reklama - zainteresowany?

Media spo艂eczno艣ciowe bez 艣ciemy. Jak kreowa膰 mark臋 - Helion

Media spo艂eczno艣ciowe bez 艣ciemy. Jak kreowa膰 mark臋
ebook
Autor: Jason Falls, Erik Deckers
Tytu艂 orygina艂u: No Bullshit Social Media: The All-Business, No-Hype Guide to Social Media Marketing
T艂umaczenie: Izabela Szybilska-Fiedorowicz
ISBN: 978-83-246-6960-8
stron: 280, Format: ebook
Data wydania: 2013-04-15
Ksi臋garnia: Helion

Cena ksi膮偶ki: 24,50 z艂 (poprzednio: 49,00 z艂)
Oszcz臋dzasz: 50% (-24,50 z艂)

Dodaj do koszyka Media spo艂eczno艣ciowe bez 艣ciemy. Jak kreowa膰 mark臋

Tagi: Marketing | Social Media

  • Zwi臋ksz sw贸j udzia艂 w rynku
  • Poznaj si艂臋 w艂asnej marki
  • Czerp konkretne zyski

Strategie nie dla harcerzyk贸w!

Jeszcze kilka lat temu marketing w mediach spo艂eczno艣ciowych by艂 jak bu艂ka z mas艂em. Dzi艣 do tego zestawu trzeba dorzuci膰 kilka specja艂贸w, by zwr贸ci膰 uwag臋 odbiorc贸w i uzyska膰 satysfakcjonuj膮ce rezultaty, ale ten wysi艂ek nadal si臋 op艂aca!

Odpowiednia strategia i umiej臋tno艣膰 okre艣lenia konkretnych cel贸w, zastosowanie dyscypliny biznesowej i sprawdzonych wzor贸w zachowa艅 to tylko kilka prostych zasad na Twojej nowej drodze wprost do dom贸w i serc klient贸w.

  • Poznaj szczeg贸艂owo techniki zwi臋kszania sprzeda偶y, zysk贸w, udzia艂u w rynku i skuteczno艣ci.
  • Ucz si臋 na konkretnych przyk艂adach budowania 艣wiadomo艣ci marki, obs艂ugi klienta i zarz膮dzania reputacj膮.
  • Dowiedz si臋, jak wykorzysta膰 media spo艂eczno艣ciowe, by zapewni膰 klientom genialn膮 obs艂ug臋, i jak zgromadzi膰 mas臋 klient贸w naprawd臋 zainteresowanych kupnem.
  • Zapoznaj si臋 z faktami, danymi statystycznymi, przyk艂adami z 偶ycia - i stosuj solidne kryteria ich oceny.


Jason Falls jest szefem Social Media Explorer z Louisville, firmy, kt贸ra 艣wiadczy strategiczne us艂ugi konsultingowe w dziedzinie marketingu spo艂eczno艣ciowego, marketingu cyfrowego oraz public relations dla 艣rednich i du偶ych przedsi臋biorstw.

Erik Deckers jest w艂a艣cicielem i wicedyrektorem kreatywnym Professional Blog Service w Indianapolis, firmy, kt贸ra zajmuje si臋 doradztwem w zakresie zarz膮dzania tre艣ci膮 i polityk膮 dzia艂ania klient贸w w mediach spo艂eczno艣ciowych. W ci膮gu ostatnich siedemnastu lat pracowa艂 w marketingu, sprzeda偶y, dzia艂ach PR i komunikacji kryzysowej.

Dodaj do koszyka Media spo艂eczno艣ciowe bez 艣ciemy. Jak kreowa膰 mark臋

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Media spo艂eczno艣ciowe bez 艣ciemy. Jak kreowa膰 mark臋", wybiera艂y tak偶e:

  • Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwa
  • Content marketing. Od strategii do efekt贸w
  • Growth Hacker Marketing. O przysz艂o艣ci PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
  • GURU KULTU..RY
  • Twoja firma w social mediach. Podr

Dodaj do koszyka Media spo艂eczno艣ciowe bez 艣ciemy. Jak kreowa膰 mark臋

Spis tre艣ci

Media spo艂eczno艣ciowe bez 艣ciemy. Jak kreowa膰 mark臋 eBook -- spis tre艣ci

  • Podzi臋kowania (15)
  • O autorach (17)

Wprowadzenie (19)

Zmieni膰 si臋 czy zgin膮膰? (19)

I Media spo艂eczno艣ciowe s膮 dla hippis贸w. Marketing spo艂eczno艣ciowy - dla biznesu (27)

1. Zignoruj ekscytacj臋. Uwierz faktom (29)

  • Media spo艂eczno艣ciowe i krzywa ekscytacji (31)
  • K艂opot z kazaniami teoretyk贸w medi贸w spo艂eczno艣ciowych (35)
  • Pytanie o wska藕nik ROI to pomy艂ka (37)
  • Siedem rzeczy, kt贸re mo偶e Ci da膰 marketing spo艂eczno艣ciowy (40)
    • 1. Budowanie 艣wiadomo艣ci marki (40)
    • 2. Ochrona reputacji marki (41)
    • 3. Poprawa public relations (42)
    • 4. Tworzenie w艂asnej spo艂eczno艣ci (42)
    • 5. Poprawa jako艣ci obs艂ugi klienta (43)
    • 6. Uproszczenie prac badawczo-rozwojowych (44)
    • 7. Podniesienie liczby potencjalnych klient贸w i poprawa wynik贸w sprzeda偶y (44)
  • Kiedy m贸wisz "marketing", masz na my艣li biznes (45)

2. Nie chodzi o nich, ale o Ciebie! (47)

  • Dzisiejszy konsument jest inny. Za to Ty jeste艣 dinozaurem (49)
  • Nigdy nie panowa艂e艣 nad swoim komunikatem (52)
  • Media spo艂eczno艣ciowe mog膮 si臋 przyczyni膰 do obalenia rz膮du. A co mog膮 zrobi膰 dla firmy? (53)
  • Uczestnictwo w mediach spo艂eczno艣ciowych to nie wszystko; r贸wnie wa偶na jest postawa prospo艂eczno艣ciowa (55)
  • Je偶eli nie ufasz podw艂adnym, zatrudni艂e艣 nieodpowiednie osoby (57)
  • Nie zrzucaj winy na IT, na przepisy albo na prawnik贸w (59)
  • To nie media spo艂eczno艣ciowe naruszaj膮 polityk臋 firmow膮, tylko ludzie (60)
  • Do czego s艂u偶膮 media spo艂eczno艣ciowe? (61)
  • Kolej na Ciebie (63)

3. Przechytrzony przez konkurencj臋 (65)

  • Klienci ju偶 Ci nie ufaj膮 (67)
  • 艢mia艂o, kup reklam臋! (69)
  • Jeste艣my firm膮 b2b; nie liczymy si臋 (71)
  • Zniszcz drukark臋 (72)
  • Bran偶a okr臋towa uspo艂ecznia si臋 (72)
  • To nie musi by膰 takie skomplikowane (73)
    • Chcesz by膰 Gregiem Tackettem czy jego konkurencj膮? (75)

4. Tajemnica? W tym nie ma 偶adnej tajemnicy (77)

  • Marketing spo艂eczno艣ciowy polega na komunikacji, a nie na korzystaniu z technologii (78)
  • Narz臋dzia komunikacyjne si臋 zmieniaj膮, ale potrzeba porozumiewania si臋 jest niezmienna (79)
  • Media spo艂eczno艣ciowe nie s膮 medium reklamowym, ale platformy spo艂eczno艣ciowe mog膮 nim by膰 (80)
  • Przecie偶 to bu艂ka z mas艂em! (84)
  • Pocz膮tki w mediach spo艂eczno艣ciowych przypominaj膮 proszenie inwestora o pieni膮dze (84)
  • Planowanie i pomiar skuteczno艣ci to podstawy marketingu spo艂eczno艣ciowego (86)
  • Pi臋膰 sposob贸w zmiany swojego nastawienia, kt贸re gwarantuj膮 sukces w marketingu spo艂eczno艣ciowym (z jednym zastrze偶eniem) (88)

II. Jak naprawd臋 dzia艂a marketing spo艂eczno艣ciowy? (93)

5. Poha艂asuj. Jak marketing spo艂eczno艣ciowy wspomaga budowanie 艣wiadomo艣ci marki? (95)

  • Wyobra偶enia spo艂eczno艣ci kszta艂tuj膮 Twoj膮 mark臋 (97)
  • Marketing tradycyjny i jego wska藕niki od lat Ci臋 ok艂amuj膮 (101)
    • Dlaczego nie mo偶emy zmierzy膰 skuteczno艣ci tradycyjnego marketingu i PR? (103)
    • Dlaczego mo偶emy zmierzy膰 skuteczno艣膰 medi贸w spo艂eczno艣ciowych? (104)
  • Por贸wnaj koszty medi贸w spo艂eczno艣ciowych i medi贸w tradycyjnych (106)
    • Ile kosztuje marketing tradycyjny? (107)
    • Ile kosztuje marketing spo艂eczno艣ciowy? (108)
  • Plotkarze wszystkich kraj贸w, 艂膮czcie si臋! (109)
  • Mierniki budowania 艣wiadomo艣ci marki (111)

6. To Tw贸j dom. Marketing spo艂eczno艣ciowy chroni Twoj膮 reputacj臋 (115)

  • "Komunikacja kryzysowa". Co to takiego? (119)
  • Ach, gdyby tak media tradycyjne si臋 poprawi艂y! (120)
  • Je偶eli nie s艂uchasz i nie reagujesz, ko艅czysz jak Chi-Chi's (123)
  • Komunikacja z krytykantami w sze艣ciu krokach (125)
  • Do艣膰 ju偶 o negatywach! (126)
  • Ochrona reputacji od strony technicznej (127)
  • Jak mierzy膰 ochron臋 reputacji? (129)

7. Relacja z publik膮. Marketing spo艂eczno艣ciowy i public relations (133)

  • Public relations nie dotycz膮 ju偶 medi贸w tradycyjnych (137)
    • Dziennikarze tak偶e korzystaj膮 z medi贸w spo艂eczno艣ciowych (139)
    • Prosto do sedna dzi臋ki mediom spo艂eczno艣ciowym (140)
  • Media tradycyjne zosta艂y z ty艂u (141)
    • Jak uciec przed filtrem informacyjnym medi贸w tradycyjnych? (142)
  • Krajobraz nowych relacji z mediami (144)
  • Komunikacja kryzysowa zaczyna si臋 na wiele miesi臋cy przed kryzysem (147)
  • Sposoby post臋powania z krytykantami (148)
  • Jak mierzy膰 skuteczno艣膰 public relations? (150)

8. Efekt Kumbaya. Marketing spo艂eczno艣ciowy tworzy spo艂eczno艣膰 (153)

  • R贸偶ne rodzaje spo艂eczno艣ci (157)
  • Tworzenie spo艂eczno艣ci to co艣 wi臋cej ni偶 nawi膮zywanie znajomo艣ci (160)
  • Ocena spo艂eczno艣ci (161)
  • Nawet no偶yczki mog膮 mie膰 swoj膮 spo艂eczno艣膰! (163)
    • Konkurencja wchodzi do naszej spo艂eczno艣ci. Co robi膰? (165)
  • Jak to zrobi膰 i za ile? (168)

9. Chodzi o nich. Marketing spo艂eczno艣ciowy stymuluje obs艂ug臋 klienta (171)

  • Dlaczego reakcje klient贸w s膮 takie wa偶ne? (174)
  • Poprzyj s艂owa... swoimi lud藕mi (175)
  • Nie mo偶na pom贸c wszystkim (176)
  • Nie jeste艣 "zaklinaczem kretyn贸w" (178)
  • Czasami wystarcz膮 dwa s艂owa (179)
  • Jak mierzy膰 jako艣膰 obs艂ugi klienta? (182)
  • Pomiar oszcz臋dno艣ci w obs艂udze klienta (183)

10. Zm膮drzej. Marketing spo艂eczno艣ciowy stymuluje prace badawczo-rozwojowe (187)

  • Wsp贸艂praca to ostatni krzyk mody (188)
  • Wsp贸艂praca z klientem procentuje nowymi klientami (189)
    • Wsp贸艂praca z... no偶yczkami (190)
  • Podano pizz臋 (193)
    • Pomiar skuteczno艣ci prac badawczo-rozwojowych (194)
    • R&D plus R&D (196)
    • Ale my jeste艣my ma艂膮 firm膮 i nie mamy dzia艂u R&D (197)
    • Jak zaplanowa膰 prace badawczo-rozwojowe? (200)

11. Zawsze chodzi o kas臋. Marketing spo艂eczno艣ciowy stymuluje sprzeda偶 (203)

  • Reklama to nic z艂ego (207)
  • Reklama jest skierowana na zewn膮trz, media spo艂eczno艣ciowe do wewn膮trz (208)
  • Przyk艂adowa sprzeda偶 dzi臋ki marketingowi spo艂eczno艣ciowemu (209)
  • Wska藕niki PI i KPI (210)
  • Jak mierzy膰 wyniki sprzeda偶y? (212)
  • Wiemy po co, nie wiemy jak (215)

III. Do dzie艂a! (217)

12. Ulecz swoje l臋ki za pomoc膮 solidnej strategii (219)

  • Dlaczego potrzebujemy strategii spo艂eczno艣ciowej? (221)
  • Kwestia w艂asno艣ci (225)
    • Co pracownicy mog膮 robi膰 w domu? (225)
  • Praca zdalna to nie to samo co komunikacja prywatna (227)
  • Co powinno si臋 znale藕膰 w strategii spo艂eczno艣ciowej? (227)
    • Co robi膰 z informacjami poufnymi i jak nie doradza膰 innym? (231)
  • Zaufanie do pracownik贸w a kwestia wypowiadania si臋 w imieniu firmy (232)
    • Kto powinien to wprowadzi膰 w 偶ycie? (232)
    • Kto ponosi odpowiedzialno艣膰? (234)
    • Marnowanie czasu w mediach spo艂eczno艣ciowych (234)

13. Przydziel obowi膮zki i b膮d藕 odpowiedzialny (237)

  • Kwestia odpowiedzialno艣ci (238)
  • Plusy i minusy (239)
    • Marketing (239)
    • Sprzeda偶 (240)
    • Public relations (240)
    • Obs艂uga klienta (241)
  • Kto nie powinien si臋 tym zajmowa膰? (241)
  • Uk艂ad idealny (242)
  • Media spo艂eczno艣ciowe s膮 dla do艣wiadczonych pracownik贸w, a nie dla praktykant贸w (244)
  • Idealny specjalista do spraw medi贸w spo艂eczno艣ciowych (245)
  • Tw贸j pracownik robi furor臋 w mediach spo艂eczno艣ciowych (246)
  • Modele zarz膮dzania mediami spo艂eczno艣ciowymi (248)
  • Odpowiedzialny zesp贸艂 (249)

14. To NIE piaskownica, tu si臋 robi interesy (251)

  • Ju偶 wiesz, co mo偶e Ci da膰 marketing spo艂eczno艣ciowy. Okre艣l wi臋c, co musi Ci da膰 (252)
  • Lepszy wr贸bel w gar艣ci ni偶 go艂膮b na dachu (254)
  • Od planu do dzia艂ania (255)
  • Na wszelki wypadek (258)
  • Czasami samemu si臋 nie da (259)

15. Spo艂eczno艣ciowo艣膰 (265)

  • Klienci nosz膮 z dum膮 symbole biznes贸w spo艂eczno艣ciowych (266)
  • Marketing spo艂eczno艣ciowy to nie tylko biznes (267)
  • Pi臋膰 czynnik贸w pobudzaj膮cych zmian臋 tradycyjnego nastawienia (270)
    • Stymulant numer jeden. Us艂ysz, a potem s艂uchaj (270)
    • Stymulant numer dwa. Podziel si臋, a potem rozwi膮偶 (271)
    • Stymulant numer trzy. Uruchom, a potem si臋 ucz (272)
    • Stymulant numer cztery. Zaufaj, a potem uzgadniaj (272)
    • Stymulant numer pi臋膰. Daj, a potem we藕 (273)
  • W ko艅cu to biznes (274)

Dodaj do koszyka Media spo艂eczno艣ciowe bez 艣ciemy. Jak kreowa膰 mark臋

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.