Nadaj - Helion
ebook
Autor: Krzysztof WadasISBN: 978-83-289-0854-3
stron: 224, Format: ebook
Księgarnia: Helion
Cena książki: 59,90 zł
Książka będzie dostępna od października 2023
Tagi: Marketing
Marka wygrana to marka dobrze zakomunikowana
T
Zobacz także:
- Twoja firma w social mediach. Podr 59,00 zł, (17,70 zł -70%)
- Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwa 49,90 zł, (14,97 zł -70%)
- Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby 59,00 zł, (17,70 zł -70%)
- Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami 59,00 zł, (17,70 zł -70%)
- Z listów Bezosa. 14 żelaznych reguł rozwoju biznesu, dzięki którym wzrastał Amazon 49,00 zł, (14,70 zł -70%)
Spis treści
Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację eBook -- spis treści
Spis treści
Podziękowania
Wstęp
Rozdział 1. Jak zaczynać, to zawsze od początku
- Na początku była. grupa docelowa
- Z szeregu wystÄ…p - tworzenie persony
- Zabawa w detektywa z pomocÄ… Consumer Day Circle
- Nim pójdziesz dalej, wróć do źródÅ‚a - wróć do strategii marki
- BIG IDEA - spraw, aby była naprawdę wielka
- Skończmy z myśleniem, że doświadczenie z marką to tylko reklama
- Serio! Planuj dziaÅ‚ania, nawet jeÅ›li Twój biznes jest jeszcze malutki
- Kiedy plan zawodzi i należy włączyć tryb "elastyczny"
Rozdział 2. Kreacja robi robotę
- Co tak naprawdę myślimy o reklamach?
- Sposoby na zwiększenie zapamiętywalności przekazu reklamowego
- Kto z nas nie uwielbia dobrych historii?
- A może robotę zrobi Lewandowski? Celebrity endorsement w praktyce
- CCC - cena czyni cuda
- "Skarpetki mojego syna nigdy nie były tak białe" - czym jest testimonial?
- Śmiechu warte - o tym, czy humor w reklamie jest wartością dodaną
- Erotyka, rodzina i muzyka
- AdChecking List i zasada czerwonej lampki
Rozdział 3. Jak wpuścić markę w odpowiedni kanał?
- W telewizji fajnie być, ale czy zawsze trzeba?
- Czym różni siÄ™ billboard sponsorski od spotu reklamowego?
- Nie oglądasz reklam? Dobry marketer i tak Cię złapie
- Audycja zawiera lokowanie produktu
- Zalety i wady lokowania produktu
- Sposoby na zwiększenie skuteczności lokowania produktu
- Marian i Barbara przejmujÄ… radio. O reklamie radiowej sÅ‚ów kilka
- Wydruki - te duże i te malutkie. Trzy reguły psychologii percepcji
- Skuteczni w internecie - skrótowo o POEM i CTA
- Więcej oglądać, mniej czytać
- Social Media - błogosławieństwo czy przekleństwo?
- Wszyscy mówiÄ… o Twojej marce - jak dobrze wykorzystać influencerów w kampanii?
- Globalny internet w lokalnych działaniach
- O tym, jak marzyłem, żeby zostać PR-owcem
Koniec na "niekoniec"