OpenGL. Księga eksperta - Helion
Książka ta odsłania wszystkie tajemnice OpenGL - biblioteki graficznej stosowanej do tworzenia profesjonalnej grafiki 3D, za pomocą której zostały stworzone między innymi takie efekty specjalne, jak dinozaury w filmie "Park Jurajski" czy efekt płynnego metalu w filmie "Terminator 2". "OpenGL" to obszerny i spójny podręcznik programowania z użyciem OpenGL w systemach Windows 95 i Windows NT. Dzięki tej książce można przejść od tworzonej dotąd prostej grafiki do zaawansowanych efektów, których nie powstydziliby się nawet prawdziwi eksperci w dziedzinie trójwymiarowej grafiki. Co więcej, do opanowania zagadnień omawianych w książce nie jest potrzebna żadna wcześniejsza znajomość tematyki związanej z grafiką 3D.
Dołączona do książki płytka CD-ROM zawiera przeglądarkę VRML stworzoną z użyciem OpenGL, pliki biblioteki OpenGL 1.1 dla Windows 95, kontrolki OpenGL OCX dla Visual Basica oraz cały kod źródłowy, pliki wykonywalne i pliki binarne związane z przykładami w książce.
Osoby które kupowały "OpenGL. Księga eksperta", wybierały także:
- OpenGL. Kurs video. Wprowadzenie do programowania grafiki komputerowej 99,00 zł, (44,55 zł -55%)
- OpenGL. Podstawy programowania grafiki 3D 87,41 zł, (48,95 zł -44%)
- OpenGL. Receptury dla programisty 53,93 zł, (30,20 zł -44%)
- Wprowadzenie do potoku renderującego OpenGL 58,17 zł, (34,90 zł -40%)
- OpenGL. Księga eksperta. Wydanie VII 119,00 zł, (89,25 zł -25%)