reklama - zainteresowany?

Oswoi - Helion

Oswoi
ebook
Autor: Marta Kozik
ISBN: 978-83-289-1888-7
stron: 120, Format: ebook
Data wydania: 2024-10-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 24,95 zł (poprzednio: 49,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-24,95 zł)

Dodaj do koszyka Oswoi

Tagi: Inne - Programowanie

Programuj i steruj - odkryj tajniki FPGA!

FPGA pochodzi od angielskiego field-programmable gate array. Polski odpowiednik to: bezpo

Dodaj do koszyka Oswoi

 

Osoby które kupowały "Oswoi", wybierały także:

  • Zosta
  • Metoda dziel i zwyci
  • Matematyka. Kurs video. Teoria dla programisty i data science
  • Design Thinking. Kurs video. My
  • Konwolucyjne sieci neuronowe. Kurs video. Tensorflow i Keras w rozpoznawaniu obraz

Dodaj do koszyka Oswoi

Spis treści

Oswoić FPGA z SystemVerilog. Jak używać programowalnych układów logicznych we własnych projektach eBook -- spis treści

Spis treści

1. Lista elementów

2. A komu to potrzebne?

  • 2.1. Co FPGA ma w środku?
  • 2.2. Jak powstają projekty?
  • 2.3. Gdzie są używane układy FPGA?
  • 2.4. Kto produkuje sprzęt i narzędzia?
  • 2.5. Co dalej?

3. Przygotowujemy środowisko

  • 3.1. ModelSim Questa
  • 3.2. GOWIN EDA
  • 3.3. Przykłady
  • 3.4. Pierwszy projekt
  • 3.5. Symulacja
  • 3.6. Synteza i implementacja
  • 3.7. Modelowanie logiki
  • 3.8. Testbench
  • 3.9. Symulacja

4. Liczniki

  • 4.1. Licznik modulo N
  • 4.2. Poruszanie się po przebiegach
  • 4.3. Łączenie modułów
  • 4.4. Jak to wygląda w FPGA?
  • 4.5. System dwójkowy
  • 4.6. Liczby w SystemVerilog
  • 4.7. Licznik
  • 4.8. Logika kombinacyjna i synchroniczna
  • 4.9. Latch
  • 4.10. Licznik w SystemVerilog

5. Przyciski

  • 5.1. Zliczanie naciśnięć
  • 5.2. Debounce
  • 5.3. Wykrywanie zbocza
  • 5.4. Wyświetlacz 7-segmentowy
  • 5.5. Uruchamiamy licznik
  • 5.6. Implementacja dekodera
  • 5.7. Jak działa budowa projektu?

6. Zegar

  • 6.1. Dużo liczników
  • 6.2. Cyfry godzin
  • 6.3. Multipleksing
  • 6.4. Symulacja zegara
  • 6.5. Łączymy elementy
  • 6.6. Kod BCD
  • 6.7. Z godziny na BCD
  • 6.8. Implementacja multipleksingu

7. Silnik krokowy

  • 7.1. Działanie silnika
  • 7.2. Sterownik silnika
  • 7.3. Łączymy klocki
  • 7.4. Maszyna stanów
  • 7.5. Typ wyliczeniowy enum
  • 7.6. Implementacja automatu

8. Port szeregowy

  • 8.1. Testujemy port
  • 8.2. Nadajemy
  • 8.3. Zaokrąglanie liczb
  • 8.4. Wysyłamy liczby
  • 8.5. Odbieramy
  • 8.6. Tor przetwarzania danych
  • 8.7. Liczymy średnią

Dodaj do koszyka Oswoi

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.