reklama - zainteresowany?

Minecraft. Buduj mechanizmy i twórz własne mody. Przewodnik mistrza - Helion

Minecraft. Buduj mechanizmy i twórz własne mody. Przewodnik mistrza
ebook
Autor: Matthew Monk, Simon Monk
Tytuł oryginału: Minecraft Mastery: Build Your Own Redstone Contraptions and Mods
Tłumaczenie: Maksymilian Gutowski
ISBN: 978-83-283-0807-7
stron: 200, Format: ebook
Data wydania: 2015-05-08
Księgarnia: Helion

Cena książki: 17,45 zł (poprzednio: 34,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-17,45 zł)

Dodaj do koszyka Minecraft. Buduj mechanizmy i twórz własne mody. Przewodnik mistrza

Tagi: Minecraft

Poznaj możliwości świata Minecraft! Buduj mechanizmy po mistrzowsku

Minecraft jest najlepszym dowodem na to, że o sukcesie gry nie decyduje oprawa graficzna — tylko pomysł i tak zwana grywalność. Na punkcie tej gry oszalał cały świat! Gdy przekraczasz próg Minecrafta, Twoim jedynym ograniczeniem jest własna wyobraźnia. Przekonaj się sam!

Jeśli jeszcze nigdy nie grałeś w tę grę i zastanawia Cię jej fenomen, to trzymasz w rękach książkę, która na pewno Cię zaciekawi! Dowiedz się, czym jest Minecraft i jakie zasady panują w jego świecie. W trakcie lektury sprawdzisz, skąd można wziąć czerwony pył oraz w jaki sposób wykorzystać go do budowy najróżniejszych elementów: przekaźników, komparatorów, bramek logicznych czy tłoków. Zrozumiesz też, do czego są Ci potrzebne te wszystkie rzeczy i na czym polega istota gry. Ponadto dzięki tej książce nauczysz się tworzyć rozszerzenia Minecrafta. Każdy — obecny i potencjalny — fan świata Minecrafta koniecznie musi tu zajrzeć!
  • Korzystaj z podstawowych elementów mechanicznych w rodzaju dźwigni, przycisków i lamp; zbuduj automatycznie otwierane drzwi
  • Twórz bramki logiczne, zegary i T-Flip-Flopy
  • Buduj zaawansowane mechanizmy — podmieniacze bloków, ukryte drzwi, wyświetlacze siedmiosegmentowe i inne
  • Korzystaj z dodatkowych elementów mechanicznych, takich jak tory, wagony, ciecze, leje i bloki poleceń
  • Załóż własny serwer Minecrafta, by podzielić się swoim światem z innymi graczami
  • Edytuj światy Minecrafta w programie MCEdit
  • Kontroluj świat Minecrafta programami w Pythonie na Raspberry Pi
  • Twórz kwantowe mechanizmy i efekty specjalne w modzie qCraft
  • Twórz programowane w Lua komputery i żółwie w modzie ComputerCraft
  • Skonfiguruj środowisko deweloperskie do tworzenia modów przy użyciu Forge i Eclipse
  • Twórz własne mody z nowymi blokami i przedmiotami

Zbuduj mechanizmy, o jakich Ci się nie śniło!

Dodaj do koszyka Minecraft. Buduj mechanizmy i twórz własne mody. Przewodnik mistrza

 

Osoby które kupowały "Minecraft. Buduj mechanizmy i twórz własne mody. Przewodnik mistrza", wybierały także:

  • Piękny świat Minecrafta
  • Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom
  • Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Wydanie II
  • Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy
  • Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom średnio zaawansowany

Dodaj do koszyka Minecraft. Buduj mechanizmy i twórz własne mody. Przewodnik mistrza

Spis treści

Minecraft. Buduj mechanizmy i twórz własne mody. Przewodnik mistrza eBook -- spis treści

O autorach (9)

Podziękowania (10)

Wprowadzenie (11)

1. Wstęp (15)

  • Czym jest Minecraft? (15)
  • Wersje Minecrafta (16)
  • Na początek (17)
  • Konstrukcja podstawowych przedmiotów (17)
  • Wytapianie (19)
  • Tryb kreatywny (19)
  • Kody (21)
  • Czerwony kamień (21)
  • Korzystanie z modów (22)
  • Tworzenie modów (22)
  • Instalacja świata z przykładami (22)
  • Podsumowanie (23)

2. Czerwony kamień - podstawy (25)

  • Podstawy (25)
    • Pozyskiwanie czerwonego pyłu (25)
    • Rozmieszczanie czerwonego pyłu (26)
  • Zasilanie czerwonego pyłu (27)
    • Dźwignie (27)
    • Przyciski (28)
    • Płyty naciskowe (29)
    • Linki (30)
    • Bloki czerwonego kamienia (31)
  • Ticki czerwonego kamienia (32)
  • Pochodnie (32)
  • Lampy (34)
  • Przekaźniki (35)
  • Komparatory (37)
  • Tłoki (38)
  • Tworzenie drzwi (40)
  • Leje, dozowniki i podajniki (42)
    • Leje (42)
    • Dozowniki (42)
    • Podajniki (42)
  • Podsumowanie (43)

3. Bramki logiczne (45)

  • Podstawowe bramki logiczne (45)
    • Inwertery (45)
    • Bramki AND (46)
    • Bramki OR (48)
    • Bramki XOR (49)
  • Przykład bramki logicznej (50)
  • Zegary (51)
  • Przerzutnik RS NOR (53)
  • Obwody monostabilne (55)
  • T-Flip-Flop (55)
  • Logika - teoria (57)
    • Binarność (57)
    • Diagramy logiczne (58)
  • Podsumowanie (60)

4. Czerwony kamień - poziom zaawansowany (61)

  • Przełącznik na bazie detektora aktualizacji bloku (61)
  • Drzwi z tłoków (62)
    • Drzwi 2 × 2 (62)
    • Drzwi 2 × 2 wbudowane w ścianę (64)
  • Podmieniacze bloków (67)
    • Bardzo kompaktowy podmieniacz bloków (67)
    • Ukryty podmieniacz bloków (68)
  • Pamięć taśmowa z tłoków (69)
  • Wyświetlacze (73)
  • Podsumowanie (76)

5. Czerwony kamień - rozmaitości (77)

  • Tory i wagony (77)
    • Tory (78)
    • Wagony (79)
    • Przykład użycia wagonu (81)
  • Fizyka płynów (82)
    • Lawa (82)
    • Woda (83)
  • Leje (84)
  • Bloki poleceń (85)
  • Pułapka na gracza (86)
    • Pułapka z blokiem poleceń (86)
    • Pułapka z czerwonego pyłu (87)
  • Armata TNT (89)
  • Podsumowanie (90)

6. Hostowanie serwerów i narzędzia (91)

  • Hostowanie serwera (91)
    • Serwer LAN (92)
    • Hostowanie przy użyciu Hamachi (93)
    • Hostowanie przy użyciu przekierowywania portów (95)
    • Opcje właściwości serwera (98)
    • Wynajmowanie serwerów (99)
  • MCEdit (99)
  • Minecraft, Python i Pi (102)
    • Instalacja Minecrafta na Raspberry Pi (102)
    • Uruchomienie Minecrafta (102)
    • Podłączenie drugiego komputera z Pi (102)
  • Podsumowanie (105)

7. qCraft (107)

  • Pobranie qCrafta (107)
  • Instalacja świata z przykładami (108)
  • Pył kwantowy (109)
  • Esencja obserwacji (109)
  • Esencja superpozycji (111)
  • Esencja splątania (112)
  • Zautomatyzowana obserwacja (113)
  • Komputery kwantowe (115)
  • Portale kwantowe (117)
  • Podsumowanie (119)

8. ComputerCraft (121)

  • Instalacja świata z przykładami (121)
  • Blok komputerowy (122)
  • Jak zacząć (123)
  • Przykład wyświetlacza diodowego (127)
  • Sieci komputerowe (129)
  • Stacje dysków (131)
  • Monitory (133)
  • Zegar (134)
  • Żółwie (137)
  • Podsumowanie (139)

9. Tworzenie modów w Forge (141)

  • O modowaniu ogólnie (141)
  • Przygotowanie komputera (142)
    • Zainstaluj Minecrafta (142)
    • Instalacja Javy (142)
    • Dodanie Javy do PATH (144)
    • Instalacja Eclipse (144)
    • Instalacja Forge (146)
    • Konfiguracja Eclipse (146)
  • Krótkie omówienie Eclipse (147)
  • Podstawy języka Java (147)
    • Pakiety (148)
    • Klasy (149)
    • Zmienne składowe (149)
    • Metody (150)
    • Klasy i instancje (150)
    • Dziedziczenie (150)
    • Publiczne i prywatne (151)
    • Konwencje nazewnicze (151)
  • Podsumowanie (152)

10. Przykładowy mod: Thorium (153)

  • Przygotowanie projektu (154)
    • Utworzenie projektu (154)
    • Tworzenie pakietu (154)
    • Podłączanie projektów (155)
  • Tworzenie bloku rudy (156)
    • Tworzenie klasy ThoriumOreBlock (156)
    • Tworzenie klasy moda Thorium (158)
    • Tworzenie pliku mcmod.info (159)
    • Pierwsze uruchomienie (160)
    • Przygotowanie moda do użytku (160)
  • Dodanie własnej tekstury (161)
    • Utworzenie pliku z obrazem tekstury (162)
    • Lokalizacja nazw (163)
  • Spawnowanie bloków rudy (164)
  • Wydobywanie Thorium (167)
  • Przerabianie rudy na Thorium (168)
    • Tworzenie nowego bloku (168)
    • Dodanie receptury (169)
  • Podświetlenie Thorium (170)
  • Podsumowanie (171)

11. Modowanie - ciąg dalszy (173)

  • Publikacja moda (173)
    • Tworzenie pliku JAR (173)
    • Instalacja moda (176)
  • Więcej o modowaniu (178)
  • Przykładowy przedmiot: ugotowana kość (179)
  • Przykładowy przedmiot: utwardzony diament (180)
  • Przykładowy przedmiot: obsydianowa siekiera (181)
  • Przykładowa zbroja (182)
    • Klasy elementów zbroi (183)
    • Pliki tekstur zbroi (183)
    • Dodanie zbroi do pliku moda (185)
    • Przepisy na elementy zbroi (186)
  • Graficzny interfejs użytkownika (GUI) (186)
    • Zmiany w klasie moda (186)
    • Klasa BlockSwitchableLight (187)
    • Klasa SmallThingsGui (188)
  • Podsumowanie (189)

Materiały pomocnicze (191)

Skorowidz (193)

Dodaj do koszyka Minecraft. Buduj mechanizmy i twórz własne mody. Przewodnik mistrza

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.