reklama - zainteresowany?

Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług - Helion

Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług
Autor: Jon Yablonski
Tytuł oryginału: Laws of UX: Using Psychology to Design Better Products & Services
ISBN: 978-83-283-8054-7
okładka: miękka
Data wydania: 2021-06-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 36,75 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 25% (-12,25 zł)

Dodaj do koszyka Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług

Dodaj do koszyka Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług

 

Osoby które kupowały "Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług", wybierały także:

  • Cisco CCNA 200-301. Kurs video. Administrowanie bezpieczeÅ„stwem sieci. Część 3
  • Cisco CCNA 200-301. Kurs video. Administrowanie urzÄ…dzeniami Cisco. Część 2
  • Cisco CCNA 200-301. Kurs video. Podstawy sieci komputerowych i konfiguracji. Część 1
  • Impact of P2P and Free Distribution on Book Sales
  • Cisco CCNP Enterprise 350-401 ENCOR. Kurs video. Programowanie i automatyzacja sieci

Dodaj do koszyka Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług

Spis treści

Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług -- spis treści

Wstęp (v)

1. Prawo Jakoba (1)

2. Prawo Fittsa (13)

3. Prawo Hicka (23)

4. Prawo Millera (35)

5. Prawo Postela (43)

6. Zasada szczytu i końca (53)

7. Efekt estetyki-użyteczności (65)

8. Efekt von Restorff (77)

9. Prawo Teslera (87)

10. Próg Doherty'ego (97)

11. Z wielką władzą wiąże się wielka odpowiedzialność (107)

12. Stosowanie zasad psychologicznych w projektowaniu (121)

O autorze (129)

Dodaj do koszyka Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.