OpenGL w praktyce - Helion

ISBN: 978-8-3602-3330-6
okładka: miękka
Data wydania: 2008-06-01
Księgarnia: Helion
Cena książki: 84,76 zł (poprzednio: 88,29 zł)
Oszczędzasz: 4% (-3,53 zł)
Książka jest praktycznym podręcznikiem programowania grafiki 3D przy użyciu biblioteki OpenGL w wersji 2.1. Do sprawnego posługiwania się biblioteką graficzną niezbędna jest odpowiednia wiedza matematyczna. Dlatego matematyka jest obecna w książce, ale w stopniu ograniczonym do niezbędnych wzorów i równań. Opisywane zagadnienia są ilustrowane przykładowymi programami w języku C++ – z tego powodu do pełnego wykorzystania zawartych w książce informacji niezbędna jest umiejętność programowania w tym języku.
Książka jest adresowana do studentów kierunków informatycznych wyższych uczelni oraz do wszystkich programistów zajmujących się grafiką komputerową. Ze względu na kompletny opis biblioteki oraz zawarte programy przykładowe, książka może być przydatna programistom stawiającym pierwsze kroki w dziedzinie grafiki komputerowej, jak i zaawansowanym programistom wykorzystującym bibliotekę OpenGL w pracy zawodowej.
Osoby które kupowały "OpenGL w praktyce", wybierały także:
- OpenGL. Kurs video. Wprowadzenie do programowania grafiki komputerowej 99,00 zł, (44,55 zł -55%)
- OpenGL. Podstawy programowania grafiki 3D 89,00 zł, (44,50 zł -50%)
- OpenGL. Receptury dla programisty 54,90 zł, (27,45 zł -50%)
- Wprowadzenie do potoku renderującego OpenGL 59,00 zł, (41,30 zł -30%)
- OpenGL. Księga eksperta. Wydanie VII 119,00 zł, (89,25 zł -25%)