reklama - zainteresowany?

Praktyczne zarz - Helion

Praktyczne zarz
ebook
Autor: Chris Lukassen, Robbin Schuurman
ISBN: 9788375415353
stron: 462, Format: ebook
Data wydania: 2024-01-01
Ksi臋garnia: Helion

Cena ksi膮偶ki: 67,12 z艂 (poprzednio: 97,28 z艂)
Oszcz臋dzasz: 31% (-30,16 z艂)

Nak艂ad wyczerpany

Doszlifuj zwinne dzia

Spis tre艣ci

Praktyczne zarz膮dzanie produktami dla w艂a艣cicieli produktu. POSTAWY PROFESJONALNEGO W艁A艢CICIELA PRODUKTU PROWADZ膭CE DO SUKCESU TWORZONYCH PRODUKT脫W eBook -- spis tre艣ci

  • Spis tre艣ci
  • Wst臋p
  • Wprowadzenie
  • Podzi臋kowania
  • O autorach
    • Postawy w艂a艣ciciela produktu
      • Szybki quiz
        • Zwinne zarz膮dzanie produktem
          • W艂a艣ciciel produktu czy mened偶er produktu?
            • Co to jest zarz膮dzanie produktem?
            • Praca w organizacji zorientowanej na produkt, sprzeda偶 lub marketing
            • Co to znaczy w艂a艣ciciel produktu?
            • R贸偶ne typy w艂a艣cicieli produktu
              • Urz臋dnik
              • Po艣rednik
              • Przedstawiciel biznesu
              • Sponsor
              • Przedsi臋biorca
          • Przedstawienie postaw w艂a艣ciciela produktu
            • B艂臋dnie rozumiane postawy w艂a艣ciciela produktu
              • Ekspedient
              • Pisarz historyjek
              • Mened偶er projektu
              • Ekspert dziedzinowy
              • Portier
              • Mened偶er
            • Preferowane postawy w艂a艣ciciela produktu
              • Wizjoner
              • Wsp贸艂pracownik
              • Przedstawiciel klienta
              • Decydent
              • Eksperymentator
              • Influencer
    • PodsumowanieI
      • Postawy w艂a艣ciciela produktu
        • Kluczowe wnioski i spostrze偶enia
          • Przegl膮d szybkiego quizu
            • Chcesz dowiedzie膰 si臋 wi臋cej?
      • Przedstawiciel klienta
        • Szybki quiz
          • Identyfikowanie i definiowanie produktu
            • Wprowadzenie przedstawiciela klienta
            • Co to jest produkt?
          • Budowanie empatii wzgl臋dem klient贸w
            • Rozmawianie z klientami
            • Obserwowanie klient贸w
            • Skuteczne radzenie sobie z tendencyjno艣ci膮 podczas wsp贸艂pracy z klientami
          • Ujmowanie spostrze偶e艅 dotycz膮cych klienta w formie person
            • Persony u偶ytkownik贸w
            • Tworzenie person
          • Rozpoznawanie i wyra偶anie warto艣ci klienta
            • Funkcjonalne elementy warto艣ci
            • Emocjonalne elementy warto艣ci
            • Zmieniaj膮ce 偶ycie elementy warto艣ci
            • Element wp艂ywu spo艂ecznego warto艣ci
          • 艁膮czenie funkcji produktu z wynikami i wp艂ywami
            • 艁膮czenie cel贸w, wp艂yw贸w, wynik贸w i funkcji
    • PodsumowanieII
      • Przedstawiciel klienta
        • Kluczowe wnioski i spostrze偶enia
          • Przegl膮d szybkiego quizu
            • Chcesz dowiedzie膰 si臋 wi臋cej?
      • Wizjoner
        • Szybki quiz
          • Tworzenie i komunikowanie wizji produktu
            • Wprowadzenie: wizjoner
            • 艁膮czenie wizji produktu z misj膮, wizj膮 i warto艣ciami firmy
            • Wizja produktu dopasowana do misji i wizji firmy
            • Elementy inspiruj膮cej wizji produktu
          • Skuteczne komunikowanie wizji produktu
            • Struktura narracji 3脳3
            • Si艂a perswazji
            • Niech b臋dzie SEXI
          • Sporz膮dzenie cel贸w produktu dopasowanych do interesariuszy i zespo艂贸w
            • Co to jest cel produktu?
            • Charakterystyki wspania艂ych cel贸w produktu
            • Jak tworzy膰 cele produktu
            • Inspekcja i adaptacja cel贸w produktu
            • Obecno艣膰 wielu cel贸w produktu: czy jest taka opcja?
          • Tworzenie w艂a艣ciwej mapy drogowej dla odbiorc贸w
            • Wprowadzenie do map drogowych produkt贸w
            • Typy map drogowych produktu
            • Mapa drogowa 1: mapa drogowa zorientowana na cel
            • Mapa drogowa 2: mapa drogowa Teraz-Nast臋pnie-P贸藕niej
            • Mapa drogowa 3: Mapa historyjek u偶ytkownika
            • Mapa drogowa 4: wizualna mapa drogowa
            • Mapa drogowa 5: mapa drogowa w formie wykresu Gantta
            • Jedena艣cie wskaz贸wek do tworzenia mapy drogowej
          • Rozpoznawanie warto艣ci i wp艂ywu firmy
            • Poj臋cie warto艣ci i wp艂ywu firmy
            • Wyra偶anie wp艂ywu firmy
            • Kluczowy obszar warto艣ci 1: warto艣膰 obecna
            • Kluczowy obszar warto艣ci 2: warto艣膰 niezrealizowana
            • Kluczowy obszar warto艣ci 3: czas wprowadzenia na rynek
            • Kluczowy obszar warto艣ci 4: zdolno艣膰 do innowacji
          • Maksymalizacja warto艣ci przez skuteczne strategie i taktyki cenowe
            • Wprowadzenie do wyceny produktu
            • Proces wyceny produktu
              • Krok 1. Inspekcja danych wej艣ciowych
              • Krok 2. Inspekcja bie偶膮cych cel贸w firmy
              • Krok 3. Wyb贸r i ustalenie strategii cenowej
              • Krok 4. Wyb贸r i ustalenie taktyki cenowej
              • Krok 5. Adaptacja cen, narz臋dzi i komunikowanie zmian
    • PodsumowanieIII
      • Wizjoner
        • Kluczowe wnioski i spostrze偶enia
          • Przegl膮d szybkiego quizu
            • Chcesz dowiedzie膰 si臋 wi臋cej?
      • Eksperymentator
        • Szybki quiz
          • Kierowanie innowacj膮 produktu od wewn膮trz
            • Wprowadzenie: eksperymentator
            • Wewn臋trzne 藕r贸d艂a innowacji
              • Dzia艂 sprzeda偶y
              • Dzia艂 obs艂ugi klienta
              • Zarz膮dzanie kluczowymi klientami
              • Dzia艂 badawczo-rozwojowy
              • Kierownictwo
              • Analizy rynku
          • Kierowanie innowacj膮 produktu od zewn膮trz
            • Zewn臋trzne 藕r贸d艂a innowacji
            • Segmentacja rynku
              • Osoby, kt贸re kupi艂y nasz produkt
              • Osoby, kt贸re kupi艂y produkt konkurencji
              • Osoby, kt贸re nie kupi艂y 偶adnego rozwi膮zania
          • My艣l膮c inaczej: nap臋dzanie innowacyjno艣ci modelu biznesowego
            • Analiza rynku i trendy rynkowe
            • Czerpanie inspiracji z innych firm
            • Wp艂yw na biznes
            • Powr贸t do szablonu Business Model Canvas
          • Wybieranie eksperyment贸w produktowych do przeprowadzenia
            • Krzywa prawdy: wyb贸r w艂a艣ciwych eksperyment贸w i test贸w
            • Wyja艣nienie technik eksperymentowania
              • Technika 1. Prototypowanie na papierze
              • Technika 2. Strona wst臋pnego zamawiania
              • Technika 3. Filmy obja艣niaj膮ce
              • Technika 4. Strony l膮dowania
              • Technika 5. Makieta funkcji
              • Technika 6. MVP typu konsjer偶
              • Technika 7. Czarnoksi臋偶nik z krainy Oz
          • Projektowanie i ocenianie eksperyment贸w i test贸w
            • Definiowanie hipotezy
            • Zdobywanie efekt贸w uczenia si臋
          • Podej艣cia do skalowania produkt贸w i zespo艂贸w
            • Podej艣cia do skalowania os贸b i zespo艂贸w
            • Typowy antywzorzec skalowania os贸b i zespo艂贸w
            • Lepsze podej艣cie do skalowania os贸b i zespo艂贸w
            • Podej艣cia do skalowania produktu lub us艂ugi
            • Skupienie uwagi najpierw na produkcie, a p贸藕niej na osobach i zespo艂ach
            • Osiem skutecznych strategii skalowania produktu
            • Jak w艂a艣ciciele produktu przyczyniaj膮 si臋 do skalowania produktu
    • PodsumowanieIV
      • Eksperymentator
        • Kluczowe wnioski i spostrze偶enia
          • Przegl膮d szybkiego quizu
            • Chcesz dowiedzie膰 si臋 wi臋cej?
      • Decydent
        • Szybki quiz
          • Zwi臋kszanie odpowiedzialno艣ci, dojrza艂o艣ci i autorytetu
            • Wprowadzenie: decydent
              • Produkt
              • Og贸lne i szczeg贸艂owe cele produktu
              • Bud偶et
              • Warto艣膰
              • Marketing i tworzenie marki
              • Wycena
              • Narz臋dzia i technologie
              • Proces wydawania
              • Ludzie i zespo艂y
              • Zarz膮dzanie backlogiem produktu
              • Zarz膮dzanie zewn臋trznymi stronami i dostawcami
          • Ocenianie decyzji dotycz膮cych produktu
            • Zarz膮dzanie produktem: gra w pokera czy szachy?
              • Szybka gra s艂u偶膮ca do testowania umiej臋tno艣ci podejmowania decyzji
            • Ocenianie decyzji w rzetelny i przejrzysty spos贸b
          • Podejmowanie lepszych decyzji: my艣lenie zak艂adami
            • System kole偶e艅ski lub grono decyzyjne
            • Akceptowanie niepewno艣ci podczas podejmowania decyzji
          • dylematy i decyzje dotycz膮ce produktu, procesu i zespo艂u
            • Dokonywanie wybor贸w
            • Nawigowanie w艣r贸d dylemat贸w
          • Poprawianie szybko艣ci i jako艣ci decyzji
            • Koszt op贸藕niania decyzji
            • Szybkie decyzje prowadz膮 do sukces贸w lepiej ni偶 powolne decyzje
            • Syndrom specjalnego p艂atka 艣niegu
            • Dlaczego nale偶y prawdopodobnie podejmowa膰 decyzje szybko (szybciej)
            • Przyspieszanie podejmowania decyzji
            • Umocowani w艂a艣ciciele produktu
    • PodsumowanieV
      • Decydent
        • Kluczowe wnioski i spostrze偶enia
          • Przegl膮d szybkiego quizu
            • Chcesz dowiedzie膰 si臋 wi臋cej?
      • Wsp贸艂pracownik
        • Szybki quiz
          • Wp艂yw rz膮dzenia Agile na w艂a艣cicieli produktu
            • Wprowadzenie: wsp贸艂pracownik
            • Wprowadzenie: rz膮dzenie Agile
              • Definicja rz膮dzenia korporacyjnego
            • Organizacyjne rz膮dzenie obejmuje wiele element贸w
            • Skuteczne radzenie sobie z rz膮dzeniem
          • Ustalanie bud偶etu produktu na spos贸b Agile
            • Trzy horyzonty
            • Ustalanie bud偶etu jest podobne do zarz膮dzania backlogiem produktu
            • Strategiczna i rynkowa perspektywa ustalania bud偶etu
          • Tworzenie um贸w umo偶liwiaj膮cych posiadanie produktu oraz prac臋 zespo艂ow膮
            • Co to jest umowa?
            • Kto podejmuje ryzyko?
            • Umowy dwuetapowe
            • Zasobnik Joego
            • Pieni膮dze za nic
            • Zmiana za darmo
            • Elementy umowy Agile
    • PodsumowanieVI
      • Wsp贸艂pracownik
        • Kluczowe wnioski i spostrze偶enia
          • Przegl膮d szybkiego quizu
            • Chcesz dowiedzie膰 si臋 wi臋cej?
      • Influencer
        • Szybki quiz
          • Zarz膮dzanie interesariuszami w z艂o偶onych 艣rodowiskach
            • Wprowadzenie: influencer
            • Definicja interesariusza
            • Klasyfikacja lub kategoryzacja interesariuszy
            • Informacje i spostrze偶enia do zebrania od interesariuszy
            • Wp艂yw interesariusza
              • Zainteresowanie interesariusza
              • Odkrywanie zainteresowa艅 i wp艂ywu interesariusza
          • Narz臋dzia do klasyfikacji i grupowania interesariuszy
            • Mapa interesariuszy
              • Interesariusze z ma艂ym zainteresowaniem i ma艂ym wp艂ywem
              • Interesariusze z ma艂ym zainteresowaniem i ma艂ym wp艂ywem
              • Interesariusze z du偶ym zainteresowaniem i ma艂ym wp艂ywem
              • Interesariusze z du偶ym zainteresowaniem i du偶ym wp艂ywem
            • Radar interesariuszy
              • Uczestnictwo lub zaanga偶owanie
              • Nastawienie
            • Alternatywne techniki rozpoznawania i grupowania interesariuszy
          • Stosowanie strategii i taktyk zarz膮dzania interesariuszami w praktyce
            • Tworzenie strategii komunikacji
            • Wskaz贸wki s艂u偶膮ce do poprawienia zarz膮dzania interesariuszami w praktyce
              • Wskaz贸wka 1. Zacznij cz臋艣ciej odmawia膰 interesariuszom
              • Wskaz贸wka 2. R贸偶nie traktuj r贸偶nych interesariuszy
              • Wskaz贸wka 3. Zarz膮dzaj systemem, a nie lud藕mi
              • Wskaz贸wka 4. Nie zapominaj o kliencie
              • Wskaz贸wka 5. Zwi臋ksz sw贸j autorytet, dzi臋ki dzia艂aniu jak w艂a艣ciciel
              • Wskaz贸wka 6. Naucz si臋 zainteresowa艅 interesariuszy na pami臋膰
              • Wskaz贸wka 7. Uwzgl臋dniaj Scrum mastera
              • Wskaz贸wka 8. Nie b膮d藕 jak go艂膮b pocztowy mi臋dzy zespo艂em scrumowym a interesariuszami
          • Sposoby wp艂ywania na interesariuszy na wszystkich poziomach
            • By膰 lirogonem
            • Proces komunikacji
            • Cztery warstwy komunikacji
            • Budowanie relacji z interesariuszami
              • Pracuj nad wiarygodno艣ci膮
              • Kierowanie decyzji dotycz膮cych produktu i zespo艂u
              • Poznawanie perspektyw innych os贸b i kierowanie post臋pem w stron臋 wsp贸lnego celu
              • Sta艂e poruszanie si臋 do przodu
              • Eskalowanie decyzji po odrobieniu pracy domowej
              • Dzielenie si臋 pomys艂ami we w艂a艣ciwym czasie
              • Zyskaj poparcie przez uwzgl臋dnianie os贸b i wczesn膮 wsp贸艂prac臋
              • Buduj zaufanie mi臋dzy zespo艂ami i dzia艂ami
              • Po艣wi臋caj czas
            • Dostrajanie do odbiorc贸w
              • Dominuj膮cy: orze艂
              • Wp艂ywowy: paw
              • Sta艂y: pingwin
              • 艢wiadomy: sowa
              • Kr贸tkie podsumowanie tych czterech zwierz臋cych typ贸w interesariuszy
          • Doskonalenie sztuki odmawiania, aby optymalizowa膰 tworzenie warto艣ci produktu
            • Co sprawia, 偶e odmawianie jest takie trudne?
            • Pi臋膰 krok贸w do skutecznego odmawiania
              • Krok 1. Kto
              • Krok 2. Co
              • Krok 3. Intencja
              • Krok 4. Powiedzenie nie
              • Krok 5. S艂uchanie i bycie s艂uchanym
            • Trik umys艂u Jedi
          • Negocjowanie z interesariuszami, klientami i u偶ytkownikami
            • Na艣ladowanie
            • Etykietowanie emocji
            • Dochodzenie do Tak!
            • Jak sprawdzi膰, czy zgoda jest rzeczywista
            • Naginanie rzeczywisto艣ci
            • Tworzenie z艂udzenia kontroli
            • Gwarancja wykonania
            • Twarde pertraktacje
            • Znajdowanie czarnego 艂ab臋dzia
    • PodsumowanieVII
      • Influencer
        • Kluczowe wnioski i spostrze偶enia
          • Przegl膮d szybkiego quizu
            • Chcesz dowiedzie膰 si臋 wi臋cej?
          • Ostateczne podsumowanie: postawy w艂a艣ciciela produktu
            • Preferowane postawy w艂a艣ciciela produktu
            • Optymalizacja przejrzysto艣ci przy u偶yciu tablicy 艣ciennej produktu
            • Epilog
            • polecamy tak偶e:

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.