reklama - zainteresowany?

Nadaj - Helion

Nadaj
Autor: Krzysztof Wadas
ISBN: 978-83-8322-501-2
stron: 224, Format: 140x208, okładka: mi
Księgarnia: Helion

Cena książki: 59,90 zł

Książka będzie dostępna od lipca 2023

Tagi: Marketing

Marka wygrana to marka dobrze zakomunikowana

T

Spis treści

Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację -- spis treści

Spis treści

Podziękowania

Wstęp

Rozdział 1. Jak zaczynać, to zawsze od początku

  • Na poczÄ…tku byÅ‚a. grupa docelowa
  • Z szeregu wystÄ…p - tworzenie persony
  • Zabawa w detektywa z pomocÄ… Consumer Day Circle
  • Nim pójdziesz dalej, wróć do źródÅ‚a - wróć do strategii marki
  • BIG IDEA - spraw, aby byÅ‚a naprawdÄ™ wielka
  • SkoÅ„czmy z myÅ›leniem, że doÅ›wiadczenie z markÄ… to tylko reklama
  • Serio! Planuj dziaÅ‚ania, nawet jeÅ›li Twój biznes jest jeszcze malutki
  • Kiedy plan zawodzi i należy wÅ‚Ä…czyć tryb "elastyczny"

Rozdział 2. Kreacja robi robotę

  • Co tak naprawdÄ™ myÅ›limy o reklamach?
  • Sposoby na zwiÄ™kszenie zapamiÄ™tywalnoÅ›ci przekazu reklamowego
  • Kto z nas nie uwielbia dobrych historii?
  • A może robotÄ™ zrobi Lewandowski? Celebrity endorsement w praktyce
  • CCC - cena czyni cuda
  • "Skarpetki mojego syna nigdy nie byÅ‚y tak biaÅ‚e" - czym jest testimonial?
  • Åšmiechu warte - o tym, czy humor w reklamie jest wartoÅ›ciÄ… dodanÄ…
  • Erotyka, rodzina i muzyka
  • AdChecking List i zasada czerwonej lampki

Rozdział 3. Jak wpuścić markę w odpowiedni kanał?

  • W telewizji fajnie być, ale czy zawsze trzeba?
    • Czym różni siÄ™ billboard sponsorski od spotu reklamowego?
  • Nie oglÄ…dasz reklam? Dobry marketer i tak CiÄ™ zÅ‚apie
    • Audycja zawiera lokowanie produktu
    • Zalety i wady lokowania produktu
    • Sposoby na zwiÄ™kszenie skutecznoÅ›ci lokowania produktu
  • Marian i Barbara przejmujÄ… radio. O reklamie radiowej sÅ‚ów kilka
  • Wydruki - te duże i te malutkie. Trzy reguÅ‚y psychologii percepcji
  • Skuteczni w internecie - skrótowo o POEM i CTA
    • WiÄ™cej oglÄ…dać, mniej czytać
    • Social Media - bÅ‚ogosÅ‚awieÅ„stwo czy przekleÅ„stwo?
    • Wszyscy mówiÄ… o Twojej marce - jak dobrze wykorzystać influencerów w kampanii?
    • Globalny internet w lokalnych dziaÅ‚aniach
  • O tym, jak marzyÅ‚em, żeby zostać PR-owcem

Koniec na "niekoniec"

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.