reklama - zainteresowany?

Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek - Helion


ebook
Autor: Eric Ries
Tytuł oryginału: The Lean Startup: How Today's Entrepreneurs Use Continuous Innovation to Create Radically Successful Businesses
ISBN: 978-83-283-3941-5
stron: 248, Format: ebook
Data wydania: 2012-10-22
Księgarnia: Helion

Cena książki: 34,30 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 30% (-14,70 zł)

Dodaj do koszyka

Tagi: E-biznes | Start-up

Bestseller na liście „New York Timesa”

Rewolucyjna metoda autorstwa Erica Riesa pomoże Ci zamienić Twój nowy pomysł biznesowy na zamierzony efekt końcowy, który będzie jednocześnie udany oraz trwały. Znajdziesz tu innowacyjne porady i wskazówki związane z zakładaniem własnego startupu i kierowaniem nim. Przez cały czas będziesz uczyć się na autentycznych sukcesach i porażkach innych. To lektura obowiązkowa dla wszystkich przedsiębiorców, którzy są już gotowi, by zapoczątkować coś naprawdę wielkiego.

Ken Blanchard, współautor książek Jednominutowy menedżer oraz Empowerment.Odkryj ukrytą moc Twoich pracowników!

Ries pokazuje nam, jak przebijać się przez gęstą mgłę niepewności, spowijającą startupy. Opisuje usystematyzowany model działania, formułuje też praktyczne i sprawdzone wskazówki. Niewykluczone, że niniejsza książka bardziej skutecznie wspomoże światowy wzrost gospodarczy niż jakakolwiek inna książka biznesowa napisana w ostatnich latach.

Tom Eisenmann, profesor zajmujący się przedsiębiorczością, Harvard Business School

Nie znam lepszego podręcznika pozwalającego zmaksymalizować szanse startupu na sukces.

Mitchell Kapor, założyciel Lotus Development Corp.

Znajdujemy się u progu nowego stulecia zarządzania. Przez lata udało nam się wypracować doskonałe metody zarządzania dużymi firmami, jednak w kwestii startupów i innowacji nadal działamy po omacku. Niniejsza książka stawia pierwsze solidne fundamenty dla przedsiębiorczości w nowych czasach. Stworzony przez autora ruch Lean Startup dąży do tego, abyś mógł stworzyć kolejny hit rynkowy za pomocą najnowocześniejszych narzędzi.

Bez względu na to, czy jesteś przedsiębiorcą z własnym startupem, czy też działasz w strukturach dużej organizacji, znajdziesz tu bardzo ważne wskazówki, które przydadzą Ci się na drodze w nieznane. Poznaj praktyczne metody pozwalające unikać błędów w rozwoju produktu, naucz się systematycznie oceniać i interpretować wczesne sygnały płynące z rynku, a także decydować, czy należy wykonać zwrot, czy trwać przy dotychczasowych działaniach. Korzystaj z wiedzy innowatorów, którzy wprowadzili swoje firmy na szczyt, i dołącz do tego szacownego grona.


Eric Ries jest przedsiębiorcą i autorem bloga Startup Lessons Learned. Jest współzałożycielem IMVU, gdzie pełnił również funkcję dyrektora technologicznego. Był to jego trzeci startup. Często przemawia podczas różnych wydarzeń biznesowych, a także doradza wielu startupom, dużym przedsiębiorstwom oraz firmom inwestycyjnym w zakresie strategii biznesowej i strategii rozwoju produktu. Pełni funkcję przedsiębiorcy-rezydenta w Harvard Business School.

Dodaj do koszyka

 

Osoby które kupowały "Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek", wybierały także:

  • Biblia e-biznesu
  • Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament
  • Godzina dziennie z mobile marketingiem

Dodaj do koszyka

Spis treści

Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek eBook -- spis treści

  • O autorze
  • Wprowadzenie
    • Geneza modelu Lean Startup
    • Metoda Lean Startup
      • Dlaczego startupy ponoszą porażki?
    • Sposób organizacji materiału
    • Drugie stulecie zarządzania
  • Część I Wizja
    • 1 Start
      • Zarządzanie przedsiębiorcze
      • Korzenie ruchu Lean Startup
    • 2 Definicje
      • Kim tak dokładnie jest przedsiębiorca?
      • Skoro jestem przedsiębiorcą, to jak zdefiniować startup?
      • SnapTax
      • Lean Startup w siedem tysięcy osób
    • 3 Proces uczenia się
      • Proces weryfikowanego uczenia się w IMVU
        • Genialna strategia
        • Sześć miesięcy do premiery rynkowej
        • Premiera rynkowa
        • Rozmowy z klientami
        • Cała moja praca do kosza
      • Wartość a marnotrawstwo
      • Gdzie szukać potwierdzenia?
      • Śmiałość towarzysząca zeru
      • Wnioski IMVU i nie tylko
    • 4 Eksperymenty
      • Od alchemii do nauki
        • Mierz wysoko, zacznij jednak od małych kroków
        • Chcesz osiągnąć trwałe zmiany? Natychmiast rozpocznij eksperymenty
        • Podział
      • Eksperyment jako produkt
      • Village Laundry Services
      • Lean Startup w sektorze publicznym?
  • Część II Kierunek
    • Od wizji do nadawania kierunku
    • 5 Akt wiary
      • Strategia opiera się na założeniach
        • Wzorce i antywzorce
        • Nie tylko "we właściwym miejscu we właściwym czasie"
        • Wartość i wzrost
      • Genchi genbutsu
      • W teren!
        • Projekt i archetyp klienta
      • Paraliż analityczny
    • 6 Testy
      • Dlaczego pierwsze wersje produktu nie muszą być doskonałe
      • Minimalnie satysfakcjonujący produkt wideo
      • Minimalnie satysfakcjonujący produkt concierge
      • Nie zwracaj uwagi na osiem osób siedzących za kulisami
      • Znaczenie projektu i jakości dla MVP
      • Przeszkody na drodze do zbudowania MVP
      • Od MVP do księgowości innowacyjnej
    • 7 Pomiary
      • W jaki sposób coś tak pozornie nudnego jak księgowość może odmienić Twoje życie?
        • Model odpowiedzialności, który sprawdza się we wszystkich branżach
      • Zasady księgowości innowacyjnej trzy cele pośrednie związane z procesem uczenia się
        • Definiowanie punktu odniesienia
        • Strojenie motoru wzrostu
        • Zwrot albo trwanie
      • Księgowość innowacyjna w IMVU
        • Doskonalenie produktu za pięć dolarów dziennie
        • Analiza kohortowa
      • Optymalizacja a proces uczenia się
      • Złudne wskaźniki słowo przestrogi
      • Wskaźniki praktyczne a złudne wskaźniki
        • Kohorty i testy podziału
        • Kanban
          • Diagram pracy kanban z podziałem na etapy
        • Testowanie hipotez w Grockit
      • Trzy "P" i ich znaczenie
        • Praktyczność
        • Przystępność
        • Przejrzystość
    • 8 Zwrot (albo trwanie)
      • Księgowość innowacyjna umożliwia szybsze wykonywanie zwrotów
      • Długość pasa startowego startupu zależy od tego, ile zwrotów startup może jeszcze wykonać
      • Zwrot wymaga odwagi
      • Zebranie w sprawie zwrotu lub trwania
      • Brak zwrotu
      • Klasyfikacja zwrotów
        • Zwrot zbliżający
        • Zwrot oddalający
        • Zwrot ku segmentowi klientów
        • Zwrot ku potrzebom klientów
        • Zwrot platformowy
        • Zwrot ku nowej architekturze biznesowej
        • Zwrot ku wartości
        • Zwrot ku motorowi wzrostu
        • Zwrot ku kanałowi
        • Zwrot technologiczny
      • Zwrot jest hipotezą dotyczącą strategii
  • Część III Przyspieszenie
    • Silniki start!
    • 9 Partia
      • Niewielkie partie a przedsiębiorczość
        • Niewielkie partie w IMVU
        • Wdrażanie ciągłe w innych branżach niż branża programistyczna
      • Małe partie w praktyce
        • Małe partie w szkolnictwie
      • Spirala śmierci dużych partii
      • Nie pchaj ciągnij
        • Hipotezy i techniki pull w branży czystych technologii
    • 10 Wzrost
      • Skąd się bierze wzrost?
      • Trzy motory wzrostu
        • Chwytny motor wzrostu
        • Wirusowy motor wzrostu
        • Płatny motor wzrostu
        • Zastrzeżenie
      • O zestawieniu produktu i rynku decyduje motor wzrostu
      • Kiedy motor przestaje pracować
    • 11 Adaptacja
      • Budowanie organizacji adaptującej się
        • Czy można działać zbyt szybko?
      • Pięć razy dlaczego
        • Dokonuj proporcjonalnych inwestycji
        • Automatyczny regulator szybkości
      • Klątwa pięciu winnych
        • Od czego zacząć
        • Spojrzeć (niewygodnej) prawdzie w oczy
        • Zacznij powoli i skoncentruj się na konkretach
        • Wyznacz mistrza procesu "Pięć razy dlaczego"
      • "Pięć razy dlaczego" w praktyce
        • Nie upychaj wszystkich zaległości w ramach procesu "Pięć razy dlaczego"
      • Przejście na mniejsze partie
        • Rok pierwszy osiągnąć porażkę
        • Rok drugi pamięć mięśniowa
        • Rok trzeci eksplozja
    • 12 Innowacyjność
      • Jak pielęgnować przełomowe innowacje
        • Rzadkie, lecz stabilne zasoby
        • Samodzielność i niezależność w pracach rozwojowych
        • Osobisty interes w wynikach prac
      • Tworzenie platformy umożliwiającej prowadzenie eksperymentów
        • Ochrona spółki matki
        • Racjonalne obawy
        • Zagrożenia związane z ukrywaniem innowacji
        • Budowa piaskownicy innowacyjności
        • Odpowiedzialność zespołów wewnętrznych
      • Zarządzanie portfelowe
        • Przedsiębiorca to stanowisko
        • Wchodzenie w status quo
    • 13 Epilog nie marnuj
      • Organizacyjne supermoce
        • Przede wszystkim system zagrożenia
        • Pseudonauka związana z rozwojem produktu
        • Nowy program badawczy
      • Długoterminowa Giełda Papierów Wartościowych
      • Podsumowanie
    • 14 Dołącz do nas
      • Spotkania członków ruchu Lean Startup
      • Lean Startup wiki
      • Lean Startup Circle
      • Konferencja Startup Lessons Learned
      • Lektura obowiązkowa
      • Lektura dodatkowa
  • Pełna przejrzystość
  • Podziękowania

Dodaj do koszyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2019 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.