Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom - Helion

ISBN: 978-83-289-1025-6
stron: 288, Format: ebook
Data wydania: 2023-11-01
Księgarnia: Helion
Cena książki: 27,45 zł (poprzednio: 54,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-27,45 zł)
Osoby które kupowały "Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom ", wybierały także:
- Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro 67,89 zł, (12,90 zł -81%)
- Poradnik design thinking - czyli jak wykorzysta 49,62 zł, (12,90 zł -74%)
- F# 4.0 dla zaawansowanych. Wydanie IV 96,45 zł, (29,90 zł -69%)
- Systemy reaktywne. Wzorce projektowe i ich stosowanie 65,31 zł, (20,90 zł -68%)
- GameMaker. Kurs video. Kompleksowy przewodnik tworzenia gier platformowych 154,58 zł, (55,65 zł -64%)
Spis treści
Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom średnio zaawansowany. Wydanie II eBook -- spis treści
Wstęp
Ważne informacje
Rozdział 1. Co to jest programowanie i kto może programować?
- Podstawowe pojęcia w programowaniu
Rozdział 2. Co będzie nam potrzebne?
- Instalacja Javy
- Zakup i instalacja gry Minecraft
- Pobieranie i instalacja narzędzia Forge
- Instalacja ComputerCraftEdu
Rozdział 3. Żółw w akcji
- Pierwsze uruchomienie gry Minecraft
- Tworzenie świata w trybie kreatywnym
- Poruszanie się
- Poznaj żółwie
Rozdział 4. Programowanie tekstowe i funkcje ruchu
- Edytor tekstowy
- Funkcja turtle.forward()
- Funkcja turtle.back() i żółw podpowiadacz
- Funkcje turtle.up() i turtle.down()
- Funkcje turtle.turnLeft() i turtle.turnRight()
Rozdział 5. Kopanie
- Funkcja turtle.dig()
- Funkcje turtle.digUp() i turtle.digDown()
Rozdział 6. Żółw budowniczy
- Ekwipunek żółwia
- Funkcja turtle.place()
- Funkcja turtle.placeDown()
- Funkcja turtle.placeUp()
Rozdział 7. Zmiana slotów i komentarze
- Funkcja turtle.select()
- Komentarze
Rozdział 8. Powtarzanie
- Instrukcja Repeat (edytor wizualny)
- Pętla for
Rozdział 9. Żółw na czacie i zmienne
- Funkcja turtleedu.say()
- Zmienne
Rozdział 10. Instrukcje warunkowe
- Operatory porównania
- Instrukcja warunkowa if
- Liczby losowe
- Funkcja math.random()
- Instrukcja else
- Instrukcja elseif
- Operatory logiczne
Rozdział 11. Czerwony proszek
- Funkcja turtleedu.checkRedstone()
- Funkcja turtleedu.checkRedstoneUp()
- Funkcja turtleedu.checkRedstoneDown()
- Funkcje turtleedu.setRedstone()
Rozdział 12. Pętla while
- Programy działające w nieskończoność
Rozdział 13. Wykrywanie bloków
- Funkcja turtle.detect()
- Pozostałe funkcje turtle.detect()
- Funkcja turtleedu.inspect()
- Pozostałe funkcje turtleedu.inspect()
Rozdział 14. Zliczanie przedmiotów
- Funkcja turtle.getItemCount()
Rozdział 15. Żółw z zegarkiem
- Funkcja os.sleep()
Rozdział 16. Jaki to przedmiot?
- Funkcja turtleedu.getItemName()
Rozdział 17. Żółw tragarz
- Funkcja turtle.transferTo()
- Funkcja turtle.drop()
- Funkcja turtle.suck()
Rozdział 18. Podsumowanie
Rozdział 19. Odpowiedzi do zadań
Twoja lista wykonanych zadań