Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług - Helion
Autor: Jon Yablonski
Tytuł oryginału: Laws of UX: Using Psychology to Design Better Products & Services
ISBN: 978-83-283-8054-7
okładka: miękka
Data wydania: 2021-06-01
Księgarnia: Helion
Cena książki: 36,75 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 25% (-12,25 zł)
Tytuł oryginału: Laws of UX: Using Psychology to Design Better Products & Services
ISBN: 978-83-283-8054-7
okładka: miękka
Data wydania: 2021-06-01
Księgarnia: Helion
Cena książki: 36,75 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 25% (-12,25 zł)
Osoby które kupowały "Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług", wybierały także:
- Cisco CCNA 200-301. Kurs video. Administrowanie bezpieczeństwem sieci. Część 3 665,00 zł, (39,90 zł -94%)
- Cisco CCNA 200-301. Kurs video. Administrowanie urządzeniami Cisco. Część 2 665,00 zł, (39,90 zł -94%)
- Cisco CCNA 200-301. Kurs video. Podstawy sieci komputerowych i konfiguracji. Część 1 665,00 zł, (39,90 zł -94%)
- Impact of P2P and Free Distribution on Book Sales 427,14 zł, (29,90 zł -93%)
- Cisco CCNP Enterprise 350-401 ENCOR. Kurs video. Programowanie i automatyzacja sieci 443,33 zł, (39,90 zł -91%)
Spis treści
Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług -- spis treści
Wstęp (v)
1. Prawo Jakoba (1)
2. Prawo Fittsa (13)
3. Prawo Hicka (23)
4. Prawo Millera (35)
5. Prawo Postela (43)
6. Zasada szczytu i końca (53)
7. Efekt estetyki-użyteczności (65)
8. Efekt von Restorff (77)
9. Prawo Teslera (87)
10. Próg Doherty'ego (97)
11. Z wielką władzą wiąże się wielka odpowiedzialność (107)
12. Stosowanie zasad psychologicznych w projektowaniu (121)
O autorze (129)