E-learning w edukacji. Jak stworzyć multimedialną i w pełni interaktywną treść dydaktyczną - Helion
ISBN: 978-83-283-1138-1
stron: 312, Format: ebook
Data wydania: 2015-02-03
Księgarnia: Helion
Cena książki: 24,50 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 50% (-24,50 zł)
Książka ma wysoki poziom merytoryczny, zawiera aktualnÄ… i potrzebnÄ… wiedzÄ™, która może być pomocna w edukacji na każdym szczeblu. Konkretne wskazówki, przykÅ‚ady i analizy wykorzystania nowych technologii w edukacji pozwalajÄ… Czytelnikowi w prosty i skuteczny sposób przygotować wÅ‚asne multimedialne materiaÅ‚y edukacyjne oraz wdrażać autorskie kursy e-learningowe. ZaletÄ… książki sÄ… odpowiednio dobrane i interesujÄ…co przedstawione przykÅ‚ady wraz z ilustracjami, które dodatkowo wzmacniajÄ… atrakcyjny przekaz.prof. dr hab. nauk ekonomicznych
Tadeusz Grabiński
E-kstra e-fektywna e-dukacja
Na naukÄ™ nigdy nie jest za późno. Nie powinno także być do niej za daleko albo zbyt niewygodnie - szczególnie teraz, kiedy dostÄ™p do zdobyczy techniki, komputerów i internetu pozwala na pogÅ‚Ä™bianie wiedzy, doksztaÅ‚canie siÄ™, a nawet koÅ„czenie studiów wyższych praktycznie bez wychodzenia z domu. Zdalne ksztaÅ‚cenie, czyli e-learning, to Å›wietna opcja dla osób, które nie mogÄ… pozwolić sobie na dzienny czy nawet zaoczny tryb ksztaÅ‚cenia.
JeÅ›li interesuje CiÄ™ możliwość nauki na odlegÅ‚ość lub myÅ›lisz o projektowaniu wÅ‚asnych moduÅ‚ów i kursów e-learningowych, siÄ™gnij po tradycyjne noÅ›niki wiedzy, zanim siÄ…dziesz przed komputerem. W pierwszej części tej książki znajdziesz zarys teoretyczny caÅ‚oÅ›ci zagadnieÅ„ zwiÄ…zanych ze zdalnÄ… edukacjÄ…. Natomiast z rozdziaÅ‚ów praktycznych szybko dowiesz siÄ™, jak tworzyć multimedialnÄ… i w peÅ‚ni interaktywnÄ… treść dydaktycznÄ…, którÄ… można wykorzystać w procesie nauczania na każdym poziomie ? od szkoÅ‚y podstawowej po szkolenia dla osób dorosÅ‚ych. Dodatkowo poznasz szerokie zastosowanie narzÄ™dzi teleinformatycznych, systemów e-learningowych i aplikacji do tworzenia multimedialnych treÅ›ci wspomagajÄ…cych proces uczenia.
Bliskie kształcenie na odległość
- Sposób na doksztaÅ‚canie i podnoszenie kompetencji zgodnie z paradygmatem uczenia siÄ™ przez caÅ‚e życie
- OszczÄ™dność czasu, zarówno zawodowego, jak i prywatnego
- Stałe doskonalenie programu szkoleniowego
- Nowoczesne sposoby i metody nauczania
- Krucjata przeciw analfabetyzmowi cyfrowemu
- Możliwość zdobycia dotacji unijnych w zakresie świadczenia e-usług
Osoby które kupowały "E-learning w edukacji. Jak stworzyć multimedialną i w pełni interaktywną treść dydaktyczną", wybierały także:
- Trening superkreatywności dla dzieci 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
- Funkcja wykładnicza, logarytmy i ciągi. Jak zdać maturę z matematyki? Kurs video. Poziom podstawowy 38,15 zł, (17,55 zł -54%)
- Liczby rzeczywiste, logika i zbiory. Jak zdać maturę z matematyki? Kurs video. Poziom podstawowy 38,15 zł, (17,55 zł -54%)
- Pojęcie funkcji i funkcja liniowa. Jak zdać maturę z matematyki? Kurs video. Poziom podstawowy 38,15 zł, (17,55 zł -54%)
- Planimetria i geometria analityczna. Jak zdać maturę z matematyki? Kurs video. Poziom podstawowy 38,15 zł, (17,55 zł -54%)
Spis treści
E-learning w edukacji. Jak stworzyć multimedialną i w pełni interaktywną treść dydaktyczną eBook -- spis treści
Rozdział 1. Wprowadzenie do e-learningu (5)
- Modele kształcenia z wykorzystaniem e-learningu (10)
- Nauczanie komplementarne - blended learning (12)
- Formy e-learningu (14)
- Technologie Web 2.0 a e-learning (15)
- Klasy systemów e-learningowych (17)
- Struktura platform e-learningowych (21)
- Architektura systemów e-learningowych (23)
- Wady i zalety e-learningu (24)
Rozdział 2. Technologie Web 2.0 wspierające systemy e-learningowe (26)
- Web 2.0 narzędziem edukacyjnym (28)
- Webcasty, podcasty, screencasty (34)
- Społeczności i ich zastosowanie w e-learningu (36)
- Aplikacje Google wspomagajÄ…ce proces dydaktyczny (45)
- E-portfolio (59)
- Mind mapping - mapy myśli (60)
Rozdział 3. Treść szkoleniowa - narzędzia e-learningu (66)
- PrzeglÄ…d narzÄ™dzi open source sÅ‚użących do tworzenia treÅ›ci e-kursów (68)
- NarzÄ™dzia do edycji multimediów na potrzeby e-kursu (86)
- Interaktywne materiały dydaktyczne (95)
- PrzeglÄ…d wybranych platform e-learningowych (108)
- Porównanie wybranych platform e-learningowych (111)
Rozdział 4. Moodle - platforma e-learningowa (112)
- Instalacja systemu Moodle (112)
- Rozpoczynanie pracy z systemem (121)
- Zarządzanie użytkownikami serwisu przez administratora (125)
- Projektowanie e-kursu (139)
Rozdział 5. Moduły i rozszerzenia systemu Moodle (221)
- Zarządzanie użytkownikami systemu (221)
- Oceny (228)
- Lokalizacja serwera Moodle (229)
- Ustawienia językowe (230)
- Moduły (232)
- Ochrona (236)
- WyglÄ…d (240)
- Strona gÅ‚ówna (244)
- Serwer (245)
- Networking (249)
- Raporty (249)
- Inne (252)
- Nowe tematy graficzne w systemie (252)
- Nowe bloki i moduły w systemie Moodle (255)
Rozdział 6. Efektywność e-learningu (288)
- Pozafinansowa efektywność kształcenia (288)
- Ekonomiczny aspekt wdrożenia e-learningu (292)
Zakończenie (297)
Zasoby e-learningowe w internecie (298)
SÅ‚ownik terminów (299)
Bibliografia (301)
Netografia (303)
Skorowidz (304)