reklama - zainteresowany?

Macromedia Fireworks MX 2004. Oficjalny podręcznik - Helion

Macromedia Fireworks MX 2004. Oficjalny podręcznik
Autor: Patti Schulze
Tytuł oryginału: Macromedia Fireworks MX 2004: Training from the Source
Tłumaczenie: Małgorzata Koziej
ISBN: 83-7361-535-0
stron: 272, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2004-09-16
Księgarnia: Helion

Cena książki: 49,90 zł

Dodaj do koszyka Macromedia Fireworks MX 2004. Oficjalny podręcznik

Tagi: Fireworks

Macromedia Fireworks MX 2004 to aplikacja służąca do przygotowywania grafiki do publikacji multimedialnych i witryn WWW. Łączy w sobie możliwości programu do edycji grafiki wektorowej i bitmapowej, umożliwia tworzenie przycisków, menu rozwijanych oraz animowanych GIF-ów. Rozbudowane funkcje eksportu pozwalają na zapis grafiki w wielu formatach oraz wygenerowanie kodu HTML i JavaScript niezbędnego do umieszczenia grafiki na stronie WWW. Fireworks doskonale integruje się z innym produktem firmy Macromedia -- Dreamweaverem.

"Macromedia Fireworks MX 2004. Oficjalny podręcznik" to kompletny zbiór informacji o tym programie, przygotowany przy współpracy z pracownikami działu pomocy technicznej firmy Macromedia i dokładnie przez nich sprawdzony. Wykonując ćwiczenia zawarte w 11 lekcjach, poznasz wszystkie funkcje Fireworks wykorzystywane przy tworzeniu grafiki dla stron WWW. Nauczysz się korzystać z narzędzi, filtrów i funkcji eksportu.

  • Edycja grafiki bitmapowej
  • Praca z narzędziami wektorowymi
  • Korzystanie z warstw i efektów
  • Umieszczanie tekstu w dokumencie
  • Tworzenie elementów interaktywnych
  • Optymalizacja i eksport grafiki
  • Tworzenie animowanych GIF- ów
  • Maski
  • Integracja Fireworks MX z Dreamweaverem MX

Dodaj do koszyka Macromedia Fireworks MX 2004. Oficjalny podręcznik

 

Osoby które kupowały "Macromedia Fireworks MX 2004. Oficjalny podręcznik", wybierały także:

  • Mastering Game Design with Unity 2021
  • Problems Solving in Data Structures and Algorithms Using C++
  • Adobe Fireworks CS5/CS5 PL. Oficjalny podręcznik
  • Adobe Creative Suite 3 Web Standard. Tworzenie dynamicznych stron WWW. Warsztaty
  • Macromedia Studio 8. Oficjalny podręcznik

Dodaj do koszyka Macromedia Fireworks MX 2004. Oficjalny podręcznik

Spis treści

Macromedia Fireworks MX 2004. Oficjalny podręcznik -- spis treści

Wstęp (9)

Lekcja 1. Edycja grafiki bitmapowej (13)

  • Przegląd narzędzi panelu Tools programu Fireworks MX 2004 (15)
  • Strona startowa (16)
  • Grupy paneli swobodnych i dokowanych (16)
  • Panel Properties (18)
  • Edycja obiektów bitmapowych (18)
  • Zmiana powiększenia widoku (19)
  • Zmiana koloru obszaru roboczego (20)
  • Użycie narzędzia Crop (21)
  • Użycie panelu Info (22)
  • Użycie narzędzia Magic Wand (23)
  • Zapisywanie zaznaczenia (26)
  • Dostosowywanie poziomów (26)
  • Podgląd ustawień korekcji gamma (28)
  • Użycie narzędzi Lasso i Polygon Lasso (29)
  • Dodawanie i odejmowanie zaznaczeń (30)
  • Tworzenie nowego dokumentu (31)
  • Skalowanie obrazu (33)
  • Zmiana rozmiarów obrazu (35)
  • Kopiowanie zaznaczenia (37)
  • Użycie narzędzia Rubber Stamp (38)
  • Użycie narzędzia Smudge (40)
  • Użycie narzędzia Eraser (41)
  • Użycie narzędzia Red Eye Removal (41)
  • Użycie narzędzi Marquee (43)
  • Przesuwanie zaznaczenia (44)
  • Dodatkowe opcje zaznaczania (46)

Lekcja 2. Używanie narzędzi wektorowych (49)

  • Wyświetlanie miarek i prowadnic (50)
  • Użycie narzędzia Ellipse (53)
  • Użycie narzędzia Rectangle (55)
  • Użycie narzędzia Polygon (55)
  • Użycie narzędzia Scale (57)
  • Kopiowanie (58)
  • Obracanie obiektu (59)
  • Korzystanie z panelu History (60)
  • Maskowanie obiektów poleceniem Paste Inside (63)
  • Dodawanie efektów aktywnych (64)
  • Stosowanie filtrów jako efektów aktywnych (66)
  • Użycie polecenia Save As Style (67)
  • Grupowanie obiektów (68)
  • Importowanie grafiki (69)
  • Przycinanie obszaru roboczego (71)

Lekcja 3. Praca z warstwami (73)

  • Użycie panelu Layers (74)
  • Dodawanie i nazywanie warstw (76)
  • Ustawianie rozmiaru i położenia obiektu (79)
  • Zmiana nazwy warstwy (80)
  • Blokowanie warstwy (80)
  • Wyświetlanie i ukrywanie warstwy (81)
  • Wybieranie kolorów (82)
  • Rysowanie zaokrąglonych prostokątów (83)
  • Użycie autokształtów (85)
  • Dodawanie tekstury i cienia (87)
  • Zmiana kolejności obiektów na warstwie (88)
  • Użycie trybu edycji pojedynczej warstwy (90)
  • Ustawianie kolorów domyślnych (91)
  • Wyrównywanie położenia obiektów (93)

Lekcja 4. Dodawanie tekstu (97)

  • Dodawanie tekstu (98)
  • Wyrównywanie i tworzenie wcięć w tekście (103)
  • Sprawdzanie pisowni (104)
  • Importowanie tekstu (106)
  • Użycie narzędzia Text Editor (106)
  • Użycia narzędzia Line (108)
  • Użycie narzędzia Subselection (109)
  • Użycie polecenia Paste Attributes (110)

Lekcja 5. Techniki zaawansowane (113)

  • Łączenie kształtów (114)
  • Powielanie obiektów za pomocą polecenia Repeat (118)
  • Tworzenie płyty CD (121)
  • Dodawanie wypełnienia gradientowego (123)
  • Zmiana przezroczystości (126)
  • Dopasowanie tekstu do ścieżki (128)
  • Użycie poleceń Intersect i Crop (130)
  • Przekształcanie tekstu w ścieżki (131)
  • Stosowanie przekształceń (132)

Lekcja 6. Tworzenie przycisków (135)

  • Użycie narzędzia Button Editor (136)
  • Dodawanie nowego przycisku (141)
  • Zmienianie przycisków (144)
  • Dodawanie nazwy i łącza do przycisków (144)
  • Importowanie przycisków (145)
  • Zamienianie grafiki na przyciski (148)

Lekcja 7. Tworzenie płatów i obszarów aktywnych (151)

  • Tworzenie mapy obrazka (153)
  • Praca z warstwą Web Layer (156)
  • Dzielenie obrazu na płaty (157)
  • Dodawanie płatu (158)
  • Tworzenie rozłącznych obszarów aktywnych (160)
  • Dodawanie klatek (161)
  • Dodawanie behawiorów (162)
  • Podgląd pełnoekranowy (164)
  • Dodawanie kolejnych płatów (165)

Lekcja 8. Optymalizacja i eksportowanie (167)

  • Używanie narzędzia Export Wizard (168)
  • Wybieranie formatu obrazu (172)
  • Użycie przycisku podglądu 4-Up (174)
  • Użycie wzorców ustawień optymalizacji (177)
  • Eksportowanie obrazów JPEG (177)
  • Wyświetlanie podglądu w przeglądarce (180)
  • Eksportowanie pliku jako HTML (181)
  • Użycie przycisku Quick Export (185)

Lekcja 9. Tworzenie animacji GIF (187)

  • Tworzenie animacji (188)
  • Użycie techniki "skórki cebuli" (191)
  • Współużytkowanie warstwy (193)
  • Użycie symboli animacji (194)
  • Kontrolowanie odtwarzania (197)
  • Eksportowanie animacji GIF (199)
  • Użycie polecenia Export Preview dla animacji (200)
  • Używanie animacji automatycznej (203)
  • Animacja automatyczna efektów (204)

Lekcja 10. Maskowanie i menu rozwijane (207)

  • Tworzenie szablonu (209)
  • Maskowanie obrazu (210)
  • Maskowanie za pomocą panelu Layers (214)
  • Użycie tekstu jako maski (215)
  • Tworzenie płatu tekstu (216)
  • Dodawanie menu (219)
  • Edycja menu (223)

Lekcja 11. Integracja z programem Dreamweaver MX (227)

  • Programy Fireworks MX 2004 i Dreamweaver MX 2004 (229)
  • Eksportowanie stron do programu Dreamweaver (230)
  • Tworzenie lokalnej witryny w programie Dreamweaver (232)
  • Wyświetlanie stron w programie Dreamweaver (237)
  • Ustawianie preferencji programu Dreamweaver MX 2004 (238)
  • Wyświetlanie strony w przeglądarce (240)
  • Dodawanie łączy (241)
  • Optymalizacja w programie Fireworks (243)
  • Edycja w programie Fireworks z poziomu programu Dreamweaver (244)
  • Tworzenie szablonów w programie Dreamweaver (246)
  • Tworzenie strony na podstawie szablonu (248)
  • Dodawanie tekstu w programie Dreamweaver (249)
  • Modyfikowanie szablonu (252)
  • Przypisywanie szablonu do strony (254)
  • Przemieszczanie plików w panelu Files (255)
  • Edycja menu utworzonego w Fireworks (256)

Skorowidz (259)

Dodaj do koszyka Macromedia Fireworks MX 2004. Oficjalny podręcznik

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.