Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług - Helion

Autor: Jon Yablonski
Tytuł oryginału: Laws of UX: Using Psychology to Design Better Products & Services
ISBN: 978-83-283-8054-7
okładka: miękka
Data wydania: 2021-06-01
Księgarnia: Helion
Cena książki: 36,75 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 25% (-12,25 zł)
Tytuł oryginału: Laws of UX: Using Psychology to Design Better Products & Services
ISBN: 978-83-283-8054-7
okładka: miękka
Data wydania: 2021-06-01
Księgarnia: Helion
Cena książki: 36,75 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 25% (-12,25 zł)
Osoby które kupowały "Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług", wybierały także:
- Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki 66,67 zł, (8,00 zł -88%)
- Ruby on Rails. Ćwiczenia 18,75 zł, (3,00 zł -84%)
- Efekt piaskownicy. Jak szefować żeby roboty nie zabrały ci roboty 59,50 zł, (11,90 zł -80%)
- Przywództwo w świecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym środowisku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Scrum. O zwinnym zarządzaniu projektami. Wydanie II rozszerzone 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
Spis treści
Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług -- spis treści
Wstęp (v)
1. Prawo Jakoba (1)
2. Prawo Fittsa (13)
3. Prawo Hicka (23)
4. Prawo Millera (35)
5. Prawo Postela (43)
6. Zasada szczytu i końca (53)
7. Efekt estetyki-użyteczności (65)
8. Efekt von Restorff (77)
9. Prawo Teslera (87)
10. Próg Doherty'ego (97)
11. Z wielką władzą wiąże się wielka odpowiedzialność (107)
12. Stosowanie zasad psychologicznych w projektowaniu (121)
O autorze (129)