reklama - zainteresowany?

Marketing foresight. O czym musisz wiedzieć by rozpychać się na rynku - Helion

Marketing foresight. O czym musisz wiedzieć by rozpychać się na rynku
Autor: Marcin Żukowski
ISBN: 978-83-283-3686-5
Format: 140x208, okładka: miękka
Księgarnia: Helion

Książka będzie dostępna od listopada 2021

Tagi: Big Data | E-biznes | Marketing

Przewodnik po przyszłości marketingu

Żyjemy w epoce dynamicznych zmian, zachodzących zarówno w obszarze technologii, jak i w zależnych od nich mediach. W płynnej rzeczywistości nie jest możliwe określenie jednej, sprawdzalnej wizji tego, jak będzie kształtować się sytuacja za dziesięć czy nawet pięć lat. Nawet jeśli wziąć pod uwagę aktualne tempo i kierunki rozwoju, ciężko ze stuprocentową pewnością powiedzieć, co będzie za dwa lata... Przyszłości po prostu nie da się przewidzieć. Można natomiast pokusić się o ostrożne jej prognozowanie (ang. foresight), oparte na tym, czym dysponowaliśmy wczoraj, co mamy dziś i o czym wiemy, że będzie dostępne jutro. To ważne, bo odpowiednie przygotowanie na zmiany oznacza „być albo nie być” dla większości aktualnie działających biznesów.

Jak skutecznie porozumieć się z millenialsami i kolejnymi pokoleniami młodych, żyjących coraz bardziej w świecie online? Jakie możliwości i zagrożenia przyniesie ze sobą sztuczna inteligencja? Jak wykorzystać rosnący potencjał Big Data? Czy w przyszłości firma będzie w stanie obejść się bez automatyzacji marketingu? Czy automatyzację można pogodzić z pozornie sprzecznym trendem personalizacji przekazu? Jak odnaleźć się w świecie mobile, internetu rzeczy i najróżniejszych technologii śledczych? Autor niniejszej książki nie jest jasnowidzem, jest jednak specjalistą nowoczesnego marketingu i pilnie śledzi bieżące trendy. Stworzony przez niego poradnik to swego rodzaju przewodnik po jednej lub kilku prawdopodobnych wersjach przyszłości. Może Ci pomóc w oszacowaniu nadchodzących szans i zagrożeń.

Spis treści

[ERROR]

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.