MS Office XP/2003 PL w biurze i sekretariacie. Tom I i II - Helion
ISBN: 83-246-0542-8
stron: 1424, Format: B5, okładka: twarda
Data wydania: 2006-08-18
Księgarnia: Helion
Cena książki: 186,99 zł
MS Office XP/2003 PL -- cała firma na Twoim biurku
MS Office w wersji XP oraz 2003 PL jest znacznie lepszy niż jego poprzednicy. Znajdziesz tu bardziej przejrzystego Excela, w którym poprowadzisz ksiÄ™gowość i rejestracjÄ™ czasu pracy. W nowym Wordzie przygotujesz e-ankietÄ™ i estetycznÄ… wizytówkÄ™ i bÄ™dziesz Å‚atwiej operować obiektami rysunkowymi. PowerPoint ożywi każdÄ… TwojÄ… prezentacjÄ™ i sformatuje tekst tak, jak chcesz. A nowy Outlook to już nie tylko skrzynka pocztowa, ale też sprawny organizator Twojego czasu pracy.
MyÅ›lisz "Prezentacja" i PowerPoint daje Ci gotowy projekt. Zamiast dzwonić do ksiÄ™gowej, siÄ™gasz po Excela. Na pytanie "Czy mam jutro czas?" odpowiada Ci Outlook. A pisma przygotowuje Twój redaktor Word. Poznaj bliżej swoich nowych pracowników. Dowiedz siÄ™, jak wydawać im polecenia i zapytaj, co jeszcze mogÄ… dla Ciebie zrobić. Opanuj obsÅ‚ugÄ™ pakietu MS Office XP/2003 PL.
Excel:
- dokumenty księgowe: rejestr należności i zobowiązań, faktury VAT, rozliczenia dewizowe,
- rozliczanie wyników sprzedaży i kosztów paliwa,
- tworzenie cenników i ofert,
- bardziej i mniej znane funkcje Excela.
Word:
- korzystanie z gotowych wzorów umów o pracÄ™, zlecenia i o dzieÅ‚o,
- gotowe szablony: wizytówka, zaproszenie, naklejka samoprzylepna,
- indywidualizowanie listów wysyÅ‚anych do wielu osób: korespondencja seryjna,
PowerPoint:
- animacje i obiekty rysunkowe w prezentacji,
- gotowe tła i rozkłady tekstu na slajdach,
- sposoby wyświetlania prezentacji,
Outlook:
- ustawianie kont pocztowych,
- organizowanie czasu pracy: kalendarz i przypomnienia o ważnych terminach,
- opracowanie graficzne wiadomości: papeterie, kolory, czcionki, podpisy.
Dlaczego warto się przestawić na nową wersję MS Office?
Nawet duże firmy rozwiÄ…zujÄ… wiÄ™kszość problemów finansowych w Excelu. KorzystajÄ…c z Worda XP/2003 PL, nie bÄ™dziesz musiaÅ‚ pÅ‚acić za projektowanie firmówek. Dobrze przygotowanej prezentacji w PowerPoincie pozazdroszczÄ… Ci nawet profesjonalni graficy komputerowi. A systematycznie prowadzony Outlook nie pozwoli Ci zapomnieć o ważnych sprawach. Nie myÅ›l wiÄ™cej o czasach, kiedy komputer byÅ‚ maszynÄ… do pisania i kiedy musiaÅ‚eÅ› wyrywać sobie wÅ‚osy z gÅ‚owy, aby zmusić go do wspóÅ‚pracy.
- Twórz dokumenty z elementami grafiki: plikami WordArt, autoksztaÅ‚tami i znakami wodnymi
- Buduj w Wordzie bazy kontaktów i automatycznie adresuj koperty i pisma
- Wprowadź system obsługi pism wchodzących i wychodzących
- Opracowuj animowane, dźwiękowe i dobrze rozplanowane prezentacje na slajdach
- Włączaj do prezentacji zdjęcia, schematy i rysunki
- Sprawnie korzystaj z książki adresowej Outlooka,
- Planuj w Outlooku zadania dla siebie i wspóÅ‚pracowników,
- Poznaj bliżej formuły i funkcje Excela,
- Przygotuj system korespondujÄ…cych ze sobÄ… dokumentów rozliczeniowych.
Osoby które kupowały "MS Office XP/2003 PL w biurze i sekretariacie. Tom I i II", wybierały także:
- Excel - tabele przestawne. Kurs video. Raporty i analiza danych 39,90 zł, (15,96 zł -60%)
- Office 2021 PL. Kurs 49,90 zł, (24,95 zł -50%)
- ABC komputera. Wydanie XII 49,00 zł, (24,50 zł -50%)
- Wdrożenie Office 365 w małej organizacji krok po kroku 39,90 zł, (19,95 zł -50%)
- VBA dla Microsoft Office 365 i Office 2019 149,00 zł, (74,50 zł -50%)