reklama - zainteresowany?

Podstawy statystyki w Excelu - Helion

Podstawy statystyki w Excelu
Autor: Regel Wiesława
ISBN: 978-8-3011-7278-7
stron: 88, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 32,68 zł (poprzednio: 38,90 zł)
Oszczędzasz: 16% (-6,22 zł)

Dodaj do koszyka Podstawy statystyki w Excelu

Tagi: Excel

Statystyka to jedna z dziedzin, która wszystkim nie bez powodu kojarzy się z ogromną ilością obliczeń. Obecnie kiedy wykorzystanie komputerów i kalkulatorów stało się powszechne w każdej dziedzinie, trudno sobie wyobrazić wykonywanie obliczeń statystycznych bez ich użycia. Nie oznacza to jednak, że nastała nowa epoka, w której programy i komputery spełniają wszystkie nasze oczekiwania i życzenia, wykonując żądane operacje po naciśnięciu wybranego klawisza. Aby świadomie korzystać z komputerów do obliczeń statystycznych potrzebna jest nie tylko pewna wiedza teoretyczna, ale także umiejętność wykonywania obliczeń w wybranym programie.

Celem tej książki jest pomoc w nabyciu takich właśnie umiejętności w zakresie wspomnianych obliczeń na bazie łatwo dostępnego i popularnego programu Ms Excel. Obliczenia statystyczne są w niej zilustrowane licznymi przykładami, których rozwiązania omówiono krok po kroku. Niezbędna jest jednak co najmniej podstawowa wiedza ze statystyki matematycznej.

Dodaj do koszyka Podstawy statystyki w Excelu

 

Osoby które kupowały "Podstawy statystyki w Excelu", wybierały także:

  • Excel 2019 VBA. Kurs video. Opanuj zdarzenia oraz formularze i prze
  • Excel 2019 VBA. Kurs video. Opanuj podstawy i przećwicz je na 50 praktycznych przykÅ‚adach
  • Przetwarzanie danych w Excelu. Kurs video. Laboratorium Power Query
  • Excel VBA. Kurs video. Budowanie procesu automatycznego raportowania
  • Excel - szybkie przetwarzanie danych. Sztuczki i gotowe rozwiÄ…zania. Kurs video

Dodaj do koszyka Podstawy statystyki w Excelu

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Podstawy statystyki w Excelu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.