Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom - Helion
ISBN: 978-83-289-1025-6
stron: 288, Format: ebook
Data wydania: 2023-11-01
Księgarnia: Helion
Cena książki: 30,20 zł (poprzednio: 53,93 zł)
Oszczędzasz: 44% (-23,73 zł)
Osoby które kupowały "Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom ", wybierały także:
- Java 9: Building Robust Modular Applications 332,22 zł, (29,90 zł -91%)
- Jira 8 Essentials 199,33 zł, (29,90 zł -85%)
- Practical Discrete Mathematics 186,88 zł, (29,90 zł -84%)
- Learn Grafana 7.0 186,88 zł, (29,90 zł -84%)
- Windows Presentation Foundation Development Cookbook 186,88 zł, (29,90 zł -84%)
Spis treści
Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom średnio zaawansowany. Wydanie II eBook -- spis treści
Wstęp
Ważne informacje
Rozdział 1. Co to jest programowanie i kto może programować?
- Podstawowe pojęcia w programowaniu
Rozdział 2. Co będzie nam potrzebne?
- Instalacja Javy
- Zakup i instalacja gry Minecraft
- Pobieranie i instalacja narzędzia Forge
- Instalacja ComputerCraftEdu
RozdziaÅ‚ 3. Å»óÅ‚w w akcji
- Pierwsze uruchomienie gry Minecraft
- Tworzenie świata w trybie kreatywnym
- Poruszanie siÄ™
- Poznaj żóÅ‚wie
Rozdział 4. Programowanie tekstowe i funkcje ruchu
- Edytor tekstowy
- Funkcja turtle.forward()
- Funkcja turtle.back() i żóÅ‚w podpowiadacz
- Funkcje turtle.up() i turtle.down()
- Funkcje turtle.turnLeft() i turtle.turnRight()
Rozdział 5. Kopanie
- Funkcja turtle.dig()
- Funkcje turtle.digUp() i turtle.digDown()
RozdziaÅ‚ 6. Å»óÅ‚w budowniczy
- Ekwipunek żóÅ‚wia
- Funkcja turtle.place()
- Funkcja turtle.placeDown()
- Funkcja turtle.placeUp()
RozdziaÅ‚ 7. Zmiana slotów i komentarze
- Funkcja turtle.select()
- Komentarze
Rozdział 8. Powtarzanie
- Instrukcja Repeat (edytor wizualny)
- Pętla for
RozdziaÅ‚ 9. Å»óÅ‚w na czacie i zmienne
- Funkcja turtleedu.say()
- Zmienne
Rozdział 10. Instrukcje warunkowe
- Operatory porównania
- Instrukcja warunkowa if
- Liczby losowe
- Funkcja math.random()
- Instrukcja else
- Instrukcja elseif
- Operatory logiczne
Rozdział 11. Czerwony proszek
- Funkcja turtleedu.checkRedstone()
- Funkcja turtleedu.checkRedstoneUp()
- Funkcja turtleedu.checkRedstoneDown()
- Funkcje turtleedu.setRedstone()
Rozdział 12. Pętla while
- Programy działające w nieskończoność
RozdziaÅ‚ 13. Wykrywanie bloków
- Funkcja turtle.detect()
- Pozostałe funkcje turtle.detect()
- Funkcja turtleedu.inspect()
- Pozostałe funkcje turtleedu.inspect()
RozdziaÅ‚ 14. Zliczanie przedmiotów
- Funkcja turtle.getItemCount()
RozdziaÅ‚ 15. Å»óÅ‚w z zegarkiem
- Funkcja os.sleep()
Rozdział 16. Jaki to przedmiot?
- Funkcja turtleedu.getItemName()
RozdziaÅ‚ 17. Å»óÅ‚w tragarz
- Funkcja turtle.transferTo()
- Funkcja turtle.drop()
- Funkcja turtle.suck()
Rozdział 18. Podsumowanie
Rozdział 19. Odpowiedzi do zadań
Twoja lista wykonanych zadań