Prankvertising i immersive branding. emocje na usługach marketingu wirusowego - Helion

ISBN: 978-8-3808-3058-5
stron: 82, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Helion
Cena książki: 17,52 zł (poprzednio: 22,75 zł)
Oszczędzasz: 23% (-5,23 zł)
Jak zwiększyć skuteczność przekazu, by dotrzeć do jak najliczniejszej grupy odbiorców? Co zrobić, by potencjalny klient zechciał podjąć oczekiwane działania? Jak sprawić, by nie tylko zapamiętał, ale by sam przekazał informację? Czy w walce o konsumenta autorzy reklam wymyślili i wykorzystali już wszystko? Co się stało w momencie wkroczenia marketingu w przestrzeń Internetu? Czy zawsze umiesz bezbłędnie przechwycić komunikat marketingowy? Jak zacierają się granice pomiędzy spontanicznym działaniem użytkowników a zaplanowanymi akcjami marketingowymi? Na ile social media są nadal social? Autorka, prezentując różne metody, pokazuje, jak można umiejętnie wykorzystać ludzkie emocje w celach handlowych. Dziś, w dobie wszechobecnego Internetu, wszystko zdaje się być dozwolone, bo przecież cel uświęca środki
Osoby które kupowały "Prankvertising i immersive branding. emocje na usługach marketingu wirusowego", wybierały także:
- Biologika Sukcesji Pokoleniowej. Sezon 3. Konflikty na terytorium 124,17 zł, (14,90 zł -88%)
- Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki 66,67 zł, (8,00 zł -88%)
- Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku 93,13 zł, (14,90 zł -84%)
- Ruby on Rails. Ćwiczenia 18,75 zł, (3,00 zł -84%)
- Scrum. O zwinnym zarz 78,42 zł, (14,90 zł -81%)