reklama - zainteresowany?

OpenGL w praktyce - Helion

OpenGL w praktyce
Autor: Ganczarski Janusz
ISBN: 978-8-3602-3330-6
okładka: miękka
Data wydania: 2008-06-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 84,76 zł (poprzednio: 88,29 zł)
Oszczędzasz: 4% (-3,53 zł)

Dodaj do koszyka OpenGL w praktyce

Tagi: OpenGL - Programowanie

Książka jest praktycznym podręcznikiem programowania grafiki 3D przy użyciu biblioteki OpenGL w wersji 2.1. Do sprawnego posługiwania się biblioteką graficzną niezbędna jest odpowiednia wiedza matematyczna. Dlatego matematyka jest obecna w książce, ale w stopniu ograniczonym do niezbędnych wzorów i równań. Opisywane zagadnienia są ilustrowane przykładowymi programami w języku C++ – z tego powodu do pełnego wykorzystania zawartych w książce informacji niezbędna jest umiejętność programowania w tym języku.

Książka jest adresowana do studentów kierunków informatycznych wyższych uczelni oraz do wszystkich programistów zajmujących się grafiką komputerową. Ze względu na kompletny opis biblioteki oraz zawarte programy przykładowe, książka może być przydatna programistom stawiającym pierwsze kroki w dziedzinie grafiki komputerowej, jak i zaawansowanym programistom wykorzystującym bibliotekę OpenGL w pracy zawodowej.



Dodaj do koszyka OpenGL w praktyce

 

Osoby które kupowały "OpenGL w praktyce", wybierały także:

  • OpenGL. Kurs video. Wprowadzenie do programowania grafiki komputerowej
  • OpenGL. Podstawy programowania grafiki 3D
  • OpenGL. Receptury dla programisty
  • Wprowadzenie do potoku renderującego OpenGL
  • OpenGL. Księga eksperta. Wydanie VII

Dodaj do koszyka OpenGL w praktyce

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka OpenGL w praktyce

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.