reklama - zainteresowany?

Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produkt - Helion

Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produkt
ebook
Autor: Jon Yablonski
Tytuł oryginału: Laws of UX: Using Psychology to Design Better Products & Services, 2nd Edition
TÅ‚umaczenie: Anna Mizerska, Maksymilian Gutowski
ISBN: 978-83-289-1340-0
stron: 160, Format: ebook
Data wydania: 2024-09-17
Księgarnia: Helion

Cena książki: 28,50 zł (poprzednio: 57,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-28,50 zł)

Dodaj do koszyka Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produkt

Tagi: Funkcjonalno

Dobry projektant UX musi umiej

Dodaj do koszyka Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produkt

 

Osoby które kupowały "Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produkt", wybierały także:

  • Figma. Kurs video. Wejd
  • Flutter. Kurs video. Przewodnik dla
  • Flutter. Kurs video. Przewodnik dla pocz
  • Webflow. Kurs video. Projektowanie i tworzenie stron internetowych
  • UX dla biznesu. Jak projektowa

Dodaj do koszyka Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produkt

Spis treści

Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług. Wydanie II eBook -- spis treści

Spis treści

Wstęp

1. Prawo Jakoba

2. Prawo Fittsa

3. Prawo Millera

4. Prawo Hicka

5. Prawo Postela

6. Zasada szczytu i końca

7. Efekt estetyki-użyteczności

8. Efekt von Restorf

9. Prawo Teslera

10. Próg Doherty'ego

11. Stosowanie zasad psychologicznych w projektowaniu

12. Z wielką władzą wiąże się wielka odpowiedzialność

O autorze

Dodaj do koszyka Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produkt

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.