reklama - zainteresowany?

Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom - Helion

Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom
ebook
Autor: Urszula Wiejak, Adrian Wojciechowski
ISBN: 978-83-289-1025-6
stron: 288, Format: ebook
Data wydania: 2023-11-01
Księgarnia: Helion

Cena książki: 27,45 zł (poprzednio: 54,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-27,45 zł)

Dodaj do koszyka Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom

Tagi: Inne - Programowanie | Minecraft | Programowanie

Minecraft to nie tylko seria gier wideo, w które ch

Dodaj do koszyka Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom

 

Osoby które kupowały "Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom ", wybierały także:

  • Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro
  • Poradnik design thinking - czyli jak wykorzysta
  • F# 4.0 dla zaawansowanych. Wydanie IV
  • Systemy reaktywne. Wzorce projektowe i ich stosowanie
  • GameMaker. Kurs video. Kompleksowy przewodnik tworzenia gier platformowych

Dodaj do koszyka Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom

Spis treści

Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom średnio zaawansowany. Wydanie II eBook -- spis treści

Wstęp

Ważne informacje

Rozdział 1. Co to jest programowanie i kto może programować?

  • Podstawowe pojęcia w programowaniu

Rozdział 2. Co będzie nam potrzebne?

  • Instalacja Javy
  • Zakup i instalacja gry Minecraft
  • Pobieranie i instalacja narzędzia Forge
  • Instalacja ComputerCraftEdu

Rozdział 3. Żółw w akcji

  • Pierwsze uruchomienie gry Minecraft
  • Tworzenie świata w trybie kreatywnym
  • Poruszanie się
  • Poznaj żółwie

Rozdział 4. Programowanie tekstowe i funkcje ruchu

  • Edytor tekstowy
  • Funkcja turtle.forward()
  • Funkcja turtle.back() i żółw podpowiadacz
  • Funkcje turtle.up() i turtle.down()
  • Funkcje turtle.turnLeft() i turtle.turnRight()

Rozdział 5. Kopanie

  • Funkcja turtle.dig()
  • Funkcje turtle.digUp() i turtle.digDown()

Rozdział 6. Żółw budowniczy

  • Ekwipunek żółwia
  • Funkcja turtle.place()
  • Funkcja turtle.placeDown()
  • Funkcja turtle.placeUp()

Rozdział 7. Zmiana slotów i komentarze

  • Funkcja turtle.select()
  • Komentarze

Rozdział 8. Powtarzanie

  • Instrukcja Repeat (edytor wizualny)
  • Pętla for

Rozdział 9. Żółw na czacie i zmienne

  • Funkcja turtleedu.say()
  • Zmienne

Rozdział 10. Instrukcje warunkowe

  • Operatory porównania
  • Instrukcja warunkowa if
  • Liczby losowe
  • Funkcja math.random()
  • Instrukcja else
  • Instrukcja elseif
  • Operatory logiczne

Rozdział 11. Czerwony proszek

  • Funkcja turtleedu.checkRedstone()
  • Funkcja turtleedu.checkRedstoneUp()
  • Funkcja turtleedu.checkRedstoneDown()
  • Funkcje turtleedu.setRedstone()

Rozdział 12. Pętla while

  • Programy działające w nieskończoność

Rozdział 13. Wykrywanie bloków

  • Funkcja turtle.detect()
  • Pozostałe funkcje turtle.detect()
  • Funkcja turtleedu.inspect()
  • Pozostałe funkcje turtleedu.inspect()

Rozdział 14. Zliczanie przedmiotów

  • Funkcja turtle.getItemCount()

Rozdział 15. Żółw z zegarkiem

  • Funkcja os.sleep()

Rozdział 16. Jaki to przedmiot?

  • Funkcja turtleedu.getItemName()

Rozdział 17. Żółw tragarz

  • Funkcja turtle.transferTo()
  • Funkcja turtle.drop()
  • Funkcja turtle.suck()

Rozdział 18. Podsumowanie

Rozdział 19. Odpowiedzi do zadań

Twoja lista wykonanych zadań

Dodaj do koszyka Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.