reklama - zainteresowany?

Photoshop 6/6 CE. Biblia - Helion

Photoshop 6/6 CE. Biblia
Autor: Deke McClelland
Tytuł oryginału: Photoshop 6 for Windows. Bible
Tłumaczenie: Wojciech Pazdur, Patrycja Domagała, Rafał Jońca
ISBN: 83-7197-443-4
stron: 904, Format: B5, okładka: twarda
Data wydania: 2001-10-04
Księgarnia: Helion

Cena książki: 99,00 zł

Dodaj do koszyka Photoshop 6/6 CE. Biblia

Tagi: Photoshop

UWAGA! UWAGA! UWAGA!

W szóstej wersji Photoshopa wprowadzone zostały obiektowe warstwy, umożliwiające dodawanie do zdjęć tekstów i kształtów o dużej rozdzielczości, wszystko w jednym dokumencie. W ten sposób program stał się hybrydą do malowania i rysowania. Lecz te nowe narzędzia nie zastępują w pełni programu do rysowania, a jedynie rozszerzają możliwości tej aplikacji i zwiększają jej elastyczność.

Chcesz wiedzieć więcej?

"Twórcy Photoshopa jednomyślnie uważają autora książki, Deke'a Clellanda, za eksperta najwyższej klasy. Oprócz rozległej wiedzy Deke ma świetny styl; nawet najtrudniejsze zagadnienia potrafi omówić w sposób zrozumiały dla każdego. Znajdź sobie wygodne krzesło, zanurkuj w blask monitora i ucz się od mistrza" -- Marc Pawlinger, główny programista działu Photoshopa w firmie Adobe

Adobe Photoshop jest najpopularniejszą aplikacją do edycji obrazków na platformach sprzętowych Macintosh i Windows. Pomimo wieloletniego zaciekłego współzawodnictwa różnych programów o nader zróżnicowanych cenach, od darmowych do kosztujących kilka tysięcy dolarów za sztukę, udział Photoshopa na rynku programów do edycji obrazków wynosi ponad 80% i ciągle rośnie. Oznacza to, że omawiana aplikacja jest czterokrotnie bardziej popularna od wszystkich programów z nim współzawodniczących razem wziętych. Zatem na arenie profesjonalnej edycji obrazów rastrowych Photoshop jest nie tylko programem wiodącym, lecz po prostu jedyną liczącą się aplikacją. Stały wzrost popularności Photoshopa zachęcił firmę Adobe do inwestowania w ten program i stałego udoskonalania jego możliwości. Inni w tym czasie nie dysponowali wystarczającymi funduszami, aby nadążyć za potentatem. Chociaż konkurenci przedstawili kilka interesujących, a czasami zdumiewających rozwiązań, i tak nie mogą się równać z Photoshopem. W efekcie Photoshop stał się samonapędzającą się maszyną, stopniowo zdobywając niepodzielne panowanie nad tym sektorem rynku. Wymagało to trochę czasu. Photoshop nie zawsze był najlepszym z dostępnych programów tego typu, nie był też pierwszym. Jednak jego niezwykle prosty w obsłudze interfejs w połączeniu z kilkoma zadziwiającymi funkcjami sprawił, że program ten stał się hitem już w chwili wypuszczenia na rynek jego pierwszej wersji. Ponad dekadę później, dzięki znacznemu przypływowi gotówki i wspaniałej pracy ekipy programistów firmy Adobe oraz twórcy Photoshopa, Thomasa Knolla, program ten zdobył czołową pozycję w swojej klasie.

Czy przekonaliśmy Cię do lektury jednej z najlepszych książek na rynku? Sprawdź, co jeszcze mozna "wycisnąć" z Photoshopa!

Dodaj do koszyka Photoshop 6/6 CE. Biblia

Spis treści

Photoshop 6/6 CE. Biblia -- spis treści

O Autorze (17)

Przedmowa (19)

Wstęp (21)

Część I Witamy w Photoshopie 6 (27)

Rozdział 1. Co nowego w Photoshopie 6? (29)

  • Co to jest Photoshop? (29)
  • Trochę teorii (30)
    • Mapy bitowe a obiekty (30)
    • Zalety i wady malowania (31)
    • Zalety i wady rysowania (32)
    • Zastosowania Photoshopa (32)
    • Zastosowania programu do rysowania (33)
  • Projektowanie graficzne (34)
  • Scenariusze Photoshopa (35)
  • Krótkie wprowadzenie do wersji szóstej (36)

Rozdział 2. Podstawy obsługi programu (41)

  • Pierwszy rzut oka na szóstą wersję Photoshopa (41)
  • Photoshop w akcji (42)
    • Sztuczki ekranu powitalnego (42)
    • Łączenie się z witryną Adobe (43)
  • Ekran roboczy 6. wersji Photoshopa (44)
    • Pole podglądu (46)
    • Narzędzia (50)
    • Parametry kontrolne przybornika (58)
    • Nowy pasek opcji (61)
    • Pływające palety (61)
    • Rozmieszczenie i dokowanie palet (63)
  • Nawigacja w Photoshopie (65)
    • Skalowanie widoku (65)
    • Narzędzie Zoom (Lupka) (67)
    • Polecenia powiększania i pomniejszania (68)
    • Pole współczynnika powiększenia (68)
    • Tworzenie okna odniesienia (70)
    • Przewijanie wewnątrz okna (70)
    • Paleta Navigator (Nawigator) (71)
  • Dostosowanie interfejsu do potrzeb użytkownika (72)
    • Preferencje (74)
    • General (Ogólne) (75)
    • Saving Files (Zapisywanie plików) (79)
    • Display & Cursors (Wyświetlanie i kursory) (81)
    • Transparency & Gamut (Przezroczystość i przestrzeń kolorów) (83)
    • Units & Rulers (Jednostki i miarki) (84)
    • Guides & Grid (Linie i siatki) (86)
    • Plug-Ins & Scratch Disks (Plug-ins i dyski magazynujące) (87)
    • Memory & Image Cache (Pamięć i cache obrazów) (89)
    • Physical Memory Usage (Zużycie pamięci fizycznej) (91)

Rozdział 3. Podstawy edycji obrazów (93)

  • Struktura obrazów (93)
    • Rozmiar kontra rozdzielczość (94)
    • Zmiana rozdzielczości na potrzeby druku (94)
    • Zmiana rozdzielczości przy drukowaniu (96)
    • Jak określić idealną rozdzielczość? (97)
  • Rozdzielczość obrazków wyświetlanych na ekranie (98)
  • Otwieranie, powielanie i zapisywanie obrazków (99)
    • Tworzenie nowego obrazka (101)
    • Otwieranie istniejącego obrazka (104)
    • Powielanie obrazka (108)
    • Zapisywanie obrazka na dysk (108)
  • Przegląd formatów plików (111)
    • PSD - format własny Photoshopa (111)
    • Specjalne formaty (112)
    • Formaty obsługiwane przez różne programy (118)
    • Najbardziej popularne formaty (127)
    • Specyficzne formaty (133)
    • Nadal nie możesz otworzyć pliku? (138)
    • Dodawanie informacji i adnotacji do pliku (138)
  • Skalowanie i wycinanie obrazka (143)
    • Zmiana rozmiaru a ponowne próbkowanie (143)
    • Kadrowanie (147)

Część II Malowanie i retusz (155)

Rozdział 4. Kolor (157)

  • Wybieranie i edycja kolorów (157)
    • Wybieranie kolorów (158)
    • Używanie próbnika kolorów (159)
    • Ręczne wpisywanie wartości kolorów (163)
  • Praca z różnymi modelami kolorów (164)
    • RGB (165)
    • HSB (166)
    • CMYK (167)
    • CIE Lab (170)
    • Anatomia Lab (170)
    • Grayscale (skala szarości) (172)
    • Bitmap (obraz czarno-biały) (173)
  • Inne metody wybierania kolorów w Photoshopie (177)
    • Predefiniowane kolory (177)
    • Paleta Color (Kolor) (179)
    • Paleta Swatches (Próbki) (181)
    • Zarządzanie próbkami kolorów (182)
    • Narzędzie kroplomierza (Eyedropper) (183)
    • Narzędzie próbnika kolorów (Color Sampler) (184)
  • Kanały kolorów (186)
    • Dlaczego powinieneś uważać (187)
    • Jak działają kanały (187)
    • Jak uaktywniać i przeglądać kanały (188)
  • Sztuczki z kanałami (190)
    • Kanały RGB (190)
    • Kanały CMYK (191)
    • Kanały Lab (192)
  • Inne funkcje kanałów (193)
  • Edycja kanałów kolorów (197)
    • Poprawianie wyglądu kolorowych skanów (197)
    • Tryb wielokanałowy (199)
    • Zastępowanie i zamienianie kanałów kolorów (200)

Rozdział 5. Podstawowe narzędzia do malowania i edycji obrazu (203)

  • Malowanie i edycja obrazu (203)
    • Poznaj swoje narzędzia (204)
    • Podstawowe techniki (209)
  • Końcówki pędzla i krycie (218)
    • Paleta pędzli (219)
    • Edycja i tworzenie końcówek pędzli (220)
    • Krycie, nacisk i naświetlenie (228)
  • Dynamika pędzla (Brush Dynamics) (230)
    • Poznawanie palety Brush Dynamics (Dynamika pędzla) (230)
    • Zanikanie pociągnięć pędzla (i inne efekty) (231)
    • Tworzenie gwiazdek i komet (233)
    • Tworzenie zwężających się pociągnięć (235)
    • Ustawienia tabletów czułych na nacisk (235)
  • Tryby mieszania (238)
    • 19 trybów mieszania (239)
    • Tryby mieszania dostępne narzędziom rozjaśniania i przyciemniania (243)

Rozdział 6. Wypełnienia i kontury (245)

  • Wypełnianie części obrazu (245)
  • Wypełnianie zaznaczeń kolorem lub wzorem (246)
    • Narzędzie wypełniania (Paint Bucket) (247)
    • Polecenie Fill (Wypełnij) (252)
  • Wypełnianie zaznaczeń kolorem (wzorem)
    • Klawisz Backspace (254)
    • Użycie narzędzia wypełnienia wewnątrz zaznaczenia (254)
  • Nakładanie wypełnień gradientowych (256)
    • Praca z narzędziem wypełnienia gradientowego (257)
    • Opcje gradientów (258)
    • Style gradientów (260)
    • Tworzenie własnych gradientów (262)
    • Edycja kryjących gradientów (263)
    • Tworzenie losowych gradientów (Noise (Szum)) (268)
    • Zarządzanie gradientami (270)
  • Kontury i strzałki (273)
    • Tworzenie konturu wokół zaznaczenia (274)
    • Edycja strzałek (276)
    • Dodawanie strzałek do linii krzywych (277)

Rozdział 7. Zaawansowane metody edycji obrazu (281)

  • Trzy najlepsze techniki retuszu (281)
  • Klonowanie elementów obrazu (283)
    • Proces klonowania (284)
    • Retuszowanie skaz (286)
    • Odnawianie starych fotografii (288)
    • Eliminowanie odwracających uwagę elementów tła (293)
  • Stosowanie powtarzających się wzorów (297)
    • Wyrównywanie wzorów (lub nie) (298)
    • Tworzenie wzorów i tekstur (299)
    • Tworzenie własnych powtarzających się wzorów (301)
  • Cofanie się w czasie (306)
    • Tradycyjna funkcja cofania (308)
    • Paleta historii (309)
    • Malowanie poza przeszłością (313)

Część III Zaznaczenia, maski i filtry (325)

Rozdział 8. Narzędzia zaznaczania i ścieżki (327)

  • Zaznaczanie - podstawy (327)
    • Jak działają zaznaczenia (328)
    • Geometryczne kontury zaznaczenia (332)
    • Kontury o nieregularnym kształcie (334)
    • Magnetyczne zaznaczenia (336)
    • Magiczny świat różdżki (339)
  • Zmiana konturów zaznaczenia (343)
    • Szybkie zmiany (343)
    • Ręczne dodawanie i odejmowanie (344)
    • Zastosowanie klawiszy Shift i Alt jako modyfikatorów (345)
    • Dodawanie i odejmowanie za pomocą różnych poleceń (346)
    • Wygładzanie konturów zaznaczenia (350)
  • Przenoszenie i kopiowanie zaznaczeń (356)
    • Rola narzędzia przemieszczania (Move) (356)
    • Wykonywanie precyzyjnych ruchów (356)
    • Klonowanie zaznaczenia (357)
    • Przesuwanie konturu zaznaczenia niezależnie od jego zawartości (360)
    • Skalowanie i obracanie konturu zaznaczenia (360)
    • Ostateczna zagłada pływających zaznaczeń (363)
  • Rysowanie i edytowanie ścieżek (364)
    • Przegląd ścieżek (364)
    • Rysowanie ścieżek narzędziem Pen (Pióro) (368)
    • Edycja ścieżek (374)
    • Wypełnianie ścieżek (381)
    • Malowanie wzdłuż ścieżki (381)
    • Przekształcanie i zapisywanie ścieżek (384)
  • Importowanie i eksportowanie ścieżek (387)
    • Wymiana ścieżek z programem Illustrator (387)
    • Eksportowanie do Illustratora (388)
    • Zachowywanie przezroczystych obszarów na obrazku (388)

Rozdział 9. Maskowanie i wyodrębnianie elementów obrazu (393)

  • Zaznaczanie za pomocą masek (393)
    • Definicja maski (394)
  • Malowanie i edytowanie wewnątrz zaznaczeń (396)
  • Praca w trybie szybkiego maskowania (399)
    • Działanie trybu szybkiej maski (399)
    • Edycja czerwonej nakładki (404)
    • Gradienty w funkcji masek (405)
    • Tworzenie strzałek gradientowych (409)
  • Automatycznie generowanie masek (412)
    • Wydobywanie elementu z jego otoczenia (413)
    • Zastosowanie polecenia Color Range (Zakres koloru) (418)
    • Polecenie Color Range (Zakres koloru) - kilka praktycznych wskazówek (423)
  • Tworzenie niezależnego kanału maski (423)
    • Zapisywanie konturu zaznaczenia do kanału maski (424)
    • Przekształcanie maski w zaznaczenie (426)
    • Oglądanie maski i obrazka (427)
  • Tworzenie maski z obrazka (427)

Rozdział 10. Edycja z zastosowaniem filtrów (435)

  • Podstawowe wiadomości o filtrach (435)
    • Pierwszy rzut oka na filtry (436)
    • Działanie filtrów (439)
    • Wygaszanie filtru (443)
  • Zwiększanie ostrości i kontrastu (445)
    • Stosowanie filtru Unsharp Mask (Wzmocnienie) (446)
    • Stosowanie predefiniowanych filtrów wyostrzających (454)
    • Wyostrzanie ziarnistych fotografii (454)
    • Stosowanie filtru High Pass (Górnoprzepustowy) (458)
  • Rozmywanie obrazka (461)
    • Zastosowanie filtru Gaussian Blur (Rozmyj gaussowsko) (461)
    • Predefiniowane filtry rozmywające (464)
    • Wygładzanie obrazka (464)
    • Rozmycie kierunkowe (466)
    • Zmiękczanie konturu zaznaczenia (474)
  • Szum (477)
    • Dodawanie szumu (478)
    • Usuwanie szumu filtrem Despeckle (Usuń kurz i rysy) (482)
    • Uśrednianie pikseli za pomocą filtru Median (Mediana) (483)
    • Wyostrzanie skompresowanego obrazka (485)
    • Czyszczenie zeskanowanych fotografii (488)

Rozdział 11. Szaleństwo filtrów (491)

  • Filtry destrukcyjne (491)
    • Milion głupich efektów (492)
    • A co z innymi? (495)
    • Filtry komercyjne (496)
    • Ostatnia uwaga o pamięci operacyjnej RAM (497)
  • Filtry z menu Pixelate (Pikslowanie) (497)
    • Efekt krystalizacji (497)
    • Mezzotinta (499)
  • Filtry akcentujące krawędzie (502)
    • Wytłaczanie obrazka (502)
    • Śledzenie krawędzi (505)
    • Tworzenie metalicznej powłoki (507)
  • Filtry zniekształcające (508)
    • Obrazek odbity w łyżce (510)
    • Wirujące spirale (512)
    • Tworzenie koncentrycznych zmarszczek na wodzie (516)
    • Tworzenie równoległych zmarszczek i fal (518)
    • Zniekształcanie obrazka wzdłuż krzywej (524)
    • Współrzędne biegunowe (525)
    • Wywracanie obrazka na lewą stronę (528)
    • Zniekształcanie za pomocą polecenia Liquify (Skraplanie) (531)
  • Zawijanie obrazka wokół trójwymiarowego kształtu (538)
    • Zastosowanie filtru 3D Transform (Transformacje 3D) (539)
    • Warstwowanie przed zastosowaniem filtru (543)
  • Dodawanie chmur i reflektorów (545)
    • Tworzenie chmur (545)
    • Oświetlanie obrazka (546)

Część IV Warstwy, obiekty i tekst (551)

Rozdział 12. Praca z warstwami (553)

  • Warstwy są wszędzie (553)
  • Przenoszenie zaznaczonego fragmentu obrazka na nową warstwę (555)
    • Inne sposoby tworzenia warstw (556)
    • Powielanie warstw (559)
  • Praca z warstwami (559)
    • Uaktywnianie warstwy (560)
    • Poruszanie się pomiędzy warstwami za pomocą klawiatury (561)
    • Przezroczystość warstw (562)
    • Modyfikowanie warstwy tła (564)
    • Zmiana kolejności warstw (566)
    • Automatyczne usuwanie pozostałości tła (567)
    • Nakładanie warstw (569)
    • Stapianie warstw ze sobą (571)
    • Usuwanie warstw (572)
    • Zapisywanie "spłaszczonej" wersji obrazka (572)
  • Zaznaczanie zawartości warstwy (572)
    • Tworzenie cienia (574)
    • Tworzenie poświaty (576)
    • Światło reflektora (577)
  • Przemieszczanie, sprzęganie i wyrównywanie warstw (579)
    • Łączenie (sprzęganie) warstw (580)
    • Tworzenie zestawów warstw (Layer sets) (581)
    • Blokowanie warstw (584)
    • Linie pomocnicze (Guides) (585)
    • Automatyczne wyrównywanie i rozmieszczanie warstw (588)
    • Ustawienia siatki (589)
    • Wykorzystanie narzędzia Measure (Miarka) (589)
  • Transformacje obrazka (591)
    • Transformowanie całego obrazka (591)
    • Transformowanie warstwy lub zaznaczonego obszaru (592)
    • Transformacje numeryczne (595)
  • Maski i warstwy (595)
    • Zachowywanie przezroczystości warstwy (596)
    • Tworzenie dodatkowych masek w warstwach (598)
    • Wklejanie w obrębie zaznaczenia (601)
    • Maskowanie grup warstw (602)

Rozdział 13. Tryby nakładania (605)

  • Nakładanie obrazków (605)
  • Krycie (Opacity) i tryby mieszania warstw (608)
    • Parametr Opacity (Krycie) (609)
    • Tryby mieszania warstw (609)
    • Szaleństwo trybów mieszania (618)
  • Zaawansowane opcje mieszania warstw (622)
    • Mieszanie (lub nie) wewnętrznych efektów warstwy (623)
    • Nakładanie grup odcinania (625)
    • Mieszanie indywidualnych kanałów koloru (625)
    • Przebijanie warstw (625)
    • Wykluczanie i przebijanie pikseli (627)
  • Operacje wykonywane na kanałach koloru (633)
    • Polecenie Apply Image (Nadaj obrazek) (634)
    • Dodawanie i odejmowanie obrazków (638)
    • Polecenie Calculations (Obliczenia) (641)
    • Łączenie masek (643)

Rozdział 14. Kształty i style (647)

  • Kilka dań, których nie zamawialiśmy (647)
  • Rysowanie kształtów (shapes) (649)
    • Zalety i wady kształtów (649)
    • Narzędzia do tworzenia kształtów (651)
    • Proces rysowania kształtu (654)
    • Łączenie i edycja kształtów (656)
    • Edycja wypełnienia kształtu (658)
  • Bogactwo nowych stylów warstw (661)
    • Zalety stylów warstw (666)
    • Wewnątrz okna Layer Style (Styl warstwy) (667)
  • Modyfikowanie i zapisywanie efektów (674)
    • Wyłączanie efektów (674)
    • Kopiowanie efektów (675)
    • Przekształcanie efektów w nowe warstwy (675)
    • Zapisywanie efektów w stylach (676)

Rozdział 15. W pełni edytowalny tekst (679)

  • Możliwości edycji tekstu w Photoshopie 6 (679)
    • Pięć rodzajów tekstu (680)
    • Sztuka tworzenia napisów (681)
  • Praca z narzędziem Type (Tekst) (684)
    • Tworzenie pionowych napisów (686)
    • Pisanie i edycja tekstu w ramce (687)
    • Zaznaczanie tekstu (688)
    • Formatowanie znaków (689)
    • Formatowanie akapitów (698)
    • Wyginanie i odkształcanie tekstu (704)
    • Edycja tekstu przekonwertowanego do kształtów (706)
  • Maski tekstowe i efekty warstw (707)
    • Tworzenie maski tekstowej (707)
    • Konwersja tekstu do ścieżki (708)
    • Wykorzystanie masek tekstowych (708)
    • Efekty warstw (712)

Część V Kolory (715)

Rozdział 16. Zarządzanie kolorami (717)

  • W świecie kolorów (717)
  • Typowy scenariusz dopasowywania kolorów (718)
    • Ustawienia monitora (719)
    • Dobór najlepszej przestrzeni kolorów (722)
    • Osadzanie profilu w pliku (724)
    • Ustawianie docelowej przestrzeni kolorów (725)
    • Zachowanie się programu w przypadku różnic w profilach (726)
    • Konwersja przestrzeni kolorów (727)
  • Konwersja kolorów (728)
    • Pole opisu (Description) (728)
    • Przestrzenie robocze (Working spaces) (728)
    • Automatyczne zarządzanie kolorami (Color Management Policies) (732)
    • Tryb zaawansowany (Advanced Mode) (735)
  • Ustawienia CMYK (738)
    • Ładowanie ustawień CMYK z poprzednich wersji Photoshopa (741)

Rozdział 17. Korekcja kolorów (743)

  • Na czym polega korekcja kolorów? (743)
    • Efekty związane z korekcją kolorów (744)
    • Dobry, zły i zakręcony (745)
  • Szybkie efekty zmiany kolorów (745)
    • Odwracanie kolorów (Invert (Odwrotność)) (746)
    • Wyrównywanie (Equalize (Wyrównaj)) (747)
    • Polecenie Threshold (Próg)) (749)
    • Posteryzacja (Posterize) (752)
  • Szybka korekcja kolorów (753)
    • Zerowanie nasycenia kolorów (Desaturate (Usuń kolor)) (753)
    • Automatyczne wyrównywanie poziomów (Auto Levels (Auto-poziomy)) (755)
    • Automatyczne dopasowanie kontrastu (Auto Contrast (Auto-kontrast)) (756)
  • Korekcja barwy i nasycenia (756)
    • Korzystanie z narzędzia Hue/Saturation (Barwa/Nasycenie) (757)
    • Korekcja barwy i nasycenia narzędziem Hue/Saturation (Barwa/Nasycenie) (761)
    • Kolorowanie obrazków (Colorize) (765)
    • Zamiana wybranych kolorów (Replace Color (Wymień kolor)) (766)
    • Przesuwanie kolorów drukarskich (Selective Color (Kolor selektywny)) (767)
    • Polecenie Variations (Wariacje) (769)
    • Poprawa kolorów w skompresowanych obrazkach (771)
  • Korekcja poziomów jasności obrazka (772)
    • Korekcja poziomów (polecenie Levels (Poziomy)) (773)
    • Korekcja krzywych koloru (polecenie Curves (Krzywe)) (780)
    • Mapy gradientu (Gradient Maps) (784)
    • Praktyczne zastosowania - krzywe o gładkim kształcie (785)
    • Praktyczne zastosowania - krzywe o dowolnym kształcie (786)
  • Warstwy dopasowania (adjustment layers) (788)
    • Zalety korekcji z wykorzystaniem warstw (790)
    • Korekcja płaskich obrazków z wykorzystaniem warstw dopasowania (792)

Rozdział 18. Przygotowanie do druku (793)

  • Witaj w świecie druku (793)
  • Terminologia związana z drukiem (794)
  • Drukowanie obrazków kompozytowych (798)
    • Wybór drukarki (799)
    • Ustawienia wydruku (800)
    • Określanie funkcji transferu (812)
    • Uruchamianie wydruku (814)
  • Separacja kolorów (815)
    • Drukowanie obrazka z separacją CMYK (816)
    • Tworzenie zalewek (817)
  • Bichromia, trichromia i kwadrochromia (818)
    • Tworzenie bichromii (818)
    • Drukowanie bichromii (821)
    • Edycja poszczególnych kanałów bichromii (821)
  • Separacja kolorów spotowych (822)
  • Przygotowywanie galerii obrazków (823)

Rozdział 19. Grafika sieciowa (827)

  • Grafika w Internecie (827)
  • Photoshop i ImageReady (828)
  • Zasady tworzenia grafiki sieciowej (829)
    • Im mniejsze, tym szybsze (829)
    • Różnice w jasności obrazów na monitorach Macintosh i PC (829)
    • Inne zasady tworzenia grafiki sieciowej (830)
  • Zapisywanie obrazków JPEG (832)
  • Przygotowywanie i zapisywanie obrazków GIF (835)
    • Tworzenie palety indeksowanego koloru (Indexed Color) (836)
    • Definiowanie palety kolorów (837)
    • Edycja palety kolorów indeksowanych (843)
    • Ustalanie obszaru przezroczystości (845)
    • Zapisywanie (i odczytywanie) plików GIF z przezroczystością (846)
  • Optymalizowanie obrazków JPEG i GIF (847)
    • Optymalizacja plików GIF (850)
    • Optymalizacja plików JPEG (853)
    • Menu optymalizacji (Optimize) (855)
    • Menu podglądu (Preview) (856)
    • Okno Output Settings (Ustawienia wyjściowe) (857)
  • Zapisywanie obrazków PNG (859)
  • Segmentacja obrazków (860)
    • Tworzenie linii cięcia (861)
    • Edycja segmentów (862)
    • Właściwości odcięcia (Slice Options) (863)
    • Zapisywanie odcięć (865)
  • Praca z programem ImageReady (865)
    • Tworzenie map odsyłaczy na obrazkach (866)
    • Interaktywne przyciski typu rollover (868)
    • Tworzenie animacji sieciowych (871)
    • Animacje i interaktywne przyciski (876)

Dodatki (877)

Dodatek Co znajdziesz na CD-ROM-ie (879)

Skorowidz (883)

Dodaj do koszyka Photoshop 6/6 CE. Biblia

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.