reklama - zainteresowany?

Modelowanie w Fusion 360. Praktyczne przyk - Helion

Modelowanie w Fusion 360. Praktyczne przyk
Autor: Tomasz Makowski, Marcelina Ja
ISBN: 978-83-289-1149-9
okładka: mi
Księgarnia: Helion

Książka będzie dostępna od stycznia 2024

Spis treści

Modelowanie w Fusion 360. Praktyczne przykłady -- spis treści

ROZDZIAŁ 1. Pierwsze uruchomienie - interfejs Fusion 360

  • 1.1. Zarządzanie projektem i miejsce przechowywania plików
  • 1.2. Udostępnianie zespołu do wspólnej pracy
  • 1.3. Udostępnianie podglądu wykonanego pliku użytkownikom nieposiadającym Fusion 360
  • 1.4. Praca przez przeglądarkę
  • 1.5. Praca w zainstalowanej aplikacji
  • 1.6. Ogólne przedstawienie możliwości programu
    • 1.6.1. Wielozadaniowość - CAD, CAE, CAM
    • 1.6.2. Rodzaje modelowania
    • 1.6.3. Timeline
    • 1.6.4. Widok i wyświetlanie
    • 1.6.5. Zasada tworzenia modeli
    • 1.6.6. Zapisywanie, importowanie i eksportowanie plików
    • 1.6.7. Komentarze w modelu

ROZDZIAŁ 2. Przykłady praktyczne

  • 2.1. Sześcian ze sprężyną
    • 2.1.1. Użyte funkcje
    • 2.1.2. Proces realizacji
  • 2.2. Ozdobny wazon
    • 2.2.1. Użyte funkcje
    • 2.2.2. Proces realizacji
  • 2.3. Deska ze wzmocnieniami i otworami
    • 2.3.1. Użyte funkcje
    • 2.3.2. Proces realizacji
  • 2.4. Brelok walizka z tekstem na bazie grafiki SVG
    • 2.4.1. Użyte funkcje
    • 2.4.2. Proces realizacji
  • 2.5. Zakrzywiona kratka
    • 2.5.1. Użyte funkcje
    • 2.5.2. Proces realizacji
    • 2.5.3. Inne możliwe realizacje tego przykładu

ROZDZIAŁ 3. Złożenia i wiązania

  • 3.1. Złożenie
  • 3.2. Wiązania
  • 3.3. Jak używać wiązań?

ROZDZIAŁ 4. Praktyczne przykłady złożeń

  • 4.1. Prosta szafka z wysuwaną szufladą
    • 4.1.1. Użyte funkcje
    • 4.1.2. Proces realizacji
  • 4.2. Śruba z nakrętką
    • 4.2.1. Użyte funkcje
    • 4.2.2. Proces realizacji
  • 4.3. Kołowrotek
    • 4.3.1. Użyte funkcje
    • 4.3.2. Proces realizacji
  • 4.4. Wahadło balistyczne
    • 4.4.1. Użyte funkcje
    • 4.4.2. Proces realizacji
  • 4.5. Wahadło balistyczne z pociskiem - animacja zależności
    • 4.5.1. Użyte funkcje
    • 4.5.2. Proces realizacji

Podsumowanie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.