reklama - zainteresowany?

Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u - Helion

Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u
Autor: Jason Rodriguez
Tytuł oryginału: Modern HTML Email: Building Robust, Responsive, and Effective HTML Email
Tłumaczenie: Piotr Cieślak
ISBN: 978-83-283-0532-8
stron: 128, Format: 158x235, okładka: miękka
Data wydania: 2015-05-19
Księgarnia: Helion

Cena książki: 34,90 zł

Dodaj do koszyka Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u

Tagi: E-biznes | Marketing | Start-up

Skuteczne kampanie e-mailowe!

E-mail marketing to jedna ze skuteczniejszych i najtańszych form promocji w sieci. Każdego dnia tą drogą wysyłane są niezliczone ilości treści reklamowych. Zastanawiasz się, jak stworzyć unikatową kampanię, która wyróżni się w morzu przeciętnych e-maili marketingowych? Dowiedz się, jak zainteresować potencjalnego klienta! Dobrze przygotowana wiadomość e-mail przybliży Cię do celu.

W tej książce znajdziesz informacje na temat tworzenia nowoczesnych i atrakcyjnych wiadomości e-mail. Na samym początku dowiesz się, jak zaplanować układ wiadomości i dostosować go do różnych typów urządzeń. Zobaczysz też, jak przykroić swój projekt do odpowiedniego formatu dla programów obsługujących pocztę elektroniczną. Osobny rozdział został poświęcony optymalizacji skuteczności kampanii — testom A/B, śledzeniu wiadomości i generowaniu statystyk. Książka ta jest obowiązkową lekturą dla każdego, kto chce mądrze wykorzystać marketing e-mailowy.

Dzięki tej książce:
  • zaprojektujesz atrakcyjną i skuteczną wiadomość e-mail
  • stworzysz responsywny kod, obsługiwany przez różne urządzenia
  • zweryfikujesz skuteczność swojej kampanii
  • poznasz dostępnych dostawców usług mailingowych
  • zdobędziesz nowych klientów

Zdobądź nowych klientów dzięki skutecznej kampanii!

Dodaj do koszyka Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u

 

Osoby które kupowały "Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u", wybierały także:

  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia
  • Twoja firma w social mediach. Podr
  • Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby
  • Internet a prawo - jak si

Dodaj do koszyka Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u

Spis treści

Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u -- spis treści

Wstęp (07)

Mechanika e-maili HTML (13)

  • Wysyłanie e-maili, kwestie prawne i sprawy, o których warto pamiętać przy pozyskiwaniu zgody na wysyłkę korespondencji i rozsyłaniu mailingu do subskrybentów.

Projektowanie nowoczesnego e-maila (29)

  • Zanim przystąpisz do kodowania, powinieneś podjąć pewne decyzje dotyczące zawartości e-maila oraz jego struktury.

Tworzenie nowoczesnego e-maila (53)

  • Metody projektowania uniwersalnego, responsywnego e-maila. Przegląd zalecanych technik kodowania oraz rozwiązań często spotykanych problemów.

Optymalizacja pod kątem skuteczności (97)

  • Wybrane techniki testowania, śledzenia i optymalizacji kampanii mailowych, mające na celu zmaksymalizowanie ich skuteczności.

Następny krok (109)

Źródła (113)

Skorowidz (123)

Dodaj do koszyka Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.