reklama - zainteresowany?

Moodle dla nauczycieli i trenerów. Zaplanuj, stwórz i rozwijaj platformę e-learningową. Wydanie II rozszerzone - Helion

Moodle dla nauczycieli i trenerów. Zaplanuj, stwórz i rozwijaj platformę e-learningową. Wydanie II rozszerzone
ebook
Autor: Piotr Brzózka
ISBN: 978-83-283-2695-8
stron: 488, Format: ebook
Data wydania: 2016-04-29
Księgarnia: Helion

Cena książki: 59,25 zł (poprzednio: 79,00 zł)
Oszczędzasz: 25% (-19,75 zł)

Dodaj do koszyka Moodle dla nauczycieli i trenerów. Zaplanuj, stwórz i rozwijaj platformę e-learningową. Wydanie II rozszerzone

Tagi: Moodle | Strony mobilne (RWD)

Moodle — naucz siÄ™, jak uczyć innych!

  • Co zapewni Ci platforma e-learningowa Moodle i do czego Ci siÄ™ przyda?
  • Jak przygotować pierwszy kurs oraz zaÅ‚ożyć i poprowadzić wÅ‚asne szkolenie na Moodle?
  • Jakie elementy administracji powinieneÅ› poznać?
Nauka na odległość to stosunkowo młoda dziedzina, lecz dynamika jej rozwoju stale rośnie. Wszyscy musimy się dziś dokształcać, a zawrotne tempo, jakie narzuca nam współczesny świat, nieustannie stawia nas przed wyborem: albo zrobimy kurs przez internet, albo poświęcimy ten czas na dojazdy i oczekiwanie w miejscu, w którym prowadzone są tradycyjne zajęcia. Właśnie dlatego powstała darmowa, niezwykle funkcjonalna platforma Moodle: jej zadaniem jest zdalne łączenie uczniów i nauczycieli.

Ta książka przeznaczona jest dla wszystkich, którzy chcą przekazywać wiedzę za pośrednictwem sieci. Znajdziesz w niej najważniejsze informacje ułatwiające wystartowanie z własnym kursem. Dowiesz się, jak obsługiwać Moodle, przygotowywać materiały i stworzyć profesjonalne szkolenie. Poznasz działanie narzędzi do komunikacji z kursantami i sposoby oceniania ich postępów, nauczysz się dodawać zasoby, zapewniać bezpieczeństwo, publikować materiały. Wydanie II rozszerzone omawia mnóstwo nowości, jakie pojawiły się na platformie, i podpowiada, jak ich używać. Jeśli chcesz zdalnie uczyć innych, kup tę książkę i zrób to z Moodle!
  • Czym jest zdalne nauczanie, czyli odrobina teorii
  • Instalacja i wstÄ™pna konfiguracja platformy
  • Organizacja strony głównej i przygotowania
  • Forum, czat, gÅ‚osowanie, ankieta i quiz
  • Lekcja, przypadek szczególny
  • Pakiet SCORM i zasoby
  • Oceny i ocenianie
  • W roli studenta
  • Prowadzenie zdalnych zajęć

Zacznij prowadzić świetne kursy e-learningowe!

Dodaj do koszyka Moodle dla nauczycieli i trenerów. Zaplanuj, stwórz i rozwijaj platformę e-learningową. Wydanie II rozszerzone

 

Osoby które kupowały "Moodle dla nauczycieli i trenerów. Zaplanuj, stwórz i rozwijaj platformę e-learningową. Wydanie II rozszerzone", wybierały także:

  • E-learning z Moodle. Kurs video. Poziom pierwszy. Tworzenie i obsÅ‚uga platformy szkoleniowej
  • E-learning w edukacji. Jak stworzyć multimedialnÄ… i w peÅ‚ni interaktywnÄ… treść dydaktycznÄ…
  • Moodle. Ćwiczenia praktyczne
  • Moodle. Stwórz wÅ‚asny serwis e-learningowy
  • Moodle dla nauczycieli i trenerów. Zaplanuj, stwórz i rozwijaj platformÄ™ e-learningowÄ…

Dodaj do koszyka Moodle dla nauczycieli i trenerów. Zaplanuj, stwórz i rozwijaj platformę e-learningową. Wydanie II rozszerzone

Spis treści

Moodle dla nauczycieli i trenerów. Zaplanuj, stwórz i rozwijaj platformę e-learningową. Wydanie II rozszerzone eBook -- spis treści

Rozdział 1. Zamiast wstępu, czyli dla kogo jest przeznaczona ta książka (7)

Rozdział 2. Czym jest zdalne nauczanie, czyli odrobina teorii (11)

Rozdział 3. Dlaczego Moodle? (17)

Rozdział 4. Instalacja i wstępna konfiguracja platformy (27)

  • 4.1. Wymagania (27)
  • 4.2. Czego wymagamy od użytkownika platformy (31)
  • 4.3. Moodle lokalny (32)
  • 4.4. Moodle w globalnej pajÄ™czynie (43)

RozdziaÅ‚ 5. Organizacja strony gÅ‚ównej (49)

  • 5.1. Pierwsze wrażenie (49)
  • 5.2. Bloki przydatne, niezbÄ™dne i takie sobie (56)
    • Dodaj blok (56)
    • Opis kursu/strony (57)
    • Kalendarz (58)
    • Zalogowani użytkownicy (61)
    • WiadomoÅ›ci (62)
    • Najnowsze wiadomoÅ›ci (63)
    • NadchodzÄ…ce terminy (63)
    • Co siÄ™ ostatnio dziaÅ‚o? (64)
    • HTML (65)
    • Osoby (66)
    • Szukaj w forach (69)
    • Kursy - Kategorie kursów (70)
    • WiÄ™cej, wiÄ™cej, wiÄ™cej... Czyli jakie bloki wybrać? (71)
  • 5.3. ObowiÄ…zkowe bloki platformy (71)
  • 5.4. Ustawienia strony gÅ‚ównej (77)
    • Pokaż nowoÅ›ci (78)
    • Pokaż listÄ™ kursów (80)
    • Pokaż listÄ™ kategorii (81)
    • Lista wyboru (82)
    • Kursy przypisane oraz wyszukiwarka kursów (82)
    • Sekcja tematyczna (83)
    • DomyÅ›lna rola strony gÅ‚ównej (84)
    • Jak powinna wyglÄ…dać strona gÅ‚ówna? (84)

Rozdział 6. Pierwszy kurs (87)

  • 6.1. ZakÅ‚adanie nowego kursu (87)
    • Konfiguracja kursu (89)
  • 6.2. Zamawianie kursu (100)
  • 6.3. Dodawanie użytkowników do kursu (102)
  • 6.4. Edycja kursu (112)

Rozdział 7. Przygotowania (125)

  • 7.1. Projekt (125)
    • Analiza (126)
    • Projektowanie (129)
    • Opracowanie (132)
    • Wdrożenie (132)
    • Ewaluacja (133)
    • PrzykÅ‚ad (134)
  • 7.2. Przygotowanie materiaÅ‚ów (137)
    • Organizacja materiaÅ‚ów, czyli praca z plikami (137)
    • Edytory HTML (144)

Rozdział 8. Aktywności (159)

  • 8.1. Forum (159)
  • 8.2. Czat (174)
  • 8.3. GÅ‚osowanie (180)
  • 8.4. Ankieta (185)
  • 8.5. Lekcja, przypadek szczególny (193)
    • Pytanie wybór wielokrotny (210)
    • Prawda/faÅ‚sz (212)
    • Krótka odpowiedź (212)
    • Numeryczne (214)
    • Dopasuj odpowiedź (214)
    • Esej (215)
    • Lekcja liniowa (216)
    • Lekcja wielowÄ…tkowa (218)
    • Lekcja z klastrami (220)
  • 8.6. Quiz (223)
    • Przygotowanie pytaÅ„ (235)
  • 8.7. Zadanie (278)
  • 8.8. Wiki (296)
  • 8.9. SÅ‚ownik pojęć (305)
  • 8.10. Baza (318)
  • 8.11. Warsztat (326)
    • Ocenianie Å‚Ä…czne (328)
    • Komentarze (331)
    • Ocenianie tak/nie (331)
    • Formularz kryteriów (333)
  • 8.12. Pakiet SCORM (349)

Rozdział 9. Zasoby (357)

  • 9.1. Etykieta (357)
  • 9.2. Strona (358)
  • 9.3. Folder (360)
  • 9.4. Adres URL (362)
  • 9.5. Plik (365)
  • 9.6. Pakiet treÅ›ci IMS (370)
  • 9.7. Książka (370)

Rozdział 10. Oceny i ocenianie (377)

Rozdział 11. Elementy administracji (401)

  • 11.1. W przypadku katastrofy - kopie zapasowe (401)
  • 11.2. Reset kursu (414)
  • 11.3. Użytkownicy platformy, czyli kto jest kim w Moodle (416)
  • 11.4. ModuÅ‚y i wtyczki (418)
  • 11.5. Zmiana wyglÄ…du platformy (421)
  • 11.6. Co jeszcze możemy konfigurować? (427)

Rozdział 12. W roli Studenta (435)

Rozdział 13. Dodatkowe narzędzia (443)

Rozdział 14. Jak prowadzić zajęcia zdalne? (455)

Rozdział 15. Jak stosować Moodle? (461)

Rozdział 16. Czy zrealizowaliśmy dobry kurs? (469)

Rozdział 17. Zamiast podsumowania - czy warto? (479)

Literatura (481)

  • Książki (481)
  • Netografia (481)

Skorowidz (483)

Dodaj do koszyka Moodle dla nauczycieli i trenerów. Zaplanuj, stwórz i rozwijaj platformę e-learningową. Wydanie II rozszerzone

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.