Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki - Helion
ISBN: 978-83-283-8693-8
stron: 296, Format: ebook
Data wydania: 2021-10-05
Księgarnia: Helion
Cena książki: 29,49 zł (poprzednio: 58,98 zł)
Oszczędzasz: 50% (-29,49 zł)
Handlowanie na Facebooku? To działa!
Internet to bÅ‚ogosÅ‚awieÅ„stwo dla wielu biznesów. Okno na Å›wiat, które daje szansÄ™ dotarcia z ofertÄ… do osób, z którymi normalnie, w Å›wiecie offline'owym nie byÅ‚oby okazji nawet siÄ™ spotkać. O sprzedaży nie wspominajÄ…c. Sklep internetowy, czat tego sklepu, sprawny system pÅ‚atnoÅ›ci, perfekcyjne zdjÄ™cia produktów, szybka komunikacja w każdym dostÄ™pnym kanale social mediów... I nic. Może nie nic, ale niewiele. Tyle siÄ™ mówi i pisze o promocyjnej roli mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, a tu proszÄ™ - nie dziaÅ‚a. Przepalanie czasu i pieniÄ™dzy.
O, czyżby? A może po prostu, w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych jest jak w życiu? Jak w handlowaniu face to face? Ten jest skuteczniejszy, kto jest bardziej perswazyjny? Kto potrafi lepiej wywierać wpÅ‚yw? Bo social media to tak naprawdÄ™ nie sÄ… media. To wspóÅ‚czesny "miejski ryneczek", na którym sprzedawcy spotykajÄ… siÄ™ z potencjalnymi kupujÄ…cymi, a spoÅ›ród wielu "stoisk" sukces odnosi to, którego wÅ‚aÅ›ciciel jest najbardziej przekonujÄ…cy. Rzecz w tym, by przestać wrzucać na Facebooka posty (bo przecież dziÅ› Å›roda, w Å›rodÄ™ trzeba coÅ› napisać!) i zaprzÄ…c go do prawdziwej gry w sprzedawanie. Na 101 perswazyjnych sposobów.
JesteÅ› na to gotów?
Osoby które kupowały "Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki", wybierały także:
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami. Wydanie II 44,48 zł, (12,90 zł -71%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 59,00 zł, (17,70 zł -70%)
- Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby 59,00 zł, (17,70 zł -70%)
- Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekst 59,00 zł, (17,70 zł -70%)
Spis treści
Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki eBook -- spis treści
- Dlaczego nie cierpiÄ™ wstÄ™pów do książek i Ty pewnie też
- Prawdziwy sekret internetowych milionerów
- RozdziaÅ‚ 1. Dlaczego Twoje social media nie sprzedajÄ… 8 najczÄ™stszych bÅ‚Ä™dów
- Błąd 1. Dlaczego Twoje social media to słup ogłoszeniowy
- Błąd 2. Boisz się sprzedawać
- Błąd 3. Nie chcę być nachalna
- Twoje CV dla zakonu nazaretanek a social media
- Co robi mózg na Å›mietniku
- Co Ci daje wÅ‚amywanie siÄ™ do mózgu osób scrollujÄ…cych Instagram
- BÅ‚Ä…d 4. ZrobiÄ™ to, co inni Twoje DNA jest wyjÄ…tkowe, wszystko inne to kopia
- To, od czego uciekasz, może być Twoją największą przewagą
- Błąd 5. Nieustanne szukanie magicznego serwisu społecznościowego
- Dlaczego wena i talent sÄ… przereklamowane
- Błąd 6. Brak systematyczności a efekt serialu
- BÅ‚Ä…d 7. Niezrozumienie elementu social
- Będziesz sprzedawał, nawet gdy tego nie chcesz
- Jak się buduje taką społeczność
- BÅ‚Ä…d 8. Niezrozumienie specyfiki Facebooka i Instagrama zasiÄ™g organiczny to darmowa próbka
- Zamiast się obrażać, ciesz się, że możesz płacić
- Gdy Facebook i Google puszczajÄ… Ci oczko
- RozdziaÅ‚ 2. Jak sprzedaje siÄ™ w social mediach i dlaczego Twój profil to nie sklep internetowy
- Różne intencje zakupowe Google a social media
- Dlaczego intencje są w tym całym zamieszaniu kluczowe
- Jak zamienić wciskanie na opowiadania i przy okazji zrobić sobie selfie
- Wyobraź sobie czerwonÄ… lampkÄ™ w mózgu potencjalnego klienta
- Uwaga, kieszonkowiec!
- Różne intencje zakupowe Google a social media
- Rozdział 3. Jak działa dopamina i dlaczego Facebook uwielbia komentarze
- Jak wykorzystać dopaminowy gÅ‚ód dla wÅ‚asnych celów
- Jak wykorzystać gÅ‚ód dopaminowy w zwiÄ™kszaniu sprzedaży
- Dlaczego musisz ożywić swój profil i generować jak najwiÄ™cej komentarzy
- RozdziaÅ‚ 4. Najważniejszy element, o który walczÄ… obecnie wszystkie firmy
- 7 najskuteczniejszych sposobów na utrzymanie uwagi w social mediach
- 1. Jeżeli w Twojej branży wszyscy robiÄ… coÅ› w podobny sposób, Ty zrób coÅ› caÅ‚kowicie odwrotnego
- 4 ważne pytania, które warto sobie zadać, żeby wyróżnić siÄ™ w social mediach
- Dlaczego boimy się być inni?
- 2. Jak zastosować scroll stoppery na swoich profilach
- 3. Jak wykorzystać FFA, czyli ważny obszar w mózgu sÅ‚użący do rozpoznawania twarzy
- Eksperyment z selfie, który dużo CiÄ™ nauczy
- 4. Siła dynamicznych przejść
- Jak zatem tworzyć dynamiczne wideo, które przykuje i utrzyma uwagÄ™ w social mediach?
- TikTok to tak naprawdÄ™ ulepszony YouTube
- 5. Zdjęcia firmowe wyglądające jak zdjęcia z profilu prywatnego
- 6. Nietypowa czcionka, a tak naprawdÄ™ font
- 7. Wyróżnij siÄ™ albo zgiÅ„
- Wyróżnienie siÄ™ na podstawie mikroniszy
- 1. Jeżeli w Twojej branży wszyscy robiÄ… coÅ› w podobny sposób, Ty zrób coÅ› caÅ‚kowicie odwrotnego
- 7 najskuteczniejszych sposobów na utrzymanie uwagi w social mediach
- RozdziaÅ‚ 5. AIDA w praktyce, czyli dlaczego wiÄ™kszość postów nie sprzedaje?
- AIDA to schody, po których prowadzisz klienta za rÄ™kÄ™ prosto do bankomatu
- Krok 1. Attention
- Krok 2. Interest
- Krok 3. Desire
- Od przypadkowego nagÅ‚ówka do hipnotycznego transu pożądania
- Hej, mam puzzla, który Ci wypadÅ‚
- Krok 4. Action
- Kwintesencja hipnotycznej sprzedaży
- Czy takie wezwanie do akcji działa? Czy powtarzanie miliony razy jakiegoś tekstu ma wpływ na wyniki?
- Jak zrobić wezwanie do akcji w sprzedaży na livie lub webinarze?
- Brakujący element układanki
- Klient kupi teraz albo prawdopodobnie nigdy
- AIDA+P to nie tylko ten JEDEN tekst na Instagramie czy Facebooku
- AIDA to schody, po których prowadzisz klienta za rÄ™kÄ™ prosto do bankomatu
- RozdziaÅ‚ 6. SiÅ‚a marki, czyli jak czÄ™sto dodawać posty, żeby sprzedać wiÄ™cej produktów i podpisać wiÄ™cej umów
- Jak emocje wzmacniają zapamiętywanie i co to dla Ciebie oznacza
- Muzyka, kolorofony i wodotryski vs czarny tekst na białym tle
- Jak przeszliśmy na dietę socialmediową?
- Czym jest efekt aureoli w social mediach i jak wykorzystać go w praktyce
- Być może masz już efekty z social mediów, ale o tym nie wiesz
- Jak często publikować w social mediach i dlaczego tak często
- Jak emocje wzmacniają zapamiętywanie i co to dla Ciebie oznacza
- Rozdział 7. Dlaczego emocje w postach sprzedają i co dobrego wynika z hejtu
- Jak zamienić komentarze w transakcje
- Czy bardziej kupujesz produkt czy sprzedawcÄ™?
- Liczba komentarzy a neurony bliźniacze
- 1. Co Å‚Ä…czy pole minowe, katastrofÄ™ samolotu i komentarze na Instagramie?
- 2. Jak odpisywać na komentarze i zjednać sobie klientów?
- 3. Twórz emocjonalne posty niech emocje rezonujÄ…
- 4. Prosty sposób na gigantyczne zaangażowanie w komentarzach
- 5. Jak transmisje na żywo wpływają na zaangażowanie społeczności?
- 6. Jak stać siÄ™ milionerem, wkurzajÄ…c Polaków?
- 7. Wspólny wróg, czyli jak grać i zarabiać na hejcie?
- Liczba komentarzy a neurony bliźniacze
- Rozdział 8. Bonding i domowe reality show, czyli po co Ci te storiesy
- Ukryty sekret wywierania wpływu Baracka Obamy i Donalda Tuska
- Jak uruchomić efekt serialu w naszych kanaÅ‚ach social mediów
- Dlaczego życie innych wydaje nam się ciekawsze niż nasze
- Nieważne, co jest na sprzedaż, ważniejsze jest, kto sprzedaje
- Jak strategia okruszków chleba przyciÄ…ga przed ekran smartfona gÅ‚odnÄ… zakupów spoÅ‚eczność
- KsztaÅ‚t naszych uszu a blokada przed nagrywaniem, czyli dlaczego Twój gÅ‚os brzmi nieznajomo
- Misja, która bÄ™dzie reaktorem jÄ…drowym Twojego przekazu
- Pomóż wystarczajÄ…cej grupie ludzi, a zrobiÄ… z Ciebie milionera
- Zrób tÄ™ jednÄ… rzecz, a nigdy nie bÄ™dziesz klepaÅ‚ biedy
- Jak przeistaczając się z larwy w motyla, przyciągnąć uwagę w social mediach
- 5 etapów od czÅ‚owieka cienia do osoby wypeÅ‚niajÄ…cej stadiony
- Jak zdjęcie ze szczeniaczkiem na Instagramie poprawi konwersję w Twoim sklepie internetowym
- Rozdział 9. Dlaczego warto budować silny wizerunek eksperta i jak przełoży się to na sprzedaż
- Jak popisywanie siÄ™ mocami superbohatera podwoi Twój majÄ…tek
- Dlaczego Twoi odbiorcy nie znajÄ… siÄ™ na tym, co kupujÄ…
- Ludzie nie ufajÄ… sprzedawcom
- ZmieÅ„ ten jeden element na wizytówce, a liczba zamówieÅ„ wzroÅ›nie
- Możesz być najlepszy, ale ten jeden element pogrąży każdą transakcję
- Ale ja nie jestem ekspertem!
- Tak siÄ™ zdobywa uwagÄ™
- Potężny skarb, który marnuje siÄ™ w Twojej skrzynce e-mailowej
- Perswazje chodzÄ… parami (i nie tylko)
- Skąd jeszcze brać pomysły na posty czy nagrania budujące wizerunek eksperta
- Jak zarabiać pieniÄ…dze na treÅ›ciach i przestać w gÅ‚upi sposób dorabiać innych
- Śmiali się, gdy uczyłem tak prostych rzeczy, jak dodawanie relacji, ale gdy zobaczyli, ile dzięki temu zarabiam, to
- Szkolenie za 1500 zł o tym, jak pisać w Wordzie
- Nie używaj sÅ‚ów, których nie usÅ‚yszysz w tramwaju
- Rozdział 10. Ponaglenia i te wredne liczniki dlaczego pomimo wszystko zwiększają sprzedaż
- Prawdopodobnie najważniejsza umiejętność w biznesie
- Sprzedaż nie jest sexy, ale pieniądze już tak
- Jak lody Ekipy rozbiły bank
- Jak prawa perswazji wzajemnie się uzupełniają
- Sprzedaj w 5 minut albo pożegnaj się z pieniędzmi
- Czarny trick iluzjonistów dziaÅ‚ajÄ…cy w social mediach i e-commerce
- Dlaczego kupujesz kilogram krewetek, pomimo że ich nie lubisz
- Jak wstawić licznik i zastosować presję czasu
- Dlaczego instynktownie walczymy o ostatnie sztuki
- Co możesz ograniczyć, żeby zwiększyć sprzedaż
- RozdziaÅ‚ 11. Jak przykleić czytelnika do ekranu smartfona? Poznaj sekret pisania wciÄ…gajÄ…cych postów
- 1. Dlaczego kluczem do viralowych treści są emocje
- 2. Siła historii
- 3. Ciekawość
- 4. Jak tworzyć przyciÄ…gajÄ…ce wzrok nagÅ‚ówki
- 5. Czym jest tajemnicza technika open loops
- Rozdział 12. Dlaczego historie sprzedają, czyli jak w 5 minut stać się storytellerem
- Dlaczego historie sprzedajÄ… i zmieniajÄ… poglÄ…dy innych
- Zmień przekonania, a otworzysz portfele
- Jak działa matematyka zmiany przekonań
- Jak siłę historii zastosować w Twoim biznesie
- Zajmij czymś umysł klienta, a przestanie myśleć o cenie
- Jak pisać i opowiadać hipnotyzujące historie
- Szybki kurs układania poczytnych historyjek
- Ukryta siła sentymentu, czyli jak sprzedawać, gdy klientowi kręci się łezka w oku
- Ukryta siła multisensoryczności
- Rozdział 13. Jak ośmieszyć cenę i spowodować, że klient z uśmiechem wyda u Ciebie pieniądze
- Jak ośmieszyć cenę, żeby przestała być istotna
- Oprogramowanie w cenie zakupów w markecie
- Metoda kontrastu
- Ile zapłacisz za operację?
- Wychodzi 1 zł dziennie
- Dwa krytyczne bÅ‚Ä™dy, które popeÅ‚niajÄ… przedsiÄ™biorcy, oferujÄ…c bonusy
- Jak w prosty sposób zhakować 100 miliardów neuronów
- Jak ośmieszyć cenę, żeby przestała być istotna
- Rozdział 14. Jak zarabiać miliony, rozdając (prawie wszystko) za darmo
- Jak przygotować mózg klienta do pÅ‚acenia wiÄ™kszych sum
- Rozdział 15. Siła oddanej społeczności w social mediach, czyli co tak naprawdę kupują Twoi klienci
- Co Å‚Ä…czy Kurta Cobaina z Tadeuszem Rydzykiem
- Społeczność ojca z Torunia
- Rozdział 16. Jak grać liczbami, żeby nasze posty sprzedawały
- Rozdział 17. Jak dopasować się do oDbiorcy, żeby poczuł, że jesteś jego przyjacielem
- JÄ™zyk ogólny a konkretny
- RozdziaÅ‚ 18. Tunele, remarketing i follow up dlaczego Twój klient jest zawsze po szklance whisky
- Jak strategia follow up pozwoli Ci dotrzeć do nawet najbardziej rozproszonych umysÅ‚ów
- Wolisz 0,3% sprzedaży czy 70% potencjalnych klientów?
- Dlaczego kontakt do klienta jest o wiele bardziej wartościowym zasobem niż jednorazowa transakcja
- Co Ci zostanie, gdy stracisz konto na Instagramie
- Jak przekształcić znudzonego obserwatora w oddanego klienta
- Znajdź najczęstsze problemy grupy docelowej, a znajdziesz też pieniądze
- Jak nie pozwolić klientowi zapomnieć o wykonaniu przelewu
- Nie chcę być nachalny, nie lubię takiej sprzedaży
- Czym siÄ™ kierujesz w biznesie? Twardymi danymi czy wydaje mi siÄ™?
- Co z tego, że jesteś najlepszy w tym, co robisz, jeżeli klienci o Tobie nie słyszeli
- Dlaczego mylimy znanych z najlepszymi
- Rozdział 19. Tak nie sprzedaje się trumien, czyli jak angażować, żeby sprzedawać
- Jak pierwszego dnia od napisania oprogramowania generujemy wysokÄ… sprzedaż, gdy inne startupy wycierajÄ… dywany u inwestorów
- Jak sprzedawać za pomocą dynamicznego wideo?
- Tak nie sprzedaje siÄ™ trumien
- Rozdział 20. Co zrobić, żeby promocja i przecena nie wydawały się kolejnym trickiem sprzedażowym
- Rozdział 21. Jest ktoś, komu klient wierzy bardziej, i nie jest to Twoja teściowa
- Po co Ci odkurzacz, skoro do wioski nie doprowadzono jeszcze prÄ…du
- Jak w 5 minut zainstalować w naszym sklepie internetowym aplikacjÄ™ generujÄ…cÄ… silny dowód spoÅ‚eczny
- Jak media społecznościowe zmieniły sprzedaż
- Co zrobić, żeby opinie na Twoim fanpageu nie tylko były, ale też sprzedawały
- Jak poduszka i pierze mają się do złośliwych komentarzy na Twoim Facebooku
- 3 ważne zasady, dziÄ™ki którym opinie pisane przez innych bÄ™dÄ… miaÅ‚y wiÄ™kszÄ… moc sprzedażowÄ…
- Zasada #1
- Zasada #2
- Zasada #3
- Co minutÄ™ rodzi siÄ™ klient
- Rozdział 22. Przeprowadź klienta z punktu A do punktu B, a odda Ci wszystkie swoje pieniądze
- O czym marzą Twoi klienci i jak to zbadać
- RozdziaÅ‚ 23. 3 etapy schematu kupowania w internecie, o których zapomina 90% przedsiÄ™biorców
- Etap 1. Zapoznanie z ofertÄ…
- Etap 2. Oczekiwanie na przesyłkę
- Etap 3. Odebranie przesyłki
- Tylko szaleńcy dbają o piękne wnętrze komputera
- Rozdział 24. Napisz ten jeden tekst, a klienci będą błagali Cię o produkt
- Co zrobić, żeby to klient sam przekonywał siebie do zakupu
- Niedostępność a efekt wirusowy
- RozdziaÅ‚ 25. Kaucja czy gotówka? A gdyby to byÅ‚o to samo?
- Dlaczego jest to tak silna technika i jak ją właściwie stosować
- 4 fakty o gwarancji satysfakcji, dziÄ™ki którym zarobisz wiÄ™cej pieniÄ™dzy
- Fakt #1. Przedsiębiorcy boją się pisać o gwarancji satysfakcji, dlatego zyskasz przewagę
- Fakt #2. Im dÅ‚uższy okres gwarancji satysfakcji, tym mniej zwrotów
- Fakt #3. Im częściej mówisz o gwarancji satysfakcji, tym klient czuje siÄ™ bezpieczniej
- Fakt #4. Dzięki zwrotom zyskujesz klienta na lata
- Rozdział 26. Dlaczego klient przychodzący po haczyk na ryby powinien wyjść z własną łodzią
- Jak wykorzystać sprzedaż kontekstową w social mediach
- Jak taką kontekstową sprzedaż zastosować w przypadku butiku odzieżowego
- Zakończenie skończyłeś książkę i co dalej?