reklama - zainteresowany?

Photoshop CS3/CS3 PL. Kanały i maski. Biblia - Helion

Photoshop CS3/CS3 PL. Kanały i maski. Biblia
Autor: Stephen Romaniello
Tytuł oryginału: Photoshop CS3 Channels and Masks Bible
Tłumaczenie: Radosław Brzozowski
ISBN: 978-83-246-1787-6
stron: 528, Format: 172x245, okładka: twarda
Data wydania: 2009-02-26
Księgarnia: Helion

Cena książki: 99,00 zł

Dodaj do koszyka Photoshop CS3/CS3 PL. Kanały i maski. Biblia

Tagi: Edycja zdjęć | Photoshop

  • Poznaj sekrety kanałów barwnych
  • Dobieraj umiejętnie maski
  • Projektuj jak profesjonalista

Photoshop -- najpopularniejszy program do tworzenia i obróbki grafiki -- wciąż skrywa wiele tajemnic, a jego możliwości są tak ogromne, że wprawiają w zachwyt nawet najbardziej doświadczonych projektantów i fotografów. Na szczęście dzięki intuicyjnemu interfejsowi ogrom jego możliwości wcale nie utrudnia użytkowania! Umożliwia za to niezwykłą synergię różnych technik i narzędzi oraz pozwala na tworzenie profesjonalnych, niepowtarzalnych projektów. Aktualna wersja -- Photoshop CS3/CS3 PL -- jest sprawniejsza i bardziej intuicyjna niż poprzednie, m.in. dzięki udoskonaleniu interfejsu użytkownika oraz wprowadzeniu nowych funkcji, takich jak inteligentne filtry.

Książka "Photoshop CS3/CS3 PL. Kanały i maski. Biblia" zawiera szczegółowe omówienie sposobów zarządzania kanałami kolorów i maskami oraz wyjawia tajniki sprawnej pracy w tym programie. Dodatkowo wszystkie przykłady zastosowania narzędzi zostały zilustrowane kolorowymi zdjęciami. Korzystając z tego wyczerpującego podręcznika, poznasz techniki służące do mieszania kanałów, tworzenia obrazów monochromatycznych, bichromii i wprowadzania koloru dodatkowego. Dowiesz się, na czym polega praca w trybie Lab oraz przekształcanie zaznaczeń. Nauczysz się efektownie kompilować zdjęcia za pomocą kanałów i masek. Ta książka łączy w sobie ekspercką wiedzę teoretyczną z praktycznymi technikami. Takie połączenie wzbogaci Twój warsztat i zainspiruje Cię do tworzenia własnych, wyjątkowych obrazów!

  • Obrazy wektorowe i rastrowe
  • Przekształcanie zdjęć
  • Korzystanie z narzędzia Crop
  • Praca z warstwami
  • Korzystanie z palet
  • Konwersja trybów barwnych
  • Tworzenie kolorów
  • CMYK i RGB
  • Techniki pracy z kanałami barwnymi
  • Zmiana informacji barwnej
  • Tworzenie obrazu monochromatycznego
  • Praca w trybie Lab
  • Tworzenie świateł i cieni
  • Praca z maskami

Połącz perfekcyjne rzemiosło i artystyczną inspirację!


Książkę poleca redakcja Digital Foto Video:

Dodaj do koszyka Photoshop CS3/CS3 PL. Kanały i maski. Biblia

Spis treści

Photoshop CS3/CS3 PL. Kanały i maski. Biblia -- spis treści

  • O autorze (17)
  • Wstęp (19)
  • Podziękowania (21)

Część I Podstawy obrazu (23)

Rozdział 1. Tworzenie obrazów (25)

  • Obrazy wektorowe i rastrowe (25)
    • Grafiki wektorowe (25)
    • Obrazy rastrowe (26)
  • Zrozumieć głębię bitową (26)
    • Bitmapy (27)
    • Skala szarości (28)
    • Kolor RGB (29)
    • 64-bitowy obraz CMYK (29)
    • Obrazy HDR (30)
  • Formaty zapisu (30)
  • Określanie rozdzielczości i rozmiaru (30)
    • Rozdzielczość (31)
      • Rozdzielczość obrazu (31)
      • Rozdzielczość monitora (31)
      • Rozdzielczość drukarki (32)
      • Rozdzielczość obrazu półtonowego (32)
      • Rozdzielczość rastra stochastycznego (33)
      • Określanie właściwej rozdzielczości (34)
    • Skalowanie obrazu (34)
    • Zachowywanie proporcji (36)
    • Style skalowania (36)
    • Uzyskiwanie pomocy przy skalowaniu zdjęć (36)
    • Wybór ustawień interpolacji (37)
    • Skalowanie kanałów i masek (37)
    • Przekształcanie zdjęć (37)
    • Pozostałe metody obracania i odwracania obrazu (38)
  • Korzystanie z narzędzia Crop (Kadrowanie) (39)
    • Kadrowanie do określonego rozmiaru (41)
    • Kadrowanie perspektywy (41)
    • Zmiana wielkości obszaru roboczego (42)
    • Obracanie obszaru roboczego (42)
  • Praca z warstwami (43)
    • Paleta warstw (43)
    • Praca z warstwą tła (45)
    • Nazywanie warstw (45)
    • Przeglądanie zawartości warstw (46)
    • Wybór wielkości miniaturki (46)
    • Zaznaczanie warstw (47)
    • Zrozumieć przezroczystość (47)
    • Kontrola przejrzystości (48)
    • Przezroczystość wypełnienia (48)
    • Zmiana kolejności warstw (48)
    • Praca z dokumentami wielowarstwowymi (49)
      • Łączenie warstw (49)
      • Grupowanie warstw (50)
      • Grupy warstw i kanały barwne (52)
    • Blokowanie warstw (52)
    • Tworzenie nowych warstw (54)
    • Przenoszenie zawartości warstwy (56)
      • Kopiowanie pojedynczych warstw (56)
      • Kopiowanie kilku warstw jednocześnie (56)
      • Przeciąganie wybranej zawartości (57)
    • Kopiowanie warstw (57)
    • Usuwanie warstw (58)
    • Mieszanie warstw (58)
    • Stosowanie stylów warstw (60)
    • Zapisywanie stylów warstw (61)
    • Scalanie warstw (61)
    • Spłaszczanie obrazu (61)
  • Pojęcia związane z maskowaniem (62)
  • Podsumowanie (63)

Rozdział 2. Poznajemy narzędzia, palety i menu (65)

  • Wyświetlanie zdjęcia (65)
    • Zastosowanie narzędzia Zoom (Lupka) (66)
    • Korzystanie z menu View (Widok) (66)
    • Wybór trybu ekranowego (67)
    • Określanie procentowej wielkości wyświetlanego obrazu (67)
    • Przewijanie obrazu na ekranie (68)
    • Navigator (Nawigator) (68)
  • Okno obrazu (69)
    • Pasek tytułu (70)
    • Pasek stanu (70)
  • Dostęp do menu i okien dialogowych (73)
  • Korzystanie z palet (74)
    • Klastry palet (76)
      • Łączenie palet (76)
      • Organizowanie palet (76)
    • Przywracanie i zmienianie przestrzeni roboczych i położenia palet (76)
  • Praca z nowymi narzędziami CS3 (77)
    • Paleta narzędzi (77)
    • Korzystanie z podpowiedzi (79)
    • Ikony narzędzi (79)
    • Pasek opcji (79)
    • Ustawienia predefiniowane narzędzi (79)
  • Podsumowanie (81)

Część II Zen koloru (83)

Rozdział 3. Zrozumieć tryby barwne (85)

  • Zrozumieć kolor cyfrowy (85)
    • Urządzenia rejestrujące światło (86)
    • Zamiana kolorów na liczby (87)
  • Wybór różnych trybów barwnych (87)
    • Tryb bitmapy (87)
    • Tryb skali szarości (94)
    • Tryb koloru indeksowanego (95)
    • Tryb Duotone (bichromia) (98)
    • Tryb barwny RGB (99)
    • Tryb CMYK (100)
    • Tryb Lab (101)
    • Tryb wielokanałowy (102)
    • Model barwny HSB (103)
  • Konwersja trybów barwnych (103)
  • Tworzenie kolorów (105)
    • Pobieranie próbek kolorów (106)
    • Praca z próbnikiem kolorów (106)
      • Hue (Barwa) (106)
      • Saturation (Nasycenie) (107)
      • Brightness (Jasność) (107)
    • Wybór kolorów (107)
    • Aktywne parametry koloru (107)
    • Wybór koloru RGB (107)
    • Wybór trybu Lab (108)
    • Określanie kolorów CMYK (108)
    • Ostrzeżenie o przekroczeniu zakresu kolorów CMYK (108)
    • Wybór palety internetowej (108)
    • Określanie koloru w bibliotece kolorów (110)
    • Korzystanie z palet kolorów (111)
    • Paleta Swatches (Próbki) (111)
  • Podsumowanie (112)

Rozdział 4. Zarządzanie kolorem (113)

  • Poznajemy robocze przestrzenie barwne (113)
    • Profile ICC (113)
    • Szklane okno (114)
  • Kalibracja monitora (114)
  • Wybór odpowiedniej przestrzeni roboczej (115)
    • Jak wybrać właściwą roboczą przestrzeń barwną (116)
    • Konwersja i osadzanie profilu (118)
  • Korzystanie z podstawowych ustawień kolorów (119)
    • Zasady zarządzania kolorami (119)
    • Otwieranie zdjęć z niezgodnymi profilami (120)
    • Otwieranie zdjęć bez osadzonego profilu (121)
    • Robocza przestrzeń barwna CMYK (122)
  • Praca z zaawansowanymi ustawieniami kolorów (122)
    • Mechanizmy zarządzania kolorem (122)
    • Konwersje za pomocą metod konwersji (123)
    • Parametry zaawansowane (125)
    • Tworzenie profili własnych użytkownika (125)
  • Drukowanie zdjęć (126)
    • Korzystanie z okien dialogowych wydruku (126)
      • Page Setup (Ustawienia strony) (127)
      • Print (Drukuj) (127)
    • Output options (Wyjście) (128)
    • Color Management Options (zarządzanie kolorami) (129)
    • Drukowanie odbitek barwnych, separacji, kanałów i zawartości warstw (130)
      • Obrazy barwne (130)
      • Separacje barwne (130)
      • Pojedyncze kanały lub warstwy (130)
  • Podsumowanie (131)

Rozdział 5. Korekcja koloru (133)

  • Zrozumieć dynamikę dopasowań (134)
    • Wykrywanie niedoskonałości barwnych (134)
    • Analiza histogramu (134)
    • Pomiar koloru przy wykorzystaniu palety Info (139)
    • Korzystanie z narzędzia Eyedropper (Kroplomierz) (141)
    • Korzystanie z narzędzia Color Sampler (Próbkowanie kolorów) (141)
  • Korzystanie z dopasowań automatycznych (143)
    • Stosowanie dopasowań automatycznych (143)
    • Kontrola nad przycinaniem (144)
    • Korygowanie jasności i kontrastu (145)
  • Praca z poleceniem Levels (Poziomy) (146)
    • Poziomy wejścia (146)
    • Output levels (Poziomy wyjściowe) (147)
    • Przypisywanie nowych wartości pikselom (147)
    • Korekcja poziomów w poszczególnych kanałach (148)
    • Określanie i ustawianie punktów bieli i czerni (149)
    • Zapisywanie i wczytywanie poziomów (150)
  • Korekcja za pomocą polecenia Curves (Krzywe) (151)
    • Podstawowe korekcje za pomocą krzywych (152)
      • Korzystanie z ustawień predefiniowanych (154)
      • Korzystanie z paska jasności (154)
      • Wybór narzędzi wykresu (154)
      • Zmiana wartości wejścia i wyjścia (154)
    • Korekcja kanałów (155)
    • Tworzenie krzywej zablokowanej (155)
    • Wykonywanie dopasowań miejscowych (156)
  • Równoważenie koloru (157)
    • Praca z poleceniem Color Balance (Balans kolorów) (157)
    • Korzystanie z polecenia Selective Color (Kolor selektywny) (158)
  • Ponowne mapowanie kolorów (159)
    • Zmiana barwy i nasycenia (159)
    • Oddziaływanie na wybrane kolory (160)
    • Pobieranie próbek za pomocą kroplomierzy (162)
    • Korygowanie nasycenia (162)
    • Korekcja jasności (162)
    • Kolorowanie zdjęcia (163)
  • Tworzenie warstw dopasowania (165)
  • Podsumowanie (166)

Część III Techniki pracy z kanałami barwnymi (167)

Rozdział 6. Poznajemy paletę Channels (Kanały) (169)

  • Otwieranie palety Channels (Kanały) (169)
    • Ukrywanie i wyświetlanie zawartości kanału (170)
    • Analiza kanałów barwnych (170)
  • Praca z kanałem alfa (171)
    • Zapisywanie zaznaczeń jako kanałów alfa (172)
    • Wczytywanie selekcji (173)
  • Zmiana preferencji kanałów (174)
  • Wykonywanie operacji na kanałach (176)
    • Wyświetlanie kanałów (176)
    • Wyświetlanie kanałów alfa (177)
  • Korzystanie z opcji kanałów (178)
    • Powielanie kanałów (179)
    • Usuwanie kanałów (179)
    • Pozostałe operacje na kanałach (180)
    • Dzielenie kanałów (180)
    • Scalanie kanałów (181)
    • Konwersja na tryb Multichannel (wielokanałowy) (181)
    • Mieszanie kanałów (182)
  • Przegląd pozostałych rodzajów kanałów (183)
    • Kanały koloru dodatkowego (183)
    • Maski warstw (184)
    • Szybkie maski (184)
  • Podsumowanie (185)

Rozdział 7. Mieszanie kanałów barwnych (187)

  • Zamiana informacji barwnej (187)
    • Praca z poleceniem Channel Mixer (Mieszanie kanałów) (190)
    • Przenoszenie kolorów pomiędzy kanałami (190)
  • Mieszanie kanałów (192)
    • Korzystanie z polecenia Apply Image (Zastosuj obraz) (192)
    • Redukowanie wypalonych świateł (193)
  • Usuwanie koloru (197)
  • Przesuwanie kanałów barwnych (200)
    • Tworzenie dwupoziomowych obrazów trójwymiarowych (201)
    • Tworzenie obrazów 3D o ciągłej głębi (204)
  • Podsumowanie (206)

Rozdział 8. Tworzenie idealnego obrazu monochromatycznego (207)

  • Wybór najlepszego kanału (207)
  • Korzystanie z polecenia Channel Mixer (Mieszanie kanałów) przy tworzeniu zdjęć monochromatycznych (211)
  • Tworzenie obrazu czarno-białego w trybie Lab (215)
  • Desaturacja koloru za pomocą polecenia Calculations (Obliczenia) (217)
  • Praca z tonami sepiowymi (220)
    • Za pomocą filtra fotograficznego (221)
    • Za pomocą krzywych kanału (223)
  • Korzystanie z konwertera Black and White (Czarno-biały) (226)
  • Podsumowanie (227)

Rozdział 9. Określanie bichromii (229)

  • Poznajemy bichromie, trichromie i kwadrychromie (229)
  • Wybór kolorów bichromii (231)
  • Edycja krzywej bichromii (232)
    • Uginanie krzywej (233)
    • Zapisywanie i wczytywanie krzywej (234)
    • Tworzenie separacji barwnych (234)
    • Tryb wielokanałowy (235)
    • Kolory nadrukowane na siebie (235)
  • Podsumowanie (236)

Rozdział 10. Korzystanie z koloru dodatkowego (237)

  • Praca z kanałami koloru dodatkowego (237)
  • Odróżnianie krycia od... krycia (240)
  • Wyświetlanie kanałów koloru dodatkowego (242)
  • Tworzenie wycięć i zalewek (242)
    • Wycinanie i wykonywanie zalewek kolorów jednolitych (242)
    • Tworzenie tonalnych kanałów koloru dodatkowego (244)
  • Drukowanie kolorów dodatkowych (248)
  • Podsumowanie (248)

Część IV Wystrzałowe techniki pracy z kanałami barwnymi (249)

Rozdział 11. Praca w trybie Lab (251)

  • Zrozumieć tryb barwny Lab (251)
  • Wyostrzanie zdjęć w trybie Lab (252)
    • Wyostrzanie w trybie Lab za pomocą dużego promienia (253)
    • Dwuetapowe wyostrzanie w trybie Lab (255)
  • Zwiększanie intensywności koloru (258)
    • Korzystanie z polecenia Apply Image (Zastosuj obraz) (258)
    • Korzystanie z techniki Curves (Krzywe) (262)
  • Dodawanie szumów do obrazów w kolorze Lab (264)
  • Ograniczanie szumu (267)
  • Kolorowanie zdjęć czarno-białych w trybie Lab (269)
  • Podsumowanie (274)

Rozdział 12. Wydobywanie detali za pomocą kanałów (275)

  • Podkreślanie koloru skóry (275)
  • Wyostrzanie obrazu (277)
    • Korzystanie z maski wyostrzającej (278)
    • Techniki wykorzystujące maskę wyostrzającą (279)
    • Inteligentne wyostrzanie (280)
  • Korzystanie z efektów świetlnych (282)
    • Opcje dostępne w efektach świetlnych (282)
    • Korzystanie z kanału tekstury (285)
  • Mapowanie zdjęć za pomocą kanałów (288)
  • Podsumowanie (294)

Rozdział 13. Tworzenie świateł i cieni (295)

  • Tworzenie cienia za pomocą stylów warstw (295)
  • Tworzenie cieni padających (298)
  • Cienie w fotomontażu (302)
  • Tworzenie smugi światła (304)
  • Podsumowanie (307)

Część V Podstawy tworzenia masek (309)

Rozdział 14. Poznajemy maski (311)

  • Zrozumieć maski (311)
  • Typy masek (312)
  • Tworzenie i edycja wirtualnych masek (317)
  • Zapisywanie masek (317)
  • Podsumowanie (318)

Rozdział 15. Tworzenie zaznaczeń (319)

  • Poznajemy narzędzia zaznaczania (319)
    • Korzystanie z narzędzi zaznaczania (319)
    • Korzystanie z paska opcji (320)
      • Praca z ikonami Boole'a (321)
      • Wtapianie krawędzi (321)
      • Wygładzanie krawędzi (324)
    • Korzystanie z narzędzi zaznaczania kształtów (324)
      • Praca z narzędziami Rectangular Marquee (Zaznaczanie prostokątne) i Elliptical Marquee (Zaznaczanie eliptyczne) (325)
      • Zaznaczanie pojedynczych rzędów (326)
      • Zaznaczanie pojedynczych kolumn (326)
    • Korzystanie z narzędzi swobodnego zaznaczania (327)
      • Wykonywanie zaznaczeń za pomocą narzędzia Lasso (327)
      • Wykonywanie zaznaczeń za pomocą narzędzia Polygonal Lasso (Lasso wielokątne) (327)
      • Wykonywanie zaznaczeń za pomocą narzędzia Magnetic Lasso (Lasso magnetyczne) (329)
    • Korzystanie z narzędzi zaznaczania automatycznego (330)
      • Korzystanie z narzędzia Magic Wand (Różdżka) (330)
      • Korzystanie z narzędzia Quick Selection (Szybkie zaznaczanie) (331)
  • Modyfikowanie zaznaczeń (331)
  • Przekształcanie zaznaczeń (334)
  • Praca z poleceniami zaznaczania (335)
  • Podsumowanie (336)

Rozdział 16. Korzystanie z kanałów alfa i szybkich masek (337)

  • Zapisywanie i wczytywanie zaznaczeń (338)
    • Podgląd kanałów alfa (340)
    • Zmiana opcji kanału alfa (342)
    • Wczytywanie zaznaczeń (342)
  • Edytowanie kanałów (343)
    • Udoskonalanie kanałów alfa (344)
    • Kopiowanie kanałów alfa (347)
    • Usuwanie kanałów alfa (348)
  • Praca z kanałami alfa (348)
    • Tworzenie ramek za pomocą kanałów alfa (348)
    • Wykonywanie edycji za pomocą masek gradientowych (351)
    • Łączenie zaznaczeń (354)
  • Przechodzenie w tryb Quick Mask (Szybka maska) (357)
  • Malowanie i edycja Quick Masks (Szybkich masek) (358)
  • Zmiana opcji Quick Mask (Szybkiej maski) (362)
  • Korzystanie z filtrów na Quick Mask (Szybkiej masce) (362)
  • Podsumowanie (364)

Część VI Maskowanie zawartości warstwy (365)

Rozdział 17. Maskowanie trudnych krawędzi (367)

  • Tworzenie zaznaczeń za pomocą kanałów barwnych (368)
  • Praca z poleceniem Color Range (Zakres koloru) (374)
  • Zaznaczanie drobnych szczegółów za pomocą warstw dopasowania i polecenia Color Range (Zakres kolorów) (376)
  • Wydzielanie zdjęć (383)
    • Podgląd wydzielenia (385)
    • Udoskonalanie wydzielenia (387)
    • Wydzielanie obrazu (387)
  • Podsumowanie (388)

Rozdział 18. Praca z wykorzystaniem masek warstw, masek odcinania i Smart Objects (Obiektów inteligentnych) (389)

  • Praca z maskami warstw (390)
    • Kontrolowanie masek warstw (390)
    • Tworzenie masek warstw (391)
  • Płynne łączenia za pomocą masek gradientowych (393)
  • Maskowanie dopasowań barwnych (400)
    • Dopasowania selektywne (400)
    • Korygowanie kontrastu (402)
  • Maskowanie obszarów litego koloru, gradientów i wzorów (405)
    • Tworzenie jednolitej warstwy wypełnienia (405)
    • Tworzenie gradientowej warstwy wypełniającej (406)
    • Tworzenie warstwy wypełnienia wzorkiem (409)
  • Przycinanie zdjęć (409)
    • Określanie obszarów do przycięcia (410)
    • Tworzenie wirtualnego tatuażu (410)
    • Łączenie masek przycinania i masek warstw (411)
  • Praca ze Smart Objects (Obiektami inteligentnymi) (412)
  • Tworzenie i edycja Smart Objects (Obiektów inteligentnych) (414)
    • Tworzenie Smart Objects (Obiektów inteligentnych) (414)
    • Edycja Smart Objects (Obiektów inteligentnych) (415)
    • Kopiowanie Smart Objects (Obiektów inteligentnych) (416)
  • Tworzenie i edytowanie Smart Filters (Filtrów inteligentnych) (417)
    • Korzystanie ze Smart Filters (Filtrów inteligentnych) (417)
    • Korzystanie z trybów mieszania (418)
  • Maskowanie działania filtrów (418)
  • Podsumowanie (420)

Część VII Praca z maskami tekstowymi i wektorowymi (421)

Rozdział 19. Praca z maskami tekstowymi (423)

  • Poznajemy narzędzia tekstowe (423)
  • Kontrola nad stosowaną czcionką (423)
  • Korzystanie z narzędzi tekstowych (425)
  • Tworzenie tekstu (427)
    • Tworzenie tekstu od wybranego punktu (427)
    • Tworzenie akapitu (427)
      • Wprowadzanie tekstu na ścieżce (428)
    • Zniekształcanie tekstu (429)
    • Rasteryzowanie tekstu (430)
  • Tworzenie i edytowanie masek tekstowych (430)
  • Podsumowanie (434)

Rozdział 20. Maskowanie ścieżek i kształtów (435)

  • Zrozumieć obiekty wektorowe (435)
  • Rysowanie ścieżek (436)
    • Narzędzia służące do rysowania i edycji ścieżek (436)
    • Korzystanie z narzędzia Pen (Pióro) (437)
      • Ścieżki proste (437)
      • Ścieżki zakrzywione (438)
    • Zmiana kierunku zakrzywionej ścieżki (439)
    • Łączenie prostych i zakrzywionych ścieżek (440)
    • Zamykanie ścieżki (441)
    • Tworzenie ścieżek swobodnych (442)
    • Opcja Magnetic Pen (Pióro magnetyczne) (443)
  • Edytowanie ścieżek (443)
    • Narzędzie Path Selection (Zaznaczanie ścieżek) (444)
    • Narzędzie Direct Selection (Zaznaczanie bezpośrednie) (444)
    • Dodawanie i usuwanie punktów kontrolnych (444)
    • Konwersja punktów kontrolnych (444)
    • Przekształcanie ścieżek (445)
    • Łączenie ścieżek (445)
  • Praca z paletą Paths (Ścieżki) (446)
    • Korzystanie ze ścieżek roboczych (446)
    • Zapisywanie ścieżek (446)
    • Wyświetlanie ścieżek (446)
    • Usuwanie ścieżek z okna obrazu (447)
    • Usuwanie ścieżek z palety (447)
    • Wypełnianie ścieżki (448)
    • Obrysowywanie ścieżki (448)
    • Konwertowanie ścieżek (449)
    • Przekształcanie zaznaczeń na ścieżki (451)
  • Maskowanie obrazów wektorowych (451)
    • Tworzenie masek wektorowych (451)
    • Korzystanie ze ścieżek przycinających (453)
    • Zapisywanie ścieżek przycinających (454)
  • Maskowanie kształtów (455)
    • Tworzenie warstw kształtów (455)
    • Praca z narzędziami Shape (Kształt) (456)
    • Korzystanie z paska opcji narzędzia Shape (Kształt) (457)
    • Rysowanie kształtów (457)
    • Tworzenie prostokątów i elips (458)
    • Tworzenie wielokątów (459)
    • Tworzenie linii i strzałek (460)
    • Tworzenie kształtów własnych (460)
    • Określanie kształtów własnych (462)
    • Maskowanie kształtów (463)
  • Podsumowanie (464)

Część VIII Łączenie zdjęć za pomocą kanałów i masek (465)

Rozdział 21. Mieszanie warstw (467)

  • Łączenie kolorów (467)
  • Mieszanie warstw (468)
    • Łączące tryby mieszania (468)
    • Tryby mieszania powodujące przyciemnienie obrazu (470)
    • Tryby mieszania powodujące rozjaśnienie obrazu (472)
    • Tryby mieszania oddziałujące na kontrast (474)
    • Porównawcze tryby mieszania (476)
    • Tryby mieszania wykorzystujące element obrazu (477)
    • Dodatkowe tryby mieszania (479)
    • Mieszanie warstw o podobnej zawartości (480)
    • Mieszanie za pomocą narzędzi i poleceń (482)
  • Korzystanie z zaawansowanych opcji mieszania (484)
  • Wymiana tła (485)
    • Defringe (Bez aureoli) (486)
    • Usuwanie białej lub czarnej obwódki (487)
  • Podsumowanie (488)

Rozdział 22. Łączenie obrazów za pomocą kanałów (489)

  • Polecenie Apply Image (Zastosuj obraz) (489)
    • Tworzenie trudnych zaznaczeń za pomocą polecenia Apply Image (Zastosuj obraz) (490)
    • Podnoszenie jakości zdjęć (495)
    • Łączenie obrazów (497)
  • Korzystanie z polecenia Calculations (Obliczenia) (500)
    • Obliczanie jednego zdjęcia. (500)
    • Obliczanie dwóch zdjęć (502)
  • Podsumowanie (504)

Skorowidz (505)

Dodaj do koszyka Photoshop CS3/CS3 PL. Kanały i maski. Biblia

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.