reklama - zainteresowany?

Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki - Helion

Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki
Autor: Mirosław Skwarek
ISBN: 978-83-283-8091-2
stron: 296, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2021-10-05
Księgarnia: Helion

Cena książki: 38,35 zł (poprzednio: 59,00 zł)
Oszczędzasz: 35% (-20,65 zł)

Dodaj do koszyka Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki

Tagi: Social Media

Handlowanie na Facebooku? To działa!

Internet to bÅ‚ogosÅ‚awieÅ„stwo dla wielu biznesów. Okno na Å›wiat, które daje szansÄ™ dotarcia z ofertÄ… do osób, z którymi normalnie, w Å›wiecie offline'owym nie byÅ‚oby okazji nawet siÄ™ spotkać. O sprzedaży nie wspominajÄ…c. Sklep internetowy, czat tego sklepu, sprawny system pÅ‚atnoÅ›ci, perfekcyjne zdjÄ™cia produktów, szybka komunikacja w każdym dostÄ™pnym kanale social mediów... I nic. Może nie nic, ale niewiele. Tyle siÄ™ mówi i pisze o promocyjnej roli mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, a tu proszÄ™ - nie dziaÅ‚a. Przepalanie czasu i pieniÄ™dzy.

O, czyżby? A może po prostu, w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych jest jak w życiu? Jak w handlowaniu face to face? Ten jest skuteczniejszy, kto jest bardziej perswazyjny? Kto potrafi lepiej wywierać wpÅ‚yw? Bo social media to tak naprawdÄ™ nie sÄ… media. To wspóÅ‚czesny "miejski ryneczek", na którym sprzedawcy spotykajÄ… siÄ™ z potencjalnymi kupujÄ…cymi, a spoÅ›ród wielu "stoisk" sukces odnosi to, którego wÅ‚aÅ›ciciel jest najbardziej przekonujÄ…cy. Rzecz w tym, by przestać wrzucać na Facebooka posty (bo przecież dziÅ› Å›roda, w Å›rodÄ™ trzeba coÅ› napisać!) i zaprzÄ…c go do prawdziwej gry w sprzedawanie. Na 101 perswazyjnych sposobów.

JesteÅ› na to gotów?

Dodaj do koszyka Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki

 

Osoby które kupowały "Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki", wybierały także:

  • Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby
  • Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekst
  • Socjotechnika. Sztuka zdobywania w
  • Skuteczna reklama na LinkedInie
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci

Dodaj do koszyka Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki

Spis treści

Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawaæ tam, gdzie inni zdobywaj± tylko lajki -- spis tre¶ci

  • Dlaczego nie cierpiê wstêpów do ksi±¿ek i Ty pewnie te¿
    • Prawdziwy sekret internetowych milionerów
  • Rozdzia³ 1. Dlaczego Twoje social media nie sprzedaj± 8 najczêstszych b³êdów
    • B³±d 1. Dlaczego Twoje social media to s³up og³oszeniowy
    • B³±d 2. Boisz siê sprzedawaæ
    • B³±d 3. Nie chcê byæ nachalna
      • Twoje CV dla zakonu nazaretanek a social media
      • Co robi mózg na ¶mietniku
      • Co Ci daje w³amywanie siê do mózgu osób scrolluj±cych Instagram
    • B³±d 4. Zrobiê to, co inni Twoje DNA jest wyj±tkowe, wszystko inne to kopia
      • To, od czego uciekasz, mo¿e byæ Twoj± najwiêksz± przewag±
    • B³±d 5. Nieustanne szukanie magicznego serwisu spo³eczno¶ciowego
      • Dlaczego wena i talent s± przereklamowane
    • B³±d 6. Brak systematyczno¶ci a efekt serialu
    • B³±d 7. Niezrozumienie elementu social
      • Bêdziesz sprzedawa³, nawet gdy tego nie chcesz
      • Jak siê buduje tak± spo³eczno¶æ
    • B³±d 8. Niezrozumienie specyfiki Facebooka i Instagrama zasiêg organiczny to darmowa próbka
      • Zamiast siê obra¿aæ, ciesz siê, ¿e mo¿esz p³aciæ
      • Gdy Facebook i Google puszczaj± Ci oczko
  • Rozdzia³ 2. Jak sprzedaje siê w social mediach i dlaczego Twój profil to nie sklep internetowy
    • Ró¿ne intencje zakupowe Google a social media
      • Dlaczego intencje s± w tym ca³ym zamieszaniu kluczowe
      • Jak zamieniæ wciskanie na opowiadania i przy okazji zrobiæ sobie selfie
    • Wyobra¼ sobie czerwon± lampkê w mózgu potencjalnego klienta
      • Uwaga, kieszonkowiec!
  • Rozdzia³ 3. Jak dzia³a dopamina i dlaczego Facebook uwielbia komentarze
    • Jak wykorzystaæ dopaminowy g³ód dla w³asnych celów
    • Jak wykorzystaæ g³ód dopaminowy w zwiêkszaniu sprzeda¿y
    • Dlaczego musisz o¿ywiæ swój profil i generowaæ jak najwiêcej komentarzy
  • Rozdzia³ 4. Najwa¿niejszy element, o który walcz± obecnie wszystkie firmy
    • 7 najskuteczniejszych sposobów na utrzymanie uwagi w social mediach
      • 1. Je¿eli w Twojej bran¿y wszyscy robi± co¶ w podobny sposób, Ty zrób co¶ ca³kowicie odwrotnego
        • 4 wa¿ne pytania, które warto sobie zadaæ, ¿eby wyró¿niæ siê w social mediach
        • Dlaczego boimy siê byæ inni?
      • 2. Jak zastosowaæ scroll stoppery na swoich profilach
      • 3. Jak wykorzystaæ FFA, czyli wa¿ny obszar w mózgu s³u¿±cy do rozpoznawania twarzy
        • Eksperyment z selfie, który du¿o Ciê nauczy
      • 4. Si³a dynamicznych przej¶æ
        • Jak zatem tworzyæ dynamiczne wideo, które przykuje i utrzyma uwagê w social mediach?
        • TikTok to tak naprawdê ulepszony YouTube
      • 5. Zdjêcia firmowe wygl±daj±ce jak zdjêcia z profilu prywatnego
      • 6. Nietypowa czcionka, a tak naprawdê font
      • 7. Wyró¿nij siê albo zgiñ
        • Wyró¿nienie siê na podstawie mikroniszy
  • Rozdzia³ 5. AIDA w praktyce, czyli dlaczego wiêkszo¶æ postów nie sprzedaje?
    • AIDA to schody, po których prowadzisz klienta za rêkê prosto do bankomatu
      • Krok 1. Attention
      • Krok 2. Interest
      • Krok 3. Desire
        • Od przypadkowego nag³ówka do hipnotycznego transu po¿±dania
        • Hej, mam puzzla, który Ci wypad³
      • Krok 4. Action
    • Kwintesencja hipnotycznej sprzeda¿y
      • Czy takie wezwanie do akcji dzia³a? Czy powtarzanie miliony razy jakiego¶ tekstu ma wp³yw na wyniki?
      • Jak zrobiæ wezwanie do akcji w sprzeda¿y na livie lub webinarze?
    • Brakuj±cy element uk³adanki
      • Klient kupi teraz albo prawdopodobnie nigdy
      • AIDA+P to nie tylko ten JEDEN tekst na Instagramie czy Facebooku
  • Rozdzia³ 6. Si³a marki, czyli jak czêsto dodawaæ posty, ¿eby sprzedaæ wiêcej produktów i podpisaæ wiêcej umów
    • Jak emocje wzmacniaj± zapamiêtywanie i co to dla Ciebie oznacza
      • Muzyka, kolorofony i wodotryski vs czarny tekst na bia³ym tle
      • Jak przeszli¶my na dietê socialmediow±?
    • Czym jest efekt aureoli w social mediach i jak wykorzystaæ go w praktyce
      • Byæ mo¿e masz ju¿ efekty z social mediów, ale o tym nie wiesz
      • Jak czêsto publikowaæ w social mediach i dlaczego tak czêsto
  • Rozdzia³ 7. Dlaczego emocje w postach sprzedaj± i co dobrego wynika z hejtu
    • Jak zamieniæ komentarze w transakcje
    • Czy bardziej kupujesz produkt czy sprzedawcê?
      • Liczba komentarzy a neurony bli¼niacze
        • 1. Co ³±czy pole minowe, katastrofê samolotu i komentarze na Instagramie?
        • 2. Jak odpisywaæ na komentarze i zjednaæ sobie klientów?
        • 3. Twórz emocjonalne posty niech emocje rezonuj±
        • 4. Prosty sposób na gigantyczne zaanga¿owanie w komentarzach
        • 5. Jak transmisje na ¿ywo wp³ywaj± na zaanga¿owanie spo³eczno¶ci?
        • 6. Jak staæ siê milionerem, wkurzaj±c Polaków?
        • 7. Wspólny wróg, czyli jak graæ i zarabiaæ na hejcie?
  • Rozdzia³ 8. Bonding i domowe reality show, czyli po co Ci te storiesy
    • Ukryty sekret wywierania wp³ywu Baracka Obamy i Donalda Tuska
    • Jak uruchomiæ efekt serialu w naszych kana³ach social mediów
    • Dlaczego ¿ycie innych wydaje nam siê ciekawsze ni¿ nasze
    • Niewa¿ne, co jest na sprzeda¿, wa¿niejsze jest, kto sprzedaje
    • Jak strategia okruszków chleba przyci±ga przed ekran smartfona g³odn± zakupów spo³eczno¶æ
    • Kszta³t naszych uszu a blokada przed nagrywaniem, czyli dlaczego Twój g³os brzmi nieznajomo
    • Misja, która bêdzie reaktorem j±drowym Twojego przekazu
    • Pomó¿ wystarczaj±cej grupie ludzi, a zrobi± z Ciebie milionera
    • Zrób tê jedn± rzecz, a nigdy nie bêdziesz klepa³ biedy
    • Jak przeistaczaj±c siê z larwy w motyla, przyci±gn±æ uwagê w social mediach
    • 5 etapów od cz³owieka cienia do osoby wype³niaj±cej stadiony
    • Jak zdjêcie ze szczeniaczkiem na Instagramie poprawi konwersjê w Twoim sklepie internetowym
  • Rozdzia³ 9. Dlaczego warto budowaæ silny wizerunek eksperta i jak prze³o¿y siê to na sprzeda¿
    • Jak popisywanie siê mocami superbohatera podwoi Twój maj±tek
    • Dlaczego Twoi odbiorcy nie znaj± siê na tym, co kupuj±
    • Ludzie nie ufaj± sprzedawcom
    • Zmieñ ten jeden element na wizytówce, a liczba zamówieñ wzro¶nie
    • Mo¿esz byæ najlepszy, ale ten jeden element pogr±¿y ka¿d± transakcjê
    • Ale ja nie jestem ekspertem!
    • Tak siê zdobywa uwagê
    • Potê¿ny skarb, który marnuje siê w Twojej skrzynce e-mailowej
    • Perswazje chodz± parami (i nie tylko)
    • Sk±d jeszcze braæ pomys³y na posty czy nagrania buduj±ce wizerunek eksperta
    • Jak zarabiaæ pieni±dze na tre¶ciach i przestaæ w g³upi sposób dorabiaæ innych
    • ¦miali siê, gdy uczy³em tak prostych rzeczy, jak dodawanie relacji, ale gdy zobaczyli, ile dziêki temu zarabiam, to
    • Szkolenie za 1500 z³ o tym, jak pisaæ w Wordzie
    • Nie u¿ywaj s³ów, których nie us³yszysz w tramwaju
  • Rozdzia³ 10. Ponaglenia i te wredne liczniki dlaczego pomimo wszystko zwiêkszaj± sprzeda¿
    • Prawdopodobnie najwa¿niejsza umiejêtno¶æ w biznesie
    • Sprzeda¿ nie jest sexy, ale pieni±dze ju¿ tak
    • Jak lody Ekipy rozbi³y bank
    • Jak prawa perswazji wzajemnie siê uzupe³niaj±
    • Sprzedaj w 5 minut albo po¿egnaj siê z pieniêdzmi
    • Czarny trick iluzjonistów dzia³aj±cy w social mediach i e-commerce
    • Dlaczego kupujesz kilogram krewetek, pomimo ¿e ich nie lubisz
    • Jak wstawiæ licznik i zastosowaæ presjê czasu
    • Dlaczego instynktownie walczymy o ostatnie sztuki
    • Co mo¿esz ograniczyæ, ¿eby zwiêkszyæ sprzeda¿
  • Rozdzia³ 11. Jak przykleiæ czytelnika do ekranu smartfona? Poznaj sekret pisania wci±gaj±cych postów
    • 1. Dlaczego kluczem do viralowych tre¶ci s± emocje
    • 2. Si³a historii
    • 3. Ciekawo¶æ
    • 4. Jak tworzyæ przyci±gaj±ce wzrok nag³ówki
    • 5. Czym jest tajemnicza technika open loops
  • Rozdzia³ 12. Dlaczego historie sprzedaj±, czyli jak w 5 minut staæ siê storytellerem
    • Dlaczego historie sprzedaj± i zmieniaj± pogl±dy innych
    • Zmieñ przekonania, a otworzysz portfele
    • Jak dzia³a matematyka zmiany przekonañ
    • Jak si³ê historii zastosowaæ w Twoim biznesie
    • Zajmij czym¶ umys³ klienta, a przestanie my¶leæ o cenie
    • Jak pisaæ i opowiadaæ hipnotyzuj±ce historie
    • Szybki kurs uk³adania poczytnych historyjek
    • Ukryta si³a sentymentu, czyli jak sprzedawaæ, gdy klientowi krêci siê ³ezka w oku
    • Ukryta si³a multisensoryczno¶ci
  • Rozdzia³ 13. Jak o¶mieszyæ cenê i spowodowaæ, ¿e klient z u¶miechem wyda u Ciebie pieni±dze
    • Jak o¶mieszyæ cenê, ¿eby przesta³a byæ istotna
      • Oprogramowanie w cenie zakupów w markecie
    • Metoda kontrastu
    • Ile zap³acisz za operacjê?
    • Wychodzi 1 z³ dziennie
    • Dwa krytyczne b³êdy, które pope³niaj± przedsiêbiorcy, oferuj±c bonusy
    • Jak w prosty sposób zhakowaæ 100 miliardów neuronów
  • Rozdzia³ 14. Jak zarabiaæ miliony, rozdaj±c (prawie wszystko) za darmo
    • Jak przygotowaæ mózg klienta do p³acenia wiêkszych sum
  • Rozdzia³ 15. Si³a oddanej spo³eczno¶ci w social mediach, czyli co tak naprawdê kupuj± Twoi klienci
    • Co ³±czy Kurta Cobaina z Tadeuszem Rydzykiem
    • Spo³eczno¶æ ojca z Torunia
  • Rozdzia³ 16. Jak graæ liczbami, ¿eby nasze posty sprzedawa³y
  • Rozdzia³ 17. Jak dopasowaæ siê do oDbiorcy, ¿eby poczu³, ¿e jeste¶ jego przyjacielem
    • Jêzyk ogólny a konkretny
  • Rozdzia³ 18. Tunele, remarketing i follow up dlaczego Twój klient jest zawsze po szklance whisky
    • Jak strategia follow up pozwoli Ci dotrzeæ do nawet najbardziej rozproszonych umys³ów
    • Wolisz 0,3% sprzeda¿y czy 70% potencjalnych klientów?
    • Dlaczego kontakt do klienta jest o wiele bardziej warto¶ciowym zasobem ni¿ jednorazowa transakcja
    • Co Ci zostanie, gdy stracisz konto na Instagramie
    • Jak przekszta³ciæ znudzonego obserwatora w oddanego klienta
    • Znajd¼ najczêstsze problemy grupy docelowej, a znajdziesz te¿ pieni±dze
    • Jak nie pozwoliæ klientowi zapomnieæ o wykonaniu przelewu
    • Nie chcê byæ nachalny, nie lubiê takiej sprzeda¿y
    • Czym siê kierujesz w biznesie? Twardymi danymi czy wydaje mi siê?
    • Co z tego, ¿e jeste¶ najlepszy w tym, co robisz, je¿eli klienci o Tobie nie s³yszeli
    • Dlaczego mylimy znanych z najlepszymi
  • Rozdzia³ 19. Tak nie sprzedaje siê trumien, czyli jak anga¿owaæ, ¿eby sprzedawaæ
    • Jak pierwszego dnia od napisania oprogramowania generujemy wysok± sprzeda¿, gdy inne startupy wycieraj± dywany u inwestorów
    • Jak sprzedawaæ za pomoc± dynamicznego wideo?
    • Tak nie sprzedaje siê trumien
  • Rozdzia³ 20. Co zrobiæ, ¿eby promocja i przecena nie wydawa³y siê kolejnym trickiem sprzeda¿owym
  • Rozdzia³ 21. Jest kto¶, komu klient wierzy bardziej, i nie jest to Twoja te¶ciowa
    • Po co Ci odkurzacz, skoro do wioski nie doprowadzono jeszcze pr±du
    • Jak w 5 minut zainstalowaæ w naszym sklepie internetowym aplikacjê generuj±c± silny dowód spo³eczny
    • Jak media spo³eczno¶ciowe zmieni³y sprzeda¿
    • Co zrobiæ, ¿eby opinie na Twoim fanpageu nie tylko by³y, ale te¿ sprzedawa³y
    • Jak poduszka i pierze maj± siê do z³o¶liwych komentarzy na Twoim Facebooku
    • 3 wa¿ne zasady, dziêki którym opinie pisane przez innych bêd± mia³y wiêksz± moc sprzeda¿ow±
      • Zasada #1
      • Zasada #2
      • Zasada #3
    • Co minutê rodzi siê klient
  • Rozdzia³ 22. Przeprowad¼ klienta z punktu A do punktu B, a odda Ci wszystkie swoje pieni±dze
    • O czym marz± Twoi klienci i jak to zbadaæ
  • Rozdzia³ 23. 3 etapy schematu kupowania w internecie, o których zapomina 90% przedsiêbiorców
    • Etap 1. Zapoznanie z ofert±
    • Etap 2. Oczekiwanie na przesy³kê
    • Etap 3. Odebranie przesy³ki
    • Tylko szaleñcy dbaj± o piêkne wnêtrze komputera
  • Rozdzia³ 24. Napisz ten jeden tekst, a klienci bêd± b³agali Ciê o produkt
    • Co zrobiæ, ¿eby to klient sam przekonywa³ siebie do zakupu
    • Niedostêpno¶æ a efekt wirusowy
  • Rozdzia³ 25. Kaucja czy gotówka? A gdyby to by³o to samo?
    • Dlaczego jest to tak silna technika i jak j± w³a¶ciwie stosowaæ
    • 4 fakty o gwarancji satysfakcji, dziêki którym zarobisz wiêcej pieniêdzy
      • Fakt #1. Przedsiêbiorcy boj± siê pisaæ o gwarancji satysfakcji, dlatego zyskasz przewagê
      • Fakt #2. Im d³u¿szy okres gwarancji satysfakcji, tym mniej zwrotów
      • Fakt #3. Im czê¶ciej mówisz o gwarancji satysfakcji, tym klient czuje siê bezpieczniej
      • Fakt #4. Dziêki zwrotom zyskujesz klienta na lata
  • Rozdzia³ 26. Dlaczego klient przychodz±cy po haczyk na ryby powinien wyj¶æ z w³asn± ³odzi±
    • Jak wykorzystaæ sprzeda¿ kontekstow± w social mediach
    • Jak tak± kontekstow± sprzeda¿ zastosowaæ w przypadku butiku odzie¿owego
  • Zakoñczenie skoñczy³e¶ ksi±¿kê i co dalej?

Dodaj do koszyka Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2023 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.