reklama - zainteresowany?

Postaw na użyteczność - Helion

Postaw na użyteczność
ebook
Autor: Matt Lacey
Tłumaczenie: Anna Magiera
ISBN: 9788301207809
stron: 420, Format: ebook
Data wydania: 2019-09-24
Księgarnia: Helion

Cena książki: 84,00 zł

Dodaj do koszyka Postaw na użyteczność

Tagi: Wzorce projektowe

To, że jakaś aplikacja istnieje i działa nie oznacza, że ludzie od razu będą jej używać. Ważna jest użyteczność! Większość programistów aplikacji mobilnych staje się do pewnego stopnia projektantami. Opanowując zaledwie kilka podstawowych zasad tworzenia interfejsu użytkownika, może zadecydować o tym, czy aplikacja mobilna jest użyteczna, czy też nie. Postaw na użyteczność to przewodnik dla programistów zmagających się z projektowaniem aplikacji mobilnych. Popierając przykładami z własnej, wieloletniej praktyki, Matt Lacey, programista i projektant, opisuje łatwe do zastosowania techniki poprawiające użyteczność aplikacji. Unikając przeintelektualizowanych teorii projektowania, mówi, jak radzić sobie z przerwanym dostępem do sieci czy jak sprawić, aby wprowadzanie danych było intuicyjne. Przeczytaj tę książkę, a twoje aplikacje będą miały lepszy wygląd, twoi użytkownicy będą bardziej zadowoleni, a ty będziesz mógł przybić piątkę z kolegami z zespołu projektowego. O czym jest ta książka? - Rozumieniu użytkowników - Optymalizowaniu wejścia i wyjścia - Tworzeniu szybkich, responsywnych aplikacji - Rozwiązywaniu problemów z niestabilnym łączem - Zarządzaniu energią i zasobami Książka jest przeznaczona dla programistów pracujących nad aplikacjami natywnymi lub webowymi.

Dodaj do koszyka Postaw na użyteczność

 

Osoby które kupowały "Postaw na użyteczność", wybierały także:

  • Programowanie zorientowane obiektowo. Wzorce projektowe. Wydanie II
  • Executing Salesforce Projects
  • Podr
  • Design Thinking. Kurs video. My
  • Python. Kurs video. Wzorce czynnoÅ›ciowe i architektoniczne oraz antywzorce

Dodaj do koszyka Postaw na użyteczność

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Postaw na użyteczność

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.