reklama - zainteresowany?

Lean UX dla zespo - Helion

Lean UX dla zespo
ebook
Autor: Jeff Gothelf, Josh Seiden
Tytuł oryginału: Lean UX: Designing Great Products with Agile Teams, 3rd Edition
TÅ‚umaczenie: Krzysztof B
ISBN: 978-83-289-1561-9
stron: 216, Format: ebook
Księgarnia: Helion

Cena książki: 67,00 zł

Książka będzie dostępna od marca 2025

Tagi: Funkcjonalno

Ksi

 

Zobacz także:

  • Flutter. Kurs video. Przewodnik dla
  • Flutter. Kurs video. Przewodnik dla pocz
  • Webflow. Kurs video. Projektowanie i tworzenie stron internetowych
  • Figma. Kurs video. Wejd
  • Projekt doskona

Spis treści

Lean UX dla zespołów Agile. Projektowane doskonałych wrażeń użytkownika. Wydanie III eBook -- spis treści

Przedmowy

Od autorów

Wstęp

Część I. Wprowadzenie i zasady

  • 1. PodejÅ›cie Lean UX - ważniejsze teraz niż kiedykolwiek wczeÅ›niej
    • Projektowanie ciÄ…gle siÄ™ zmienia
  • 2. Zasady
    • Podstawy podejÅ›cia Lean UX
    • Jaka jest wiÄ™c definicja podejÅ›cia Lean UX?
    • Zasady
      • Zasady kierujÄ…ce organizacjÄ… zespoÅ‚ów
      • Zasady dotyczÄ…ce kultury
      • Zasady kierujÄ…ce procesem
    • Podsumowanie
  • 3. Wyniki
    • O co chodzi w naszym biznesie?
      • Opowieść na temat wyników
      • Analiza znaczenia tej opowieÅ›ci: produkt, wyniki, oddziaÅ‚ywanie
    • Wyniki, iteracja i weryfikacja

Część II. Proces

  • 4. Szablon Lean UX Canvas
    • Zamiast wymagaÅ„ - zaÅ‚ożenia
    • Lean UX Canvas
    • Korzystanie z szablonu
      • Kiedy wiÄ™c powinniÅ›my korzystać z szablonu Lean UX Canvas?
      • Czy szablon Lean UX Canvas nadaje siÄ™ bardziej do formuÅ‚owania pomysÅ‚ów na wczesnym etapie, czy do podtrzymywania innowacji?
      • Kto powinien pracować z użyciem szablonu?
      • Ile czasu może zająć wypeÅ‚nianie szablonu Lean UX Canvas?
      • Czy w metodyce Lean UX musimy korzystać z szablonu?
      • Koordynowanie prac nad częściami szablonu
    • Podsumowanie
  • 5. Pole 1. - problem biznesowy
    • Facylitacja zadania
    • Kilka przykÅ‚adów sformuÅ‚owaÅ„ problemów
    • Na co należy uważać?
  • 6. Pole 2. - wyniki biznesowe
    • Korzystanie z podróży użytkownika
      • Typ podróży użytkownika: wskaźniki pirackie
      • Typ podróży użytkownika: góra wskaźników
      • Facylitacja dyskusji na temat wyników biznesowych przy użyciu góry wskaźników
      • Typ podróży użytkownika - mapy podróży i historyjek użytkownika
    • Mapowanie wyników na oddziaÅ‚ywanie
    • Na co należy uważać?
  • 7. Pole 3. - użytkownicy
    • Szablon protopersony
    • Facylitacja zadania
      • Wczesna weryfikacja
    • Na co należy uważać?
  • 8. Pole 4. - wyniki i korzyÅ›ci osiÄ…gane przez użytkowników
    • Facylitacja zadania
    • Na co należy uważać?
  • 9. Pole 5. - rozwiÄ…zania
    • Facylitacja zadania
      • Mapy powiÄ…zaÅ„
      • WspóÅ‚projektowanie: podejÅ›cie bardziej zorganizowane
    • Prowadzenie sesji Design Studio
      • Czas i miejsce
      • ZespóÅ‚
      • Proces
      • MateriaÅ‚y eksploatacyjne
      • Definicja problemu i jego ograniczenia (15 minut)
      • Indywidualne generowanie pomysÅ‚ów (10 minut)
      • Prezentacja i krytyka (3 minuty na osobÄ™)
      • Dobór w pary w celu iteracji i udoskonalenia pomysÅ‚ów (10 minut)
      • ZespoÅ‚owe generowanie pomysÅ‚ów (45 minut)
      • Wykorzystanie efektów koÅ„cowych
    • Na co należy uważać?
  • 10. Pole 6. - hipotezy
    • Facylitacja zadania
      • Jaka jest różnica miÄ™dzy hipotezami a historyjkami użytkownika z metodyki zwinnej?
    • OkreÅ›lanie priorytetów hipotez
    • Na co należy uważać?
  • 11. Pole 7. - o jakiej najważniejszej sprawie musimy dowiedzieć siÄ™ w pierwszej kolejnoÅ›ci?
    • Facylitacja zadania
    • Na co należy uważać?
  • 12. Pole 8. - minimalnie satysfakcjonujÄ…ce produkty i eksperymenty
    • Czym w koÅ„cu jest MVP?
      • PrzykÅ‚ad: czy powinniÅ›my wprowadzić newsletter?
    • Tworzenie MVP
      • Tworzenie MVP w celu rozpoznania wartoÅ›ci
      • Tworzenie MVP w celu rozpracowania implementacji
      • Kilka ostatnich wskazaÅ„ pomocnych przy tworzeniu MVP
      • Krzywa prawdziwoÅ›ci
    • PrzykÅ‚ady testów MVP
      • Test strony docelowej
      • Podróbka funkcji (albo przycisk prowadzÄ…cy donikÄ…d)
      • Czarnoksiężnik z krainy Oz
      • PrzykÅ‚ad: MVP typu "czarnoksiężnik z krainy Oz" dla rozwiÄ…zania Taproot Plus
    • Prototypowanie
      • Prototypy papierowe
      • Makiety cyfrowe o niskiej wiernoÅ›ci
      • Prototypy cyfrowe o Å›redniej i wysokiej wiernoÅ›ci
      • MVP w modelu bezkodowym
      • Prototypy generowane za pomocÄ… kodu i z danymi na żywo
      • Co powinno trafić do prototypu?
      • Dema i wersje zapoznawcze
      • PrzykÅ‚ad: użycie prototypu MVP
  • 13. Jak to wszystko razem poÅ‚Ä…czyć?
    • Szablon Lean UX Canvas w korporacji
    • Validately - weryfikowanie produktu za pomocÄ… wywiadów z klientami i zrobionego w ciÄ…gu dwóch dni prototypu
    • Kaplan Test Prep - korzystanie z Lean UX podczas rozpoczynania nowego przedsiÄ™wziÄ™cia

Część III. WspóÅ‚praca

  • 14. WspóÅ‚projektowanie
    • WspóÅ‚projektowanie
      • WspóÅ‚projektowanie: podejÅ›cie nieformalne
      • Lean UX i sprinty projektowe
      • Stosowanie sprintów projektowych w procesie Lean UX
    • Systemy projektowe
      • Systemy projektowe: co kryje siÄ™ za tÄ… nazwÄ…?
      • Wartość systemów projektowych
      • ZespoÅ‚y ds. systemów projektowych sÄ… zespoÅ‚ami produktowymi
      • Nie rezygnuj z grubych markerów
    • WspóÅ‚praca z zespoÅ‚ami rozproszonymi geograficznie
      • WspóÅ‚praca z rozproszonymi zespoÅ‚ami
      • Doprowadzenie do skutecznej wspóÅ‚pracy
    • Podsumowanie
  • 15. Informacje zwrotne i badania
    • CiÄ…gÅ‚e i kolektywne badania
      • Kolektywne odkrywanie
      • CiÄ…gÅ‚e uczenie siÄ™
      • Zrozumienie badaÅ„ - ćwiczenie zespoÅ‚owe
      • Identyfikacja schematów na przestrzeni czasu
      • Techniki monitorowania ciÄ…gÅ‚ego i kolektywnego odkrywania
    • Podsumowanie
  • 16. Integracja podejść Lean UX i agile
    • UczyÅ„ proces zwinny swoim wÅ‚asnym
      • Przedefiniowanie "ukoÅ„czenia"
      • Wciąż stosujemy rozÅ‚ożone sprinty. Dlaczego?
      • Dwutorowe podejÅ›cie zwinne
    • Wykorzystanie w podejÅ›ciu Lean UX rytmu metodyki Scrum
      • Cele sprintu, cele produktu i zagadnienia zakrojone na wiele sprintów
      • Projektanci muszÄ… uczestniczyć w planowaniu
    • Interesariusze i tablica czynników ryzyka
    • Mapy drogowe oparte na wynikach
      • CzÄ™stość przeglÄ…dów
      • Mierzenie postÄ™pów
    • Metodyka Lean UX i agile w korporacjach
    • Podsumowanie

Część IV. Lean UX w Twojej organizacji

  • 17. Wprowadzanie zmian organizacyjnych
    • Zmiany
      • Zmiana kultury
      • Zmiana organizacji zespoÅ‚ów
      • Zmiana procesów
  • 18. Lean UX w agencji interaktywnej
    • Jakiego typu dziaÅ‚alność chcecie prowadzić?
    • W sprzedaży rozwiÄ…zaÅ„ Lean UX kluczowe sÄ… oczekiwania klientów
    • Nikt nie chce kupować eksperymentów
    • Sprzedane! Teraz radź sobie z dziaÅ‚em zakupów
    • Nie jesteÅ›cie już podwykonawcami
    • Krótka uwaga o partnerach programistycznych i dostawcach zewnÄ™trznych
    • Podsumowanie
  • 19. SÅ‚owo na koniec
    • Produkt, który tworzy produkt

O autorach

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.