄ… sprzedaż Twoich zdjęć

Wzbudź zaufanie klientów i twórz zdjęcia pełne ekscytacji z ludźmi pełnymi zaangażowania!



Dodaj do koszyka Profesjonalna fotografia ślubna. Zaawansowane techniki dla fotografów cyfrowych

 

Osoby które kupowały "Profesjonalna fotografia ślubna. Zaawansowane techniki dla fotografów cyfrowych", wybierały także:

  • OÅ›wietlenie portretowe. Warsztaty ze Scottem Kelbym. Kurs video
  • Jak fotografować kota
  • Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. Profesjonalne zdjÄ™cia krok po kroku
  • Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. Profesjonalne zdj
  • Åšwiat florystyki. Sztuka ukÅ‚adania i fotografowania kwiatów. Wydanie III rozszerzone

Dodaj do koszyka Profesjonalna fotografia ślubna. Zaawansowane techniki dla fotografów cyfrowych

Spis treści

Profesjonalna fotografia ślubna. Zaawansowane techniki dla fotografów cyfrowych -- spis treści

Wstęp (5)

1. Świeże podejście (6)

  • Doskonalenie swoich metod pracy (6)
  • Podstawy dobrego nastawienia (10)
    • Nienachalna praca (10)
    • Tworzenie przekonujÄ…cych kompozycji (11)
  • Zmienne potrzeby wymagajÄ… wielu fotografów (13)
  • Edukowanie klientów i wzbudzanie zaufania (16)
    • Ograniczenia fotoreportażu (16)
    • Zalety fotoreportażu (17)
    • Znaczenie zaufania (18)
  • SprzÄ™t kontra artyzm (20)

2. Wydźwięk emocjonalny (23)

  • Poczuj emocje fotografowanych osób (23)
  • Uchwycenie kulminacyjnego punktu emocji (28)
  • Wyznaczanie ambitniejszych celów (32)
    • Oceniaj swoje prace (32)
    • Oceniaj swoje prezentacje zdjęć (33)
    • PodnoÅ› poprzeczkÄ™ (36)

3. Przemyślana reakcja kontra instynkt (37)

  • Czas reakcji to za maÅ‚o (37)
  • MyÅ›l przeradza siÄ™ w instynkt (40)
  • Trening przewidywania (42)

4. Moment decydujÄ…cy (45)

  • Osobiste podejÅ›cie (45)
  • Henri Cartier-Bresson: inicjator (45)
  • PrÄ™dkość: trening bÅ‚yskawicznej pracy (50)
  • Szukanie ujÄ™cia (54)

5. Przygotowanie (56)

  • MyÅ›lenie przygotowawcze (56)
  • TÅ‚um i rozproszenia (59)

6. Cierpliwość i jeszcze raz cierpliwość (61)

  • Nauka czekania (61)
  • Ćwicz cierpliwość i gotowość: kolejka powitalna (63)
  • Fotoreporterski portret (65)
  • Znajdź kompromis (68)

7. Patrz i słuchaj (69)

  • Wskazówki werbalne (69)
    • "WyglÄ…dasz przepiÄ™knie!" (70)
    • "Tak siÄ™ cieszÄ™, że udaÅ‚o ci siÄ™ dotrzeć!" (70)
    • "To tak wiele dla mnie znaczy!" (70)
    • "O mój Boże!" (71)
  • Mowa ciaÅ‚a (73)
  • Tradycje (75)
  • Zachowanie modela (77)

8. Pewność rezultatów (78)

  • Szczere momenty i naturalne plany (78)
  • Przygotowania panny mÅ‚odej (82)
  • Detale (85)
    • Dom panny mÅ‚odej (86)
    • Ceremonia (90)
    • PrzyjÄ™cie (92)
    • Ludzie (92)
    • DostÄ™pne obiekty (93)

9. Ważne postacie (95)

  • Rodzice (95)
  • Dzieci (97)
  • Dalsza rodzina (101)

10. Sprzęt (102)

  • Zalety cyfry (102)
  • Obiektywy i zwracanie na siebie uwagi (104)
  • Naturalne oÅ›wietlenie (104)
  • Przekraczanie granic i eksperymentowanie (105)

11. Postprodukcja i artyzm (107)

  • ZdjÄ™cia czarno-biaÅ‚e (107)
  • Wycinanie zbÄ™dnych detali (108)
  • Efekty specjalne (110)
  • Artyzm (113)

12. Zwiększanie zyskowności (116)

  • Sprzedaj jeszcze przed sesjÄ… (116)
  • Szybkość realizacji zlecenia (117)
  • Odbitki cyfrowe (117)
  • Dodatkowa sprzedaż (118)
  • Sprzedaż i prezentacja jak w galerii (119)
  • ZostaÅ„ czÅ‚onkiem rodziny (120)

13. Inne zastosowania (121)

  • Fotoreportaż dzieciÄ™cy (121)
  • Rozproszenie (122)
  • Interakcja (123)
  • Stymulowanie akcji (123)
  • UsÅ‚ugi i sprzedaż (124)

Podsumowanie: wyuczony instynkt (125)

Dodaj do koszyka Profesjonalna fotografia ślubna. Zaawansowane techniki dla fotografów cyfrowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.