OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część I - Helion
ISBN: 9788301208622
stron: 256, Format: ebook
Data wydania: 2020-03-31
Księgarnia: Helion
Cena książki: 59,20 zł (poprzednio: 73,09 zł)
Oszczędzasz: 19% (-13,89 zł)
Książka OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) to prawdziwa gratka dla każdego, kto chce odnaleźć się w nowoczesnej grafice komputerowej. Kurs opisany w książce przedstawia trzy aplikacje wyświetlające grafikę trójwymiarową. Do kolejnych wariantów każdej aplikacji są dodawane nowe efekty, stanowiąc przykłady zastosowań kolejnych możliwości standardu OpenGL i języka GLSL. Dla ułatwienia korzystania z książki została ona podzielona na trzy części. Część pierwsza zawiera informacje podstawowe, w tym opis bibliotek podstawowych i pomocniczych oraz języka GLSL, i opis pierwszej aplikacji dla początkujących. Dzięki niej czytelnik również pozna: potok przetwarzania grafiki i zadania wykonywane przez jego kolejne etapy, biblioteki i pliki nagłówkowe OpenGL-a, otoczenie OpenGL-a, m.in. biblioteki FreeGLUT i GLFW, matematyczne podstawy grafiki trójwymiarowej, w tym reprezentacje punktów i wektorów oraz przekształceń afinicznych i sposoby rzutowania równoległego i perspektywicznego, sposób przygotowania i używania szaderów w aplikacjach, pierwszą aplikację, którą samodzielnie rozbudujesz, wiele informacji dodatkowych, nie tylko dla początkujących.
Osoby które kupowały "OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część I", wybierały także:
- Learn Python Programming 299,00 zł, (29,90 zł -90%)
- Puppet: Mastering Infrastructure Automation 299,00 zł, (29,90 zł -90%)
- Windows Media Center. Domowe centrum rozrywki 66,67 zł, (8,00 zł -88%)
- Responsive Web Design with HTML5 and CSS 213,57 zł, (29,90 zł -86%)
- Modern C++: Efficient and Scalable Application Development 199,33 zł, (29,90 zł -85%)