reklama - zainteresowany?

Marketing foresight. O czym musisz wiedzieć by rozpychać się na rynku - Helion

Marketing foresight. O czym musisz wiedzieć by rozpychać się na rynku
Autor: Marcin Żukowski
ISBN: 978-83-283-3686-5
Format: 140x208, okładka: miękka
Księgarnia: Helion

Książka będzie dostępna od listopada 2021

Tagi: Big Data | E-biznes | Marketing

Przewodnik po przyszłości marketingu

Å»yjemy w epoce dynamicznych zmian, zachodzÄ…cych zarówno w obszarze technologii, jak i w zależnych od nich mediach. W pÅ‚ynnej rzeczywistoÅ›ci nie jest możliwe okreÅ›lenie jednej, sprawdzalnej wizji tego, jak bÄ™dzie ksztaÅ‚tować siÄ™ sytuacja za dziesięć czy nawet pięć lat. Nawet jeÅ›li wziąć pod uwagÄ™ aktualne tempo i kierunki rozwoju, ciężko ze stuprocentowÄ… pewnoÅ›ciÄ… powiedzieć, co bÄ™dzie za dwa lata... PrzyszÅ‚oÅ›ci po prostu nie da siÄ™ przewidzieć. Można natomiast pokusić siÄ™ o ostrożne jej prognozowanie (ang. foresight), oparte na tym, czym dysponowaliÅ›my wczoraj, co mamy dziÅ› i o czym wiemy, że bÄ™dzie dostÄ™pne jutro. To ważne, bo odpowiednie przygotowanie na zmiany oznacza „być albo nie być” dla wiÄ™kszoÅ›ci aktualnie dziaÅ‚ajÄ…cych biznesów.

Jak skutecznie porozumieć siÄ™ z millenialsami i kolejnymi pokoleniami mÅ‚odych, żyjÄ…cych coraz bardziej w Å›wiecie online? Jakie możliwoÅ›ci i zagrożenia przyniesie ze sobÄ… sztuczna inteligencja? Jak wykorzystać rosnÄ…cy potencjaÅ‚ Big Data? Czy w przyszÅ‚oÅ›ci firma bÄ™dzie w stanie obejść siÄ™ bez automatyzacji marketingu? Czy automatyzacjÄ™ można pogodzić z pozornie sprzecznym trendem personalizacji przekazu? Jak odnaleźć siÄ™ w Å›wiecie mobile, internetu rzeczy i najróżniejszych technologii Å›ledczych? Autor niniejszej książki nie jest jasnowidzem, jest jednak specjalistÄ… nowoczesnego marketingu i pilnie Å›ledzi bieżące trendy. Stworzony przez niego poradnik to swego rodzaju przewodnik po jednej lub kilku prawdopodobnych wersjach przyszÅ‚oÅ›ci. Może Ci pomóc w oszacowaniu nadchodzÄ…cych szans i zagrożeÅ„.

Spis treści

[ERROR]

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.