reklama - zainteresowany?

Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę - Helion

Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę
Autor: Jason Falls, Erik Deckers
Tytuł oryginału: No Bullshit Social Media: The All-Business, No-Hype Guide to Social Media Marketing
TÅ‚umaczenie: Izabela Szybilska-Fiedorowicz
ISBN: 978-83-246-4788-0
stron: 280, Format: 158x235, okładka: miękka
Data wydania: 2013-04-15
Księgarnia: Helion

Cena książki: 49,00 zł

Dodaj do koszyka Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę

Tagi: Marketing | Social Media

  • ZwiÄ™ksz swój udziaÅ‚ w rynku
  • Poznaj siÅ‚Ä™ wÅ‚asnej marki
  • Czerp konkretne zyski

Strategie nie dla harcerzyków!

Jeszcze kilka lat temu marketing w mediach społecznościowych był jak bułka z masłem. Dziś do tego zestawu trzeba dorzucić kilka specjałów, by zwrócić uwagę odbiorców i uzyskać satysfakcjonujące rezultaty, ale ten wysiłek nadal się opłaca!

Odpowiednia strategia i umiejętność określenia konkretnych celów, zastosowanie dyscypliny biznesowej i sprawdzonych wzorów zachowań to tylko kilka prostych zasad na Twojej nowej drodze wprost do domów i serc klientów.

  • Poznaj szczegółowo techniki zwiÄ™kszania sprzedaży, zysków, udziaÅ‚u w rynku i skutecznoÅ›ci.
  • Ucz siÄ™ na konkretnych przykÅ‚adach budowania Å›wiadomoÅ›ci marki, obsÅ‚ugi klienta i zarzÄ…dzania reputacjÄ….
  • Dowiedz siÄ™, jak wykorzystać media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe, by zapewnić klientom genialnÄ… obsÅ‚ugÄ™, i jak zgromadzić masÄ™ klientów naprawdÄ™ zainteresowanych kupnem.
  • Zapoznaj siÄ™ z faktami, danymi statystycznymi, przykÅ‚adami z życia - i stosuj solidne kryteria ich oceny.


Jason Falls jest szefem Social Media Explorer z Louisville, firmy, która świadczy strategiczne usługi konsultingowe w dziedzinie marketingu społecznościowego, marketingu cyfrowego oraz public relations dla średnich i dużych przedsiębiorstw.

Erik Deckers jest właścicielem i wicedyrektorem kreatywnym Professional Blog Service w Indianapolis, firmy, która zajmuje się doradztwem w zakresie zarządzania treścią i polityką działania klientów w mediach społecznościowych. W ciągu ostatnich siedemnastu lat pracował w marketingu, sprzedaży, działach PR i komunikacji kryzysowej.

Dodaj do koszyka Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę

 

Osoby które kupowały "Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę", wybierały także:

  • Prawa ludzkiej natury
  • Twoja firma w social mediach. Podr
  • Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby
  • Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
  • Regu

Dodaj do koszyka Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę

Spis treści

Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę -- spis treści

  • PodziÄ™kowania (15)
  • O autorach (17)

Wprowadzenie (19)

Zmienić się czy zginąć? (19)

I Media społecznościowe są dla hippisów. Marketing społecznościowy - dla biznesu (27)

1. Zignoruj ekscytacjÄ™. Uwierz faktom (29)

  • Media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe i krzywa ekscytacji (31)
  • KÅ‚opot z kazaniami teoretyków mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (35)
  • Pytanie o wskaźnik ROI to pomyÅ‚ka (37)
  • Siedem rzeczy, które może Ci dać marketing spoÅ‚ecznoÅ›ciowy (40)
    • 1. Budowanie Å›wiadomoÅ›ci marki (40)
    • 2. Ochrona reputacji marki (41)
    • 3. Poprawa public relations (42)
    • 4. Tworzenie wÅ‚asnej spoÅ‚ecznoÅ›ci (42)
    • 5. Poprawa jakoÅ›ci obsÅ‚ugi klienta (43)
    • 6. Uproszczenie prac badawczo-rozwojowych (44)
    • 7. Podniesienie liczby potencjalnych klientów i poprawa wyników sprzedaży (44)
  • Kiedy mówisz "marketing", masz na myÅ›li biznes (45)

2. Nie chodzi o nich, ale o Ciebie! (47)

  • Dzisiejszy konsument jest inny. Za to Ty jesteÅ› dinozaurem (49)
  • Nigdy nie panowaÅ‚eÅ› nad swoim komunikatem (52)
  • Media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe mogÄ… siÄ™ przyczynić do obalenia rzÄ…du. A co mogÄ… zrobić dla firmy? (53)
  • Uczestnictwo w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych to nie wszystko; równie ważna jest postawa prospoÅ‚ecznoÅ›ciowa (55)
  • Jeżeli nie ufasz podwÅ‚adnym, zatrudniÅ‚eÅ› nieodpowiednie osoby (57)
  • Nie zrzucaj winy na IT, na przepisy albo na prawników (59)
  • To nie media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe naruszajÄ… politykÄ™ firmowÄ…, tylko ludzie (60)
  • Do czego sÅ‚użą media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe? (61)
  • Kolej na Ciebie (63)

3. Przechytrzony przez konkurencjÄ™ (65)

  • Klienci już Ci nie ufajÄ… (67)
  • ÅšmiaÅ‚o, kup reklamÄ™! (69)
  • JesteÅ›my firmÄ… b2b; nie liczymy siÄ™ (71)
  • Zniszcz drukarkÄ™ (72)
  • Branża okrÄ™towa uspoÅ‚ecznia siÄ™ (72)
  • To nie musi być takie skomplikowane (73)
    • Chcesz być Gregiem Tackettem czy jego konkurencjÄ…? (75)

4. Tajemnica? W tym nie ma żadnej tajemnicy (77)

  • Marketing spoÅ‚ecznoÅ›ciowy polega na komunikacji, a nie na korzystaniu z technologii (78)
  • NarzÄ™dzia komunikacyjne siÄ™ zmieniajÄ…, ale potrzeba porozumiewania siÄ™ jest niezmienna (79)
  • Media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe nie sÄ… medium reklamowym, ale platformy spoÅ‚ecznoÅ›ciowe mogÄ… nim być (80)
  • Przecież to buÅ‚ka z masÅ‚em! (84)
  • PoczÄ…tki w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych przypominajÄ… proszenie inwestora o pieniÄ…dze (84)
  • Planowanie i pomiar skutecznoÅ›ci to podstawy marketingu spoÅ‚ecznoÅ›ciowego (86)
  • Pięć sposobów zmiany swojego nastawienia, które gwarantujÄ… sukces w marketingu spoÅ‚ecznoÅ›ciowym (z jednym zastrzeżeniem) (88)

II. Jak naprawdę działa marketing społecznościowy? (93)

5. Pohałasuj. Jak marketing społecznościowy wspomaga budowanie świadomości marki? (95)

  • Wyobrażenia spoÅ‚ecznoÅ›ci ksztaÅ‚tujÄ… TwojÄ… markÄ™ (97)
  • Marketing tradycyjny i jego wskaźniki od lat CiÄ™ okÅ‚amujÄ… (101)
    • Dlaczego nie możemy zmierzyć skutecznoÅ›ci tradycyjnego marketingu i PR? (103)
    • Dlaczego możemy zmierzyć skuteczność mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych? (104)
  • Porównaj koszty mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych i mediów tradycyjnych (106)
    • Ile kosztuje marketing tradycyjny? (107)
    • Ile kosztuje marketing spoÅ‚ecznoÅ›ciowy? (108)
  • Plotkarze wszystkich krajów, Å‚Ä…czcie siÄ™! (109)
  • Mierniki budowania Å›wiadomoÅ›ci marki (111)

6. To Twój dom. Marketing społecznościowy chroni Twoją reputację (115)

  • "Komunikacja kryzysowa". Co to takiego? (119)
  • Ach, gdyby tak media tradycyjne siÄ™ poprawiÅ‚y! (120)
  • Jeżeli nie sÅ‚uchasz i nie reagujesz, koÅ„czysz jak Chi-Chi's (123)
  • Komunikacja z krytykantami w szeÅ›ciu krokach (125)
  • Dość już o negatywach! (126)
  • Ochrona reputacji od strony technicznej (127)
  • Jak mierzyć ochronÄ™ reputacji? (129)

7. Relacja z publiką. Marketing społecznościowy i public relations (133)

  • Public relations nie dotyczÄ… już mediów tradycyjnych (137)
    • Dziennikarze także korzystajÄ… z mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (139)
    • Prosto do sedna dziÄ™ki mediom spoÅ‚ecznoÅ›ciowym (140)
  • Media tradycyjne zostaÅ‚y z tyÅ‚u (141)
    • Jak uciec przed filtrem informacyjnym mediów tradycyjnych? (142)
  • Krajobraz nowych relacji z mediami (144)
  • Komunikacja kryzysowa zaczyna siÄ™ na wiele miesiÄ™cy przed kryzysem (147)
  • Sposoby postÄ™powania z krytykantami (148)
  • Jak mierzyć skuteczność public relations? (150)

8. Efekt Kumbaya. Marketing społecznościowy tworzy społeczność (153)

  • Różne rodzaje spoÅ‚ecznoÅ›ci (157)
  • Tworzenie spoÅ‚ecznoÅ›ci to coÅ› wiÄ™cej niż nawiÄ…zywanie znajomoÅ›ci (160)
  • Ocena spoÅ‚ecznoÅ›ci (161)
  • Nawet nożyczki mogÄ… mieć swojÄ… spoÅ‚eczność! (163)
    • Konkurencja wchodzi do naszej spoÅ‚ecznoÅ›ci. Co robić? (165)
  • Jak to zrobić i za ile? (168)

9. Chodzi o nich. Marketing społecznościowy stymuluje obsługę klienta (171)

  • Dlaczego reakcje klientów sÄ… takie ważne? (174)
  • Poprzyj sÅ‚owa... swoimi ludźmi (175)
  • Nie można pomóc wszystkim (176)
  • Nie jesteÅ› "zaklinaczem kretynów" (178)
  • Czasami wystarczÄ… dwa sÅ‚owa (179)
  • Jak mierzyć jakość obsÅ‚ugi klienta? (182)
  • Pomiar oszczÄ™dnoÅ›ci w obsÅ‚udze klienta (183)

10. Zmądrzej. Marketing społecznościowy stymuluje prace badawczo-rozwojowe (187)

  • Współpraca to ostatni krzyk mody (188)
  • Współpraca z klientem procentuje nowymi klientami (189)
    • Współpraca z... nożyczkami (190)
  • Podano pizzÄ™ (193)
    • Pomiar skutecznoÅ›ci prac badawczo-rozwojowych (194)
    • R&D plus R&D (196)
    • Ale my jesteÅ›my maÅ‚Ä… firmÄ… i nie mamy dziaÅ‚u R&D (197)
    • Jak zaplanować prace badawczo-rozwojowe? (200)

11. Zawsze chodzi o kasę. Marketing społecznościowy stymuluje sprzedaż (203)

  • Reklama to nic zÅ‚ego (207)
  • Reklama jest skierowana na zewnÄ…trz, media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe do wewnÄ…trz (208)
  • PrzykÅ‚adowa sprzedaż dziÄ™ki marketingowi spoÅ‚ecznoÅ›ciowemu (209)
  • Wskaźniki PI i KPI (210)
  • Jak mierzyć wyniki sprzedaży? (212)
  • Wiemy po co, nie wiemy jak (215)

III. Do dzieła! (217)

12. Ulecz swoje lęki za pomocą solidnej strategii (219)

  • Dlaczego potrzebujemy strategii spoÅ‚ecznoÅ›ciowej? (221)
  • Kwestia wÅ‚asnoÅ›ci (225)
    • Co pracownicy mogÄ… robić w domu? (225)
  • Praca zdalna to nie to samo co komunikacja prywatna (227)
  • Co powinno siÄ™ znaleźć w strategii spoÅ‚ecznoÅ›ciowej? (227)
    • Co robić z informacjami poufnymi i jak nie doradzać innym? (231)
  • Zaufanie do pracowników a kwestia wypowiadania siÄ™ w imieniu firmy (232)
    • Kto powinien to wprowadzić w życie? (232)
    • Kto ponosi odpowiedzialność? (234)
    • Marnowanie czasu w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (234)

13. Przydziel obowiązki i bądź odpowiedzialny (237)

  • Kwestia odpowiedzialnoÅ›ci (238)
  • Plusy i minusy (239)
    • Marketing (239)
    • Sprzedaż (240)
    • Public relations (240)
    • ObsÅ‚uga klienta (241)
  • Kto nie powinien siÄ™ tym zajmować? (241)
  • UkÅ‚ad idealny (242)
  • Media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe sÄ… dla doÅ›wiadczonych pracowników, a nie dla praktykantów (244)
  • Idealny specjalista do spraw mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (245)
  • Twój pracownik robi furorÄ™ w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (246)
  • Modele zarzÄ…dzania mediami spoÅ‚ecznoÅ›ciowymi (248)
  • Odpowiedzialny zespół (249)

14. To NIE piaskownica, tu siÄ™ robi interesy (251)

  • Już wiesz, co może Ci dać marketing spoÅ‚ecznoÅ›ciowy. OkreÅ›l wiÄ™c, co musi Ci dać (252)
  • Lepszy wróbel w garÅ›ci niż goÅ‚Ä…b na dachu (254)
  • Od planu do dziaÅ‚ania (255)
  • Na wszelki wypadek (258)
  • Czasami samemu siÄ™ nie da (259)

15. Społecznościowość (265)

  • Klienci noszÄ… z dumÄ… symbole biznesów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (266)
  • Marketing spoÅ‚ecznoÅ›ciowy to nie tylko biznes (267)
  • Pięć czynników pobudzajÄ…cych zmianÄ™ tradycyjnego nastawienia (270)
    • Stymulant numer jeden. UsÅ‚ysz, a potem sÅ‚uchaj (270)
    • Stymulant numer dwa. Podziel siÄ™, a potem rozwiąż (271)
    • Stymulant numer trzy. Uruchom, a potem siÄ™ ucz (272)
    • Stymulant numer cztery. Zaufaj, a potem uzgadniaj (272)
    • Stymulant numer pięć. Daj, a potem weź (273)
  • W koÅ„cu to biznes (274)

Dodaj do koszyka Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.