reklama - zainteresowany?

Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług - Helion

Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług
Autor: Jon Yablonski
Tytuł oryginału: Laws of UX: Using Psychology to Design Better Products & Services
ISBN: 978-83-283-8054-7
okładka: miękka
Data wydania: 2021-06-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 36,75 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 25% (-12,25 zł)

Dodaj do koszyka Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług

Dodaj do koszyka Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług

 

Osoby które kupowały "Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług", wybierały także:

  • Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki
  • Ruby on Rails. Ćwiczenia
  • DevOps w praktyce. Kurs video. Jenkins, Ansible, Terraform i Docker
  • Przywództwo w Å›wiecie VUCA. Jak być skutecznym liderem w niepewnym Å›rodowisku
  • Scrum. O zwinnym zarzÄ…dzaniu projektami. Wydanie II rozszerzone

Dodaj do koszyka Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług

Spis treści

Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług -- spis treści

Wstęp (v)

1. Prawo Jakoba (1)

2. Prawo Fittsa (13)

3. Prawo Hicka (23)

4. Prawo Millera (35)

5. Prawo Postela (43)

6. Zasada szczytu i końca (53)

7. Efekt estetyki-użyteczności (65)

8. Efekt von Restorff (77)

9. Prawo Teslera (87)

10. Próg Doherty'ego (97)

11. Z wielką władzą wiąże się wielka odpowiedzialność (107)

12. Stosowanie zasad psychologicznych w projektowaniu (121)

O autorze (129)

Dodaj do koszyka Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.