Praktyczne zarz - Helion
ebook
Autor: Chris Lukassen, Robbin SchuurmanISBN: 9788375415353
stron: 462, Format: ebook
Data wydania: 2024-01-01
Ksi臋garnia: Helion
Cena ksi膮偶ki: 67,12 z艂 (poprzednio: 97,28 z艂)
Oszcz臋dzasz: 31% (-30,16 z艂)
Nak艂ad wyczerpany
Doszlifuj zwinne dzia
Zobacz tak偶e:
- Cisco CCNA 200-301. Kurs video. Administrowanie bezpiecze艅stwem sieci. Cz臋艣膰 3 665,00 z艂, (39,90 z艂 -94%)
- Cisco CCNA 200-301. Kurs video. Administrowanie urz膮dzeniami Cisco. Cz臋艣膰 2 665,00 z艂, (39,90 z艂 -94%)
- Cisco CCNA 200-301. Kurs video. Podstawy sieci komputerowych i konfiguracji. Cz臋艣膰 1 665,00 z艂, (39,90 z艂 -94%)
- Impact of P2P and Free Distribution on Book Sales 427,14 z艂, (29,90 z艂 -93%)
- Cisco CCNP Enterprise 350-401 ENCOR. Kurs video. Programowanie i automatyzacja sieci 443,33 z艂, (39,90 z艂 -91%)
Spis tre艣ci
Praktyczne zarz膮dzanie produktami dla w艂a艣cicieli produktu. POSTAWY PROFESJONALNEGO W艁A艢CICIELA PRODUKTU PROWADZ膭CE DO SUKCESU TWORZONYCH PRODUKT脫W eBook -- spis tre艣ci
- Spis tre艣ci
- Wst臋p
- Wprowadzenie
- Podzi臋kowania
- O autorach
- Postawy w艂a艣ciciela produktu
- Szybki quiz
- Zwinne zarz膮dzanie produktem
- W艂a艣ciciel produktu czy mened偶er produktu?
- Co to jest zarz膮dzanie produktem?
- Praca w organizacji zorientowanej na produkt, sprzeda偶 lub marketing
- Co to znaczy w艂a艣ciciel produktu?
- R贸偶ne typy w艂a艣cicieli produktu
- Urz臋dnik
- Po艣rednik
- Przedstawiciel biznesu
- Sponsor
- Przedsi臋biorca
- Przedstawienie postaw w艂a艣ciciela produktu
- B艂臋dnie rozumiane postawy w艂a艣ciciela produktu
- Ekspedient
- Pisarz historyjek
- Mened偶er projektu
- Ekspert dziedzinowy
- Portier
- Mened偶er
- Preferowane postawy w艂a艣ciciela produktu
- Wizjoner
- Wsp贸艂pracownik
- Przedstawiciel klienta
- Decydent
- Eksperymentator
- Influencer
- B艂臋dnie rozumiane postawy w艂a艣ciciela produktu
- W艂a艣ciciel produktu czy mened偶er produktu?
- Zwinne zarz膮dzanie produktem
- Szybki quiz
- PodsumowanieI
- Postawy w艂a艣ciciela produktu
- Kluczowe wnioski i spostrze偶enia
- Przegl膮d szybkiego quizu
- Chcesz dowiedzie膰 si臋 wi臋cej?
- Przegl膮d szybkiego quizu
- Kluczowe wnioski i spostrze偶enia
- Przedstawiciel klienta
- Szybki quiz
- Identyfikowanie i definiowanie produktu
- Wprowadzenie przedstawiciela klienta
- Co to jest produkt?
- Budowanie empatii wzgl臋dem klient贸w
- Rozmawianie z klientami
- Obserwowanie klient贸w
- Skuteczne radzenie sobie z tendencyjno艣ci膮 podczas wsp贸艂pracy z klientami
- Ujmowanie spostrze偶e艅 dotycz膮cych klienta w formie person
- Persony u偶ytkownik贸w
- Tworzenie person
- Rozpoznawanie i wyra偶anie warto艣ci klienta
- Funkcjonalne elementy warto艣ci
- Emocjonalne elementy warto艣ci
- Zmieniaj膮ce 偶ycie elementy warto艣ci
- Element wp艂ywu spo艂ecznego warto艣ci
- 艁膮czenie funkcji produktu z wynikami i wp艂ywami
- 艁膮czenie cel贸w, wp艂yw贸w, wynik贸w i funkcji
- Identyfikowanie i definiowanie produktu
- Szybki quiz
- Postawy w艂a艣ciciela produktu
- PodsumowanieII
- Przedstawiciel klienta
- Kluczowe wnioski i spostrze偶enia
- Przegl膮d szybkiego quizu
- Chcesz dowiedzie膰 si臋 wi臋cej?
- Przegl膮d szybkiego quizu
- Kluczowe wnioski i spostrze偶enia
- Wizjoner
- Szybki quiz
- Tworzenie i komunikowanie wizji produktu
- Wprowadzenie: wizjoner
- 艁膮czenie wizji produktu z misj膮, wizj膮 i warto艣ciami firmy
- Wizja produktu dopasowana do misji i wizji firmy
- Elementy inspiruj膮cej wizji produktu
- Skuteczne komunikowanie wizji produktu
- Struktura narracji 3脳3
- Si艂a perswazji
- Niech b臋dzie SEXI
- Sporz膮dzenie cel贸w produktu dopasowanych do interesariuszy i zespo艂贸w
- Co to jest cel produktu?
- Charakterystyki wspania艂ych cel贸w produktu
- Jak tworzy膰 cele produktu
- Inspekcja i adaptacja cel贸w produktu
- Obecno艣膰 wielu cel贸w produktu: czy jest taka opcja?
- Tworzenie w艂a艣ciwej mapy drogowej dla odbiorc贸w
- Wprowadzenie do map drogowych produkt贸w
- Typy map drogowych produktu
- Mapa drogowa 1: mapa drogowa zorientowana na cel
- Mapa drogowa 2: mapa drogowa Teraz-Nast臋pnie-P贸藕niej
- Mapa drogowa 3: Mapa historyjek u偶ytkownika
- Mapa drogowa 4: wizualna mapa drogowa
- Mapa drogowa 5: mapa drogowa w formie wykresu Gantta
- Jedena艣cie wskaz贸wek do tworzenia mapy drogowej
- Rozpoznawanie warto艣ci i wp艂ywu firmy
- Poj臋cie warto艣ci i wp艂ywu firmy
- Wyra偶anie wp艂ywu firmy
- Kluczowy obszar warto艣ci 1: warto艣膰 obecna
- Kluczowy obszar warto艣ci 2: warto艣膰 niezrealizowana
- Kluczowy obszar warto艣ci 3: czas wprowadzenia na rynek
- Kluczowy obszar warto艣ci 4: zdolno艣膰 do innowacji
- Maksymalizacja warto艣ci przez skuteczne strategie i taktyki cenowe
- Wprowadzenie do wyceny produktu
- Proces wyceny produktu
- Krok 1. Inspekcja danych wej艣ciowych
- Krok 2. Inspekcja bie偶膮cych cel贸w firmy
- Krok 3. Wyb贸r i ustalenie strategii cenowej
- Krok 4. Wyb贸r i ustalenie taktyki cenowej
- Krok 5. Adaptacja cen, narz臋dzi i komunikowanie zmian
- Tworzenie i komunikowanie wizji produktu
- Szybki quiz
- Przedstawiciel klienta
- PodsumowanieIII
- Wizjoner
- Kluczowe wnioski i spostrze偶enia
- Przegl膮d szybkiego quizu
- Chcesz dowiedzie膰 si臋 wi臋cej?
- Przegl膮d szybkiego quizu
- Kluczowe wnioski i spostrze偶enia
- Eksperymentator
- Szybki quiz
- Kierowanie innowacj膮 produktu od wewn膮trz
- Wprowadzenie: eksperymentator
- Wewn臋trzne 藕r贸d艂a innowacji
- Dzia艂 sprzeda偶y
- Dzia艂 obs艂ugi klienta
- Zarz膮dzanie kluczowymi klientami
- Dzia艂 badawczo-rozwojowy
- Kierownictwo
- Analizy rynku
- Kierowanie innowacj膮 produktu od zewn膮trz
- Zewn臋trzne 藕r贸d艂a innowacji
- Segmentacja rynku
- Osoby, kt贸re kupi艂y nasz produkt
- Osoby, kt贸re kupi艂y produkt konkurencji
- Osoby, kt贸re nie kupi艂y 偶adnego rozwi膮zania
- My艣l膮c inaczej: nap臋dzanie innowacyjno艣ci modelu biznesowego
- Analiza rynku i trendy rynkowe
- Czerpanie inspiracji z innych firm
- Wp艂yw na biznes
- Powr贸t do szablonu Business Model Canvas
- Wybieranie eksperyment贸w produktowych do przeprowadzenia
- Krzywa prawdy: wyb贸r w艂a艣ciwych eksperyment贸w i test贸w
- Wyja艣nienie technik eksperymentowania
- Technika 1. Prototypowanie na papierze
- Technika 2. Strona wst臋pnego zamawiania
- Technika 3. Filmy obja艣niaj膮ce
- Technika 4. Strony l膮dowania
- Technika 5. Makieta funkcji
- Technika 6. MVP typu konsjer偶
- Technika 7. Czarnoksi臋偶nik z krainy Oz
- Projektowanie i ocenianie eksperyment贸w i test贸w
- Definiowanie hipotezy
- Zdobywanie efekt贸w uczenia si臋
- Podej艣cia do skalowania produkt贸w i zespo艂贸w
- Podej艣cia do skalowania os贸b i zespo艂贸w
- Typowy antywzorzec skalowania os贸b i zespo艂贸w
- Lepsze podej艣cie do skalowania os贸b i zespo艂贸w
- Podej艣cia do skalowania produktu lub us艂ugi
- Skupienie uwagi najpierw na produkcie, a p贸藕niej na osobach i zespo艂ach
- Osiem skutecznych strategii skalowania produktu
- Jak w艂a艣ciciele produktu przyczyniaj膮 si臋 do skalowania produktu
- Kierowanie innowacj膮 produktu od wewn膮trz
- Szybki quiz
- Wizjoner
- PodsumowanieIV
- Eksperymentator
- Kluczowe wnioski i spostrze偶enia
- Przegl膮d szybkiego quizu
- Chcesz dowiedzie膰 si臋 wi臋cej?
- Przegl膮d szybkiego quizu
- Kluczowe wnioski i spostrze偶enia
- Decydent
- Szybki quiz
- Zwi臋kszanie odpowiedzialno艣ci, dojrza艂o艣ci i autorytetu
- Wprowadzenie: decydent
- Produkt
- Og贸lne i szczeg贸艂owe cele produktu
- Bud偶et
- Warto艣膰
- Marketing i tworzenie marki
- Wycena
- Narz臋dzia i technologie
- Proces wydawania
- Ludzie i zespo艂y
- Zarz膮dzanie backlogiem produktu
- Zarz膮dzanie zewn臋trznymi stronami i dostawcami
- Wprowadzenie: decydent
- Ocenianie decyzji dotycz膮cych produktu
- Zarz膮dzanie produktem: gra w pokera czy szachy?
- Szybka gra s艂u偶膮ca do testowania umiej臋tno艣ci podejmowania decyzji
- Ocenianie decyzji w rzetelny i przejrzysty spos贸b
- Zarz膮dzanie produktem: gra w pokera czy szachy?
- Podejmowanie lepszych decyzji: my艣lenie zak艂adami
- System kole偶e艅ski lub grono decyzyjne
- Akceptowanie niepewno艣ci podczas podejmowania decyzji
- dylematy i decyzje dotycz膮ce produktu, procesu i zespo艂u
- Dokonywanie wybor贸w
- Nawigowanie w艣r贸d dylemat贸w
- Poprawianie szybko艣ci i jako艣ci decyzji
- Koszt op贸藕niania decyzji
- Szybkie decyzje prowadz膮 do sukces贸w lepiej ni偶 powolne decyzje
- Syndrom specjalnego p艂atka 艣niegu
- Dlaczego nale偶y prawdopodobnie podejmowa膰 decyzje szybko (szybciej)
- Przyspieszanie podejmowania decyzji
- Umocowani w艂a艣ciciele produktu
- Zwi臋kszanie odpowiedzialno艣ci, dojrza艂o艣ci i autorytetu
- Szybki quiz
- Eksperymentator
- PodsumowanieV
- Decydent
- Kluczowe wnioski i spostrze偶enia
- Przegl膮d szybkiego quizu
- Chcesz dowiedzie膰 si臋 wi臋cej?
- Przegl膮d szybkiego quizu
- Kluczowe wnioski i spostrze偶enia
- Wsp贸艂pracownik
- Szybki quiz
- Wp艂yw rz膮dzenia Agile na w艂a艣cicieli produktu
- Wprowadzenie: wsp贸艂pracownik
- Wprowadzenie: rz膮dzenie Agile
- Definicja rz膮dzenia korporacyjnego
- Organizacyjne rz膮dzenie obejmuje wiele element贸w
- Skuteczne radzenie sobie z rz膮dzeniem
- Ustalanie bud偶etu produktu na spos贸b Agile
- Trzy horyzonty
- Ustalanie bud偶etu jest podobne do zarz膮dzania backlogiem produktu
- Strategiczna i rynkowa perspektywa ustalania bud偶etu
- Tworzenie um贸w umo偶liwiaj膮cych posiadanie produktu oraz prac臋 zespo艂ow膮
- Co to jest umowa?
- Kto podejmuje ryzyko?
- Umowy dwuetapowe
- Zasobnik Joego
- Pieni膮dze za nic
- Zmiana za darmo
- Elementy umowy Agile
- Wp艂yw rz膮dzenia Agile na w艂a艣cicieli produktu
- Szybki quiz
- Decydent
- PodsumowanieVI
- Wsp贸艂pracownik
- Kluczowe wnioski i spostrze偶enia
- Przegl膮d szybkiego quizu
- Chcesz dowiedzie膰 si臋 wi臋cej?
- Przegl膮d szybkiego quizu
- Kluczowe wnioski i spostrze偶enia
- Influencer
- Szybki quiz
- Zarz膮dzanie interesariuszami w z艂o偶onych 艣rodowiskach
- Wprowadzenie: influencer
- Definicja interesariusza
- Klasyfikacja lub kategoryzacja interesariuszy
- Informacje i spostrze偶enia do zebrania od interesariuszy
- Wp艂yw interesariusza
- Zainteresowanie interesariusza
- Odkrywanie zainteresowa艅 i wp艂ywu interesariusza
- Narz臋dzia do klasyfikacji i grupowania interesariuszy
- Mapa interesariuszy
- Interesariusze z ma艂ym zainteresowaniem i ma艂ym wp艂ywem
- Interesariusze z ma艂ym zainteresowaniem i ma艂ym wp艂ywem
- Interesariusze z du偶ym zainteresowaniem i ma艂ym wp艂ywem
- Interesariusze z du偶ym zainteresowaniem i du偶ym wp艂ywem
- Radar interesariuszy
- Uczestnictwo lub zaanga偶owanie
- Nastawienie
- Alternatywne techniki rozpoznawania i grupowania interesariuszy
- Mapa interesariuszy
- Stosowanie strategii i taktyk zarz膮dzania interesariuszami w praktyce
- Tworzenie strategii komunikacji
- Wskaz贸wki s艂u偶膮ce do poprawienia zarz膮dzania interesariuszami w praktyce
- Wskaz贸wka 1. Zacznij cz臋艣ciej odmawia膰 interesariuszom
- Wskaz贸wka 2. R贸偶nie traktuj r贸偶nych interesariuszy
- Wskaz贸wka 3. Zarz膮dzaj systemem, a nie lud藕mi
- Wskaz贸wka 4. Nie zapominaj o kliencie
- Wskaz贸wka 5. Zwi臋ksz sw贸j autorytet, dzi臋ki dzia艂aniu jak w艂a艣ciciel
- Wskaz贸wka 6. Naucz si臋 zainteresowa艅 interesariuszy na pami臋膰
- Wskaz贸wka 7. Uwzgl臋dniaj Scrum mastera
- Wskaz贸wka 8. Nie b膮d藕 jak go艂膮b pocztowy mi臋dzy zespo艂em scrumowym a interesariuszami
- Sposoby wp艂ywania na interesariuszy na wszystkich poziomach
- By膰 lirogonem
- Proces komunikacji
- Cztery warstwy komunikacji
- Budowanie relacji z interesariuszami
- Pracuj nad wiarygodno艣ci膮
- Kierowanie decyzji dotycz膮cych produktu i zespo艂u
- Poznawanie perspektyw innych os贸b i kierowanie post臋pem w stron臋 wsp贸lnego celu
- Sta艂e poruszanie si臋 do przodu
- Eskalowanie decyzji po odrobieniu pracy domowej
- Dzielenie si臋 pomys艂ami we w艂a艣ciwym czasie
- Zyskaj poparcie przez uwzgl臋dnianie os贸b i wczesn膮 wsp贸艂prac臋
- Buduj zaufanie mi臋dzy zespo艂ami i dzia艂ami
- Po艣wi臋caj czas
- Dostrajanie do odbiorc贸w
- Dominuj膮cy: orze艂
- Wp艂ywowy: paw
- Sta艂y: pingwin
- 艢wiadomy: sowa
- Kr贸tkie podsumowanie tych czterech zwierz臋cych typ贸w interesariuszy
- Doskonalenie sztuki odmawiania, aby optymalizowa膰 tworzenie warto艣ci produktu
- Co sprawia, 偶e odmawianie jest takie trudne?
- Pi臋膰 krok贸w do skutecznego odmawiania
- Krok 1. Kto
- Krok 2. Co
- Krok 3. Intencja
- Krok 4. Powiedzenie nie
- Krok 5. S艂uchanie i bycie s艂uchanym
- Trik umys艂u Jedi
- Negocjowanie z interesariuszami, klientami i u偶ytkownikami
- Na艣ladowanie
- Etykietowanie emocji
- Dochodzenie do Tak!
- Jak sprawdzi膰, czy zgoda jest rzeczywista
- Naginanie rzeczywisto艣ci
- Tworzenie z艂udzenia kontroli
- Gwarancja wykonania
- Twarde pertraktacje
- Znajdowanie czarnego 艂ab臋dzia
- Zarz膮dzanie interesariuszami w z艂o偶onych 艣rodowiskach
- Szybki quiz
- Wsp贸艂pracownik
- PodsumowanieVII
- Influencer
- Kluczowe wnioski i spostrze偶enia
- Przegl膮d szybkiego quizu
- Chcesz dowiedzie膰 si臋 wi臋cej?
- Ostateczne podsumowanie: postawy w艂a艣ciciela produktu
- Preferowane postawy w艂a艣ciciela produktu
- Optymalizacja przejrzysto艣ci przy u偶yciu tablicy 艣ciennej produktu
- Epilog
- polecamy tak偶e:
- Przegl膮d szybkiego quizu
- Kluczowe wnioski i spostrze偶enia
- Influencer
- Postawy w艂a艣ciciela produktu