Nadaj - Helion
Autor: Krzysztof Wadas
ISBN: 978-83-8322-501-2
stron: 224, Format: 140x208, okładka: mi
Księgarnia: Helion
Cena książki: 59,90 zł
ISBN: 978-83-8322-501-2
stron: 224, Format: 140x208, okładka: mi
Księgarnia: Helion
Cena książki: 59,90 zł
Książka będzie dostępna od lipca 2023
Tagi: Marketing
Marka wygrana to marka dobrze zakomunikowana
T
Zobacz także:
- 5 inspiracji na marketing w wyszukiwarkach dla agentów ubezpieczeniowych Pozyskiwanie klientów na ubezpieczenia w Google 42,38 zł, (8,90 zł -79%)
- Content marketing. Od strategii do efektów 39,90 zł, (11,97 zł -70%)
- Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami 57,74 zł, (17,90 zł -69%)
- Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- GURU KULTU..RY 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
Spis treści
Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację -- spis treści
Spis treści
Podziękowania
Wstęp
Rozdział 1. Jak zaczynać, to zawsze od początku
- Na początku była. grupa docelowa
- Z szeregu wystÄ…p - tworzenie persony
- Zabawa w detektywa z pomocÄ… Consumer Day Circle
- Nim pójdziesz dalej, wróć do źródÅ‚a - wróć do strategii marki
- BIG IDEA - spraw, aby była naprawdę wielka
- Skończmy z myśleniem, że doświadczenie z marką to tylko reklama
- Serio! Planuj dziaÅ‚ania, nawet jeÅ›li Twój biznes jest jeszcze malutki
- Kiedy plan zawodzi i należy włączyć tryb "elastyczny"
Rozdział 2. Kreacja robi robotę
- Co tak naprawdę myślimy o reklamach?
- Sposoby na zwiększenie zapamiętywalności przekazu reklamowego
- Kto z nas nie uwielbia dobrych historii?
- A może robotę zrobi Lewandowski? Celebrity endorsement w praktyce
- CCC - cena czyni cuda
- "Skarpetki mojego syna nigdy nie były tak białe" - czym jest testimonial?
- Śmiechu warte - o tym, czy humor w reklamie jest wartością dodaną
- Erotyka, rodzina i muzyka
- AdChecking List i zasada czerwonej lampki
Rozdział 3. Jak wpuścić markę w odpowiedni kanał?
- W telewizji fajnie być, ale czy zawsze trzeba?
- Czym różni siÄ™ billboard sponsorski od spotu reklamowego?
- Nie oglądasz reklam? Dobry marketer i tak Cię złapie
- Audycja zawiera lokowanie produktu
- Zalety i wady lokowania produktu
- Sposoby na zwiększenie skuteczności lokowania produktu
- Marian i Barbara przejmujÄ… radio. O reklamie radiowej sÅ‚ów kilka
- Wydruki - te duże i te malutkie. Trzy reguły psychologii percepcji
- Skuteczni w internecie - skrótowo o POEM i CTA
- Więcej oglądać, mniej czytać
- Social Media - błogosławieństwo czy przekleństwo?
- Wszyscy mówiÄ… o Twojej marce - jak dobrze wykorzystać influencerów w kampanii?
- Globalny internet w lokalnych działaniach
- O tym, jak marzyłem, żeby zostać PR-owcem
Koniec na "niekoniec"