reklama - zainteresowany?

OpenGL. Księga eksperta - Helion

OpenGL. Księga eksperta
Autor: Richard S. Wright jr, Michael Sweet
Tytuł oryginału: OpenGL
TÅ‚umaczenie: Marcin Pancewicz
ISBN: 83-7197-093-5
stron: 720, Format: B5, okładka: twarda
Data wydania: 2011-09-14
Księgarnia: Helion

Cena książki: 84,00 zł

Dodaj do koszyka OpenGL. Księga eksperta

Tagi: OpenGL - Programowanie

Książka ta odsłania wszystkie tajemnice OpenGL - biblioteki graficznej stosowanej do tworzenia profesjonalnej grafiki 3D, za pomocą której zostały stworzone między innymi takie efekty specjalne, jak dinozaury w filmie "Park Jurajski" czy efekt płynnego metalu w filmie "Terminator 2". "OpenGL" to obszerny i spójny podręcznik programowania z użyciem OpenGL w systemach Windows 95 i Windows NT. Dzięki tej książce można przejść od tworzonej dotąd prostej grafiki do zaawansowanych efektów, których nie powstydziliby się nawet prawdziwi eksperci w dziedzinie trójwymiarowej grafiki. Co więcej, do opanowania zagadnień omawianych w książce nie jest potrzebna żadna wcześniejsza znajomość tematyki związanej z grafiką 3D.

Dołączona do książki płytka CD-ROM zawiera przeglądarkę VRML stworzoną z użyciem OpenGL, pliki biblioteki OpenGL 1.1 dla Windows 95, kontrolki OpenGL OCX dla Visual Basica oraz cały kod źródłowy, pliki wykonywalne i pliki binarne związane z przykładami w książce.

Dodaj do koszyka OpenGL. Księga eksperta

 

Osoby które kupowały "OpenGL. Księga eksperta", wybierały także:

  • OpenGL. Kurs video. Wprowadzenie do programowania grafiki komputerowej
  • OpenGL. Podstawy programowania grafiki 3D
  • OpenGL. Receptury dla programisty
  • OpenGL. KsiÄ™ga eksperta. Wydanie VII
  • OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część I

Dodaj do koszyka OpenGL. Księga eksperta

Spis treści

OpenGL. Ksi

Dodaj do koszyka OpenGL. Księga eksperta

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.