Marketing dla studentów kierunków technicznych - Helion
Autor: Curtis Tony
Tłumaczenie: Szkudłapska Aleksandra
ISBN: 978-8-3264-4497-5
stron: 483, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Helion
Cena książki: 50,57 zł (poprzednio: 58,80 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,23 zł)
Tłumaczenie: Szkudłapska Aleksandra
ISBN: 978-8-3264-4497-5
stron: 483, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Helion
Cena książki: 50,57 zł (poprzednio: 58,80 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,23 zł)
Tagi: Marketing
W podręczniku przedstawiono wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.:
* współczesne zagadnienia i konteksty marketingu,
* elementy marketing-mix,
* główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa oraz plany marketingowe.
Dzięki książce czytelnik zrozumie istotę i cele marketingu pozna różnice między marketingiem produktów a marketingiem usług oraz zdobędzie umiejętność sporządzania planów marketingowych.
Osoby które kupowały "Marketing dla studentów kierunków technicznych", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 73,68 zł, (14,00 zł -81%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 58,33 zł, (14,00 zł -76%)
- Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby 58,33 zł, (14,00 zł -76%)
- Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami 58,33 zł, (14,00 zł -76%)
- Regu 58,33 zł, (14,00 zł -76%)