Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki - Helion

ISBN: 978-83-283-8091-2
stron: 296, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2021-10-05
Księgarnia: Helion
Cena książki: 38,35 zł (poprzednio: 59,00 zł)
Oszczędzasz: 35% (-20,65 zł)
Handlowanie na Facebooku? To działa!
Internet to bÅ‚ogosÅ‚awieÅ„stwo dla wielu biznesów. Okno na Å›wiat, które daje szansÄ™ dotarcia z ofertÄ… do osób, z którymi normalnie, w Å›wiecie offline'owym nie byÅ‚oby okazji nawet siÄ™ spotkać. O sprzedaży nie wspominajÄ…c. Sklep internetowy, czat tego sklepu, sprawny system pÅ‚atnoÅ›ci, perfekcyjne zdjÄ™cia produktów, szybka komunikacja w każdym dostÄ™pnym kanale social mediów... I nic. Może nie nic, ale niewiele. Tyle siÄ™ mówi i pisze o promocyjnej roli mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, a tu proszÄ™ - nie dziaÅ‚a. Przepalanie czasu i pieniÄ™dzy.
O, czyżby? A może po prostu, w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych jest jak w życiu? Jak w handlowaniu face to face? Ten jest skuteczniejszy, kto jest bardziej perswazyjny? Kto potrafi lepiej wywierać wpÅ‚yw? Bo social media to tak naprawdÄ™ nie sÄ… media. To wspóÅ‚czesny "miejski ryneczek", na którym sprzedawcy spotykajÄ… siÄ™ z potencjalnymi kupujÄ…cymi, a spoÅ›ród wielu "stoisk" sukces odnosi to, którego wÅ‚aÅ›ciciel jest najbardziej przekonujÄ…cy. Rzecz w tym, by przestać wrzucać na Facebooka posty (bo przecież dziÅ› Å›roda, w Å›rodÄ™ trzeba coÅ› napisać!) i zaprzÄ…c go do prawdziwej gry w sprzedawanie. Na 101 perswazyjnych sposobów.
JesteÅ› na to gotów?
Osoby które kupowały "Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki", wybierały także:
- Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby 57,92 zł, (13,90 zł -76%)
- Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekst 57,92 zł, (13,90 zł -76%)
- Socjotechnika. Sztuka zdobywania w 57,92 zł, (13,90 zł -76%)
- Skuteczna reklama na LinkedInie 55,60 zł, (13,90 zł -75%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
Spis treści
Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawaæ tam, gdzie inni zdobywaj± tylko lajki -- spis tre¶ci
- Dlaczego nie cierpiê wstêpów do ksi±¿ek i Ty pewnie te¿
- Prawdziwy sekret internetowych milionerów
- Rozdzia³ 1. Dlaczego Twoje social media nie sprzedaj± 8 najczêstszych b³êdów
- B³±d 1. Dlaczego Twoje social media to s³up og³oszeniowy
- B³±d 2. Boisz siê sprzedawaæ
- B³±d 3. Nie chcê byæ nachalna
- Twoje CV dla zakonu nazaretanek a social media
- Co robi mózg na ¶mietniku
- Co Ci daje w³amywanie siê do mózgu osób scrolluj±cych Instagram
- B³±d 4. Zrobiê to, co inni Twoje DNA jest wyj±tkowe, wszystko inne to kopia
- To, od czego uciekasz, mo¿e byæ Twoj± najwiêksz± przewag±
- B³±d 5. Nieustanne szukanie magicznego serwisu spo³eczno¶ciowego
- Dlaczego wena i talent s± przereklamowane
- B³±d 6. Brak systematyczno¶ci a efekt serialu
- B³±d 7. Niezrozumienie elementu social
- Bêdziesz sprzedawa³, nawet gdy tego nie chcesz
- Jak siê buduje tak± spo³eczno¶æ
- B³±d 8. Niezrozumienie specyfiki Facebooka i Instagrama zasiêg organiczny to darmowa próbka
- Zamiast siê obra¿aæ, ciesz siê, ¿e mo¿esz p³aciæ
- Gdy Facebook i Google puszczaj± Ci oczko
- Rozdzia³ 2. Jak sprzedaje siê w social mediach i dlaczego Twój profil to nie sklep internetowy
- Ró¿ne intencje zakupowe Google a social media
- Dlaczego intencje s± w tym ca³ym zamieszaniu kluczowe
- Jak zamieniæ wciskanie na opowiadania i przy okazji zrobiæ sobie selfie
- Wyobra¼ sobie czerwon± lampkê w mózgu potencjalnego klienta
- Uwaga, kieszonkowiec!
- Ró¿ne intencje zakupowe Google a social media
- Rozdzia³ 3. Jak dzia³a dopamina i dlaczego Facebook uwielbia komentarze
- Jak wykorzystaæ dopaminowy g³ód dla w³asnych celów
- Jak wykorzystaæ g³ód dopaminowy w zwiêkszaniu sprzeda¿y
- Dlaczego musisz o¿ywiæ swój profil i generowaæ jak najwiêcej komentarzy
- Rozdzia³ 4. Najwa¿niejszy element, o który walcz± obecnie wszystkie firmy
- 7 najskuteczniejszych sposobów na utrzymanie uwagi w social mediach
- 1. Je¿eli w Twojej bran¿y wszyscy robi± co¶ w podobny sposób, Ty zrób co¶ ca³kowicie odwrotnego
- 4 wa¿ne pytania, które warto sobie zadaæ, ¿eby wyró¿niæ siê w social mediach
- Dlaczego boimy siê byæ inni?
- 2. Jak zastosowaæ scroll stoppery na swoich profilach
- 3. Jak wykorzystaæ FFA, czyli wa¿ny obszar w mózgu s³u¿±cy do rozpoznawania twarzy
- Eksperyment z selfie, który du¿o Ciê nauczy
- 4. Si³a dynamicznych przej¶æ
- Jak zatem tworzyæ dynamiczne wideo, które przykuje i utrzyma uwagê w social mediach?
- TikTok to tak naprawdê ulepszony YouTube
- 5. Zdjêcia firmowe wygl±daj±ce jak zdjêcia z profilu prywatnego
- 6. Nietypowa czcionka, a tak naprawdê font
- 7. Wyró¿nij siê albo zgiñ
- Wyró¿nienie siê na podstawie mikroniszy
- 1. Je¿eli w Twojej bran¿y wszyscy robi± co¶ w podobny sposób, Ty zrób co¶ ca³kowicie odwrotnego
- 7 najskuteczniejszych sposobów na utrzymanie uwagi w social mediach
- Rozdzia³ 5. AIDA w praktyce, czyli dlaczego wiêkszo¶æ postów nie sprzedaje?
- AIDA to schody, po których prowadzisz klienta za rêkê prosto do bankomatu
- Krok 1. Attention
- Krok 2. Interest
- Krok 3. Desire
- Od przypadkowego nag³ówka do hipnotycznego transu po¿±dania
- Hej, mam puzzla, który Ci wypad³
- Krok 4. Action
- Kwintesencja hipnotycznej sprzeda¿y
- Czy takie wezwanie do akcji dzia³a? Czy powtarzanie miliony razy jakiego¶ tekstu ma wp³yw na wyniki?
- Jak zrobiæ wezwanie do akcji w sprzeda¿y na livie lub webinarze?
- Brakuj±cy element uk³adanki
- Klient kupi teraz albo prawdopodobnie nigdy
- AIDA+P to nie tylko ten JEDEN tekst na Instagramie czy Facebooku
- AIDA to schody, po których prowadzisz klienta za rêkê prosto do bankomatu
- Rozdzia³ 6. Si³a marki, czyli jak czêsto dodawaæ posty, ¿eby sprzedaæ wiêcej produktów i podpisaæ wiêcej umów
- Jak emocje wzmacniaj± zapamiêtywanie i co to dla Ciebie oznacza
- Muzyka, kolorofony i wodotryski vs czarny tekst na bia³ym tle
- Jak przeszli¶my na dietê socialmediow±?
- Czym jest efekt aureoli w social mediach i jak wykorzystaæ go w praktyce
- Byæ mo¿e masz ju¿ efekty z social mediów, ale o tym nie wiesz
- Jak czêsto publikowaæ w social mediach i dlaczego tak czêsto
- Jak emocje wzmacniaj± zapamiêtywanie i co to dla Ciebie oznacza
- Rozdzia³ 7. Dlaczego emocje w postach sprzedaj± i co dobrego wynika z hejtu
- Jak zamieniæ komentarze w transakcje
- Czy bardziej kupujesz produkt czy sprzedawcê?
- Liczba komentarzy a neurony bli¼niacze
- 1. Co ³±czy pole minowe, katastrofê samolotu i komentarze na Instagramie?
- 2. Jak odpisywaæ na komentarze i zjednaæ sobie klientów?
- 3. Twórz emocjonalne posty niech emocje rezonuj±
- 4. Prosty sposób na gigantyczne zaanga¿owanie w komentarzach
- 5. Jak transmisje na ¿ywo wp³ywaj± na zaanga¿owanie spo³eczno¶ci?
- 6. Jak staæ siê milionerem, wkurzaj±c Polaków?
- 7. Wspólny wróg, czyli jak graæ i zarabiaæ na hejcie?
- Liczba komentarzy a neurony bli¼niacze
- Rozdzia³ 8. Bonding i domowe reality show, czyli po co Ci te storiesy
- Ukryty sekret wywierania wp³ywu Baracka Obamy i Donalda Tuska
- Jak uruchomiæ efekt serialu w naszych kana³ach social mediów
- Dlaczego ¿ycie innych wydaje nam siê ciekawsze ni¿ nasze
- Niewa¿ne, co jest na sprzeda¿, wa¿niejsze jest, kto sprzedaje
- Jak strategia okruszków chleba przyci±ga przed ekran smartfona g³odn± zakupów spo³eczno¶æ
- Kszta³t naszych uszu a blokada przed nagrywaniem, czyli dlaczego Twój g³os brzmi nieznajomo
- Misja, która bêdzie reaktorem j±drowym Twojego przekazu
- Pomó¿ wystarczaj±cej grupie ludzi, a zrobi± z Ciebie milionera
- Zrób tê jedn± rzecz, a nigdy nie bêdziesz klepa³ biedy
- Jak przeistaczaj±c siê z larwy w motyla, przyci±gn±æ uwagê w social mediach
- 5 etapów od cz³owieka cienia do osoby wype³niaj±cej stadiony
- Jak zdjêcie ze szczeniaczkiem na Instagramie poprawi konwersjê w Twoim sklepie internetowym
- Rozdzia³ 9. Dlaczego warto budowaæ silny wizerunek eksperta i jak prze³o¿y siê to na sprzeda¿
- Jak popisywanie siê mocami superbohatera podwoi Twój maj±tek
- Dlaczego Twoi odbiorcy nie znaj± siê na tym, co kupuj±
- Ludzie nie ufaj± sprzedawcom
- Zmieñ ten jeden element na wizytówce, a liczba zamówieñ wzro¶nie
- Mo¿esz byæ najlepszy, ale ten jeden element pogr±¿y ka¿d± transakcjê
- Ale ja nie jestem ekspertem!
- Tak siê zdobywa uwagê
- Potê¿ny skarb, który marnuje siê w Twojej skrzynce e-mailowej
- Perswazje chodz± parami (i nie tylko)
- Sk±d jeszcze braæ pomys³y na posty czy nagrania buduj±ce wizerunek eksperta
- Jak zarabiaæ pieni±dze na tre¶ciach i przestaæ w g³upi sposób dorabiaæ innych
- ¦miali siê, gdy uczy³em tak prostych rzeczy, jak dodawanie relacji, ale gdy zobaczyli, ile dziêki temu zarabiam, to
- Szkolenie za 1500 z³ o tym, jak pisaæ w Wordzie
- Nie u¿ywaj s³ów, których nie us³yszysz w tramwaju
- Rozdzia³ 10. Ponaglenia i te wredne liczniki dlaczego pomimo wszystko zwiêkszaj± sprzeda¿
- Prawdopodobnie najwa¿niejsza umiejêtno¶æ w biznesie
- Sprzeda¿ nie jest sexy, ale pieni±dze ju¿ tak
- Jak lody Ekipy rozbi³y bank
- Jak prawa perswazji wzajemnie siê uzupe³niaj±
- Sprzedaj w 5 minut albo po¿egnaj siê z pieniêdzmi
- Czarny trick iluzjonistów dzia³aj±cy w social mediach i e-commerce
- Dlaczego kupujesz kilogram krewetek, pomimo ¿e ich nie lubisz
- Jak wstawiæ licznik i zastosowaæ presjê czasu
- Dlaczego instynktownie walczymy o ostatnie sztuki
- Co mo¿esz ograniczyæ, ¿eby zwiêkszyæ sprzeda¿
- Rozdzia³ 11. Jak przykleiæ czytelnika do ekranu smartfona? Poznaj sekret pisania wci±gaj±cych postów
- 1. Dlaczego kluczem do viralowych tre¶ci s± emocje
- 2. Si³a historii
- 3. Ciekawo¶æ
- 4. Jak tworzyæ przyci±gaj±ce wzrok nag³ówki
- 5. Czym jest tajemnicza technika open loops
- Rozdzia³ 12. Dlaczego historie sprzedaj±, czyli jak w 5 minut staæ siê storytellerem
- Dlaczego historie sprzedaj± i zmieniaj± pogl±dy innych
- Zmieñ przekonania, a otworzysz portfele
- Jak dzia³a matematyka zmiany przekonañ
- Jak si³ê historii zastosowaæ w Twoim biznesie
- Zajmij czym¶ umys³ klienta, a przestanie my¶leæ o cenie
- Jak pisaæ i opowiadaæ hipnotyzuj±ce historie
- Szybki kurs uk³adania poczytnych historyjek
- Ukryta si³a sentymentu, czyli jak sprzedawaæ, gdy klientowi krêci siê ³ezka w oku
- Ukryta si³a multisensoryczno¶ci
- Rozdzia³ 13. Jak o¶mieszyæ cenê i spowodowaæ, ¿e klient z u¶miechem wyda u Ciebie pieni±dze
- Jak o¶mieszyæ cenê, ¿eby przesta³a byæ istotna
- Oprogramowanie w cenie zakupów w markecie
- Metoda kontrastu
- Ile zap³acisz za operacjê?
- Wychodzi 1 z³ dziennie
- Dwa krytyczne b³êdy, które pope³niaj± przedsiêbiorcy, oferuj±c bonusy
- Jak w prosty sposób zhakowaæ 100 miliardów neuronów
- Jak o¶mieszyæ cenê, ¿eby przesta³a byæ istotna
- Rozdzia³ 14. Jak zarabiaæ miliony, rozdaj±c (prawie wszystko) za darmo
- Jak przygotowaæ mózg klienta do p³acenia wiêkszych sum
- Rozdzia³ 15. Si³a oddanej spo³eczno¶ci w social mediach, czyli co tak naprawdê kupuj± Twoi klienci
- Co ³±czy Kurta Cobaina z Tadeuszem Rydzykiem
- Spo³eczno¶æ ojca z Torunia
- Rozdzia³ 16. Jak graæ liczbami, ¿eby nasze posty sprzedawa³y
- Rozdzia³ 17. Jak dopasowaæ siê do oDbiorcy, ¿eby poczu³, ¿e jeste¶ jego przyjacielem
- Jêzyk ogólny a konkretny
- Rozdzia³ 18. Tunele, remarketing i follow up dlaczego Twój klient jest zawsze po szklance whisky
- Jak strategia follow up pozwoli Ci dotrzeæ do nawet najbardziej rozproszonych umys³ów
- Wolisz 0,3% sprzeda¿y czy 70% potencjalnych klientów?
- Dlaczego kontakt do klienta jest o wiele bardziej warto¶ciowym zasobem ni¿ jednorazowa transakcja
- Co Ci zostanie, gdy stracisz konto na Instagramie
- Jak przekszta³ciæ znudzonego obserwatora w oddanego klienta
- Znajd¼ najczêstsze problemy grupy docelowej, a znajdziesz te¿ pieni±dze
- Jak nie pozwoliæ klientowi zapomnieæ o wykonaniu przelewu
- Nie chcê byæ nachalny, nie lubiê takiej sprzeda¿y
- Czym siê kierujesz w biznesie? Twardymi danymi czy wydaje mi siê?
- Co z tego, ¿e jeste¶ najlepszy w tym, co robisz, je¿eli klienci o Tobie nie s³yszeli
- Dlaczego mylimy znanych z najlepszymi
- Rozdzia³ 19. Tak nie sprzedaje siê trumien, czyli jak anga¿owaæ, ¿eby sprzedawaæ
- Jak pierwszego dnia od napisania oprogramowania generujemy wysok± sprzeda¿, gdy inne startupy wycieraj± dywany u inwestorów
- Jak sprzedawaæ za pomoc± dynamicznego wideo?
- Tak nie sprzedaje siê trumien
- Rozdzia³ 20. Co zrobiæ, ¿eby promocja i przecena nie wydawa³y siê kolejnym trickiem sprzeda¿owym
- Rozdzia³ 21. Jest kto¶, komu klient wierzy bardziej, i nie jest to Twoja te¶ciowa
- Po co Ci odkurzacz, skoro do wioski nie doprowadzono jeszcze pr±du
- Jak w 5 minut zainstalowaæ w naszym sklepie internetowym aplikacjê generuj±c± silny dowód spo³eczny
- Jak media spo³eczno¶ciowe zmieni³y sprzeda¿
- Co zrobiæ, ¿eby opinie na Twoim fanpageu nie tylko by³y, ale te¿ sprzedawa³y
- Jak poduszka i pierze maj± siê do z³o¶liwych komentarzy na Twoim Facebooku
- 3 wa¿ne zasady, dziêki którym opinie pisane przez innych bêd± mia³y wiêksz± moc sprzeda¿ow±
- Zasada #1
- Zasada #2
- Zasada #3
- Co minutê rodzi siê klient
- Rozdzia³ 22. Przeprowad¼ klienta z punktu A do punktu B, a odda Ci wszystkie swoje pieni±dze
- O czym marz± Twoi klienci i jak to zbadaæ
- Rozdzia³ 23. 3 etapy schematu kupowania w internecie, o których zapomina 90% przedsiêbiorców
- Etap 1. Zapoznanie z ofert±
- Etap 2. Oczekiwanie na przesy³kê
- Etap 3. Odebranie przesy³ki
- Tylko szaleñcy dbaj± o piêkne wnêtrze komputera
- Rozdzia³ 24. Napisz ten jeden tekst, a klienci bêd± b³agali Ciê o produkt
- Co zrobiæ, ¿eby to klient sam przekonywa³ siebie do zakupu
- Niedostêpno¶æ a efekt wirusowy
- Rozdzia³ 25. Kaucja czy gotówka? A gdyby to by³o to samo?
- Dlaczego jest to tak silna technika i jak j± w³a¶ciwie stosowaæ
- 4 fakty o gwarancji satysfakcji, dziêki którym zarobisz wiêcej pieniêdzy
- Fakt #1. Przedsiêbiorcy boj± siê pisaæ o gwarancji satysfakcji, dlatego zyskasz przewagê
- Fakt #2. Im d³u¿szy okres gwarancji satysfakcji, tym mniej zwrotów
- Fakt #3. Im czê¶ciej mówisz o gwarancji satysfakcji, tym klient czuje siê bezpieczniej
- Fakt #4. Dziêki zwrotom zyskujesz klienta na lata
- Rozdzia³ 26. Dlaczego klient przychodz±cy po haczyk na ryby powinien wyj¶æ z w³asn± ³odzi±
- Jak wykorzystaæ sprzeda¿ kontekstow± w social mediach
- Jak tak± kontekstow± sprzeda¿ zastosowaæ w przypadku butiku odzie¿owego
- Zakoñczenie skoñczy³e¶ ksi±¿kê i co dalej?