reklama - zainteresowany?

Nadaj - Helion

Nadaj
Autor: Krzysztof Wadas
ISBN: 978-83-8322-501-2
stron: 224, Format: 140x208, okładka: mi
Księgarnia: Helion

Cena książki: 59,90 zł

Książka będzie dostępna od lipca 2023

Tagi: Marketing

Marka wygrana to marka dobrze zakomunikowana

T

 

Zobacz także:

  • Prawa ludzkiej natury
  • Twoja firma w social mediach. Podr
  • Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby
  • Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
  • Regu

Spis treści

Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację -- spis treści

Spis treści

Podziękowania

Wstęp

Rozdział 1. Jak zaczynać, to zawsze od początku

  • Na początku była. grupa docelowa
  • Z szeregu wystąp - tworzenie persony
  • Zabawa w detektywa z pomocą Consumer Day Circle
  • Nim pójdziesz dalej, wróć do źródła - wróć do strategii marki
  • BIG IDEA - spraw, aby była naprawdę wielka
  • Skończmy z myśleniem, że doświadczenie z marką to tylko reklama
  • Serio! Planuj działania, nawet jeśli Twój biznes jest jeszcze malutki
  • Kiedy plan zawodzi i należy włączyć tryb "elastyczny"

Rozdział 2. Kreacja robi robotę

  • Co tak naprawdę myślimy o reklamach?
  • Sposoby na zwiększenie zapamiętywalności przekazu reklamowego
  • Kto z nas nie uwielbia dobrych historii?
  • A może robotę zrobi Lewandowski? Celebrity endorsement w praktyce
  • CCC - cena czyni cuda
  • "Skarpetki mojego syna nigdy nie były tak białe" - czym jest testimonial?
  • Śmiechu warte - o tym, czy humor w reklamie jest wartością dodaną
  • Erotyka, rodzina i muzyka
  • AdChecking List i zasada czerwonej lampki

Rozdział 3. Jak wpuścić markę w odpowiedni kanał?

  • W telewizji fajnie być, ale czy zawsze trzeba?
    • Czym różni się billboard sponsorski od spotu reklamowego?
  • Nie oglądasz reklam? Dobry marketer i tak Cię złapie
    • Audycja zawiera lokowanie produktu
    • Zalety i wady lokowania produktu
    • Sposoby na zwiększenie skuteczności lokowania produktu
  • Marian i Barbara przejmują radio. O reklamie radiowej słów kilka
  • Wydruki - te duże i te malutkie. Trzy reguły psychologii percepcji
  • Skuteczni w internecie - skrótowo o POEM i CTA
    • Więcej oglądać, mniej czytać
    • Social Media - błogosławieństwo czy przekleństwo?
    • Wszyscy mówią o Twojej marce - jak dobrze wykorzystać influencerów w kampanii?
    • Globalny internet w lokalnych działaniach
  • O tym, jak marzyłem, żeby zostać PR-owcem

Koniec na "niekoniec"

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.