Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Wydanie II. Ćwiczenia praktyczne - Helion
ISBN: 978-83-246-6539-6
stron: 304, Format: 140x208 , okładka: miękka
Data wydania: 2013-02-28
Księgarnia: Helion
Cena książki: 37,00 zł
Wejdź na szczyt… listy wyszukiwania!
WÅ‚aÅ›nie stworzyÅ‚eÅ› perfekcyjny serwis WWW. Od teraz klienci lub inne osoby do szaleÅ„stwa zainteresowane TwojÄ… witrynÄ… powinny pchać siÄ™ do niej drzwiami i oknami… a jednak wcale tego nie robiÄ…. CzyżbyÅ› o czymÅ› zapomniaÅ‚? No jasne - czas zadbać o odpowiedniÄ… pozycjÄ™ Twojej strony, czyli przekonać Google’a do pokazywania jej na poczÄ…tku listy.
Ta książka pokaże Ci, jak monitorować i skutecznie zwiÄ™kszać ruch na stronie WWW. Dowiesz siÄ™ z niej, jak dziaÅ‚ajÄ… wyszukiwarki (ze szczególnym uwzglÄ™dnieniem nowych wersji Google’a) i czym należy kierować siÄ™ przy wybieraniu słów czy caÅ‚ych fraz kluczowych. Zorientujesz siÄ™, do czego sÅ‚uży system wymiany linków, co to jest indeksacja witryny i jak zbudować wÅ‚asne zaplecze. Poznasz korzyÅ›ci pÅ‚ynÄ…ce z nawiÄ…zania współpracy z mediami spoÅ‚ecznoÅ›ciowymi, a także najczęściej spotykane zagrożenia dla pozycji Twojego serwisu WWW. Nauczysz siÄ™ umiejÄ™tnie reklamować swojÄ… witrynÄ™ i stale zwiÄ™kszać jej popularność. A najważniejsze, że wszystko to nie zabierze Ci dużo czasu - seria Å›wietnie zaprojektowanych ćwiczeÅ„ pozwoli Ci osiÄ…gnąć cele praktycznie od rÄ™ki!
- Jak działa Google
- SÅ‚owa i frazy kluczowe
- Hiperłącza
- Budowa własnego zaplecza
- Indeksacja witryny
- Prezentacja typowych zagrożeń i błędów
- Reklama w wyszukiwarkach i reklama kontekstowa
- Śledzenie ruchu na stronie oraz monitoring innych parametrów strony
- Słownik pojęć
- Inne sposoby zwiększania popularności witryny
UÅ‚atw internautom drogÄ™ do Twojego serwisu WWW!
Osoby które kupowały "Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Wydanie II. Ćwiczenia praktyczne", wybierały także:
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- SEO. Kurs video. Poziom pierwszy. Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW 79,00 zł, (31,60 zł -60%)
- SEO. Kurs video. Poziom drugi. Strategie pozycjonowania i techniki pracy 69,00 zł, (31,05 zł -55%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 39,90 zł, (19,95 zł -50%)
- SEO dla pocz 57,95 zł, (32,45 zł -44%)
Spis treści
Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Wydanie II. Ćwiczenia praktyczne -- spis treści
Wstęp (5)
Rozdział 1. Jak działa Google (7)
- Wyszukiwanie danych (10)
- Zapytania i operatory (17)
- Jak działa wyszukiwarka (22)
- Nowości w wyszukiwarce Google i jej algorytmie (24)
- Co daje wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania (28)
Rozdział 2. Frazy i słowa kluczowe (35)
- Dobór słów (35)
- Ocena stopnia trudności, konkurencyjności i opłacalności danej frazy - analiza konkurencji (54)
- Rozmieszczenie słów i fraz na stronie (64)
Rozdział 3. Hiperłącza (75)
- Linki przychodzÄ…ce (76)
- Linki wychodzÄ…ce (91)
- Page Rank (96)
Rozdział 4. Własne zaplecze (101)
- Wybór domeny (103)
- Wybór hostingu (110)
- Zaplecze tematyczne (111)
- Budowa zaplecza dla systemów wymiany linków (123)
- Pozycjonowanie zaplecza (126)
- Linkowanie (126)
- Pingowanie (131)
Rozdział 5. Aktywność w mediach społecznościowych (133)
- Informacje ogólne o mediach społecznościowych (133)
- Facebook (136)
- Google+ (141)
- Twitter (146)
- Dobre praktyki podczas aktywności w mediach społecznościowych (148)
- Reagowanie w sytuacjach kryzysowych (150)
Rozdział 6. Indeksacja witryny (153)
- Jak to wyglÄ…da w praktyce (153)
- Sprawdzanie stopnia indeksacji (167)
- Sposoby poprawy indeksacji witryny (170)
- Kontrola szybkości indeksacji witryny przez Google (214)
Rozdział 7. Prezentacja potencjalnych zagrożeń i błędów (217)
- Najczęściej popełniane błędy (217)
- Konsekwencje błędów lub stosowania nieetycznych metod pozycjonowania (228)
- Sposoby walki z konsekwencjami nieodpowiedzialnego pozycjonowania strony (232)
Rozdział 8. Śledzenie ruchu na stronie oraz monitoring innych parametrów witryny (237)
- Statystyki oglądalności - Google Analytics (238)
- Narzędzia dla webmasterów - Google Webmaster Tools (251)
Rozdział 9. Reklama w wyszukiwarkach jako sposób na szybkie wyniki (261)
- Zasady działania kampanii reklamowych w wyszukiwarkach (262)
- AdWords (267)
- Podsumowanie (275)
Dodatek (277)
- Słownik pojęć (277)
- Inne sposoby zwiększania popularności witryny (289)
Podsumowanie (299)