reklama - zainteresowany?

Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki - Helion

Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki
Autor: Mirosław Skwarek
ISBN: 978-83-283-8091-2
stron: 296, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2021-10-05
Księgarnia: Helion

Cena książki: 35,40 zł (poprzednio: 59,00 zł)
Oszczędzasz: 40% (-23,60 zł)

Dodaj do koszyka Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki

Tagi: Social Media

Handlowanie na Facebooku? To działa!

Internet to bÅ‚ogosÅ‚awieÅ„stwo dla wielu biznesów. Okno na Å›wiat, które daje szansÄ™ dotarcia z ofertÄ… do osób, z którymi normalnie, w Å›wiecie offline'owym nie byÅ‚oby okazji nawet siÄ™ spotkać. O sprzedaży nie wspominajÄ…c. Sklep internetowy, czat tego sklepu, sprawny system pÅ‚atnoÅ›ci, perfekcyjne zdjÄ™cia produktów, szybka komunikacja w każdym dostÄ™pnym kanale social mediów... I nic. Może nie nic, ale niewiele. Tyle siÄ™ mówi i pisze o promocyjnej roli mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, a tu proszÄ™ - nie dziaÅ‚a. Przepalanie czasu i pieniÄ™dzy.

O, czyżby? A może po prostu, w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych jest jak w życiu? Jak w handlowaniu face to face? Ten jest skuteczniejszy, kto jest bardziej perswazyjny? Kto potrafi lepiej wywierać wpÅ‚yw? Bo social media to tak naprawdÄ™ nie sÄ… media. To wspóÅ‚czesny "miejski ryneczek", na którym sprzedawcy spotykajÄ… siÄ™ z potencjalnymi kupujÄ…cymi, a spoÅ›ród wielu "stoisk" sukces odnosi to, którego wÅ‚aÅ›ciciel jest najbardziej przekonujÄ…cy. Rzecz w tym, by przestać wrzucać na Facebooka posty (bo przecież dziÅ› Å›roda, w Å›rodÄ™ trzeba coÅ› napisać!) i zaprzÄ…c go do prawdziwej gry w sprzedawanie. Na 101 perswazyjnych sposobów.

JesteÅ› na to gotów?

Dodaj do koszyka Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki

 

Osoby które kupowały "Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki", wybierały także:

  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Wybrane problemy zarzÄ…dzania procesami ksztaÅ‚cenia w spoÅ‚eczeÅ„stwie informacyjnym
  • Socjotechnika. Sztuka zdobywania wÅ‚adzy nad umysÅ‚ami. Wydanie II
  • Internet mo
  • Ty w social mediach. PodrÄ™cznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone

Dodaj do koszyka Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki

Spis treści

Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki -- spis treści

  • Dlaczego nie cierpiÄ™ wstÄ™pów do książek i Ty pewnie też
    • Prawdziwy sekret internetowych milionerów
  • RozdziaÅ‚ 1. Dlaczego Twoje social media nie sprzedajÄ… 8 najczÄ™stszych bÅ‚Ä™dów
    • BÅ‚Ä…d 1. Dlaczego Twoje social media to sÅ‚up ogÅ‚oszeniowy
    • BÅ‚Ä…d 2. Boisz siÄ™ sprzedawać
    • BÅ‚Ä…d 3. Nie chcÄ™ być nachalna
      • Twoje CV dla zakonu nazaretanek a social media
      • Co robi mózg na Å›mietniku
      • Co Ci daje wÅ‚amywanie siÄ™ do mózgu osób scrollujÄ…cych Instagram
    • BÅ‚Ä…d 4. ZrobiÄ™ to, co inni Twoje DNA jest wyjÄ…tkowe, wszystko inne to kopia
      • To, od czego uciekasz, może być TwojÄ… najwiÄ™kszÄ… przewagÄ…
    • BÅ‚Ä…d 5. Nieustanne szukanie magicznego serwisu spoÅ‚ecznoÅ›ciowego
      • Dlaczego wena i talent sÄ… przereklamowane
    • BÅ‚Ä…d 6. Brak systematycznoÅ›ci a efekt serialu
    • BÅ‚Ä…d 7. Niezrozumienie elementu social
      • BÄ™dziesz sprzedawaÅ‚, nawet gdy tego nie chcesz
      • Jak siÄ™ buduje takÄ… spoÅ‚eczność
    • BÅ‚Ä…d 8. Niezrozumienie specyfiki Facebooka i Instagrama zasiÄ™g organiczny to darmowa próbka
      • Zamiast siÄ™ obrażać, ciesz siÄ™, że możesz pÅ‚acić
      • Gdy Facebook i Google puszczajÄ… Ci oczko
  • RozdziaÅ‚ 2. Jak sprzedaje siÄ™ w social mediach i dlaczego Twój profil to nie sklep internetowy
    • Różne intencje zakupowe Google a social media
      • Dlaczego intencje sÄ… w tym caÅ‚ym zamieszaniu kluczowe
      • Jak zamienić wciskanie na opowiadania i przy okazji zrobić sobie selfie
    • Wyobraź sobie czerwonÄ… lampkÄ™ w mózgu potencjalnego klienta
      • Uwaga, kieszonkowiec!
  • RozdziaÅ‚ 3. Jak dziaÅ‚a dopamina i dlaczego Facebook uwielbia komentarze
    • Jak wykorzystać dopaminowy gÅ‚ód dla wÅ‚asnych celów
    • Jak wykorzystać gÅ‚ód dopaminowy w zwiÄ™kszaniu sprzedaży
    • Dlaczego musisz ożywić swój profil i generować jak najwiÄ™cej komentarzy
  • RozdziaÅ‚ 4. Najważniejszy element, o który walczÄ… obecnie wszystkie firmy
    • 7 najskuteczniejszych sposobów na utrzymanie uwagi w social mediach
      • 1. Jeżeli w Twojej branży wszyscy robiÄ… coÅ› w podobny sposób, Ty zrób coÅ› caÅ‚kowicie odwrotnego
        • 4 ważne pytania, które warto sobie zadać, żeby wyróżnić siÄ™ w social mediach
        • Dlaczego boimy siÄ™ być inni?
      • 2. Jak zastosować scroll stoppery na swoich profilach
      • 3. Jak wykorzystać FFA, czyli ważny obszar w mózgu sÅ‚użący do rozpoznawania twarzy
        • Eksperyment z selfie, który dużo CiÄ™ nauczy
      • 4. SiÅ‚a dynamicznych przejść
        • Jak zatem tworzyć dynamiczne wideo, które przykuje i utrzyma uwagÄ™ w social mediach?
        • TikTok to tak naprawdÄ™ ulepszony YouTube
      • 5. ZdjÄ™cia firmowe wyglÄ…dajÄ…ce jak zdjÄ™cia z profilu prywatnego
      • 6. Nietypowa czcionka, a tak naprawdÄ™ font
      • 7. Wyróżnij siÄ™ albo zgiÅ„
        • Wyróżnienie siÄ™ na podstawie mikroniszy
  • RozdziaÅ‚ 5. AIDA w praktyce, czyli dlaczego wiÄ™kszość postów nie sprzedaje?
    • AIDA to schody, po których prowadzisz klienta za rÄ™kÄ™ prosto do bankomatu
      • Krok 1. Attention
      • Krok 2. Interest
      • Krok 3. Desire
        • Od przypadkowego nagÅ‚ówka do hipnotycznego transu pożądania
        • Hej, mam puzzla, który Ci wypadÅ‚
      • Krok 4. Action
    • Kwintesencja hipnotycznej sprzedaży
      • Czy takie wezwanie do akcji dziaÅ‚a? Czy powtarzanie miliony razy jakiegoÅ› tekstu ma wpÅ‚yw na wyniki?
      • Jak zrobić wezwanie do akcji w sprzedaży na livie lub webinarze?
    • BrakujÄ…cy element ukÅ‚adanki
      • Klient kupi teraz albo prawdopodobnie nigdy
      • AIDA+P to nie tylko ten JEDEN tekst na Instagramie czy Facebooku
  • RozdziaÅ‚ 6. SiÅ‚a marki, czyli jak czÄ™sto dodawać posty, żeby sprzedać wiÄ™cej produktów i podpisać wiÄ™cej umów
    • Jak emocje wzmacniajÄ… zapamiÄ™tywanie i co to dla Ciebie oznacza
      • Muzyka, kolorofony i wodotryski vs czarny tekst na biaÅ‚ym tle
      • Jak przeszliÅ›my na dietÄ™ socialmediowÄ…?
    • Czym jest efekt aureoli w social mediach i jak wykorzystać go w praktyce
      • Być może masz już efekty z social mediów, ale o tym nie wiesz
      • Jak czÄ™sto publikować w social mediach i dlaczego tak czÄ™sto
  • RozdziaÅ‚ 7. Dlaczego emocje w postach sprzedajÄ… i co dobrego wynika z hejtu
    • Jak zamienić komentarze w transakcje
    • Czy bardziej kupujesz produkt czy sprzedawcÄ™?
      • Liczba komentarzy a neurony bliźniacze
        • 1. Co Å‚Ä…czy pole minowe, katastrofÄ™ samolotu i komentarze na Instagramie?
        • 2. Jak odpisywać na komentarze i zjednać sobie klientów?
        • 3. Twórz emocjonalne posty niech emocje rezonujÄ…
        • 4. Prosty sposób na gigantyczne zaangażowanie w komentarzach
        • 5. Jak transmisje na żywo wpÅ‚ywajÄ… na zaangażowanie spoÅ‚ecznoÅ›ci?
        • 6. Jak stać siÄ™ milionerem, wkurzajÄ…c Polaków?
        • 7. Wspólny wróg, czyli jak grać i zarabiać na hejcie?
  • RozdziaÅ‚ 8. Bonding i domowe reality show, czyli po co Ci te storiesy
    • Ukryty sekret wywierania wpÅ‚ywu Baracka Obamy i Donalda Tuska
    • Jak uruchomić efekt serialu w naszych kanaÅ‚ach social mediów
    • Dlaczego życie innych wydaje nam siÄ™ ciekawsze niż nasze
    • Nieważne, co jest na sprzedaż, ważniejsze jest, kto sprzedaje
    • Jak strategia okruszków chleba przyciÄ…ga przed ekran smartfona gÅ‚odnÄ… zakupów spoÅ‚eczność
    • KsztaÅ‚t naszych uszu a blokada przed nagrywaniem, czyli dlaczego Twój gÅ‚os brzmi nieznajomo
    • Misja, która bÄ™dzie reaktorem jÄ…drowym Twojego przekazu
    • Pomóż wystarczajÄ…cej grupie ludzi, a zrobiÄ… z Ciebie milionera
    • Zrób tÄ™ jednÄ… rzecz, a nigdy nie bÄ™dziesz klepaÅ‚ biedy
    • Jak przeistaczajÄ…c siÄ™ z larwy w motyla, przyciÄ…gnąć uwagÄ™ w social mediach
    • 5 etapów od czÅ‚owieka cienia do osoby wypeÅ‚niajÄ…cej stadiony
    • Jak zdjÄ™cie ze szczeniaczkiem na Instagramie poprawi konwersjÄ™ w Twoim sklepie internetowym
  • RozdziaÅ‚ 9. Dlaczego warto budować silny wizerunek eksperta i jak przeÅ‚oży siÄ™ to na sprzedaż
    • Jak popisywanie siÄ™ mocami superbohatera podwoi Twój majÄ…tek
    • Dlaczego Twoi odbiorcy nie znajÄ… siÄ™ na tym, co kupujÄ…
    • Ludzie nie ufajÄ… sprzedawcom
    • ZmieÅ„ ten jeden element na wizytówce, a liczba zamówieÅ„ wzroÅ›nie
    • Możesz być najlepszy, ale ten jeden element pogrąży każdÄ… transakcjÄ™
    • Ale ja nie jestem ekspertem!
    • Tak siÄ™ zdobywa uwagÄ™
    • Potężny skarb, który marnuje siÄ™ w Twojej skrzynce e-mailowej
    • Perswazje chodzÄ… parami (i nie tylko)
    • SkÄ…d jeszcze brać pomysÅ‚y na posty czy nagrania budujÄ…ce wizerunek eksperta
    • Jak zarabiać pieniÄ…dze na treÅ›ciach i przestać w gÅ‚upi sposób dorabiać innych
    • Åšmiali siÄ™, gdy uczyÅ‚em tak prostych rzeczy, jak dodawanie relacji, ale gdy zobaczyli, ile dziÄ™ki temu zarabiam, to
    • Szkolenie za 1500 zÅ‚ o tym, jak pisać w Wordzie
    • Nie używaj sÅ‚ów, których nie usÅ‚yszysz w tramwaju
  • RozdziaÅ‚ 10. Ponaglenia i te wredne liczniki dlaczego pomimo wszystko zwiÄ™kszajÄ… sprzedaż
    • Prawdopodobnie najważniejsza umiejÄ™tność w biznesie
    • Sprzedaż nie jest sexy, ale pieniÄ…dze już tak
    • Jak lody Ekipy rozbiÅ‚y bank
    • Jak prawa perswazji wzajemnie siÄ™ uzupeÅ‚niajÄ…
    • Sprzedaj w 5 minut albo pożegnaj siÄ™ z pieniÄ™dzmi
    • Czarny trick iluzjonistów dziaÅ‚ajÄ…cy w social mediach i e-commerce
    • Dlaczego kupujesz kilogram krewetek, pomimo że ich nie lubisz
    • Jak wstawić licznik i zastosować presjÄ™ czasu
    • Dlaczego instynktownie walczymy o ostatnie sztuki
    • Co możesz ograniczyć, żeby zwiÄ™kszyć sprzedaż
  • RozdziaÅ‚ 11. Jak przykleić czytelnika do ekranu smartfona? Poznaj sekret pisania wciÄ…gajÄ…cych postów
    • 1. Dlaczego kluczem do viralowych treÅ›ci sÄ… emocje
    • 2. SiÅ‚a historii
    • 3. Ciekawość
    • 4. Jak tworzyć przyciÄ…gajÄ…ce wzrok nagÅ‚ówki
    • 5. Czym jest tajemnicza technika open loops
  • RozdziaÅ‚ 12. Dlaczego historie sprzedajÄ…, czyli jak w 5 minut stać siÄ™ storytellerem
    • Dlaczego historie sprzedajÄ… i zmieniajÄ… poglÄ…dy innych
    • ZmieÅ„ przekonania, a otworzysz portfele
    • Jak dziaÅ‚a matematyka zmiany przekonaÅ„
    • Jak siÅ‚Ä™ historii zastosować w Twoim biznesie
    • Zajmij czymÅ› umysÅ‚ klienta, a przestanie myÅ›leć o cenie
    • Jak pisać i opowiadać hipnotyzujÄ…ce historie
    • Szybki kurs ukÅ‚adania poczytnych historyjek
    • Ukryta siÅ‚a sentymentu, czyli jak sprzedawać, gdy klientowi krÄ™ci siÄ™ Å‚ezka w oku
    • Ukryta siÅ‚a multisensorycznoÅ›ci
  • RozdziaÅ‚ 13. Jak oÅ›mieszyć cenÄ™ i spowodować, że klient z uÅ›miechem wyda u Ciebie pieniÄ…dze
    • Jak oÅ›mieszyć cenÄ™, żeby przestaÅ‚a być istotna
      • Oprogramowanie w cenie zakupów w markecie
    • Metoda kontrastu
    • Ile zapÅ‚acisz za operacjÄ™?
    • Wychodzi 1 zÅ‚ dziennie
    • Dwa krytyczne bÅ‚Ä™dy, które popeÅ‚niajÄ… przedsiÄ™biorcy, oferujÄ…c bonusy
    • Jak w prosty sposób zhakować 100 miliardów neuronów
  • RozdziaÅ‚ 14. Jak zarabiać miliony, rozdajÄ…c (prawie wszystko) za darmo
    • Jak przygotować mózg klienta do pÅ‚acenia wiÄ™kszych sum
  • RozdziaÅ‚ 15. SiÅ‚a oddanej spoÅ‚ecznoÅ›ci w social mediach, czyli co tak naprawdÄ™ kupujÄ… Twoi klienci
    • Co Å‚Ä…czy Kurta Cobaina z Tadeuszem Rydzykiem
    • SpoÅ‚eczność ojca z Torunia
  • RozdziaÅ‚ 16. Jak grać liczbami, żeby nasze posty sprzedawaÅ‚y
  • RozdziaÅ‚ 17. Jak dopasować siÄ™ do oDbiorcy, żeby poczuÅ‚, że jesteÅ› jego przyjacielem
    • JÄ™zyk ogólny a konkretny
  • RozdziaÅ‚ 18. Tunele, remarketing i follow up dlaczego Twój klient jest zawsze po szklance whisky
    • Jak strategia follow up pozwoli Ci dotrzeć do nawet najbardziej rozproszonych umysÅ‚ów
    • Wolisz 0,3% sprzedaży czy 70% potencjalnych klientów?
    • Dlaczego kontakt do klienta jest o wiele bardziej wartoÅ›ciowym zasobem niż jednorazowa transakcja
    • Co Ci zostanie, gdy stracisz konto na Instagramie
    • Jak przeksztaÅ‚cić znudzonego obserwatora w oddanego klienta
    • Znajdź najczÄ™stsze problemy grupy docelowej, a znajdziesz też pieniÄ…dze
    • Jak nie pozwolić klientowi zapomnieć o wykonaniu przelewu
    • Nie chcÄ™ być nachalny, nie lubiÄ™ takiej sprzedaży
    • Czym siÄ™ kierujesz w biznesie? Twardymi danymi czy wydaje mi siÄ™?
    • Co z tego, że jesteÅ› najlepszy w tym, co robisz, jeżeli klienci o Tobie nie sÅ‚yszeli
    • Dlaczego mylimy znanych z najlepszymi
  • RozdziaÅ‚ 19. Tak nie sprzedaje siÄ™ trumien, czyli jak angażować, żeby sprzedawać
    • Jak pierwszego dnia od napisania oprogramowania generujemy wysokÄ… sprzedaż, gdy inne startupy wycierajÄ… dywany u inwestorów
    • Jak sprzedawać za pomocÄ… dynamicznego wideo?
    • Tak nie sprzedaje siÄ™ trumien
  • RozdziaÅ‚ 20. Co zrobić, żeby promocja i przecena nie wydawaÅ‚y siÄ™ kolejnym trickiem sprzedażowym
  • RozdziaÅ‚ 21. Jest ktoÅ›, komu klient wierzy bardziej, i nie jest to Twoja teÅ›ciowa
    • Po co Ci odkurzacz, skoro do wioski nie doprowadzono jeszcze prÄ…du
    • Jak w 5 minut zainstalować w naszym sklepie internetowym aplikacjÄ™ generujÄ…cÄ… silny dowód spoÅ‚eczny
    • Jak media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe zmieniÅ‚y sprzedaż
    • Co zrobić, żeby opinie na Twoim fanpageu nie tylko byÅ‚y, ale też sprzedawaÅ‚y
    • Jak poduszka i pierze majÄ… siÄ™ do zÅ‚oÅ›liwych komentarzy na Twoim Facebooku
    • 3 ważne zasady, dziÄ™ki którym opinie pisane przez innych bÄ™dÄ… miaÅ‚y wiÄ™kszÄ… moc sprzedażowÄ…
      • Zasada #1
      • Zasada #2
      • Zasada #3
    • Co minutÄ™ rodzi siÄ™ klient
  • RozdziaÅ‚ 22. Przeprowadź klienta z punktu A do punktu B, a odda Ci wszystkie swoje pieniÄ…dze
    • O czym marzÄ… Twoi klienci i jak to zbadać
  • RozdziaÅ‚ 23. 3 etapy schematu kupowania w internecie, o których zapomina 90% przedsiÄ™biorców
    • Etap 1. Zapoznanie z ofertÄ…
    • Etap 2. Oczekiwanie na przesyÅ‚kÄ™
    • Etap 3. Odebranie przesyÅ‚ki
    • Tylko szaleÅ„cy dbajÄ… o piÄ™kne wnÄ™trze komputera
  • RozdziaÅ‚ 24. Napisz ten jeden tekst, a klienci bÄ™dÄ… bÅ‚agali CiÄ™ o produkt
    • Co zrobić, żeby to klient sam przekonywaÅ‚ siebie do zakupu
    • NiedostÄ™pność a efekt wirusowy
  • RozdziaÅ‚ 25. Kaucja czy gotówka? A gdyby to byÅ‚o to samo?
    • Dlaczego jest to tak silna technika i jak jÄ… wÅ‚aÅ›ciwie stosować
    • 4 fakty o gwarancji satysfakcji, dziÄ™ki którym zarobisz wiÄ™cej pieniÄ™dzy
      • Fakt #1. PrzedsiÄ™biorcy bojÄ… siÄ™ pisać o gwarancji satysfakcji, dlatego zyskasz przewagÄ™
      • Fakt #2. Im dÅ‚uższy okres gwarancji satysfakcji, tym mniej zwrotów
      • Fakt #3. Im częściej mówisz o gwarancji satysfakcji, tym klient czuje siÄ™ bezpieczniej
      • Fakt #4. DziÄ™ki zwrotom zyskujesz klienta na lata
  • RozdziaÅ‚ 26. Dlaczego klient przychodzÄ…cy po haczyk na ryby powinien wyjść z wÅ‚asnÄ… Å‚odziÄ…
    • Jak wykorzystać sprzedaż kontekstowÄ… w social mediach
    • Jak takÄ… kontekstowÄ… sprzedaż zastosować w przypadku butiku odzieżowego
  • ZakoÅ„czenie skoÅ„czyÅ‚eÅ› książkÄ™ i co dalej?

Dodaj do koszyka Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.