reklama - zainteresowany?

Minecraft. Zostań cyfrowym inżynierem - Helion

Minecraft. Zostań cyfrowym inżynierem
Autor: James Floyd Kelly
Tytuł oryginału: Digital Engineering with Minecraft
Tłumaczenie: Maksymilian Gutowski
ISBN: 978-83-283-2778-8
stron: 320, Format: 168x237, okładka: miękka
Data wydania: 2016-11-10
Księgarnia: Helion

Cena książki: 44,90 zł

Dodaj do koszyka Minecraft. Zostań cyfrowym inżynierem

Tagi: Minecraft

Minecraft — to gra legenda, która mimo upływu lat wciąż fascynuje tysiące graczy i... przynosi ogromne pieniądze. Trudno powiedzieć, co w największym stopniu zadecydowało o imponującym sukcesie Minecrafta. Łatwiej wskazać, jakie talenty i umiejętności pozwala rozwijać, jeśli tylko podejdzie się do gry z odpowiednim zaangażowaniem. Wiele z tych umiejętności bardzo przydaje się również poza środowiskiem gry, w realnym życiu.

Książka, którą trzymasz w dłoni, nie jest podręcznikiem Minecrafta, ale z pewnością pomoże Ci w osiąganiu lepszych wyników w grze. Równocześnie niemal niepostrzeżenie nauczysz się wielu świetnych rzeczy, takich jak tworzenie obiektów 3D czy praca z oprogramowaniem CAD. Dowiesz się, jak obsłużyć aplikacje wykorzystywane przez profesjonalnych projektantów, wizjonerów kreujących prawdziwą przyszłość i zarabiających na tym niemałe pieniądze. Te umiejętności w połączeniu z odwagą i wyobraźnią pozwolą Ci na wspaniały sukces!

W książce znajdziesz:

  • instrukcje, jak korzystać z narzędzi Thingiverse, Tinkercad i MCEdit do tworzenia obiektów 3D i ich importowania do Minecrafta,
  • opis narzędzia 123D Creature, za pomocą którego możesz stworzyć własnego potwora,
  • wskazówki, jak za pomocą 123D Sculpt zbudować swój własny, tajemniczy krajobraz,
  • opis generowania modeli 3D za pomocą 123D Catch,
  • wiele innych informacji, przydatnych w świecie Minecrafta i poza nim.

Minecraft — zrób krok dalej!


James Floyd Kelly — autor książek, zapalony majsterkowicz, specjalista CAD i szkoleniowiec. Ma cenny dar przedstawiania Czytelnikom zaawansowanych technologii w zrozumiały, bezpretensjonalny i bardzo interesujący sposób: napisał ponad 25 książek dotyczących różnorakich dziedzin technicznych, w tym oprogramowania open source, tworzenia gier, budowania robotów z zestawów LEGO MINDSTORMS, drukowania 3D i programowania gier. Mieszka w Atlancie w stanie Georgia.

Dodaj do koszyka Minecraft. Zostań cyfrowym inżynierem

 

Osoby które kupowały "Minecraft. Zostań cyfrowym inżynierem", wybierały także:

  • Piękny świat Minecrafta
  • Zagraj z nami w Minecraft. Kurs video. Pierwsze kroki
  • Podstawy Pythona z Minecraftem. Kurs video. Piszemy pierwsze skrypty
  • Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom
  • Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Wydanie II

Dodaj do koszyka Minecraft. Zostań cyfrowym inżynierem

Spis treści

Minecraft. Zostań cyfrowym inżynierem -- spis treści

O autorze (7)

Dedykacja (7)

Podziękowania (8)

Wstęp (9)

  • Na Minecrafcie można zarobić (11)
  • Zostań inżynierem Minecrafta (12)
  • Zaczynamy (12)

Rozdział 1. Jak zdobyć zamek (15)

  • Na skróty z narzędziami cyfrowymi (17)
  • Szukanie zamku na Thingiverse (18)
  • Przygotowanie zamku w Tinkercad (22)
  • Importowanie zamku do Minecrafta (27)
  • Wycieczka po nowym zamku (33)
  • W następnym rozdziale (34)

Rozdział 2. Jak zbudować zamek (35)

  • Jak pobrać i uruchomić MCEdit (36)
  • Znajdź sobie zamek... lub coś innego (39)
  • Wprowadzenie do oprogramowania CAD (45)
  • Przygotowanie modelu 3D w Tinkercad (47)
  • Przygotowanie modelu do wykorzystania w MCEdit (56)
  • Wykorzystanie modelu 3D w MCEdit (58)
  • W następnym rozdziale (73)

Rozdział 3. Jak zbudować labirynt (75)

  • Rozwiązanie zawsze się znajdzie (77)
  • Tworzenie własnego labiryntu (78)
  • Przygotowanie labiryntu w Tinkercad (81)
  • Kształtowanie krajobrazu w świecie Minecrafta (87)
  • Eksplorowanie labiryntu (90)
  • W następnym rozdziale (93)

Rozdział 4. Jak zgubić się w labiryncie (95)

  • Tworzenie labiryntu (95)
  • Konwersja labiryntu na online-convert.com (99)
  • Importowanie labiryntu do Tinkercad (102)
  • Korzystanie z narzędzia Select w MCEdit (109)
  • W następnym rozdziale (118)

Rozdział 5. Modyfikacja świata 3D (119)

  • Więcej narzędzi to więcej możliwości (121)
    • Wyszukiwanie modeli w 123D Sculpt+ (123)
    • Konwertowanie plików w Binvox (126)
  • Importowanie robota i definiowanie jego wielkości (130)
  • Binvox daje wiele możliwości (136)
  • W następnym rozdziale (136)

Rozdział 6. Jak stworzyć wyspę potworów (137)

  • Tworzenie potworów dla początkujących (138)
  • Używanie Binvox (150)
    • Konwersja w Binvox (155)
  • Wstawianie potwora przy użyciu MCEdit (160)
  • W następnym rozdziale (164)

Rozdział 7. Oglądanie świata w 3D (165)

  • Zabawa poza Minecraftem (167)
  • Oculus Rift (169)
  • Stereoskop (171)
  • Tworzenie zrzutów ekranowych (172)
  • Znajdowanie zrzutów ekranowych (175)
    • Wyszukiwanie zrzutów z Minecrafta w Windows (175)
    • Wyszukiwanie zrzutów z Minecrafta na Macu (176)
  • Przygotowywanie zrzutów ekranowych (178)
  • Tworzenie widokówek 3D (179)
  • W następnym rozdziale (182)

Rozdział 8. Oglądanie świata w 360° (183)

  • Tworzenie modelu 3D ze zdjęć (184)
  • Zrzuty, dużo zrzutów (187)
    • Pobieranie zrzutów (187)
    • Konwertowanie plików graficznych (192)
  • Tworzenie modeli 3D w 123D Catch (196)
    • Wczytywanie plików graficznych (196)
    • Generowanie modelu (198)
  • W następnym rozdziale (204)

Rozdział 9. Własne projekty. Część I (205)

  • Tworzenie własnych projektów w Tinkercad (207)
    • Utworzenie nowego projektu (208)
    • Stawianie fundamentów miasta przyszłości (212)
    • Projektowanie niestandardowych budynków (224)
  • W następnym rozdziale (232)

Rozdział 10. Własne projekty. Część II (233)

  • Obracanie (233)
  • Wycinanie (244)
  • W następnym rozdziale (251)

Rozdział 11. Wielki projekt - sprawdzian Twoich umiejętności (253)

  • Jesteś fachowcem (256)
    • Generator kształtów (256)
    • Wyrównywanie (263)
  • Miasta pod kopułą (270)
  • W następnym rozdziale (282)

Rozdział 12. Więcej funkcji MCEdit (283)

  • Zostań mistrzem MCEdit (283)
    • Kopiuj i wklej (284)
    • Odbijanie (287)
    • Powielanie (291)
  • Podsumowanie (295)

Dodatek A. MCEdit na tabletach (297)

  • iFunbox dla Windows i Maca (297)
  • Podłączanie tabletu do iFunbox (299)
  • MCEdit na urządzenia mobilne z Androidem (302)

Dodatek B. Tworzenie elementów interaktywnych z czerwonego kamienia (303)

  • Podstawy używania czerwonego kamienia (303)
  • Prosty obwód (304)
  • Zaawansowane zastosowanie czerwonego kamienia (307)

Dodatek C. Dodatkowe materiały (309)

  • Książki (309)
  • Filmy (310)
  • Strony internetowe (311)

Skorowidz (313)

Dodaj do koszyka Minecraft. Zostań cyfrowym inżynierem

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.