reklama - zainteresowany?

E-learning w edukacji. Jak stworzyć multimedialną i w pełni interaktywną treść dydaktyczną - Helion

E-learning w edukacji. Jak stworzyć multimedialną i w pełni interaktywną treść dydaktyczną
ebook
Autor: Zbigniew Zieliński
ISBN: 978-83-283-1138-1
stron: 312, Format: ebook
Data wydania: 2015-02-03
Księgarnia: Helion

Cena książki: 24,50 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-24,50 zł)

Dodaj do koszyka E-learning w edukacji. Jak stworzyć multimedialną i w pełni interaktywną treść dydaktyczną

Tagi: Książki okołoszkolne | Moodle

Książka ma wysoki poziom merytoryczny, zawiera aktualnÄ… i potrzebnÄ… wiedzÄ™, która może być pomocna w edukacji na każdym szczeblu. Konkretne wskazówki, przykÅ‚ady i analizy wykorzystania nowych technologii w edukacji pozwalajÄ… Czytelnikowi w prosty i skuteczny sposób przygotować wÅ‚asne multimedialne materiaÅ‚y edukacyjne oraz wdrażać autorskie kursy e-learningowe. ZaletÄ… książki sÄ… odpowiednio dobrane i interesujÄ…co przedstawione przykÅ‚ady wraz z ilustracjami, które dodatkowo wzmacniajÄ… atrakcyjny przekaz.
prof. dr hab. nauk ekonomicznych
Tadeusz Grabiński

E-kstra e-fektywna e-dukacja

Na naukÄ™ nigdy nie jest za późno. Nie powinno także być do niej za daleko albo zbyt niewygodnie - szczególnie teraz, kiedy dostÄ™p do zdobyczy techniki, komputerów i internetu pozwala na pogÅ‚Ä™bianie wiedzy, doksztaÅ‚canie siÄ™, a nawet koÅ„czenie studiów wyższych praktycznie bez wychodzenia z domu. Zdalne ksztaÅ‚cenie, czyli e-learning, to Å›wietna opcja dla osób, które nie mogÄ… pozwolić sobie na dzienny czy nawet zaoczny tryb ksztaÅ‚cenia.

JeÅ›li interesuje CiÄ™ możliwość nauki na odlegÅ‚ość lub myÅ›lisz o projektowaniu wÅ‚asnych moduÅ‚ów i kursów e-learningowych, siÄ™gnij po tradycyjne noÅ›niki wiedzy, zanim siÄ…dziesz przed komputerem. W pierwszej części tej książki znajdziesz zarys teoretyczny caÅ‚oÅ›ci zagadnieÅ„ zwiÄ…zanych ze zdalnÄ… edukacjÄ…. Natomiast z rozdziaÅ‚ów praktycznych szybko dowiesz siÄ™, jak tworzyć multimedialnÄ… i w peÅ‚ni interaktywnÄ… treść dydaktycznÄ…, którÄ… można wykorzystać w procesie nauczania na każdym poziomie ? od szkoÅ‚y podstawowej po szkolenia dla osób dorosÅ‚ych. Dodatkowo poznasz szerokie zastosowanie narzÄ™dzi teleinformatycznych, systemów e-learningowych i aplikacji do tworzenia multimedialnych treÅ›ci wspomagajÄ…cych proces uczenia.

Bliskie kształcenie na odległość

  • Sposób na doksztaÅ‚canie i podnoszenie kompetencji zgodnie z paradygmatem uczenia siÄ™ przez caÅ‚e życie
  • OszczÄ™dność czasu, zarówno zawodowego, jak i prywatnego
  • StaÅ‚e doskonalenie programu szkoleniowego
  • Nowoczesne sposoby i metody nauczania
  • Krucjata przeciw analfabetyzmowi cyfrowemu
  • Możliwość zdobycia dotacji unijnych w zakresie Å›wiadczenia e-usÅ‚ug

Dodaj do koszyka E-learning w edukacji. Jak stworzyć multimedialną i w pełni interaktywną treść dydaktyczną

 

Osoby które kupowały "E-learning w edukacji. Jak stworzyć multimedialną i w pełni interaktywną treść dydaktyczną", wybierały także:

  • Trening superkreatywnoÅ›ci dla dzieci
  • Funkcja wykÅ‚adnicza, logarytmy i ciÄ…gi. Jak zdać maturÄ™ z matematyki? Kurs video. Poziom podstawowy
  • Liczby rzeczywiste, logika i zbiory. Jak zdać maturÄ™ z matematyki? Kurs video. Poziom podstawowy
  • PojÄ™cie funkcji i funkcja liniowa. Jak zdać maturÄ™ z matematyki? Kurs video. Poziom podstawowy
  • Planimetria i geometria analityczna. Jak zdać maturÄ™ z matematyki? Kurs video. Poziom podstawowy

Dodaj do koszyka E-learning w edukacji. Jak stworzyć multimedialną i w pełni interaktywną treść dydaktyczną

Spis treści

E-learning w edukacji. Jak stworzyć multimedialną i w pełni interaktywną treść dydaktyczną eBook -- spis treści

Rozdział 1. Wprowadzenie do e-learningu (5)

  • Modele ksztaÅ‚cenia z wykorzystaniem e-learningu (10)
  • Nauczanie komplementarne - blended learning (12)
  • Formy e-learningu (14)
  • Technologie Web 2.0 a e-learning (15)
  • Klasy systemów e-learningowych (17)
  • Struktura platform e-learningowych (21)
  • Architektura systemów e-learningowych (23)
  • Wady i zalety e-learningu (24)

Rozdział 2. Technologie Web 2.0 wspierające systemy e-learningowe (26)

  • Web 2.0 narzÄ™dziem edukacyjnym (28)
  • Webcasty, podcasty, screencasty (34)
  • SpoÅ‚ecznoÅ›ci i ich zastosowanie w e-learningu (36)
  • Aplikacje Google wspomagajÄ…ce proces dydaktyczny (45)
  • E-portfolio (59)
  • Mind mapping - mapy myÅ›li (60)

Rozdział 3. Treść szkoleniowa - narzędzia e-learningu (66)

  • PrzeglÄ…d narzÄ™dzi open source sÅ‚użących do tworzenia treÅ›ci e-kursów (68)
  • NarzÄ™dzia do edycji multimediów na potrzeby e-kursu (86)
  • Interaktywne materiaÅ‚y dydaktyczne (95)
  • PrzeglÄ…d wybranych platform e-learningowych (108)
  • Porównanie wybranych platform e-learningowych (111)

Rozdział 4. Moodle - platforma e-learningowa (112)

  • Instalacja systemu Moodle (112)
  • Rozpoczynanie pracy z systemem (121)
  • ZarzÄ…dzanie użytkownikami serwisu przez administratora (125)
  • Projektowanie e-kursu (139)

Rozdział 5. Moduły i rozszerzenia systemu Moodle (221)

  • ZarzÄ…dzanie użytkownikami systemu (221)
  • Oceny (228)
  • Lokalizacja serwera Moodle (229)
  • Ustawienia jÄ™zykowe (230)
  • ModuÅ‚y (232)
  • Ochrona (236)
  • WyglÄ…d (240)
  • Strona gÅ‚ówna (244)
  • Serwer (245)
  • Networking (249)
  • Raporty (249)
  • Inne (252)
  • Nowe tematy graficzne w systemie (252)
  • Nowe bloki i moduÅ‚y w systemie Moodle (255)

Rozdział 6. Efektywność e-learningu (288)

  • Pozafinansowa efektywność ksztaÅ‚cenia (288)
  • Ekonomiczny aspekt wdrożenia e-learningu (292)

Zakończenie (297)

Zasoby e-learningowe w internecie (298)

SÅ‚ownik terminów (299)

Bibliografia (301)

Netografia (303)

Skorowidz (304)

Dodaj do koszyka E-learning w edukacji. Jak stworzyć multimedialną i w pełni interaktywną treść dydaktyczną

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.