Prankvertising i immersive branding. emocje na usługach marketingu wirusowego - Helion

ISBN: 978-8-3808-3058-5
stron: 82, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Helion
Cena książki: 17,52 zł (poprzednio: 22,75 zł)
Oszczędzasz: 23% (-5,23 zł)
Jak zwiększyć skuteczność przekazu, by dotrzeć do jak najliczniejszej grupy odbiorców? Co zrobić, by potencjalny klient zechciał podjąć oczekiwane działania? Jak sprawić, by nie tylko zapamiętał, ale by sam przekazał informację? Czy w walce o konsumenta autorzy reklam wymyślili i wykorzystali już wszystko? Co się stało w momencie wkroczenia marketingu w przestrzeń Internetu? Czy zawsze umiesz bezbłędnie przechwycić komunikat marketingowy? Jak zacierają się granice pomiędzy spontanicznym działaniem użytkowników a zaplanowanymi akcjami marketingowymi? Na ile social media są nadal social? Autorka, prezentując różne metody, pokazuje, jak można umiejętnie wykorzystać ludzkie emocje w celach handlowych. Dziś, w dobie wszechobecnego Internetu, wszystko zdaje się być dozwolone, bo przecież cel uświęca środki
Osoby które kupowały "Prankvertising i immersive branding. emocje na usługach marketingu wirusowego", wybierały także:
- Cisco CCNA 200-301. Kurs video. Administrowanie bezpieczeństwem sieci. Część 3 665,00 zł, (39,90 zł -94%)
- Cisco CCNA 200-301. Kurs video. Administrowanie urządzeniami Cisco. Część 2 665,00 zł, (39,90 zł -94%)
- Cisco CCNA 200-301. Kurs video. Podstawy sieci komputerowych i konfiguracji. Część 1 665,00 zł, (39,90 zł -94%)
- Cisco CCNP Enterprise 350-401 ENCOR. Kurs video. Programowanie i automatyzacja sieci 443,33 zł, (39,90 zł -91%)
- CCNP Enterprise 350-401 ENCOR. Kurs video. Mechanizmy kierowania ruchem pakiet 443,33 zł, (39,90 zł -91%)